Şimdi Ara

41000 e İlksan kampanyasından 301 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    308 bakin ogretmenim.

    308 Sportium 1.6 ehdi Auto6R-metalik fiyat 53500 benim için yüksek bir rakam şu anda araba bankadan kredi ile alınacağı için o fiyatlara çıkmam zor biraz düşünmedim değil aslında ama bütçeye göre araba bakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    aveo alırsanız yan hava yastıklarını muhakkak iptal ettirin.

    yan hava yastıklarını iptal ettirin derken anlayamadım.Çocuk koltuğu olacak arabada kızım arkada oturacak..Ona mı zarar verir ben de füvenlik açısından ne kadar çok yastık olursa o kadar iyi olur diye düşünüyordum hep.Güvenlik açısından Aveo ağır basıyor gibi sonuçta aile arabası olarak kullanacağım.Keşke Aveodaki standart sunulan özellikler çarpışma testinden aldığı 5 yıldız gibi özellikler 301 de olsa da o zaman fazla düşünmeden ikilemde kalmadan 301 e yönelebilsem.Karar vermek zor iş gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    valla hocam genelde o paraya güvenlik testinden geçmiş olması sebebiyle aveo Ltz öneriliyor. Ama arabanın içine binipte motor konsolu gibi ön konsolu görünce insanın alası gelmiyor maalesef. Yani içinize sinmesi zor ama güvenlik boyutu var. LTZyi 40 a bırakmaları zor. Bence Lt alıp chip tuning yapabilirsiniz o zaman 75 hpden 95-100 e çıkar araba katır olmaktan kurtulur. Ya da 301 alırsanızda güvenlik testinden geçmemiş ama içinize sinen bir araba almış olursunuz. Diğer alternatifleriniz linea ve c-elysee.

    Peki bu chip tuningi yaptırınca garantide falan sıkıntı oluyor mu.Linea da düşündüm ama bana ikisinden de çok daha kalitesiz bir araç hissi verdi araca binince
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    valla hocam genelde o paraya güvenlik testinden geçmiş olması sebebiyle aveo Ltz öneriliyor. Ama arabanın içine binipte motor konsolu gibi ön konsolu görünce insanın alası gelmiyor maalesef. Yani içinize sinmesi zor ama güvenlik boyutu var. LTZyi 40 a bırakmaları zor. Bence Lt alıp chip tuning yapabilirsiniz o zaman 75 hpden 95-100 e çıkar araba katır olmaktan kurtulur. Ya da 301 alırsanızda güvenlik testinden geçmemiş ama içinize sinen bir araba almış olursunuz. Diğer alternatifleriniz linea ve c-elysee.

    3 yasinda kizi var yazisini okuduktan sonra guvenlik benim icin 1. siraya cikmistir.

    301, -sahipleri kizmasin- ama ucuncu dunya ulkelerine yedirme amacli uretilen, Peugeot'nun ANA pazari olan Avrupa'da hicbir yerde satilmayan bir arac. Aveo ise global bir model. Ingiltere-Fransa-Almanya'da da mevcut.

    yani doğal olarak en önemli şey güvenlik. Ama 15000 km de çok değil benzinin 5 lira olması çok. Benzinli tercih edilirse Toledo ya da Rapid de düşünülebilir. Ancak dizel olursa sedanda tercih ise mecburen aveo linea c-elysee-301 e kalınıyor o paraya 0 bakınca. bunların arasından tercih edilebilecek en iyisi bence aveo. Ama insan o koltuğuna oturunca hiç içine sinmiyor. İkinci el değer kaybı da çok aşırı fazla oluyor. Bunlarda birleşince aveo tercih ederken tereddüt edilmesi daha şık görünen 301 gibi araçlara aklın gitmesi normal. Allahtan benim sedan tercih etme zorunluluğum yok o yüzden hb olarak daha çok alternatif var.

    Hb araç olarak da Clio Sport Touruer baktım ama istediğim özellikte olan versiyonu 49000 lere falan dayanıyor.Bence bizim ülkemizde araçlar çok yüksek haketmedikleri fiyatlara satılıyorlar.




