Şimdi Ara

65' TCL televizyon kırık geldi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kabahat sizde hocam, kutuda en ufak bir delik, ezilme, yırtık, çökme v.b. varsa almadan geri iade etmeliydiniz ya da kargocu arkadaşa bir tutanak tutturup kutunun şurasında şu şekilde, şu boyutta bir delik, yırtık, eziklik, içe göçme v.s. vardır diye belirtmeliydiniz. TCL burada hiç sorumluluk almaz çünkü satıcı TCL deposundan sağlam almıştır. Kargocu da size sorunsuz teslim etmekle sorunluluğu size atmış olur. Amazon değil de başka bir firma olsaydı başınız ağrıyabilirdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hibo -- 3 Haziran 2024; 0:39:21 >
  • Drift D kullanıcısına yanıt

    Bugün 65c745 hepsiburada satıcılı 32999 a düştü o ara işim vardı 20 dakika sonra baktım ortada hiçbirşey kalmamıştı.herkes pusudamı bekliyor anlamadım.

  • oxcom O kullanıcısına yanıt

    Güzel fiyatmış.

    Eh, bu TV'yi çok takip eden var, ana konusu var forumda, 20-30 kişi bile takip etse yetiyor zaten.


    TCL'e yalnızca sorun-sıkıntı anlamında güvenmiyorum. Ne model olursa olsun alanlarda illa bi panel sıkıntısı görüyorum. Yorumlarda işte 4 ay sonra bozuldu, şu kadar zaman sonra çizgiler çıktı falan şeklinde sıkıntılar var paso.


    LG-Samsung almaya kalksak 2 kat fiyat muadil TV'ler.

    F/P ürününden ziyade, "ucuz etin yahnisi" olmasını istemiyorum bu işin. Şans faktörü de var tabi ama...


    Şimdi mesela arkadaş bu kadar uğraşacak edecek, yok tekrar TV gelecek bilmemne, bir de sonra TV kaynaklı problem yaşarsa tat kaçırır.

  • Ormanci kullanıcısına yanıt

    Benim de en büyük endişem bu. Kaç gün oldu daha tv yi gelip alamadılar bile. Doblo araç ile gelmişler sığmaz buna diyerek gittiler. 65 inch tv almaya doblo araç ile gelinir mi?! Büyük araç ne zaman gelecek belli değil. Daha yenisi gelecek o da ne zaman belli değil. Oysa LG ya da Vestel gibi firmalar da bu durumlar çok daha hızlı çözülüyor. Fiyat farkını görünce başka seçenek kalmayıp alıyoruz ama sonrası sürpriz gerçekten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ormanci kullanıcısına yanıt

    55 C 728 ile 2.5 yılı geçti herhangi bir problem yaşamadım.

  • Narki kullanıcısına yanıt
    Üstad geçmiş olsun...
    Acaba değşim değil de iade seçip yeniden bir sipariş verseniz nasıl olurdu? Eğer aynı fiyat bandında ise...
    Ben servis ile kurulum sorunu yaşadm, dün akşam iade süreci başlartım bugün gelip Kolay gelsin aldı.. Hattı aynı arkadaş geldi, abi hayr mı 2 gün önce getirmiştim ben bunu dedi...
    Dedim servis 18:00 sonrası ve cumartesi çalışmıyormuş kurulum için...
    Başlamadan süreç bitti bizde...

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Narki kullanıcısına yanıt

    Dobloya da sigmiyorsa ne sigacak ki ? Arka koltuklari yatir hamam gibi yer kalir enteresan..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bkmçvş B kullanıcısına yanıt

    Hocam sanada geçmiş olsun. Önce para iadesi talebinde bulunmuştum. Para gelecek nasıl olsa diye gidip kendim alayım dedim ama 42.000 altında fiyat yoktu hiç bir yerde. Amazon da ben aldıktan hemen sonra fiyat 3000 TL arttığı için değişim istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle hocam. Ben böyle diyince ardından bel fıtığı var bende demeye başladı. Baştan sona rezillik ya başka bir şey değil. Günlerdir buna uğraşıyorum valla


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yaptiniz Hocam varmi gelisme ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Hocam benim başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir herhalde kırık olan televizyonu göndermiştim değişim istedim değişim onaylandıktan sonra Kargoya verildi diye e-mail geldi ardından 2 saat sonra bir e-mail daha geldi kargonuz hasar görmüştür O yüzden getiremiyoruz diye yani 9 günlük süreç içerisinde 2 televizyonda kırıldı birisi daha bana hiç gelmeden yolda olmuş ne olduysa Doğru mu yanlış mı yalan mı bilmiyorum. Tabii ürün stokta kalmadı beklerim dememe rağmen stokta olmadığı için paranızı iade edeceğiz diye tutturdular 10 gün oldu gelen para da yok.. İşin enteresan tarafı ben çok fazla müşteri hizmetleri ile görüştüm ve canlı destekten yazılı olarak taleplerde bulundum diye bloklandım Yani hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum sadece mail atabiliyorum ona da hemen dönmüyorlar Yani inanılmaz mağdur oldum öyle böyle değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.