Bunlarda alternatif.ben hepsinin arasından caliber i seçerdim
Dodge Caliber CRD 2.0lt, 140hp € 33.541
Compass 2.0 CRD 2.0lt, 140hp € 40.320
quote:
Orijinalden alıntı: freeman6161
Bunlarda alternatif.ben hepsinin arasından caliber i seçerdim
Dodge Caliber CRD 2.0lt, 140hp € 33.541
Compass 2.0 CRD 2.0lt, 140hp € 40.320
Alıntıları Göster
bence caliber 'in içi bomboş bi araç, görsellik rahatlık yok.
Diğer seçeneklerdeki araçlar çok daha konforlu
quote:
Orijinalden alıntı: Roy
bence caliber 'in içi bomboş bi araç, görsellik rahatlık yok.
Diğer seçeneklerdeki araçlar çok daha konforlu
Alıntıları Göster
caliber in özellikleri
quote:
Sürücü, yolcu ve perde hava yastıkları, klima, 3 bölmeli çok işlevli torpido gözü, fener olan arka aydınlatma, 17 inç alüminyum alaşım jantlar, ISOFIX, i-Pod uyumlu kol dayama, Radyo-CD çalar, hız sabitleme sistemi, tüm hızlarda görev yapan çekiş kontrol sistemi (TCS), yol bilgisayarı, ESP, ABS+BAS (fren destek sistemi), açılır tavan
Test tüketimi: 6.1 lt (ort.) 0-100 km/s : 9.3 sn Motor Gücü: 140 HP – 4000 d/d Max. Tork: 310 Nm – 2500 d/d Max. hız : 196 km/s 100 - 0 km/s 38 m
ve en önemliside fiyatı 33.000 €
quote:
Orijinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: savyola133
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: savyola133
TABİKİ SORENTO SANTA FE 10 KATLAR
Nasıl 10 katlar???? Hangi yonden??
her yonden alacakken ucu arasında kalmıstık
nıtro---sorento-----ve sanfa fe
ve sorento almaya karar verdık her yonden aldıgı parayı hakkedıyor helal olsun verdıgımız para sorentoya
Nasıl yani nitroyu bıraktınız sorentomu aldınız???
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: savyola133
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: savyola133
TABİKİ SORENTO SANTA FE 10 KATLAR
Nasıl 10 katlar???? Hangi yonden??
her yonden alacakken ucu arasında kalmıstık
nıtro---sorento-----ve sanfa fe
ve sorento almaya karar verdık her yonden aldıgı parayı hakkedıyor helal olsun verdıgımız para sorentoya
Nasıl yani nitroyu bıraktınız sorentomu aldınız???
evet nıtroyu bıraktır kamyon gıbı araba nıtro
quote:
Orijinalden alıntı: savyola133
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: savyola133
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: savyola133
TABİKİ SORENTO SANTA FE 10 KATLAR
Nasıl 10 katlar???? Hangi yonden??
her yonden alacakken ucu arasında kalmıstık
nıtro---sorento-----ve sanfa fe
ve sorento almaya karar verdık her yonden aldıgı parayı hakkedıyor helal olsun verdıgımız para sorentoya
Nasıl yani nitroyu bıraktınız sorentomu aldınız???
evet nıtroyu bıraktır kamyon gıbı araba nıtro
Alıntıları Göster
Opel Antara
quote:
Orijinalden alıntı: GöKHaN 35
Opel Antara
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: GKN 35
Opel Antara
Antara & Santa Fe
quote:
Orijinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: GKN 35
Opel Antara
Antara & Santa Fe
Alıntıları Göster
bir aralar bizde alcaktık.... OPEL ANTARA
quote:
Orijinalden alıntı: GöKHaN 35
bir aralar bizde alcaktık.... OPEL ANTARA
Alıntıları Göster
kesinlikle çamur atmak olarak algılanmasını istemiyorum ama bişi sorucam, opellerde kronik bazı problemler olduğunu söyleyen iki iş arkadaşım astra klasiklerini satıp ikiside focus aldılar. nedir ne değildir bilemiyorum.. hele birinin sıkıntıları almanya opele kadar yansıdı.
quote:
Orijinalden alıntı: GöKHaN 35
bir aralar bizde alcaktık.... OPEL ANTARA
Alıntıları Göster
quote:
HYUNDAI SANTA FE AMERİKA’NIN EN GÜVENLİ ARACI
Hyundai’nin başarılı SUV (Sport Utility Vehicle – Spor Özellikli Araç) modeli Santa Fe, Amerika’da ödüle doymuyor. IIHS’nin (Insurance Institute for Highway Safety – Otoyol Güvenliği için Sigorta Enstitüsü) yaptığı son çarpışma testlerinde, önden, yandan ve arkadan çarpışmalarda tüm modeller arasında en iyi dereceyi elde eden 2007 model Santa Fe, Amerika’nın en güvenli 21 aracı arasında gösterildi.
