Şimdi Ara

6 yıldır benim zannetiğim hat benim değilmiş. [DEVİR YAPILDI]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
9.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2004 yılında 555li bir aldım arkadaşlar, geçen hafta turkcell'e geçip tekrar avea ya faturalı paketlerin birine dönmek için turkcell'e başvurdum. 1 hafta geçmesine rağmen işlem olmayınca sebebini sormaya gittim, tc nonun yanlış olduğunu söylediler.

    avea yı aradım,i hat benim üstüme değilmiş. hat sahibini bulup üzerinize alabilirsiniz dediler.
    11855 ten kime ait olduğunu öğrendim, yabancı biri.

    o kişiye ait varsa diğer numaralarında sahibine ulaşmaya çalışacaktım. o kişi üzerine o kadar fazla hat açılmış ki 11855 söylemedi bile.
    avea online işlemlerden baktığımda benim ismim, mail adresim falan görünüyor, bu kısmını anlamadım.

    forumda arama kısmında dolaştım biraz, turkcell de açık hattı kendi üstüne alanlar olmuş. biri de 2006 öncesi açık hatlar üstüne almada sorun çıkmayacağını belirtmiş vs.

    avea 500ü aradım, üstüme alma konusunda olayların hepsini anlattım, 2006 olayını söyledim, herşeyi yaptım, bana tavsiyesi yeni hat almak veya bir şekilde hat sahibine ulaşmak oldu.

    şimdi benim bu konuda yapabileceğim, haklarım neler?
    şikayetvar'a yazsam bir sonuç çıkarmı acaba?
    yardımcı olmanızı rica ediyorum, bu hattı kaybetmeyi göze alamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drerdogan -- 23 Haziran 2010; 13:28:51 >







  • yapabileceğiniz bir şey yok malesef.. ama yine de şikayetinizi yazın insanlar görsün bilsin..

    hat üzerinize gözükmüyorsa zorla üstünüze alamazsınız.. yıpranan sinirlerle başbaşa kalırsınız o kadar..

    o yüzden size tavsiyem üzerinize yeni bir hat almanız olacaktır.

    geçmiş olsun.
  • Hat sizin adınıza imzalanan bir sözleşmeye karsılık verilmedi mi? Onu isteyin..
  • neler oluyor hayatta;
    ne pislik bir sektör bu gsm sektörü
    nasıl yaparlar böyle işleri bilmiyorum.
    btk'nın bu hat açılışlarına derhal bir çözüm bulması gerekiyor.
  • eskiden sözleşme veriliyordu galiba dimi 1 örnek oluyordu kullanıcıda ben geçen kurcalarken dolabı buldum kapanan turkcell hattım vardı kapanalıda yıllar geçti hattın açılış tarihi 10 sene öncesine ait ama bende sözleşme kağıdı vardı.Aslında bu konuda bir yaptırım getirmeleri gerek versinler herkese abonelik sözleşmesini kim neye imza attı ne aldı ne verdi bilsin.İleride sorun olunca da göstersin onu sorumlu kişi ozaman bela alır başına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSiN -- 14 Haziran 2010; 21:11:58 >
  • Dostum benimde hattım 2004 yılında açılmıştı. O sıra kendi üstüme değildi.. Daha sonra kendi üzerime hat sahibi gerektirmeden aldırmıştım.. Sanırım numara taşımadan dolayı kıllık yapıyor olabilirler.. Biraz sesini çıkarmayı dene.. Daha düne kadar kendi üzerine olmayan hatları kendi üzerine alma diye bir kanun bile çıkmıştı.. Hemen turkcell hattımı bu yolla kendi üzerime almıştım.. Ne bir ücret ödeme ne de hattın yasal sahibi gerektirmeden.. Kolay gelsin.. İnşallah halledersin..
  • Tuhaf bir durum
  • kusura bakmayın arkadaşlar çoklu alıntı yapmayı beceremedim, tek tek cevaplayayım:


    @kankys
    durum onu gösteriyor, daha fazla gecikmeden hat yenilemenin yoluna bakmak gerekiyor.

    @maxim:
    hattı alırken verilen zarfı bulmaya çalışıyorum, zamanında ne yaptığımı hatırlamıyorum, ama normalde resmi işlerde dikkat ederim, bu sefer ki boşluğuma gelmiş heralde.

    @çok geç:
    birinden duyduğuma göre 3 operatorde açık hatları kullanan sahibinin üstüne yapma gibi bir proğramı varmış, bu kampanya 2-3 ay önce sona ermiş ve bir daha uygulanmayacakmış.

    @CeSiN:
    haklısın arkadaşım, müşteri tarafının yapması gereken o fakat neden firma bir kişi üzerine 10larca hat açar ki? sizce bir insan üzerine 20-30 hat, aynı operatör, hatta muhtemelen seri numaralar olsa gerek. hiç mi umrunda değil. hırsızın hiç mi suçu yok!

