işlemler: 20si pazar günü avea 500ü aradım, durumu tekrar detaylıca anlattım. ve hattı açan şubeyi biliyorum dedim, teyit ettirdim, şube hakkında şikayetçi oldığumu söyledim. yalnız asıl konunun hattın üstüme geçmesi olduğunu, bu yapıldığı takdirde şikayetten vazgeçeceğimi ekledim.
üstüne de değil 2-3 aylık, son 4 yılın kontur yükleme dönemlerini kanıtlayabileceğimi söyledim. nitekim de öyle. çünkü hep kredi kartından yüklerim, ekstrelerin hepsi arşivimde duruyor.
22 sinde devir işlemi gerçekleşmiştir diye mesaj geldi. *100#den sorgulattım, hala eski sahibi üstünde. 500 ü aradım, işlem yapılıyor, tekrar haber verilecek dedi. 23ü sabahı 4440500 çok kısa süre aradı, açmaya kalmadı bile. bir nevi çağrı attı:)) biraz bekledim tekrar arasınlar diye. aran soran yok. 500ü aradım, hayrola dedim? hattınız üzerinize geçmiş dedi. yine sorgulattım *100# ismime geçmiş
olay budur. yine sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.
quote:
Orijinalden alıntı: laska
HAT ÜZERİME GEÇİŞ İŞLEMİ TAMAMLANDI!!
işlemler: 20si pazar günü avea 500ü aradım, durumu tekrar detaylıca anlattım. ve hattı açan şubeyi biliyorum dedim, teyit ettirdim, şube hakkında şikayetçi oldığumu söyledim. yalnız asıl konunun hattın üstüme geçmesi olduğunu, bu yapıldığı takdirde şikayetten vazgeçeceğimi ekledim.
üstüne de değil 2-3 aylık, son 4 yılın kontur yükleme dönemlerini kanıtlayabileceğimi söyledim. nitekim de öyle. çünkü hep kredi kartından yüklerim, ekstrelerin hepsi arşivimde duruyor.
22 sinde devir işlemi gerçekleşmiştir diye mesaj geldi. *100#den sorgulattım, hala eski sahibi üstünde. 500 ü aradım, işlem yapılıyor, tekrar haber verilecek dedi. 23ü sabahı 4440500 çok kısa süre aradı, açmaya kalmadı bile. bir nevi çağrı attı:)) biraz bekledim tekrar arasınlar diye. aran soran yok. 500ü aradım, hayrola dedim? hattınız üzerinize geçmiş dedi. yine sorgulattım *100# ismime geçmiş
olay budur. yine sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.
aynı şekilde turkcell hattımında geçmiş kontur yüklemelerini tarihleriyle söylesem babamın üstüne olan ama benim kullandığım hattımı ücretisz üstüme geçirebilirmiyim acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: syruse
quote:
Orijinalden alıntı: laska
HAT ÜZERİME GEÇİŞ İŞLEMİ TAMAMLANDI!!
işlemler: 20si pazar günü avea 500ü aradım, durumu tekrar detaylıca anlattım. ve hattı açan şubeyi biliyorum dedim, teyit ettirdim, şube hakkında şikayetçi oldığumu söyledim. yalnız asıl konunun hattın üstüme geçmesi olduğunu, bu yapıldığı takdirde şikayetten vazgeçeceğimi ekledim.
üstüne de değil 2-3 aylık, son 4 yılın kontur yükleme dönemlerini kanıtlayabileceğimi söyledim. nitekim de öyle. çünkü hep kredi kartından yüklerim, ekstrelerin hepsi arşivimde duruyor.
22 sinde devir işlemi gerçekleşmiştir diye mesaj geldi. *100#den sorgulattım, hala eski sahibi üstünde. 500 ü aradım, işlem yapılıyor, tekrar haber verilecek dedi. 23ü sabahı 4440500 çok kısa süre aradı, açmaya kalmadı bile. bir nevi çağrı attı:)) biraz bekledim tekrar arasınlar diye. aran soran yok. 500ü aradım, hayrola dedim? hattınız üzerinize geçmiş dedi. yine sorgulattım *100# ismime geçmiş
olay budur. yine sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.
aynı şekilde turkcell hattımında geçmiş kontur yüklemelerini tarihleriyle söylesem babamın üstüne olan ama benim kullandığım hattımı ücretisz üstüme geçirebilirmiyim acaba?
yapmayabilirler belki. normalde turkcell'e sorduğumda kimlik güncelleme adı altında yapıyoruz dediler. şansını denemelisin. veya peder beyin elinden tutup turkcell ekstra'nın yolunu tutacaksın en temizinden
aaçık hat almak ne demek. aldığım hattın başkasının üzerine olduğunu mu kontrol ettirmeliyim.
quote:
Orijinalden alıntı: mrty78
aaçık hat almak ne demek. aldığım hattın başkasının üzerine olduğunu mu kontrol ettirmeliyim.
