Şimdi Ara

5 aydır süren kopmalar ve hiçbir işlem yapmayan TürkNet (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
1.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ukisla7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol edebilmemiz için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugün aradılar, arayan kişi konu hakkında hiç bir bilgi sahibi değildi sadece aramak için aramıştı. Yapılan önceki işlemleri ve ne bildiğini sorduğumda ise ben okuduğum kadarıyla dsl ışığınız yanmıyor dedi. Daha problemin ne olduğunu bilmiyorlar sürekli insanlar değişiyor ama problem aynı fakat destek kaydını okuyan yok. Soruna odaklanan yok sürekli problem üretmekteler. Türktelekoma geçmekle çok iyi yapmışım.
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için teknik ekibe bilgi verdim. Detaylı olarak kontrol ederek size tekrar dönüş sağlayacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet 5 aydır lafta teknik ekibiniz detaylı kontrol ediyor. Artık ne kadar detaylı inceliyorlarsa bir türlü problemin çözümü belli olmasına rağmen çözemiyorlar. Boş cevaplar tamamen boş.
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Maalesef yaşanan bazı arızalarda çözüm süreci uzayabiliyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet yukarıda da belirttiğim gibi türk telekom aynı kablolama, kutu , ankastre ile on numara değerler verirken ÇöpNet bana leş gibi değerler veriyor ki 2.sayfada görseller ile kanıtladım sizlere. Kendileri 6 aydır port değişemediği için sürekli hatayı ev içi tesisata atıyor. Öncesinde de böyleydi zaten ekiplerini gönderip PORT hatasını duyduklarında ise ne diyeceklerini şaşırıp her 2 günde bir Türk telekoma arıza kaydı bırakıyorlardı. Ben eve türktelekom bağlatıp modemi de türk telekoma taktığım için bana gelip dsl ışığınız yanmıyor problem iç hatlarda diye yine rest çekiyyorlar. EN İLGİNÇ OLAN YER BURASI: Eğer eve kendi ekiplerini çağırmazsam problemi çözemeyeceklerini ilettiler. Böylede aptal bir firma işte ne problemi bilirler ne problemi çözmeyi ne de telefon ile destek vermeyi. O KADAR KÖTÜSÜN ÇÖPNET.

    ÇÖPNET Pişmanlıktır...




  • Bakın türknet forumunda moderatör olan arkadaşın cevaplarına. Bunları oraya neye göre koyuyorlar ?https://forum.turk.net/t/6-aydir-suren-kopmalar-ve-hicbir-islem-yapmayan-copnet/1728/

    Böyle aptal insanlara tahamülüm kalmadı benim. Bilmiyor, bilgisi yok ama karşındaki insanı sorguluyor. 6 ayda yapılmayan şey kalmamış, son yapılacak olan port değişikliğini bir türlü yapamayan ÇÖPNETi nasılda savunuyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yu2un -- 28 Mayıs 2020; 13:3:3 >
  • Evet, yine çözüm sunmak yerine kapattılar hesabımı :) Türknet işte...
  • Turknet almayı düşünüyordum iyi oldu bu konuyu gördüğüm. Geçmiş olsun arkadaşım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İllaki size türkneti övecek arkadaşlarınız olacaktır fakat onların bilmediği bir şey var ki o da şu Türknet ile problem yaşayana kadar en iyisi Türknettir. Gördüğün gibi problem olduğunda hiçbir işlem yapamıyorlar, ilgi alaka kesiliyor ve faturayı her ay sizden hiçbir şey yokmuş gibi alıyorlar.