  • O fiyata alınabilecek sıfır km, dizel, sedan, en iyi araç 301 & C-Elysee.
  • 301 diyenlere katılıyorum
  • bardbuda B kullanıcısına yanıt
    sevgili öğretmenim, kusura bakmayın üstteki mesaj benim hatam. yan hava yastıkları olayını açıklamak isterim. aveo'nun tek savunulacak yanı güvenlik testine girip yüksek puan almış olması. geçen paylaşılan farklı bir güvenlik testinde yan hava yastıklarının çarpışmadan çok sonra açıldığı, hatta mankene öldürücü(!) darbeyi yan hava yastıklarının vurduğu bir video vardı. ona istinaden söyledim.

    not:ben 301 derim, arkadaşım şirket aracı olarak kullanılıyor 50.000km'yi devirdi ne motorda ne yürüyende sıkıntı yok. 50.000km az demeyin, irket araçlarının kullanılış biçimine baktığınızda normal aracın bence 200.000 kilometresine eşdeğer yıpranma yaşanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neilblack -- 14 Eylül 2013; 0:36:30 >
  • neilblack kullanıcısına yanıt
    Ekonomi açısından evet 301 sanki daha tercih edilebilir gibi duruyor.Ama tek sıkıntım güvenlik testine girmemiş ve herkesin söylediği üçüncü dünya ülkeleri için üretilmiş bir araç olduğu gerçeği.Aslında aracı sakin kullanırım öyle fazla yüksek hızlara çıkmam hani direk kaza yapacağım diye araba da almak istemiyorum.Aveonun göstergeleri falan hiç içime sinmiyor ama dediğim gibi sadece güvenlik açısından düşününce hele ki ailem söz konusu olduğu için yine de mantık aveo al diyor.Ne kadar zor işmiş gerçekten hangi aracı alacağına karar vermek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bardbuda

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    valla hocam genelde o paraya güvenlik testinden geçmiş olması sebebiyle aveo Ltz öneriliyor. Ama arabanın içine binipte motor konsolu gibi ön konsolu görünce insanın alası gelmiyor maalesef. Yani içinize sinmesi zor ama güvenlik boyutu var. LTZyi 40 a bırakmaları zor. Bence Lt alıp chip tuning yapabilirsiniz o zaman 75 hpden 95-100 e çıkar araba katır olmaktan kurtulur. Ya da 301 alırsanızda güvenlik testinden geçmemiş ama içinize sinen bir araba almış olursunuz. Diğer alternatifleriniz linea ve c-elysee.

    Peki bu chip tuningi yaptırınca garantide falan sıkıntı oluyor mu.Linea da düşündüm ama bana ikisinden de çok daha kalitesiz bir araç hissi verdi araca binince

    Evet garantide sıkıntı olur ama zaten chipi atan firmaların çoğu garantiden önce aracı eski haline çevirip garantiye öyle gönderiyor. Anlaşılamıyor diye biliyorum.75 hp olan versiyon gerçekten sıkıntılı 0-100 14.5 saniye sollamalarda büyük sıkıntı olur.




  • bardbuda B kullanıcısına yanıt
    Hocam güvenlik istiyorsanız kesinlikle Aveo.
    Performans olarak 301.
    Rampada falan korkunuz olmasın resmen keçi gibi tırmanır Aveo.
    301'in malzeme kalitesi nasıldır bilmiyorum. Aveo^nun ortalama bir malzeme kalitesi var.
    Göstergelere kısa sürede alışırsınız. Özellikle geceleri ışıklandırması çok tatlı duruyor.
    Yakıt olarak Aveo çok az yakar. 301 nasıldır bilmem.
    Forum ahalisi Sedan'ı beğenmese de Aveo sedan bence güzel. Zaten dikkat çekici bir araba.
    Bu arada araç ile düşük hızda en ufak kasis ve çukurları hissediyorsunuz bunu söyleyeyim.
    Bunlar dışında sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplarım. Çünkü aynı süreçten ben de geçtim. Saygılar.
  • Aveo nun güvenlik donanımı artısı hakikaten büyük, ben alsam aveo alırım. Vergi avantajı önemsiz görünse de uzun vadede fark ediyor. Hız sabitleme 301 de var mı bilmiyorum ama aveoda var, uzun yolda en önemli donanımlardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    Bence dizel almayın 15.000 km çok az.Benzinli araç alın.

