Şimdi Ara

5000 KM DE YARILAN LASTİK!!!!! (PETLAS) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siz sanslisinizki mazda kullaniyirmussunu aulenizle burnu kanamadan atlatmissiniz. Başka araçi olanlar burda konu bile acamadi muhtemelen zaten ölü ve yaralılar oldu hemen gelip ertesi günü konu acmalarini vekleyemezdik. Allah rahmet eylesin mazdasi olmayıp bunları yasayanlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Amin Ecmain
  • Konu başlığını 5000 kmddki lastik yarıldı diye değiştiren daha iyi olur. Millet yine lastik konusu diye girmiyor ama senin durum çok önemli herkesin okuması lazım bu konuyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Konu başlığını 5000 kmddki lastik yarıldı diye değiştiren daha iyi olur. Millet yine lastik konusu diye girmiyor ama senin durum çok önemli herkesin okuması lazım bu konuyu


  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-European-Tyre-Test-185-60R14.htm
    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-ADAC-Tyre-Test-185-65-R15.htm

    Continental

    ADAC testlerine tamamiyle güvenmiyorum benim için önemli olan tecrübeli kullanıcı yorumları bu daha önemli. ADAC testlerinde sahtekarlık olduğunu katekulle oldugunu okumuştum bir kaç defa o yüzden pek ilgimi çekmiyor ama kullanıcılar lastikten memnun o yüzden bende cpc5 almaya karar verdim akşam 6 gibi gidip taktırıcam 175/65/R14 lastikleri 135 tl ye




  • Görn bak şimdi bütün lastikciler akar konuya şamata baslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun hocam, lastik hatalı üretim olabilir. Ben olsam Conti alırdım. Allah daha büyük bir kaza vermesin
  • Bende ankarada oturuyorum ve kışın hiç kış lastiği kullanmadım. Ama yılda 50 bin km yol yapıyorum ve kışın genelde öğlene doğru 10.40 ve 11 arası os için çıktığım için yollar tuzlanmış karlar erimiş oluyor ve kisida cpc 5 lerle geçirdim. Yokusta cikamazsin karda ancak ıslak zemin performansı çok iyi tabiki karda yokuşa sirmedim aracı riske atmadim ama abartısız hergun yazlık lastikler olan cpc 5 lerle kişi geçirdim. Ama bu sene şehirlerarası da yol gidecegimden önden ceker kısma 2 adet crossclimate yada gy vector 2 dört mevsim lastik takacagim. Arkayada Membat marka a sınıfı lastik var yazlık onları takacagim kampanyali su an ve fiyatları 100 tlye bedava üstelik a sınıfı. Sende istersen bu kombinasyonu uygulayabilirsin böylece kış lastiği al sakla vs dertler yok zaten. Bide tutup 3 ay kış lastiği takınca fazla km de yapmıyor 5 yıl bakmışsın 25bin Kmde lastik sertleşip çöpe gitmiş. Oysa bi lastiğin ömrü 80-100 bin km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 tane delik görülüyor lastiğin tabana yakın yerinde biryere sıyırmış yada batmış gibi hatta delikten başlayıp hafifçe yukarı doğru yırtılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starborn -- 14 Temmuz 2016; 13:43:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Bende ankarada oturuyorum ve kışın hiç kış lastiği kullanmadım. Ama yılda 50 bin km yol yapıyorum ve kışın genelde öğlene doğru 10.40 ve 11 arası os için çıktığım için yollar tuzlanmış karlar erimiş oluyor ve kisida cpc 5 lerle geçirdim. Yokusta cikamazsin karda ancak ıslak zemin performansı çok iyi tabiki karda yokuşa sirmedim aracı riske atmadim ama abartısız hergun yazlık lastikler olan cpc 5 lerle kişi geçirdim. Ama bu sene şehirlerarası da yol gidecegimden önden ceker kısma 2 adet crossclimate yada gy vector 2 dört mevsim lastik takacagim. Arkayada Membat marka a sınıfı lastik var yazlık onları takacagim kampanyali su an ve fiyatları 100 tlye bedava üstelik a sınıfı. Sende istersen bu kombinasyonu uygulayabilirsin böylece kış lastiği al sakla vs dertler yok zaten. Bide tutup 3 ay kış lastiği takınca fazla km de yapmıyor 5 yıl bakmışsın 25bin Kmde lastik sertleşip çöpe gitmiş. Oysa bi lastiğin ömrü 80-100 bin km

    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ama son 5 yılda sadece 1 defa ağır kış gördüm oda 2011 deydi. Gaziantep de kışlar çok sert olmuyor burda o yüzden sorun olacağını pek zannetmiyorum genelde yağışlı geçiyor kar yağsa bile 1 gün bilemediniz 2 gün sonra eriyip kayboluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blumhouse

    3 tane delik görülüyor lastiğin tabana yakın yerinde biryere sıyırmış yada batmış gibi hatta delikten başlayıp hafifçe yukarı doğru yırtılmış.

    Delikleri bende farkettim ama düzdüz yolda otobanda yani üstelik 1 saat öncesinde lastikçi tarafından bütün lastikler sökülerek kontrol yapılmasına karşın böyle birşey nasıl oldu inanın hayretler içerisindeyim bende. Üstelik iç tarafında da L şeklinde yırtık var ölçtüğünüzde ön tarafdaki yırtığa eşit sayılabilinecek boyutta.
  • Birçok video silinmiş ama benzer su videoyu bulabıldım:




    Burada MAZDA asimetrik bir kaymada sızınkıne benzer bır druumda tek teker yere tutunmadıgından arac kendını saga sola sapmadan ve takla atmadan guvenlı olarak dındurerek yavaslatıyor ve sınunda duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shifisitert -- 14 Temmuz 2016; 15:00:32 >
  • Bizim 95 dogan slx inde yarilmisti patlamisti.Sasmaz sanayiden almistik gittik adamin yanina yigenim simdi ben bunu tedarikciye gondersem kullanici hatasi diyecek hep oyle donus oluyor istersen sana 40 tl ye cikma lastik ayarlayayim takma balans yaparim yardimim anca boyle olur.40 tl benide zengin etmez zaten gondereyim ama donusler olumsuz bilgisayardan maillerden gosteririm.Yetkili bayisiyim bende al git canim feda desem olmaz,zararim olur.

    Bizde 40 tl ye cikma lastik taktirmistik dayi sagolsun herseyi kendi yapti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekstil kortlu lastiklerin hepsi böyle almayın şunu !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Birçok video silinmiş ama benzer su videoyu bulabıldım:




    Burada MAZDA asimetrik bir kaymada sızınkıne benzer bır druumda tek teker yere tutunmadıgından arac kendını saga sola sapmadan ve takla atmadan guvenlı olarak dındurerek yavaslatıyor ve sınunda duruyor

    Videodaki araçlar benimkinden daha üst modeller :D benimkinde bile o teknoloji kullanılmışken bunlarda ve daha üst modellerde daha yüksek teknolojiler kullanılmıştır muhakkak.




  • think of idea kullanıcısına yanıt
    Birdaha petlas yada benzeri lastik almak mı adını anmak nasip olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polat1989

    Birdaha petlas yada benzeri lastik almak mı adını anmak nasip olmasın.

    Sizin konuyu arsivledim petlas diyen lastikcileredirekt link atacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence brigstone al hem f/p hemde dayanıklı
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Lastik yarılması kotu olay ama bilinen yanlış arka lastiğin yarılması daha rizikolu
    On lastiği direksiyonu sıkı tutarsan kurtarirsin ama arkadaşlar hakimiyet sende degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.