Şimdi Ara

5 Gün sonra bozulan telefon! Huawei Mate 10 Lite - Tüketici Hakem Heyeti konusunda YARDIM!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    31/08/2018 tarihinde Turk telekom bayisine gidip faturaya ek olarak Huawei mate 10 lite aldım bugün öğlen saatlerinde uygulamada dolanırken ekran karardı ve bir daha açılmadı işten çıkınca akşam saatlerinde telefonu aldığım bayiye gidip iade istediğimi belirttim böyle birşeyin söz konusu olmadığını ve tek yapılacak şeyin garantiye göndermek olduğunu söylediler bende karşı çıkıp yarın tüketici hakem heyetine gideceğimi söyledim garantiden telefonun tamir görmesi halinde geri almayacağımı belirten bi not yazdım tüm aksesuarlarıyla birlikte kutulu halde bayiye bıraktım.

    Sonrasında Türk tekelom müşteri hizmetlerini aradım bayinin iade işlemi yapmadığını belirttim bunun için bir talep oluşturmaları gerektiğini söyledi iade durumu sadece teknis servisten onay gelmesi durumunda yapıldığını söyledi ilgili bayinin bilgilerini aldı benden ve talep oluşturduk.

    Bana arıza çıkartan bayiyi Türk Telekoma şikayet ettim oradan umarım sağlam bi cezaa alırlar içim rahatladı konuyla alakalı 48 saat saat içinde dönüş olacakmış tarafıma.

    Şimdi size sormak istediğim 5 gün de bozulan telefon ayıplı mal olmaz mı tüketici hakem heyetine gidip iade talebimi yarın oluşturucam örnek bi ayıplı mal talebi yazabilir misiniz?

    4 haftadır bağlanmayan internet Türknet (forumda var) :)
    5 gün sonra bozulan telefon arkadaş kimin ahını aldım ben kimin hakkını yedim :)







  • En basindan beri izledigin yolda haksizsin oncelikle onu soyleyeyim.bayiyi sikayet etmissin hic bir sey olmaz bayiye onu da soyleyeyim.bayi nerden bilsin senin telefonuna ne oldugunu.her gelen benim telime su oldu bu oldu iade istiyorum dese o zaman nsl olacak bu is.ha senin telefonun hicbir darbe almadan , dusmeden durduk yere kapandiysa , bozulduysa o iade nedenidir zaten.tamir istememen de cok normal o ayri.tuketici hakem heyetine de bosa basvurmus olursun.daha telefon servise gitmemis , incelememis , adamlar iade yapamayiz tamir olcak vs hicbir sey de dememis sen cikip bayiye iade alcaksin da sizi sikayet edecegim de vs diyorsun.bastan sona sacmalik yani baska bir sey degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technoB -- 5 Eylül 2018; 3:28:17 >
  • Mağduruyetinizi tam anlatamamışsınız hocam.
  • technoB T kullanıcısına yanıt
    Mesele o değil ensaf kafasıyla böyle yok iade işlemi olmaz sadece tamir görür çıkışı yüzünden şikayet ettim türk telekom yetkilisi dönüş yaptı nasıl işleyeceğini anlattı telefonu bayiden alıp yetkili servise ben yolladım iade istemi ile yolladığımı ve servis formumda mutlaka bu ifadenin kullanılmasını anlattım not ile.



    Ben hakkımı bilmiyor ve savunmuyor olsam ayıplı malı tamir edip bana kullabdıracaktı mesele bu bu yüzden şikayet ettim ki benden sonra gelecek aynı sorunu yaşayan müşterileri mağdur etmesin.



    Bayide oluşturması gereken talepi müşteri hizmetleri oluşturdu ve firma adına böyle bi durum yaşandığı için özür diledi.



    Herşey olması gerektiği gibi olsa kimse kimseyi şikayet etmez heralde umarım ağır bir yaptırım uygularlar bayiye.
  • Ek olarak thy gidip gerekli bilgileri aldım şuan bi sıkıntı yok 20 iş günü içerisinde elime belgelerin ulaşması gerekiyor ki thy ye gidip firma iade etmezse başvurabileyim.
  • Yine de sonuç çıkacağını zannetmiyorum. Sonuçta elektronik eşyalar her zaman bozulabilir, sizin şansızlığınıza ilk haftada bozulmuş. Iadeyi arıza'dan dolayı, ancak satın almadan 5 gün sonra yapmak istediğiniz için kabul edilebilir. Sonuçta bir malı arızası olmasa da beğenmedim diyerek iade etme hakkınız vardır.

    Arıza'dan dolayı ise ayıplı mal sayılmaz, o konuda yanılıyorsunuz. Ayıplı mal olması için aynı arızayı 3 kere tekrar etmesi lazım. Fakat tam olarak aynı arıza olması lazım. İlkinde ekran, ikincisinde hoparlör, üçüncüsünde işlemci arıza verse bile ayıplı mal sayılmaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.