Amerika’da orta sınıf SUV (Türkiye’de SUV-D segmentinde yer alıyor) kategorisinde yer alan Santa Fe, NHTSA’nın (National Highway Traffic Safety Administration – Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresi) yaptığı testlerden 5 yıldız aldıktan sonra IIHS’nin testlerinde de en iyi dereceyi elde ederek büyük bir başarıya imza attı.
Standart olarak sunulan birçok aktif ve pasif güvenlik unsurlarıyla bu dereceyi elde eden Santa Fe için IIHS Başkanı Adrian Lund şunları söyledi: “Santa Fe’nin testlerde elde ettiği bu üstün sonuç, Hyundai’nin müşterileri için en üst düzeyde güvenliği sunmak adına yaptığı çalışmalara iyi bir örnek teşkil ediyor. Bu ödülü kazanmak oldukça zor çünkü güvenlik açısından araçlarda sürekli gelişimler yapılıyor. Ancak Santa Fe çarpışma testlerinde en başarılı sonucu etti ve ESP (Elektronik Stabilite Programı) ve ön ile arkada aktif koltuk başlıkları gibi özellikleri standart olarak sunduğu için birinciliğe yerleşti”.
Enstitünün önden çarpma testleri, aracın 64 km/s hızla sabit bir bloğa çarpmasıyla gerçekleştiriliyor. Her aracın değerlendirmesi, darbe sonrasında ön konsolun içeri ne kadar geldiği, sürücü koltuğunda oturan Hybrid III dummy’de oluşan yaralanma riskleri ve emniyet kemerinin dummy’nin hareketini ne kadar önlediği dikkate alınarak yapılıyor.
Yandan çarpma testlerinde ise 50 km/s hızla araca yandan çarpan bloğun oluşturduğu zarar ölçülüyor. Bu bloğun şekli ve kütlesi, standart bir pick-up veya SUV araçla aynı özellikleri taşıyor. Bu testte de ön ve arka koltuklara yerleştirilen iki adet dummy’nin vücudunda ve başında oluşan yaralanma riskleri değerlendiriliyor, kaza anında başlarının ne kadar hareket ettiğine bakılıyor ve araçta oluşan hasarların boyutları ve ortadaki B-sütununun aracın içine ne kadar girdiği ölçülüyor.
Arkadan çarpmalar da, koltuk başlarının boynu ne kadar koruduğuna ve başın dikey hareketlerine bakılarak iki aşamada gerçekleştiriliyor.
Türkiye’de şehir içinde araçlarında her türlü konforu arayanlara ve haftasonu kaçamaklarında macera isteyenlere hem güvenli hem de rahat bir sürüş sunan Hyundai Santa Fe, en çok tercih edilen SUV’lardan biri olarak Amerika’da olduğu kadar Türkiye’de de beğenilen bir araç olarak ön plana çıkıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: murat_sönmez
quote:
HYUNDAI SANTA FE AMERİKA’NIN EN GÜVENLİ ARACI
Hyundai’nin başarılı SUV (Sport Utility Vehicle – Spor Özellikli Araç) modeli Santa Fe, Amerika’da ödüle doymuyor. IIHS’nin (Insurance Institute for Highway Safety – Otoyol Güvenliği için Sigorta Enstitüsü) yaptığı son çarpışma testlerinde, önden, yandan ve arkadan çarpışmalarda tüm modeller arasında en iyi dereceyi elde eden 2007 model Santa Fe, Amerika’nın en güvenli 21 aracı arasında gösterildi.
Amerika’da orta sınıf SUV (Türkiye’de SUV-D segmentinde yer alıyor) kategorisinde yer alan Santa Fe, NHTSA’nın (National Highway Traffic Safety Administration – Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresi) yaptığı testlerden 5 yıldız aldıktan sonra IIHS’nin testlerinde de en iyi dereceyi elde ederek büyük bir başarıya imza attı.
