Cuma akşamı bir anda internetim gitti.Çağrı merkezini defalarca aradığım kimseyle muhatap olamadan bölgesel bir çalışma var bilgisi verilerek görüşmen sonlandırıldı.2 gün bekledim ardından site üzerinden arıza kaldı bırakmak istediğimde hattımda "PPP/İnternet ışığı yanmıyor" olarak bilgi görülüyordu.Arıza kaldı bıraktım fakat teknik ekipler telefonum sürekli açık olduğu halde bana ulaşamamışlar ve "bölgenizde altyapı değişikliği olmuştur.Binanıza yakın bölgeye yeni altyapı gelmiştir.Sabit hat numaranızı değiştirerek onayınız doğrultusunda geçiş yapabilirsiniz......." gibi saçma bir bilgi bırakmışlar. Ben neden durduk yere 30 yıllık sabit numaramı bırakıp farklı bir numara alayım,numaramı değiştirmek zorunda mıyım? böyle saçmalık olabilir mi? 5 gündür ne telefonum çalışıyor ne de internetim.
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme