Bildirim
5 aydır süren kopmalar ve hiçbir işlem yapmayan TürkNet (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, kontrol ettiğimde arıza kaydınızın çözüm süreci uzamış. Ancak kaydınızla ilgilenen teknik destek uzmanımız saha ekipleriyle birlikte takibini yapıyor. Hızlı bir şekilde çalışmaları tamamlayarak bilgi vereceğiz. -
hocam tt müdürlüğüne gittiğinde interneti taşıma talebinde bulunduysan neden türknete iptal faxı çektin anlamadım. hani normalde bir iss ye taşıma talebinde bulununca yeni iss eski iss yle olan muhabbeti hallediyordu -
İşyerimde taahhütü biten Superonline VDSL'i TT'ye alırken dediğiniz gibi yaptık sadece TT'ye başvurduk yeni gelen kullanıcı adı/şifre modeme girerek TT'den devam ettik ve Superonlinedan hizmetiniz sonlandırılmıştır diye SMS geldi uğraşmadık iptal ile. Ama Turknet'ten geçerken kesinlikle yapamayız önce siz iptal ediceksiniz dediler. Ve yine Turknet'ten faxtan 7 gün sonra hizmetiniz sonlandırılmıştır SMSi geldi 1 saat sonra da TTNET'ten yeni şifre geldi 1 saat kesinti yaşadım sadece. Ama TT Turknetin iptalini yapmıyor farklı TT ofisinden ve çağrı merkezinden de doğruladım bunu. Muhatap almıyorlar sanırım Turkneti.
Ama şöyle ilginç bir detay var Ev telefonum TT'ye başvurduktan sonra ertesi gün TT'ye geçti onun iptalini beklemediler. İnternet için porttan çekilmesi gerek Turknetin ondan önce veremeyiz dediler. Yeni Telefon numarası almayı kabul etsem veya Yalın vdsl alsam bütün bu süreç geçersizdi bu arada aynı gün bağlantıyı yapıcaklardı.
-
Aynı süreci bende yaşadım hocam. Turknet'ten TT'ye geçtim geçiş sonrası yeni port istedim saha dolabından yerimi değiştirdiler şu an aynı hızı tam 2 katı SNR değerleri ile alıyorum. Burda TT'nin suçu büyük ama yapıcak birşey yok. Eski bir müşteri saçından tutup sürükleye sürükleye TT'ye nasıl döndürülür görmüş olduk 1 sen 2 ben. -
Müdürlüğe gitmek istemediğim için zaten hattı açık tutuyorum kısa bir yolu olsa mobil vs direkt çıkacağım kendilerinden. Telekomun bağladığı hat mükemmel şu an ne ping ne packet loss ne de kopma olmadı şimdiye kadar. Açıkcası şimdilik memnunum. Bu arada türknet hala problemi çözmeye çalıştığını ve yakından ilgilendiklerini söylüyorlar fakat yalan yani tamamen oyalama peşindeler. Beş aylık bir problemi yani port değişimini hala yapamadılar, yapmıyorlar. -
Bu gece 02-06 arasında bakım olacak lütfen modeminiz takılı olsun demişlerdi. Öyle de oldu takılı bıraktım fakat hızım 35mbite düşürüldü ve crc hataları aldı başını gidiyor. Ev telefonum yine çalışmıyor. Bu süreçte destek talebinde 8 kişi değişti 8'i de aynı cevabı veriyor. Forumdan Kubra hanım mesaj attı 3 hafta önce en geç pazartesi çözeceğiz diye anlayın işte 3 haftadır çözüm yok. Çözümü geçtim artık telekoma bile 4 günde 1 kere arıza kaydı açıyorlar. Utanmıyorlar da bu rezilliği yaşatırken. -
Merhaba, arızanızın önceliğini teknik ekiplerimize ilettim. Gün içerisinde teknik ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. -
Beni aramanıza gerek yok ki altı üstü telekom ekiplerine port değişimi yaptıracaksınız. Hala oyalama geçiştirme peşindesiniz. -
Kendileri an itibariyle destek kaydımı çözmeden kapattılar. Ne bir mesaj ne bir arama ne de bir çözüm olmadan direkt kafalarına göre kapattılar destek kaydını. Ben destek kaydına ulaşamıyorum, neyse ki mailler ve ne olur ne olmaz diye aldığım ekran görüntüsü var. Rezillik bu hem para al hem mağdur et hem de dalga geç... -