Standart olarak sunulan birçok aktif ve pasif güvenlik unsurlarıyla bu dereceyi elde eden Santa Fe için IIHS Başkanı Adrian Lund şunları söyledi: “Santa Fe’nin testlerde elde ettiği bu üstün sonuç, Hyundai’nin müşterileri için en üst düzeyde güvenliği sunmak adına yaptığı çalışmalara iyi bir örnek teşkil ediyor. Bu ödülü kazanmak oldukça zor çünkü güvenlik açısından araçlarda sürekli gelişimler yapılıyor. Ancak Santa Fe çarpışma testlerinde en başarılı sonucu etti ve ESP (Elektronik Stabilite Programı) ve ön ile arkada aktif koltuk başlıkları gibi özellikleri standart olarak sunduğu için birinciliğe yerleşti”.
Enstitünün önden çarpma testleri, aracın 64 km/s hızla sabit bir bloğa çarpmasıyla gerçekleştiriliyor. Her aracın değerlendirmesi, darbe sonrasında ön konsolun içeri ne kadar geldiği, sürücü koltuğunda oturan Hybrid III dummy’de oluşan yaralanma riskleri ve emniyet kemerinin dummy’nin hareketini ne kadar önlediği dikkate alınarak yapılıyor.
Yandan çarpma testlerinde ise 50 km/s hızla araca yandan çarpan bloğun oluşturduğu zarar ölçülüyor. Bu bloğun şekli ve kütlesi, standart bir pick-up veya SUV araçla aynı özellikleri taşıyor. Bu testte de ön ve arka koltuklara yerleştirilen iki adet dummy’nin vücudunda ve başında oluşan yaralanma riskleri değerlendiriliyor, kaza anında başlarının ne kadar hareket ettiğine bakılıyor ve araçta oluşan hasarların boyutları ve ortadaki B-sütununun aracın içine ne kadar girdiği ölçülüyor.
Arkadan çarpmalar da, koltuk başlarının boynu ne kadar koruduğuna ve başın dikey hareketlerine bakılarak iki aşamada gerçekleştiriliyor.
Türkiye’de şehir içinde araçlarında her türlü konforu arayanlara ve haftasonu kaçamaklarında macera isteyenlere hem güvenli hem de rahat bir sürüş sunan Hyundai Santa Fe, en çok tercih edilen SUV’lardan biri olarak Amerika’da olduğu kadar Türkiye’de de beğenilen bir araç olarak ön plana çıkıyor.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: murat_sönmez
quote:
HYUNDAI SANTA FE AMERİKA’NIN EN GÜVENLİ ARACI
Hyundai’nin başarılı SUV (Sport Utility Vehicle – Spor Özellikli Araç) modeli Santa Fe, Amerika’da ödüle doymuyor. IIHS’nin (Insurance Institute for Highway Safety – Otoyol Güvenliği için Sigorta Enstitüsü) yaptığı son çarpışma testlerinde, önden, yandan ve arkadan çarpışmalarda tüm modeller arasında en iyi dereceyi elde eden 2007 model Santa Fe, Amerika’nın en güvenli 21 aracı arasında gösterildi.
Amerika’da orta sınıf SUV (Türkiye’de SUV-D segmentinde yer alıyor) kategorisinde yer alan Santa Fe, NHTSA’nın (National Highway Traffic Safety Administration – Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresi) yaptığı testlerden 5 yıldız aldıktan sonra IIHS’nin testlerinde de en iyi dereceyi elde ederek büyük bir başarıya imza attı.
Standart olarak sunulan birçok aktif ve pasif güvenlik unsurlarıyla bu dereceyi elde eden Santa Fe için IIHS Başkanı Adrian Lund şunları söyledi: “Santa Fe’nin testlerde elde ettiği bu üstün sonuç, Hyundai’nin müşterileri için en üst düzeyde güvenliği sunmak adına yaptığı çalışmalara iyi bir örnek teşkil ediyor. Bu ödülü kazanmak oldukça zor çünkü güvenlik açısından araçlarda sürekli gelişimler yapılıyor. Ancak Santa Fe çarpışma testlerinde en başarılı sonucu etti ve ESP (Elektronik Stabilite Programı) ve ön ile arkada aktif koltuk başlıkları gibi özellikleri standart olarak sunduğu için birinciliğe yerleşti”.
Enstitünün önden çarpma testleri, aracın 64 km/s hızla sabit bir bloğa çarpmasıyla gerçekleştiriliyor. Her aracın değerlendirmesi, darbe sonrasında ön konsolun içeri ne kadar geldiği, sürücü koltuğunda oturan Hybrid III dummy’de oluşan yaralanma riskleri ve emniyet kemerinin dummy’nin hareketini ne kadar önlediği dikkate alınarak yapılıyor.
