Şimdi Ara

50 mbit vdsl den 100 mbit internete geçme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar şuan da 50 mbit internet kullanıcısıyım türktelekomu aradığımda alt yapımın maksimum 81 mbit desteklediğini söylüyorlar port ile aramda ki mesafe 100 metre ve modemden hat değerlerime baktığımda maksimum desteklenen hız 116 mbit çıkıyor bu değerlerle acaba 100 mbit alabilir miyim ?


    DSL Training Status:  Showtime

              Mode:  VDSL2 Annex B

          VDSL Profile:  Profile 17a

          Traffic Type:  PTM Mode

           Link Uptime:  5 days: 19 hours: 44 minutes

    ============================================================================

        VDSL Port Details    Upstream     Downstream

            Line Rate:   8.212 Mbps    53.837 Mbps

      Actual Net Data Rate:   8.189 Mbps    53.757 Mbps

         Trellis Coding:     ON        ON

           SNR Margin:    30.3 dB      25.4 dB

          Actual Delay:     0 ms       0 ms

         Transmit Power:    9.1 dBm     14.4 dBm

          Receive Power:    6.5 dBm      8.8 dBm

           Actual INP:    0.0 symbols    0.0 symbols

        Total Attenuation:    2.6 dB      5.6 dB

    Attainable Net Data Rate:   49.846 Mbps   116.348 Mbps








  • 100mbit pakete geçersen DSLAM kilidine takılırsın ve 82-88mbit civarı biz hızda bağlanırsın. 100 alman için biraz uğraşman gerekir. Bu kilit kalkarsa 100 alabilrisin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: miskindvd

    100mbit pakete geçersen DSLAM kilidine takılırsın ve 82-88mbit civarı biz hızda bağlanırsın. 100 alman için biraz uğraşman gerekir. Bu kilit kalkarsa 100 alabilrisin.

    Başka bir iss de olsam belki uğraştırırdı ama türk telekom bunu kendi yaptığı için sanırım biraz daha işim kolay olucak hat değerlerimde bir sıkıntı yok değil mi

  • tanks55 kullanıcısına yanıt

    hat değerleriniz gayet güzel. TurkTelekomda olsanız bile uğraştırabiliyor.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri kanalıyla gerçekleştiricem değil mi bu kısıtlamaya tabi tutulursam

  • tanks55 kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri anlamıyor işte bundan. Santral görevlileri müdahale edebiliyor. Müşteri hizmetleri bakıyor paket 100mbit zaten deyip geçiyo. İşten anlayan bulmak çok zor. 10 defa arıza kaydı bırakırsanız belki saha görevlisinin dikkatini çekip hallettirebilirsiniz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.