oncellikle iyi forumlar arkadaslar televizyonumuz 3 yil oldu ve garantisi bitti ve arizasi oldu videoda arizayi goreckesiniz.asil konuya gelelim lg teknik servisi aradaik ve geldiler 500 tl ye tv yapabilirlerse yapcaklarini yoksa televizyonun iade yapilcagi soylendi 12 gun servis suresi ardindan teslim edildi ve yapilamadi. sorun su ki tv geldiginde ne kablo tv den ne de uydudan kanallari bulamadi ama gittiginde kanallari gosteriyordu dolayisiyla teknik servisi geri aradim ve durumu anlalttim ve sahtekarlar aldikalrindada goruntu olmadigini soylediler bu konuda haklarim nelerdir? genel merkezlerini gidip teknik servisin dolandirici oldugunu soyleyecegim boyle bi durum yasamis arkdaslarimiz var mi ben tv icerisinden bir parcayi bozdukalrini veya caldiklarini dusunuyorum ve hepsi agiz birligi yapip aldikalrindada kanal gostermedigini soyluyor
İmzamda sizler için özetlenmiş tüketici hakları konusu mevcut öncelikle ona göz atmanızı öneririm.
Sonrası için birinci sorum, ürünü teslim ederken form dolduruldu mu? formda tv nin arızası bölümünde ne yazıldı? ikincisi ürün size iade edildiğinde form teslim edildi mi, bu formda iade gerekçesi olarak ne yazıldı? Ben parça çalma konusuna çok katılmayacağım, yıllarca yetkili servislik yaptım elimin altındaki sistemde hangi kartı hangi yedek parçayı istesem mevcut, istediğimde 1 gün sonra elime ulaşıyorken neden bir başkasının televizyon parçasına ihtiyaç duyulsun? Kaldı ki, Tüm ahlaki değerleri bir kenara bırakıp, Allah korkusunu da unutup böyle bir şey yapmaya kalksalar, ürünü teslim ettiklerinde neyle karşılaşacaklarını, tüketicinin isyan ve hatta şikayet edeceğini düşünmezler mi ki bu riske girsinler. Bunlar tabi benim düşüncelerim, gerçekte ne olduğunu bilemem.
Sizin ne yapabileceğinize ise elinizde bulunan servis formlarında veya onların sistem kayıtlarında ne yazdığına göre karar verebiliriz ancak.
Servis tarafından ürün alımı esnasında verilen form Servis tarafından ürün teslim esnasında verilen form Bu formlardaki açıklamalar Sizin bu formlardaki imzalarınız