Yandan çarpma testlerinde ise 50 km/s hızla araca yandan çarpan bloğun oluşturduğu zarar ölçülüyor. Bu bloğun şekli ve kütlesi, standart bir pick-up veya SUV araçla aynı özellikleri taşıyor. Bu testte de ön ve arka koltuklara yerleştirilen iki adet dummy’nin vücudunda ve başında oluşan yaralanma riskleri değerlendiriliyor, kaza anında başlarının ne kadar hareket ettiğine bakılıyor ve araçta oluşan hasarların boyutları ve ortadaki B-sütununun aracın içine ne kadar girdiği ölçülüyor.
Arkadan çarpmalar da, koltuk başlarının boynu ne kadar koruduğuna ve başın dikey hareketlerine bakılarak iki aşamada gerçekleştiriliyor.
Türkiye’de şehir içinde araçlarında her türlü konforu arayanlara ve haftasonu kaçamaklarında macera isteyenlere hem güvenli hem de rahat bir sürüş sunan Hyundai Santa Fe, en çok tercih edilen SUV’lardan biri olarak Amerika’da olduğu kadar Türkiye’de de beğenilen bir araç olarak ön plana çıkıyor.
ANTARAYI BOŞ VER
SANTA FE GERÇEKTEN HARİKA
quote:
Orijinalden alıntı: x_ir
quote:
Orjinalden alıntı: murat_sönmez
quote:
HYUNDAI SANTA FE AMERİKA’NIN EN GÜVENLİ ARACI
Hyundai’nin başarılı SUV (Sport Utility Vehicle – Spor Özellikli Araç) modeli Santa Fe, Amerika’da ödüle doymuyor. IIHS’nin (Insurance Institute for Highway Safety – Otoyol Güvenliği için Sigorta Enstitüsü) yaptığı son çarpışma testlerinde, önden, yandan ve arkadan çarpışmalarda tüm modeller arasında en iyi dereceyi elde eden 2007 model Santa Fe, Amerika’nın en güvenli 21 aracı arasında gösterildi.
Amerika’da orta sınıf SUV (Türkiye’de SUV-D segmentinde yer alıyor) kategorisinde yer alan Santa Fe, NHTSA’nın (National Highway Traffic Safety Administration – Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresi) yaptığı testlerden 5 yıldız aldıktan sonra IIHS’nin testlerinde de en iyi dereceyi elde ederek büyük bir başarıya imza attı.
Standart olarak sunulan birçok aktif ve pasif güvenlik unsurlarıyla bu dereceyi elde eden Santa Fe için IIHS Başkanı Adrian Lund şunları söyledi: “Santa Fe’nin testlerde elde ettiği bu üstün sonuç, Hyundai’nin müşterileri için en üst düzeyde güvenliği sunmak adına yaptığı çalışmalara iyi bir örnek teşkil ediyor. Bu ödülü kazanmak oldukça zor çünkü güvenlik açısından araçlarda sürekli gelişimler yapılıyor. Ancak Santa Fe çarpışma testlerinde en başarılı sonucu etti ve ESP (Elektronik Stabilite Programı) ve ön ile arkada aktif koltuk başlıkları gibi özellikleri standart olarak sunduğu için birinciliğe yerleşti”.
Enstitünün önden çarpma testleri, aracın 64 km/s hızla sabit bir bloğa çarpmasıyla gerçekleştiriliyor. Her aracın değerlendirmesi, darbe sonrasında ön konsolun içeri ne kadar geldiği, sürücü koltuğunda oturan Hybrid III dummy’de oluşan yaralanma riskleri ve emniyet kemerinin dummy’nin hareketini ne kadar önlediği dikkate alınarak yapılıyor.
Yandan çarpma testlerinde ise 50 km/s hızla araca yandan çarpan bloğun oluşturduğu zarar ölçülüyor. Bu bloğun şekli ve kütlesi, standart bir pick-up veya SUV araçla aynı özellikleri taşıyor. Bu testte de ön ve arka koltuklara yerleştirilen iki adet dummy’nin vücudunda ve başında oluşan yaralanma riskleri değerlendiriliyor, kaza anında başlarının ne kadar hareket ettiğine bakılıyor ve araçta oluşan hasarların boyutları ve ortadaki B-sütununun aracın içine ne kadar girdiği ölçülüyor.
Arkadan çarpmalar da, koltuk başlarının boynu ne kadar koruduğuna ve başın dikey hareketlerine bakılarak iki aşamada gerçekleştiriliyor.
