Şimdi Ara

45 bine i30 elite mi 55 bine 1.4 insignia mı almalıyım? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Büyük bölümü kredi ile ödenecekse neden 10 bin TL fazla kredi çekesin ki?

    Oldu olacak 65 bine Passat al, 1 sene fazladan borç ödersin.
  • Ben bir yıl daha kredi öderim ve maddi anlamda dara düşmem derseniz eğer tabi ki de İnsignia.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

    Büyük bölümü kredi ile ödenecekse neden 10 bin TL fazla kredi çekesin ki?

    Oldu olacak 65 bine Passat al, 1 sene fazladan borç ödersin.

    maksimum beni zorlamadan çıkabileceğim limit 55 bin ama arada 10 binlik fark da az değil o yüzden kesinlikle değer sonucu çıkarsa ve nedenleriyle birlikte açıklanırsa insignia da karar kılacam.
  • Çok istiyorsan , İnsignia hayranıysan değer. Değer sonucu çıkarsa nedenleri basit:

    -sürüş keyfi
    -Konfor
    -İç hacim
    -Tasarım
    -Malzeme kalitesi
    -Detaylarda İnsignia'nın kalitesinin bariz farkı
    -Prestij
    -İkinci el
    -uzun yol keyfi
    -Rijitlik

    ama bu demek değil ki İ30 kötü arabadır.Sınıf olarak üstünlüğünün ve İnsignia'nın Opel için özel bir konumda olmasının nedenleri bunlar.

    İ30 sınıfında çok iyi bir araba. Çok zorlancaksanız almayın.

    Ama hayalini ettiğiniz araç İnsignia ise ve içinizde kalacaksa, ödemek çok problem olmayacaksa , peşinat miktarını artırarak alın.
  • 45000 e elit i30 var mı diye bir allahın kulu sormamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Çok istiyorsan , İnsignia hayranıysan değer. Değer sonucu çıkarsa nedenleri basit:

    -sürüş keyfi
    -Konfor
    -İç hacim
    -Tasarım
    -Malzeme kalitesi
    -Detaylarda İnsignia'nın kalitesinin bariz farkı
    -Prestij
    -İkinci el
    -uzun yol keyfi
    -Rijitlik

    ama bu demek değil ki İ30 kötü arabadır.Sınıf olarak üstünlüğünün ve İnsignia'nın Opel için özel bir konumda olmasının nedenleri bunlar.

    İ30 sınıfında çok iyi bir araba. Çok zorlancaksanız almayın.

    Ama hayalini ettiğiniz araç İnsignia ise ve içinizde kalacaksa, ödemek çok problem olmayacaksa , peşinat miktarını artırarak alın.

    teşekkür ederim evet almazsam içimde kalacak bir araba ödemede çok büyük bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama bazı forumlarda insignianın daha 15 bin olmadan sağından solundan sesler geldiğini 10lt nin altında yakmadığını ve turbosunda sıkıntı çıkarsa pahalıya mal olabileceğini okudum.O kadar borca girdikten sonra da bunları yaşarsam keşke i30 alsaydım demek istemiyorum biraz da şans gerçi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    45000 e elit i30 var mı diye bir allahın kulu sormamis

    geçen hafta konya da hyundai bayinde ayak üstü konuşmada satış temsilcisinin söylediği fiyatı yazdım benzinli elite i30 dan bahsediyorum dizel değil tabiki eğer dizeli kastederek yazdıysanız.
  • en son indirimlerle 49.500 e alanlar olmuştu Elite dizel manueli..

    45 bine inmişlerse sorman bile hata bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    en son indirimlerle 49.500 e alanlar olmuştu Elite dizel manueli..

    45 bine inmişlerse sorman bile hata bence.

    bahsi geçen i30 elite BENZİNLİ için satış temsilcisinin ayaküstü söylediği fiyatı 45.500 tl dedi.Şuan sitesinde önerilen şatış fiyatı 47.900 tl param cebimde hazır gitsem gözü kapalı 45bine verirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cit_38

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    45000 e elit i30 var mı diye bir allahın kulu sormamis

    geçen hafta konya da hyundai bayinde ayak üstü konuşmada satış temsilcisinin söylediği fiyatı yazdım benzinli elite i30 dan bahsediyorum dizel değil tabiki eğer dizeli kastederek yazdıysanız.