    Kesinlikle +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eu1900 E kullanıcısına yanıt
    Siz sanırım Aveo aldınız.Peki şehir içinde şu anda ortalama ne kadar yakıyor km de 20-25 kuruş aralığı gibi falan deniliyor doğru mudur.Uzun yolda sanırım çok daha ekonomik olacaktır.Kasisleri hissetmek kötü yaşadığım yerde çok abartılı şekilde gereksiz kasisler var ama sakin kullanıcağız artık alırsak onu çok mesele etmiyorum.Rapmadaki performansı da önemli çünkü ben Elazığ yazdım ama Artvin falan da yapacağım arada Ege'ye tatile falan gideceğiz yazları uzun yolda rampalarda falan çok işimiz olacak.
  • 301 Allure(en full modeli) de hız sabitleme var.İkisinin yıllık vergi oranlarını çok araştırmadım ne kadar fark var acaba.
  • 40 milyarı kendi ülkesinde bile satilmayan araca verilmez bence daha fazla araştırın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bardbuda

    301 Allure(en full modeli) de hız sabitleme var.İkisinin yıllık vergi oranlarını çok araştırmadım ne kadar fark var acaba.

    1.3 olanlar 258 lira, 1.3-1.6 arası olanlar 413.50 (6 aylık)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FE2F1DE54 -- 14 Eylül 2013; 2:14:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    kullanım zevki açısından 1.6 hdi 92hp, 1.3 95 hp'den üstün bi kere. 1.3'ün alt devirleri fazla ölü bence, şöyle ki 95'lik corsa ecoflex ile bile kasisten geçtikten sonra 2. Vites yemiyor 1'i mecbur ziyaret ediyorsunuz. 92'lik hdi ise çok dah homojen + biraz daha ekonomiktir.

    doğrudur yalnız her yıl 310 lira fazladan vergi verecek.ben olsam 1.3 olanı secerdim.en azından arabanın yıllık bakımları bedavaya gelmis olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aracıda 2 defa test ettim. 301 in avantajı içinin geniş olması, motoru atak ama onun dışında bir şey yok ayrıca motoru gürültülü. Aveonun 75 liğini test ettim o yüzden kıyaslamayı 95 likle yapmak lazım. Aveo daha oturaklı ve daha fazla güven hissi veren bir araç. Aveonun iç genişliği yeter diyorsanız Aveo alınabilir. Sonuç olarak 2 sinide test edince doğru kararı verirsiniz.
  • hocam eşiniz çalışmıyorsa ve kredi ile alacaksanız bence 41e fiyat çekmeyin daha az paraya bir linea dizel alabilirsiniz sizide fiyat konusunda bakım satılma konusundada çok fazlasıyla tatmin eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    valla hocam genelde o paraya güvenlik testinden geçmiş olması sebebiyle aveo Ltz öneriliyor. Ama arabanın içine binipte motor konsolu gibi ön konsolu görünce insanın alası gelmiyor maalesef. Yani içinize sinmesi zor ama güvenlik boyutu var. LTZyi 40 a bırakmaları zor. Bence Lt alıp chip tuning yapabilirsiniz o zaman 75 hpden 95-100 e çıkar araba katır olmaktan kurtulur. Ya da 301 alırsanızda güvenlik testinden geçmemiş ama içinize sinen bir araba almış olursunuz. Diğer alternatifleriniz linea ve c-elysee.

    3 yasinda kizi var yazisini okuduktan sonra guvenlik benim icin 1. siraya cikmistir.

    301, -sahipleri kizmasin- ama ucuncu dunya ulkelerine yedirme amacli uretilen, Peugeot'nun ANA pazari olan Avrupa'da hicbir yerde satilmayan bir arac. Aveo ise global bir model. Ingiltere-Fransa-Almanya'da da mevcut.

    Her tarafı global olsa ne oalcak... Beş para etmez...Aveo'yu geç, ben Malibu kullandım... Malibu da sadece görüntü , makyaj içi boş kestane.

    Chevroletler yaramaz.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.