Şimdi Ara

Türk Telekom yeni geçtim, sil süpür yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar


    tt'ye hattımı taşıdım, 10gblık mass paket ismi. 80 tl ödeyeceğim


    fakat müşteri hizmetleri paketi tanıtırken 7 gb da her ay sil süpürden gelecek dedi, ama online işlemler uygulamamda sil süpür gözükmüyor sebebi nedir. geçeli 3 gün oldu




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom'a Geçtikten Sonra Sil Süpürün Görünmemesi

    Türk Telekom'a geçtikten sonra sil süpürünüzün görünmediğini fark ederseniz, yapabileceğiniz birkaç işlem vardır:

    • Modemi Yeniden Başlatın: Modeminizi fişten çekin ve birkaç dakika sonra tekrar takın. Bu, ağ bağlantısını yeniler ve sil süpürünüzün görünür hale gelmesine yardımcı olabilir.

    • Sil Süpürünüzü Sıfırlayın: Sil süpürünüzde genellikle bir sıfırlama düğmesi bulunur. Bu düğmeye basarak sil süpürünüzü fabrika ayarlarına döndürebilir ve bağlantı sorunlarını giderebilirsiniz.

    • Türk Telekom Desteği ile İletişime Geçin: Yaptığınız işlemlerden sonra sil süpürünüz hala görünmüyorsa, Türk Telekom destek hattıyla iletişime geçmelisiniz. Size özel destek sağlayabilir ve sorunun çözümünde yardımcı olabilirler.

    Sil Süpür Yok Oldu Ne Yapmalıyım?

    Sil süpürünüz tamamen kaybolduysa, aşağıdaki adımları izlemelisiniz:

    • Evdeki Diğer Cihazları Kontrol Edin: Sil süpürünüzün diğer cihazlarla bağlantısının kopup kopmadığını kontrol edin. Wi-Fi ağınıza bağlı olan telefonlar, tabletler veya bilgisayarlar gibi cihazları inceleyin.

    • Sil Süpür Uygulamasını Güncelleyin: Sil süpürünüzün uygulaması varsa, güncel olup olmadığını kontrol edin. Güncel olmayan uygulamalar bağlantı sorunlarına neden olabilir.

    • Türk Telekom Uygulamasını Güncelleyin: Türk Telekom uygulamasında da sil süpürünüzün görünürlüğü ile ilgili sorunlar olabilir. Uygulamayı güncellemek bağlantı sorunlarının giderilmesine yardımcı olabilir.

    Sil süpürünüz hala görünmüyorsa veya bağlantı sorunları devam ediyorsa, Türk Telekom destek hattıyla iletişime geçmenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Biraz daha bekle gardaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanka geçeli daha 3 gün olmuş, bir hafta sabret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekst79 T kullanıcısına yanıt

    Korktum yav, 10 gb yetmez, paket sil supur desteklemiuor vs diye dusundum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16 haziranda hattım açıldı hala gelmedi sayısını hatırlamadığım kadar aradım sordum her konuştuğum kişi bana 15 gün dolmadan çıkmaz diyor önümüzdeki hafta çarşamba gelcek galiba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1 hafta geçti. Sil süpür gelmeyince yazdım. 15 gün dediler. Bakalım gelecek mi?
    Türk Telekom yeni geçtim, sil süpür yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 hafta sonra aktif oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şüpheleneip müşteri hizmetlerini aradım, tarifem sil süpür desteklemiyormuş.


    bana teklif ettiklerinde 10+7 gb sil süpürden geliyor demişlerdi. direk şikayet oluşturdum, bayi koduna ulaştım. bana teklif yapan kişi ile görüşeceğim, düzeltme olmazsa cimere şikayet edeceğim ve türk telekom ilçe müdürlüğüne gideceğim

  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt

    Oha hocan yok avrupa insan haklari mahkemesine git sen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan vestelcell bile silplsupur destekliyo.
    O nasil cevap vermişler sana öyle.
    Bence senin silsupuru başkalari kullaniyo.
    Bu bayii çalişanlari çok kurnaz hocam cok dikkatli ol babam bi ara cok fena kazık yedi.
    Senin gibilerinin silsupurlerini sistemden çalsa hocam,haftanin 7 günü adam silsupur yapar valla dikkatli olun.
    Olmaz demeyin😉
    Turkcell bayii çalişani babama yeni simkart çikartti.babam 2 ay telefonunda internet kullanamadi.meyersem turkcelldeki eleman babamin telefonundaki interneti,kendi telefonunda kullanmis.nasil yaptiysa artik🙄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi birazcik saf görseler yetiyo zaten.
    Kimsenin yüzüne gülmeyin
    😐

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapılan hoş mu hocam. turkcell zaten yeni teklifinde 18 gb 100tl paket sunuyordu


    şuan 10gb'a 80 ödüyorum. üst pakete geçmek istesem 20 gb 100tl ödemem gerekiyor. ne anlamı kaldı.

  • birkuşgibi kullanıcısına yanıt

    Bayii'lerde ne dönüyo bilmiyorum ama bana hiç bulaşmasınlar direk yumruk atarım.

    Ben de hukuk yok.isterse avrupa insan haklari mahkemesine gitsin.

    Türkiye adaletsizlikler toprağı olmuş adeta.bunu heryerde görebilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi de televizyonlarda haberlerde toplumda şiddet arttı diyorlar.
    Hak hukuk adalet yoksa artması gayet normaldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar;


    faturalıya geçenlere "aylık 5gb sil süpürden" diyorlar, ama bayiye sordum bunu.

    2 GB gibi düşünün diyorlar.

    Çünkü günlük 1GB veya 2 GB verebilir. Bu da bir işe yaramaz.


    Bir ali cengiz oyunu var.

  • 23 Haziran Perşembe günü Türk Telekom'a geçtiydim. Ertesi gün cuma ve haliylen sil süpür gelmedi. Diğer hafta cuma da gelmedi. Hatta Twitter'den yazdım. 15. Gün olabilirmiş. Bugün itibariyle sil süpür yapabiliyorum (haftalık 10 gb)

    Türk Telekom yeni geçtim, sil süpür yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saidosman188 -- 8 Temmuz 2022; 0:29:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.