Şimdi Ara

7-8 ileri manuel viteslere bakışınız nasıl ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
3.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Saltere vites kulagina falan hic gerek yok. Degisken direncli bi sistemle 8 ileriyi sade bir topuzla zevkle idare edebilirsiniz. Bir sonraki yol icin topuz normal direnc gosterirken eger iki yol gecmek isterseniz bunu belirtecek sekilde direnc gosterir. Olur biter. Istersen 1den 8e de atarsin ama attigini anlayarak, isteyerek atarsin. Ben bunu dusundum ve mumkun olduguna karar verdim. Hatta gunumuz otomatik sanzimanlarinin robotize tork konvertoru cift kavrama fark etmeksizin debriyaj ve manuel topuz koyulup idare edebileceğini de savunuyorum. Firmalarin istemesi yeterli. Debriyaja takilacak sensorle direk tork konvertorunun turbin uzakligi veya balata uzakligi uygulanabilir, topuz da kulakcigin topuzlu hali mantik olarak. Isterseniz yine otomatiğe geçirirsiniz. Hizli bir sanziman ve dogru yazilim ile bunlar mumkun. Keske boyle dusunulmus, uygulanabilir bir sistem olsa ve manuel hic olmese.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.Soylu kullanıcısına yanıt
    Bence sende yanlış düşünüyorsun, kafanızdaki algı dsgli araçların hemen hemen tamamı patlıyor gibisinden lakin gerçek bu değil, ayrıca psa vb grupların otomatikleştirilmiş vitesleri var istediğin gibi kullan, yarı otomatik vesaire hepside güven veriyor gidip istisnai durumlara bakarsan iş değişir elbet, yani kısaca 10 bin lira az ödemek dışında manuel vitesin bugün hiçbir albenisi yoktur, bu vitese sempatisi olan alışkanlığı olanlar dışında kimsenin bakmadığı her geçen gün daha net anlaşılıyor ikinci elde ve satışlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 az 7 fazla 6 vites çok başarılı. 5 vites otomobillerle yaptığım uzun yolculuklarda hep aynı şeyi hissederdim. Keşke bir vites daha olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben DSG'yi örnek gösterdim çift kavrama olan EDC, Powershift, DCT şanzıman bunların hepsinden aynı risk var. Sorun yaşamasan bile o kavrama elbet bitecek ve bunu 500-1000 liraya yaptırılacak şeyler olduğunu hiç düşünmüyorum keza DSG ve EDC için 4-5bin lira söyleniyor. Buda 2. Elde risktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 vites manuel araba kullanıyorum, şehir içinde 6 vites yetiyor tabi ama uzun yolda 7.vitese ihtiyaç duyuyorum şahsen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bana kalsa 9 vites olmali ama manuel degil.



    Manuel devri bitti artik kabul edin. Kimse manuelin zevki baska demesin. 300+ hp araclar kullanmiyoruz sonucta.

    Çok çok doğru bir yorum olmuş. Manuel devri gerçekten bitti artık, Çünkü:

    1)otomatik/yarı otomatik teknolojisi manueli geçti manuellerden daha az yakıt yakmayı başaran şanzımanlar oldular

    2)hiç mi şehir içi trafiğine girmessiniz spor araç olsun veya olmasın sırf herhangi bir otomatik vitesin size verdiği rahatlık sağ kolunuzun yorulmadığını sol ayağınızın bitmediğini bi düşünsenize. Manuel eziyetine değer mi ?

    3)spor araç olmadıkça manuel anlamsız ki şahsen bence f1 kullanımı veya vites kolundan vites atma olayı çok daha zevkli ve sürüş odaklı


    Manuel vites devri bitmekle kalmayıp artık yoğunlaşan şehirler ve artan trafikler dolayısıyla hamallıktan başka bişey değil. İnsan kendini düşündüğü için bi kere otomatik alır


    Not:Manuel araç sahibiyim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 24 Mayıs 2017; 12:54:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hondanın 3 kavrama 10 ileri şanzıman patenti var siz 7 gereksiz diyorsunuz
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    aynen hocam 5 ileri 110 luk connect kullanıyorum 100 den sonra kesinlikle 6.vites istiyor.Araç havaleli olduğu için 130dan sonra bağırıyor. 6 kesin gerekli de(yakıt tasarrfu için) 7 ve üstü bence gereksiz (en azından benim araç için bu böyle)
  • neoplan 8 ileri çok güzel gidiyor,,,

    7-8 ileri manuel viteslere bakışınız nasıl ?
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    size kelimesi kelimesine katılıyorum.Bende Ankara gibi yoğun trafik (İstanbul kadar değil tabi)8 yıldır connect kullanıyorum.Manuel işkence (benim araç için)Eğer Trafik yoğunluğu olmayan bir yerde yaşanıyorsa ekstradan 10.000 ve üzeri verip otomatik almanın ne mantığı var(ileride satarken kolaylık olur diyor forumdaşlar ki bun da haklılar)otomobiller çok pahalandı,Bugün sıfır kompact bir dizel otomatik alınsa(100.000 -- 120.000 tl.gibi bir meblağ ödemek gerekiyor.(1000-2000 aşağı yukarı oynar),Gelir durumu çok iyi insanlar için bunlar sorun değil de, bizim gibi dar-orta gelirliler için 10.000 fazla ver otomatik al,10.000 daha ver dizel otomatik al,olmuyor maalesef.Şu yeni gelecek 1.5 tsi motorun çok esnek bir motor olduğu testlerde anlatılıyor.(Eren Tekin,Doğan kabak)(2.vitesle 5.vites arasında vites değiştirmeden ilerlenebildiği konuşuluyor.Yani yüksek hızlara düşük viteste bile çıkılabiliyor ki şehir içinde vites değiştirmeden bile hızlanıp,yavaşlanabildiği anlamına gelir.(Benim anladığım)Eğer manuel şanzumanla alırsam, hem DSG 'ye bulaşmamış,hemde az km.yaptığım için dizele bulaşmamış,hemde 20.000 tl gibi bir paranın bende kalacağını düşünüyorum.Diğer bir alternatif benzin-Elekt.motor(HYBRİD) seçeneği ki bu da uygun bir fiyattan olursa favorimdir.Ayrıca bu esnek motor ile ilgili bir bilgilendirme olursa sevinirim .Saygılar.




  • Avrupada mercedes gibi firma e serisini manuel satsın siparişle otomatik satsın fabrika çıkış gazlı araba satsın ama;



    Bizim ülkede gaz patlar tehlikelidir manuel amaleliktir filan densin dursun ama polo gibi 3 kuruşluk arabaya bile bir dünya otomatik farkı verirken;



    Lpg yerine benzinliye binerken sürekli uzun yol yapıp illa otomatik diyen o paraları kazanırken ne oluyor acaba ben bunu çok merak ediyorum.



    Anlarım otomatik benim için rahatlık dersin alırsın da manuel amalelik demek nedir ya !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu CVT şanzıman biraz daha gelişse iyi olur aslında. Devir oynamıyor sonsuz vites var teoride

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.