    @YellowBase 'de dediği gibi: "RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN"
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Bunlar kendi kafasına göre yazıyor çiziyor hiç bir şeyden anladıkları yok.Hatta bir de, Türknet'i kötülürsen vay haline.Bunların böyle bir iki tane facebook sayfaları var Türknet'in çalışanları galiba dayanışma ve yardımlaşma diye ama Türknet'e hiç laf ettirmezler. Türknet sorunsuz hizmet verir sizin alt yapınız kötüdür diye insanları oyalamaya çalışırlar.Kendilerinin yeni öğrendiği şeyleri insanlara dolaylı laftan anlatmaya kalkmasınlar.Kalitesiz portları dayıyorlar millete sonra hız düştü net koptu ne bekliyorsunuz ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Kendi açtıkları foruma bu konuyu açtığımda ban attılar hesabıma 3020 senesine kadar Bugün yolladım faxla iptal dilekçesini kurtuluyorum sonunda
  • yu2un Y kullanıcısına yanıt
    Bir de bunların bir reklamı varya yok 6 ay önce Türkiyeye geri döndüm yok Türknetin netini görünce şaşırdım komikler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya kardesim nerden buluyorsunus buI İSS leri.her ilde ilçede başvuru büroları yok,tamir bakım ekibi yok,posta ile bu cağda başvuru mu olur.bunlara derdini anlatmak çok zor,derdini anlatsan telekomun keyfi gelecekte arızayı giderecek.aklim almıyor bu işleri.Ha telekom çok mu iyi.Oyi değil birden fazla mahkemelik oldum.Ama Turkiyedeki alt yapının %99 u telekoma ait.Hic olmazsa bulunduğun en küçük yerde iyi kötü muhatap buluyorsun.3,5 kuruş ucuz diye bunlara nasıl abone oluyorlar aklım almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gooerge2 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör altyapısı üzerinden hizmet veriyoruz. Bu nedenle hattın kontrolü için yerleşik operatör saha ekiplerine iş emri olarak arızayı iletiyoruz. Ekiplerin kontrolü sonrasında gelen bilgiyi sizinle paylaşıyoruz.

    İç tesisat kontrolü için ekip yönlendirme amacımız iç tesisatta sorun varsa bunu tespit ederek sizinle paylaşmak yoksa da bu durum için tutanak tuttuktan sonra teknik ekiplere iletilmesi ve ardından da yerleşik operatör ile iletişime tekrar geçilmesi aşamalarından oluşuyor.

    Arkadaşlarım arızanın çözümü için yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindedir. Bu konuda gelişme olduğunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • DEMİRCİEFE kullanıcısına yanıt
    15+ yıldır(telefon) türk telekom kullanıyordum. 16Mbps üstü hız veremedikleri için Türknete geçtim. Türknet sadece 2 ay 100Mbps hizmet verdi sonrası patates, geçen aklıma tüküreyim zaten. Türknete geçtiğim zaman mahalleye fiber kutusu getirdiler zaten. Neyse verdik iptal dilekçesini zaten telekom hattım var evde sadece giden telefonum oldu. 3 kuruş fazla verir derdimiz tasamız olmaz en azından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör altyapısı üzerinden hizmet veriyoruz. Bu nedenle hattın kontrolü için yerleşik operatör saha ekiplerine iş emri olarak arızayı iletiyoruz. Ekiplerin kontrolü sonrasında gelen bilgiyi sizinle paylaşıyoruz.

    İç tesisat kontrolü için ekip yönlendirme amacımız iç tesisatta sorun varsa bunu tespit ederek sizinle paylaşmak yoksa da bu durum için tutanak tuttuktan sonra teknik ekiplere iletilmesi ve ardından da yerleşik operatör ile iletişime tekrar geçilmesi aşamalarından oluşuyor.

    Arkadaşlarım arızanın çözümü için yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindedir. Bu konuda gelişme olduğunda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
    Ben sizin altyapınızı kullanmıyorum zaten iyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yu2un

    15+ yıldır(telefon) türk telekom kullanıyordum. 16Mbps üstü hız veremedikleri için Türknete geçtim. Türknet sadece 2 ay 100Mbps hizmet verdi sonrası patates, geçen aklıma tüküreyim zaten. Türknete geçtiğim zaman mahalleye fiber kutusu getirdiler zaten. Neyse verdik iptal dilekçesini zaten telekom hattım var evde sadece giden telefonum oldu. 3 kuruş fazla verir derdimiz tasamız olmaz en azından.
    kardeşim Turk Telekomun veremediğini , Turknet nasıl versin.Hatlar,mal, Telekomun ,Turknet geçici kıracı..
  • Bilemiyorum telekom müdürlüğü en fazla o kadar alabilirsin demişti. 1 ay sonra türknete geçtim onlar bana 100Mbps verebildiler anlamadım bende daha doğrusu vermeye çalıştılar ama beceremediler.@DEMİRCİEFE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yu2un -- 28 Mayıs 2020; 17:53:17 >
  • Bugün TT fiber kabloyu da çekti, 2 hafta önce yeni dolapları da koydular. Artık pahalı falan demicez. En azından muhattap var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.