bazı insanlar sorumluluk almamak için başkasının üzerine açılmış, kullanıma açık olarak sunulan hatlar vardır. bunları genelde yabancı uyruklu insanlar kullanır, işi bitince bir köşeye atar... her ihtimale karşı kontrol ettir istersen
arkadaşlar ben de açık hat almıştım sahibini bulmak için *100# ye baktım numaramı girdim ama aradığınız bilgi bulunamamıştır yazdı şaşırdım valla :D
quote:
Orijinalden alıntı: smmugler
arkadaşlar ben de açık hat almıştım sahibini bulmak için *100# ye baktım numaramı girdim ama aradığınız bilgi bulunamamıştır yazdı şaşırdım valla :D
bazı numaralar rehbere kayıtlı değildir, onun için ayrıca ayar gerekiyor. orjinal ayar rehber açık şeklinde galiba, isteğe bağlı rehberden çıkılabiliyor. seninkini kim çıkardı bilmiyorum:)
aynisi yillar önce benim basima gelmişti malesef
*100# de hattın kimin üzerine olduğunu nerden bakıyoruz beniki kimin üzerine bilmiyorum
quote:
Orijinalden alıntı: laska
Online işlemlere girince üst tarafta 11855 bilinmeyen numaralar menüsünden numaranı sonra o kisiyi sorgulatabilirsin. Her sorgu ucreti hattından kesilir. *100# gir, işlemler menüsüne gir, orada da 11855 menüsü var. Oradan da halledebilrsin.
Online işlemlere girince üst tarafta 11855 bilinmeyen numaralar menüsünden numaranı sonra o kisiyi sorgulatabilirsin. Her sorgu ucreti hattından kesilir. *100# gir, işlemler menüsüne gir, orada da 11855 menüsü var. Oradan da halledebilrsin.
korkma korkma, sabit telefondan arasanda, online işlemlerden sorsan da, *100# yapsanda hepsi de aynı fiyat.
online işlemden veya *100#den yapmanı tavsiye ederim, bilgisayar ismi telaffuz ederken bazen anlaşılmıyor, yazılı cevap alırsın.
@laska
işin peşini bırakmamışsın ve hattı üzerine almışsın sonunda. hayırlı olsun diyorum.
@Subat, teşekkür ederim arkadaşım, bir şekilde ben bunu alacaktım sonunda, uğraştım ve aldım şükür. buraya yazmadığım daha neler neler yapmadım ki.. facebooktan o kişiyi falan buldum. mesaj yolladım, gerçi geri dönmemişti ama, ümit işte. meşru dairede herşeyi yaptım, gayri meşruya girmeden hallettik şükür:)
Up.
Az önce avea müşteri hizmetlerini aradım ve bayana anlatmaya başladım;
Ben 4 yıl önce avea hat aldım fakat sokakata satılan hatlardan almıştım..4 yıldır da bu hattı kullanıyorum ama hat benim üzerime değil. Ben bu hatlar ile yasadışı görüşmeler yapsam ya da birilerini işletsem sorumlu olmayacakmıyım diye sordum.. Ben hattımı üzerime almak istiyorum dedim.. Fakat bu konuda yapabileceğim bir şey olmadığı söylediler. Daha sonra btk nın 2009 kasım ayında yayınlamış olduğu bildiriyi hatırlattım..Evet ozaman böyle bir durum vardı ama şuanda btk bir bildirge yaynlamadığı için yapabileceğiniz bir durum yok dedi.
ben hattımı üzerime alamayacakmıyım??
quote:
Orijinalden alıntı: ilkdostun
Az önce avea müşteri hizmetlerini aradım ve bayana anlatmaya başladım;
Ben 4 yıl önce avea hat aldım fakat sokakata satılan hatlardan almıştım..4 yıldır da bu hattı kullanıyorum ama hat benim üzerime değil. Ben bu hatlar ile yasadışı görüşmeler yapsam ya da birilerini işletsem sorumlu olmayacakmıyım diye sordum.. Ben hattımı üzerime almak istiyorum dedim.. Fakat bu konuda yapabileceğim bir şey olmadığı söylediler. Daha sonra btk nın 2009 kasım ayında yayınlamış olduğu bildiriyi hatırlattım..Evet ozaman böyle bir durum vardı ama şuanda btk bir bildirge yaynlamadığı için yapabileceğiniz bir durum yok dedi.
ben hattımı üzerime alamayacakmıyım??
aynı şeyleri bana da söylemişlerdi, bne çpok ısrar ettim, son 4-5 yılın kontur yukleme periyodlarnı yükleyebileceğimi söyledim, ondan sonra bana hattı veren ana şubeyi buldum, haklarında suç duyurusunda bulunacağımı söyledim, işlem gerçekleşti
peki ilk alırken nasıl aldınız sıfır hat değilmiydi yoksa bi ara satılıyordu direk açılan hat kayıda gerek olmayan direk açılan hat miydi
quote:
Orijinalden alıntı: Ege_Aşığı
peki ilk alırken nasıl aldınız sıfır hat değilmiydi yoksa bi ara satılıyordu direk açılan hat kayıda gerek olmayan direk açılan hat miydi
kimlik fotokopisi vs vermiştim, normal alım diye biliyordum ama açık hatmış işin ilginç yanı internetten girince benim bilgilerim görünüyordu. isim, doğum tarihi, mail vs