Problem çözülmeden destek kaydını kapattınız yetmedi hala aptal aptal sorun bina içi tesisatta dediniz o da yetmedi birde aramadınız. Ne yapacağız sizle? Bu rezilliğe devam edecek misiniz? Kübra hanım pazartesi çözüleceğini iletmişti niye müşterilere yalan bilgi veriyorsunuz? Verdiğiniz sözü neden tutmuyorsunuz ey Türknet? -
6. aya girmiş bulunmaktayız. 9-10 Tane temsilci değişti hepsi aynı cevabı veriyor işin ilginç tarafı ise telekoma açılan arıza kayıtları da aynı cevap ile geri dönmekte. En kısa zamanda arayacaklarını ilettiler üstünden 1 hafta geçti. Bu süreçte kullanamadığım internet ve telefon için iade isteğinde bulundum ama ona bile dönüş yapılmadı. Problem ise port değişikliği ki kutumda boş port mevcut fakat TurkNet paşa hazretleri telekoma port değişimini ya da başka porta taşıma işlemini 5 ayda yaptıramıyor... -
Merhaba, ekiplerin yapmış olduğu çalışmalar sonrasında arızanız iç tesisat olarak sonuçlanmıştır. Arkadaşlarımdan gelen bildirimi sizinle paylaşmak isterim.
"Arıza kaydınız, iç tesisatınızı kontrol ettirmeniz gerektiğiyle sonuçlanmıştır.
• Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları
• Bina içinden geçen telefon kablosu
• Duvarda bulunan prizler
• Daire içi bağlantı kabloları
• Splitter cihazı,
• Bilgisayar ve Modem bağlantıları
Bir elektrikçi vasıtasıyla iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz.
Ya da dilerseniz iç tesisat kontrol ekibimiz aracılığıyla bu kontrolleri sağlayabiliriz. Bu hizmetin bedeli 99 TL'dir. İç tesisatınızda herhangi bir sorun tespit edilmezse herhangi bir ücret yansıtılmayacaktır. Cihaz arızası, ekstra kablo ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır. Bu hizmetimizden yararlanmak isterseniz; kaydı tekrar açarak talebinizi içeren notu bizimle paylaşabilirsiniz.
İyi günler dilerim."
-
Bu kadar konudan alakasız bu kadar beceriksiz bir ISS görmedim ben. Problemin ne olduğunu 40 kere iletmeme rağmen hala çözemediniz. Kendi ekibiniz geldi elimde belgesi imzalı bir şekilde port hatası var iç tesisatta sorun yok dediler. Yani o kadar sinirli ve öfkeliyim size BASİT BİR PORT DEĞİŞİMİNİ 5 AYDIR YAPMIYORSUNUZ. Bugün itibariyle hattımı dondurdum en kısa zamanda faxı çekip iptal ettireceğim.
BÖYLE REZİL BİR FİRMADAN HİZMET ALDIĞIM İÇİN KENDİMDEN UTANIYORUM.
TÜRKNET PİŞMANLIKTIR. -
Merhaba, imzalı evrağı online işlem merkezi üzerinden yükler misiniz? Kontrol ederek teknik ekibe bu konuda bilgi verelim. -
Gördüğünüz üzere kendilerine tam 4 kere iletmeme rağmen hala benden belgeyi istiyorlar. Bir de ekip sizin ekibiniz sizde de mevcut bu belge. DALGA MI GEÇİYORSUNUZ LAN BENLE ? -
Merhaba, tekrar kontrol edilmesi için bilgi verdim. Teknik ekibimiz kontrollerini tamamlayarak size dönüş sağlayacak. -
Muhasebe bölümüne söyleyin kullanmadığım internetin ücretini iade etsin ve hattımı 6 ay dondurun bunun için dondurma talebi ve destek kaydı oluşturdum. Sizden bir cacık olmayacak. Bari vermediğiniz hizmetin parasını geri verin. En kısa zamanda da sizden kurtulmak istiyorum. -
Küçükköy santrale bağlıyım koptu şuan ip gelmiyor modeme
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, kullanmadığınız hizmetin ücretini almıyoruz. Arkadaşlarımın inceleyebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X