Şimdi Ara

592 TL ye sıfır alınan Zenfone 5 e 760 tl onarım ücreti istediler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba. Konunun yeri tam olarak burası mı bilemiyorum fakat Asus Türkiye ile yaşadığım sorunu sizinle paylaşmaya karar verdim. Asus alacaklar bu yazıyı okumadan karar vermesinler lütfen.

    Samsung s4 kullanıyordum şuan bildiğiniz gibi 2. eli 400 civarı satılıyor. Ekranı kırıldı 480 tl onarım ücreti istenince kırarım o telefonu ekrana o parayı vermem dedim ve telefonu o sinirle parçaladım. Telefonsuz kalmak olmaz tabi. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine 2. el Zenfone 6 aldım. Tablet gibi 6 inç güzel bir telefon. Bir süre kullandıktan sonra adamlar yapmış diyerek 2. el bir adet zenfone 5 ve bir tane de zenfone 6 aldım. Aradan geçen süre içerisinde telefonun sim kart yuvasını bir şekilde bozmuşum cihazı yolladım sim kart yuvasını değiştirdiler 55 TL ye cihaz geldi sorunsuz fakat bu sefer diğer zenfone 6 nın ekranı kırdım. Yeniden yolladım cihazı servise. 270 ile 330 TL arası onarım ücreti çıkardılar. Dedim o fiyata ikinci el sağlam bir zenfone 6 alırım. cihazı geri gönderdiler telefoncular çarşısına gittim 80 lira ekran 50 lira işçilik ile 130 liraya cihazı yaptırdım. Hala aynı ekranla cihazı kullanıyorum. Havaların çok sıcak olduğu dönemlerde biraz kasma donma yapsada biraz ısınsa da idare ediyorum. Fakat zenfone 5 ile diğer zenfone 6 tırlattı. zenfone 5 wifi görmez oldu zenfone 6 şebeke görmez oldu. İkisini de servise gönderdim.

    Film burada koptu zaten. 592 TL ye sıfır alınan zenfone 5 için 760 tl onarım ücreti, zenfone 6 için 465 TL onarım ücreti istediler. Aradım hemen bu cihazların temiz sağlam sorunsuz olanlarının fiyatı 250/350 arası zenfone 5, 350/500 arası zenfone 6 satılıyor. Sizin istediğiniz fiyatlar astronomik. Görüştüğüm zeki kişi fiyatlarımız güncel dedi. Cevaba bakın fiyatları güncelmiş. Dedim ki arkadaşım biz 30 bin tl ye sıfır otomobil aldığımız zaman araç arızalandığında 35 bin tl onarım ücreti çıkartmıyorlar. Siz benim yerimde olsanız bunları tamir ettirirmisiniz? Fikir belirtemiyoruz cevabı aldım. Koskoca markanın önemli bir bireyi fikir belirtmeme talimatı almış siz düşünün. Cihazların anakartında sorun varmış anakart değişecekmiş ekran 270/330 TL lik orjinal ekran değilmiş buda yetkisiz müdahale demekmiş fiyat politikaları güncelmiş mişmiş te mışmışmış böyle bi dünya boş laf kalabalığı yaptılar.

    Bunun üzerine facebooktan Asus Türkiye sayfasına yazdım ilgilenmediler, Asus un avrupa sitesine ingilizce bilen birinden yardım alarak yazdım cevap yazmışlar yaşadığınız sorun için üzgünüz fakat sorunu Asus Türkiye çözer diye. 2 gün önce peşpeşe 2 tane mail attım Asus Türkiye'ye misyonunuz yok vizyonunuz yok müşteri memnuniyetiniz sıfır yedek parça fiyatlarınız, onarım ücretleriniz çok yüksek, çözüm odaklı çalışmıyorsunuz, koskoca Asus'u merdiven altı firmalar durumuna düşürmüşsünüz şikayetvar isimli sitede Asus kullanıcılarının mağduriyetlerini okuyun, bilgisayarımda Asus ürünleri tercih ediyordum sizin yüzünüzden onlar da bozulursa ne yaparım korkusu yaşıyorum diye mesaj attım.

    Not: Telefonların anakartı sorunlu olunca piyasadaki tamircilerde yapamadıklarını özellikle belirtip abi Asus almıyoruz satmıyoruz sende kurtul diye özellikle belirtiyorlar. Bilginiz olsun.



    Bugün çok zekice mesaj yollamışlar. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz ürününüzde yetkisiz müdahale ve garanti dışı olduğu için ücret bilgisi görüntülenmekte. Kullanım hatalarından kaynaklı hataların ücretli olarak onarılması gerekmekte diğer arızalara sonra müdahale edilecektir yazıyor.


    Yani şair burada demek istiyor ki önce ekranı değiştiririz ilk onun parasını alırız sonra diğer arızalara bakarız. Durum böyle olunca iki telefonuda yaptırmadım evimde boşboş duruyorlar. Biraz araştırma yaptım herşeyi orjinal Asus telefonda bile bu anakart sorunu mevcut. Telefoncular çarşısında taktırdığım ekranda arıza olsa sağlam kalan Asus zenfone 6 da anakartı bozardı. Fakat onda son sıcak havalardan kaynaklı kasmayı saymazsam ekranı taktırdığım 2 yıldır herhangi bir sorunum yok. Diğer telefonlarda da 1.5 yıldır herhangi bir sorun yoktu.

    Dertleri müşteriyi sövüşlemek. Asus ana merkeze mail atmaya çalışıyorum çince ve mandarince yazısı çıkıyor bu nedenle de derdimi bir türlü yazamıyorum. Asus Türkiye ile uğraşmaya devam edeceğim. Hatta sitede bu dillere hakim bir arkadaşımız bu şikayetimi yazma konusunda yardımcı olursa çok memnun olurum. Kaldı ki Asus zenfone 2 ve zenfone 3 modellerinde bile anakart arızası çokça yaşanmakta.

    Aman diyim arkadaşlar Asus mu? Samsung mu uzak durmalıyız. Çünkü Türkiye yetkili servisleri müşteriyi mokoko derdinde. Tabii tercih sizin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haaaapsuuu -- 6 Temmuz 2017; 0:6:5 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.