    @DesTRuctionS :
    muhtemelen dediğim kampanyada hallettiniz işinizi. ne zaman başladı bilmiyorum ama 2-3 ay önce bittiğini söylediler.
    operatör değişimi ile alakası yok, faturasız hattı faturalıya geçirmek için de hat sahibi gerekli.

    @..::KaRTaL::..:
    tuhaf ki ne tuhaf...




  • bu hattı üzerime alma konusunda ısrarlarıma devam edeceğim..
    gelişmeler:

    hattı aldığım zaman verilen zarfı buldum, sözleşme falan yok, seri numara, pin-puk yazan kart, tanıtım kartı falan var.
    zarfın üstünde "aktive edilmiştir, ... iletişim yazıyor" şubenin telefonunu buldum, anlattım, geri döneceklerini söylediler, bekliyorum bakalım.
  • Henüz donmediler bana.
    Açık hat satan şubenin belli olması benim isime yarar mı? Yani Avea'nın bu şubeye bir yaptırımı olabilir mı, şubeye bu kozla birsey yaptirabilir miyim?

    Bu arada bahsettigim sube benim hattı aldığım şube değil, Avea'nın kendi şubesinden aldım diye hatırlıyorum, öyle sokakbasi tureyen telefonculardan değil.
  • İyi olmuş.. En azından açık hat satmak yasak diye biliyorum.. Şu son kanun çıktıktan sonra işleri iyice sıkı tutar hale geldiler.. Ben yukarda hattını başka yere taşıyacaksın gibi demedim.. Sadece artık numara taşıma olayı olduğundan hatların yasal sahipleri daha dikkat eder hale geldiler.. Yani hattı üzerine alma işlemleri.. Sonuçta BTK da havuzda hattın kime ait olduğu gerekli bilgiler orada yer aldığı için.. İnşallah en kısa zamanda hallolur..
  • Ben de 2001 de Turkcell hazırkart almıştım. Kimliğimi falan verdim hat üzerime sanıyordum 2005 yılıydı sanırım sim kartım bozuldu. Yenisini çıkartmak için gittim sürprizle karşılaştım.

    Durumu Turkcell Extradaki bayana anlattım müşteri temsilcisi sizi arayacak dedi. Aradı en son ne zaman kontör yüklediğimi hattı nereden aldığımı falan sordu.

    Ben de gerekli bilgileri verdim. Daha sonra hattın benim olduğu anlaşılınca, ben Tcell Extraya bilgi veriyorum hattınızı ordan alabilirsiniz dedi ve hiç bir ücret ödemeden hattı üzerime aldım.

    Biraz uğraşın bence muhakkak sonuç alırsınız.
  • Keske senin kadar kolay olsa @scan...
    Avea 500u, hatti aldığım şubeyi en az 3er defa aradım, su an için hala olumlu bir gelişme yok. En son şube bir daha donecegini söylemişti, henüz donmedi.

    Daha once sormuştum, hattı aldığım yer alt bayiymis, yani başka bi. Bayiden açık alıp satmış. Açık halde aldığı ana bayıyi zarfın üzerindeki kaşeden ulaştım, orası ile halletmeye çalışıyorum.
    Bu bayiye rest çeksem ise yarar mı, açık hat satmak suçtur, şubeniz hakkinda Avea'ya şikayette bulacağım desem nasıl olur? Sube kendisinin açtığını onayladı zaten.
  • Benim hattımda açık hat.. Gelişmeleri buradan takip edeceğim :) Hattın sahibi kim bilmiyorum üzerimede alamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TonyMontana1912
    Benim hattımda açık hat.. Gelişmeleri buradan takip edeceğim :) Hattın sahibi kim bilmiyorum üzerimede alamıyorum.

    Seninki hangi operatörden arkadasım? Bugün Turkcell'e uğradım, kimlik güncelleme adı altinda yapıyoruz dediler.
    Ayrıca açık hat satan şubenin suçlu olup olmadıgını, şikayette bulunma imkanımı da sordum, kanitladigim takdirde hakkimın olduğunu söyledi. Halihazirda zaten kanıtlı sayilir. Zarfın üstünde bayi kaşesi var ve onlar da onayladı kendilerinin açtığını.
    Şikayet kozumu yapacak bisey kalmadığında kullanacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laska


    quote:

    Orijinalden alıntı: TonyMontana1912
    Benim hattımda açık hat.. Gelişmeleri buradan takip edeceğim :) Hattın sahibi kim bilmiyorum üzerimede alamıyorum.