    Pardon
    devam edin. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate


    quote:

    Orijinalden alıntı: cit_38

    quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    45000 e elit i30 var mı diye bir allahın kulu sormamis

    geçen hafta konya da hyundai bayinde ayak üstü konuşmada satış temsilcisinin söylediği fiyatı yazdım benzinli elite i30 dan bahsediyorum dizel değil tabiki eğer dizeli kastederek yazdıysanız.

    Pardon
    devam edin. :)

    önemli değil hocam sen sanırım dizelini anladın dizelini verseler o fiyata bende hiç sormadan alırım:)
  • eğer yüksek oranda şehirler arası kullanacaksanız d sınıfı öneririm.

    ama daha çok şehir içinde kullanılacaksa c sınıfı yeterli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h@mza

    tam benim konu olmuş bende ikisi arasında kaldım acıkcası.ama benzine bugunde zam geldi. ve ben 15 bini kesin gecerim bu yüzden dizel elite diyorum. şu insignia yı neden 1.6 dizelini cıkarmazlar anlamıyorm

    1.7 130 beygir dizel motoru mevcut opel in.Tüketim değerleride oldukça iyi fakat ülkemizdeki malum vergi koşulları nedeniyle getirilmiyor 1.6 larla vergi olarak rekabet edemez diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cit_38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Çok istiyorsan , İnsignia hayranıysan değer. Değer sonucu çıkarsa nedenleri basit:

    -sürüş keyfi
    -Konfor
    -İç hacim
    -Tasarım
    -Malzeme kalitesi
    -Detaylarda İnsignia'nın kalitesinin bariz farkı
    -Prestij
    -İkinci el
    -uzun yol keyfi
    -Rijitlik

    ama bu demek değil ki İ30 kötü arabadır.Sınıf olarak üstünlüğünün ve İnsignia'nın Opel için özel bir konumda olmasının nedenleri bunlar.

    İ30 sınıfında çok iyi bir araba. Çok zorlancaksanız almayın.

    Ama hayalini ettiğiniz araç İnsignia ise ve içinizde kalacaksa, ödemek çok problem olmayacaksa , peşinat miktarını artırarak alın.

    teşekkür ederim evet almazsam içimde kalacak bir araba ödemede çok büyük bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama bazı forumlarda insignianın daha 15 bin olmadan sağından solundan sesler geldiğini 10lt nin altında yakmadığını ve turbosunda sıkıntı çıkarsa pahalıya mal olabileceğini okudum.O kadar borca girdikten sonra da bunları yaşarsam keşke i30 alsaydım demek istemiyorum biraz da şans gerçi

    Ben 1.4 Turbo İnsignia sahibiyim. Bundan 2 önceki aracımda 1.4 Turbo İnsignia idi geçen yıl. 5 bin yaptım onunla. Doğal olarak gram sorunu yoktu.

    Genelde şehir içi hatta sokak arası ve bol çukurlu yollarda kullanmama rağmen en ufak çıtırtı yoktu kendisinde. 22 bin yapmış arkadaşımın aracındada bir sese tanık olmadım.

    Zaten garantili alacağınız için sorun çıksa bile cebinizden para çıkmaz. 1.4 Turbo İnsignia'nın muhtemel 2 sorunu vardır, birisi V kayışı ki araçların yarısında var ve garantiden ücretsiz 1 saatte değişip halledliyor. Diğer burçlar, hemen hemen her araçta var ve yine garantiden 1 saatte değişiyor.

    Motoru kesinlikle sağlam. Doğru kullanıldığında sorunsuzca 300 -400 bin görür.

    1.4 Turbo motordan daha az yakan bir D sınıfı araç yok benzinlide.

    Uzun yolda 100-110 civarı 4 kişiyle Bursa yolunda 5.2 litre ortalama elde ettim. 90-100 arası 5.0 gördüm.

    İstanbul Gaziosmanpaşadan Yenikapıya, çevreyolundan aşırı dikkatli kullanımla 70e sabitleyip gittim ve 4.7 ortalama elde ettim.

    Normal bir İstanbul trafiğinde, yer yer açık, yer yer dur kalklı, kış koşullarında 9 litre, yazın 8-8.2 yakarsınız. Karma bir tüketiminiz varsa 7.-7.5 .