Türkiye’de şehir içinde araçlarında her türlü konforu arayanlara ve haftasonu kaçamaklarında macera isteyenlere hem güvenli hem de rahat bir sürüş sunan Hyundai Santa Fe, en çok tercih edilen SUV’lardan biri olarak Amerika’da olduğu kadar Türkiye’de de beğenilen bir araç olarak ön plana çıkıyor.
ANTARAYI BOŞ VER
SANTA FE GERÇEKTEN HARİKA
Alıntıları Göster
motor seçeneği tek ama donanım ve koltuk sayısına göre üç model 91 bin ile 102 bin ytl arasında değişiyor. bence çok para
quote:
Orijinalden alıntı: yasaluyari
motor seçeneği tek ama donanım ve koltuk sayısına göre üç model 91 bin ile 102 bin ytl arasında değişiyor. bence çok para
Alıntıları Göster
kafadan 6 7 bin ytl düş ben gittim gezdim araba çok manyak bişey. kaç para diyosun 100000 ama 94000 verebiliriz diyo (daha pazarlığa oturmadan öyle diyosa)
quote:
Orijinalden alıntı: x_ir
kafadan 6 7 bin ytl düş ben gittim gezdim araba çok manyak bişey. kaç para diyosun 100000 ama 94000 verebiliriz diyo (daha pazarlığa oturmadan öyle diyosa)
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
kafadan 6 7 bin ytl düş ben gittim gezdim araba çok manyak bişey. kaç para diyosun 100000 ama 94000 verebiliriz diyo (daha pazarlığa oturmadan öyle diyosa)
kesinlikle haklısın, ben liste fiyatı üzerinden eleştirdim ama kasımda 1.6 logan aldım 0 km liste fiyatından 5 bin ytl indirim yaptılar. bende pazarlık yaparken ayarı kaçırmıştım ama. işi iyice çingeneliğe dökmüştüm :)
quote:
Orijinalden alıntı: yasaluyari
quote:
Orjinalden alıntı: x_ir
kafadan 6 7 bin ytl düş ben gittim gezdim araba çok manyak bişey. kaç para diyosun 100000 ama 94000 verebiliriz diyo (daha pazarlığa oturmadan öyle diyosa)
kesinlikle haklısın, ben liste fiyatı üzerinden eleştirdim ama kasımda 1.6 logan aldım 0 km liste fiyatından 5 bin ytl indirim yaptılar. bende pazarlık yaparken ayarı kaçırmıştım ama. işi iyice çingeneliğe dökmüştüm :)
Alıntıları Göster
kaşkay var 2.0 dizel 71 milyar........
quote:
Orijinalden alıntı: serdar1646
kaşkay var 2.0 dizel 71 milyar........
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: serdar1646
kaşkay var 2.0 dizel 71 milyar........
Qashqai şehirli (adıda üzerinde zaten asi şehirli diye) Patrol, Pathfinder yada X-Trail desen anlarım. Ama Qashqai şehirli. ((bakıncada gelişmiş taksi gibi biraz büyük)
quote:
Orijinalden alıntı: x_ir
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
tabi sorento X-force her türlü.......
quote:
Orijinalden alıntı: freeman6161
Bunlarda alternatif.ben hepsinin arasından caliber i seçerdim
Dodge Caliber CRD 2.0lt, 140hp € 33.541
Compass 2.0 CRD 2.0lt, 140hp € 40.320
Alıntıları Göster
+1
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
Bunlarda alternatif.ben hepsinin arasından caliber i seçerdim
Dodge Caliber CRD 2.0lt, 140hp € 33.541
Compass 2.0 CRD 2.0lt, 140hp € 40.320
quote:
Orijinalden alıntı: x_ir
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
bütçenize baglı olmakla sorento iyidir.
yada jeep
quote:
Orijinalden alıntı: triger
bütçenize baglı olmakla sorento iyidir.
yada jeep
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: triger
bütçenize baglı olmakla sorento iyidir.
yada jeep
Sorento ilk çıktığında al benisi iyidi ama artık o kadar iyi durmuyor. (göz aşinalığından yada 4x4 çokluğundan)
quote:
Orijinalden alıntı: aralid
quote:
Orjinalden alıntı: triger
bütçenize baglı olmakla sorento iyidir.
yada jeep
Sorento ilk çıktığında al benisi iyidi ama artık o kadar iyi durmuyor. (göz aşinalığından yada 4x4 çokluğundan)
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: aralid
quote:
Orjinalden alıntı: triger
bütçenize baglı olmakla sorento iyidir.
yada jeep
Sorento ilk çıktığında al benisi iyidi ama artık o kadar iyi durmuyor. (göz aşinalığından yada 4x4 çokluğundan)