    Seninki hangi operatörden arkadasım? Bugün Turkcell'e uğradım, kimlik güncelleme adı altinda yapıyoruz dediler.
    Ayrıca açık hat satan şubenin suçlu olup olmadıgını, şikayette bulunma imkanımı da sordum, kanitladigim takdirde hakkimın olduğunu söyledi. Halihazirda zaten kanıtlı sayilir. Zarfın üstünde bayi kaşesi var ve onlar da onayladı kendilerinin açtığını.
    Şikayet kozumu yapacak bisey kalmadığında kullanacağım.


    Benim hattım avea arkadaşım.. Ben avea ya uğradım beni resmen kovaladı.Biz böyle hatlar satmayız dedi hattın sahibini bul dedi.. Açıkcası ilgilenmedi bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TonyMontana1912

    quote:

    Orijinalden alıntı: laska


    quote:

    Orijinalden alıntı: TonyMontana1912
    Benim hattımda açık hat.. Gelişmeleri buradan takip edeceğim :) Hattın sahibi kim bilmiyorum üzerimede alamıyorum.

    Seninki hangi operatörden arkadasım? Bugün Turkcell'e uğradım, kimlik güncelleme adı altinda yapıyoruz dediler.
    Ayrıca açık hat satan şubenin suçlu olup olmadıgını, şikayette bulunma imkanımı da sordum, kanitladigim takdirde hakkimın olduğunu söyledi. Halihazirda zaten kanıtlı sayilir. Zarfın üstünde bayi kaşesi var ve onlar da onayladı kendilerinin açtığını.
    Şikayet kozumu yapacak bisey kalmadığında kullanacağım.


    Benim hattım avea arkadaşım.. Ben avea ya uğradım beni resmen kovaladı.Biz böyle hatlar satmayız dedi hattın sahibini bul dedi.. Açıkcası ilgilenmedi bile.

    Benim izlediğim adımları sen de yap istersen..
    Telefonundan *100# ile veya Avea online işlemlerden kendi numaranın kimin üstüne olduğunu öğren, sonra varsa o kisinin diğer numaralarından ulaşmaya çalış. Ben ulaşamadım.

    6yil önceki hat açarken verilen zarfı buldum, hattı aktive eden şubeye ulaştım, işlemlerimi onun üzerinden yapmaya calisiyorum.
    Sen de hattı aktive eden şubeye basvur istersen. Aldigin yeri kasdetmiyorum, farklı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laska


    quote:

    Orijinalden alıntı: TonyMontana1912

    quote:

    Orijinalden alıntı: laska


    quote:

    Orijinalden alıntı: TonyMontana1912
    Benim hattımda açık hat.. Gelişmeleri buradan takip edeceğim :) Hattın sahibi kim bilmiyorum üzerimede alamıyorum.

    Seninki hangi operatörden arkadasım? Bugün Turkcell'e uğradım, kimlik güncelleme adı altinda yapıyoruz dediler.
    Ayrıca açık hat satan şubenin suçlu olup olmadıgını, şikayette bulunma imkanımı da sordum, kanitladigim takdirde hakkimın olduğunu söyledi. Halihazirda zaten kanıtlı sayilir. Zarfın üstünde bayi kaşesi var ve onlar da onayladı kendilerinin açtığını.
    Şikayet kozumu yapacak bisey kalmadığında kullanacağım.


    Benim hattım avea arkadaşım.. Ben avea ya uğradım beni resmen kovaladı.Biz böyle hatlar satmayız dedi hattın sahibini bul dedi.. Açıkcası ilgilenmedi bile.

    Benim izlediğim adımları sen de yap istersen..
    Telefonundan *100# ile veya Avea online işlemlerden kendi numaranın kimin üstüne olduğunu öğren, sonra varsa o kisinin diğer numaralarından ulaşmaya çalış. Ben ulaşamadım.

    6yil önceki hat açarken verilen zarfı buldum, hattı aktive eden şubeye ulaştım, işlemlerimi onun üzerinden yapmaya calisiyorum.
    Sen de hattı aktive eden şubeye basvur istersen. Aldigin yeri kasdetmiyorum, farklı olabilir.



    online işlemlerden nasıl ögrenicez hat bilgilerinde hiçbişey yazmıyor sadece telefon numarası mevcut isim soyisim kısmı boştu daha önce bakmıştım.. *100# ile nasıl yapıcam yardımcı olurmusun?

    Bu arada zarf hala elimde fakat kaşe falan yok zarfın kapağında bir etiket var işte telefon numarası yazıyor uzunca bir kod numarası gibi bişey daha var sonrası yırtık




  • Online işlemlere girince üst tarafta 11855 bilinmeyen numaralar menüsünden numaranı sonra o kisiyi sorgulatabilirsin. Her sorgu ucreti hattından kesilir.
    *100# gir, işlemler menüsüne gir, orada da 11855 menüsü var. Oradan da halledebilrsin.

    Zarf ustundeki kase ekstra bisey, atmamış olabilirler
  • tamam teşekkürler deneyim bakalım.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.