    Şehir dışı ise 5.0 bile mümkün.




  • 2 aracı da test et, git gör içine otur, vücut yapına uyuyormu, eline ayağına oturuyormu, hangisiyle bütünlük ve tam hakimiyet hissi alıyorsan, hangisinin sürüşü daha çok hoşuna gidiyorsa onu al, ben c segment d segment anlamam , araba yukardaki testleri geçmedikten sonra isterse e segment olsun.. bu arada benim tercihim i30 olurdu
  • 1.4T motor ile 100-110 gibi hızlarla giderseniz arkadaşların bahsettiği ortalamaları yakalayabilirsiniz.Tabi dayanabilirseniz.O hızlarda araç hiç gitmiyormuş gibi geliyor içindekilere.Bu arada astrada bizim ortalamamız 8.5 lt civarında.%50 ş.içi, %50 şehir dışı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cit_38

    merhaba arkadaşlar gerek forumlarda kullananların yorumlarını okudum gerekse bayilerde direk araçları gidip gördüm.İkisi de güzel sınıflarına göre fakat bakım maliyetlerinde garanti süresinde farklılıklar var. yıllık maksimum 15 bin km yapacağım için dizel düşünmüyorum yine de benzin beni çok üzer mi?Şehir içi trafik olmayan bir ilçede yaşıyorum trafik lambası bile yok:) şehir içi yakıt tüketiminden çok ş.arası yakıt tüketimi önemli benim için ikisinde de sınıfına göre iyi gibi benim sorum bu iki aracı da kullanan arkadaşlara fazladan 10 bin tl verip d sınıfı insignia baz donanım mı yoksa 45 bine elite full donanımlı yeni i30 mu almalıyım.Büyük bir kısmını kredi çekerek alacağım için insignia alırsam fazladan 1 yıl ödeme yapmam demek buna değer mi? Değerli yorumlarını açıklamalarıyla yaparsanız çok teşekkür ederim.

    insignia alacaksanız 2. el olarak bakın.
    Zira tüketim demişsiniz ve 1.4 turbo motor o ağır kasada hele ki sağ ayağınıza hakim olmazsanız ciddi manada yakar.
    kredi çekeceğim demişsiniz 60 62lere vuracak insignianın fiyatı.
    İkinci alternatif olarak lpg li avensis bakabilirsiniz.
    Tüketime kafa yormanıza gerek kalmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cit_38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Çok istiyorsan , İnsignia hayranıysan değer. Değer sonucu çıkarsa nedenleri basit:

    -sürüş keyfi
    -Konfor
    -İç hacim
    -Tasarım
    -Malzeme kalitesi
    -Detaylarda İnsignia'nın kalitesinin bariz farkı
    -Prestij
    -İkinci el
    -uzun yol keyfi
    -Rijitlik

    ama bu demek değil ki İ30 kötü arabadır.Sınıf olarak üstünlüğünün ve İnsignia'nın Opel için özel bir konumda olmasının nedenleri bunlar.

    İ30 sınıfında çok iyi bir araba. Çok zorlancaksanız almayın.

    Ama hayalini ettiğiniz araç İnsignia ise ve içinizde kalacaksa, ödemek çok problem olmayacaksa , peşinat miktarını artırarak alın.

    teşekkür ederim evet almazsam içimde kalacak bir araba ödemede çok büyük bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama bazı forumlarda insignianın daha 15 bin olmadan sağından solundan sesler geldiğini 10lt nin altında yakmadığını ve turbosunda sıkıntı çıkarsa pahalıya mal olabileceğini okudum.O kadar borca girdikten sonra da bunları yaşarsam keşke i30 alsaydım demek istemiyorum biraz da şans gerçi

    Ben 1.4 Turbo İnsignia sahibiyim. Bundan 2 önceki aracımda 1.4 Turbo İnsignia idi geçen yıl. 5 bin yaptım onunla. Doğal olarak gram sorunu yoktu.

    Genelde şehir içi hatta sokak arası ve bol çukurlu yollarda kullanmama rağmen en ufak çıtırtı yoktu kendisinde. 22 bin yapmış arkadaşımın aracındada bir sese tanık olmadım.

    Zaten garantili alacağınız için sorun çıksa bile cebinizden para çıkmaz. 1.4 Turbo İnsignia'nın muhtemel 2 sorunu vardır, birisi V kayışı ki araçların yarısında var ve garantiden ücretsiz 1 saatte değişip halledliyor. Diğer burçlar, hemen hemen her araçta var ve yine garantiden 1 saatte değişiyor.

    Motoru kesinlikle sağlam. Doğru kullanıldığında sorunsuzca 300 -400 bin görür.

    1.4 Turbo motordan daha az yakan bir D sınıfı araç yok benzinlide.

    Uzun yolda 100-110 civarı 4 kişiyle Bursa yolunda 5.2 litre ortalama elde ettim. 90-100 arası 5.0 gördüm.

    İstanbul Gaziosmanpaşadan Yenikapıya, çevreyolundan aşırı dikkatli kullanımla 70e sabitleyip gittim ve 4.7 ortalama elde ettim.

    Normal bir İstanbul trafiğinde, yer yer açık, yer yer dur kalklı, kış koşullarında 9 litre, yazın 8-8.2 yakarsınız. Karma bir tüketiminiz varsa 7.-7.5 .

    Şehir dışı ise 5.0 bile mümkün.

    teşekkür ederim benim duymak istediklerimi yazmışınız:) Gerçek kullanıcıların yorumları çok önemli bu aşamada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cit_38

    merhaba arkadaşlar gerek forumlarda kullananların yorumlarını okudum gerekse bayilerde direk araçları gidip gördüm.İkisi de güzel sınıflarına göre fakat bakım maliyetlerinde garanti süresinde farklılıklar var. yıllık maksimum 15 bin km yapacağım için dizel düşünmüyorum yine de benzin beni çok üzer mi?Şehir içi trafik olmayan bir ilçede yaşıyorum trafik lambası bile yok:) şehir içi yakıt tüketiminden çok ş.arası yakıt tüketimi önemli benim için ikisinde de sınıfına göre iyi gibi benim sorum bu iki aracı da kullanan arkadaşlara fazladan 10 bin tl verip d sınıfı insignia baz donanım mı yoksa 45 bine elite full donanımlı yeni i30 mu almalıyım.Büyük bir kısmını kredi çekerek alacağım için insignia alırsam fazladan 1 yıl ödeme yapmam demek buna değer mi? Değerli yorumlarını açıklamalarıyla yaparsanız çok teşekkür ederim.

    cruze a hiç baktınız mı aynı fiyata full donanımlı alabiliyorsunuz bayiye gidin inceleyin karar verin

    YENİ CRUZE HATCHBACK
    1.6 16V Sport Plus 44,228 TL MYLİNK EKRAN+ GERİ GÖRÜŞ KAMERASI VAR
    1.6 16V Sport Plus AT 44,228 TL Otomatik vites farkı hediye! MYLİNK EKRAN+ GERİ GÖRÜŞ KAMERASI VAR
    1.4 16V Turbo (140 HP) Sport 45,783 TL

    YENİ CRUZE SEDAN
    1.6 16V Sport Plus 44,500 TL MYLİNK EKRAN+ GERİ GÖRÜŞ KAMERASI VAR
    1.6 16V Sport Plus AT 44,500 TL Otomatik vites farkı hediye! MYLİNK EKRAN+ GERİ GÖRÜŞ KAMERASI VAR

    CRUZE HATCHBACK
    1.6 16V WTCC Edition Plus (124 PS) 38,000 TL
    1.6 16V WTCC Edition Plus AT (124 PS 39,530 TL

    CRUZE SEDAN
    1.6 16V WTCC Edition Plus (124 PS) 40,000 TL
    1.6 16V WTCC Edition Plus AT (124 PS) 42,162 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xCixLandx -- 23 Aralık 2012; 12:06:11 >




  • "Normal bir İstanbul trafiğinde, yer yer açık, yer yer dur kalklı"

    Böyle trafik kaldı mı İstanbul'da
    Hep dur kalk hep dur kalk, sabah e5, köprü trafiği, maslak, mecidiyeköy, akşam da aynı şekilde eve, 20-25 km 1.5 saat... Bu durumda ne yakar acaba bu benzinli araçlar? Bir kastım yok, meraktan soruyorum...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.