Şimdi Ara

73 MODEL KAPLUMBAĞA LÜTFEN YARDIM....

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ARABA 73 MODEL KAPLUMBAĞA , MOTOR BAKIMDAN GEÇMİŞ 2600 KM DE , DERİ DÖŞEME , RADYO TEYP , ELEKTRİKLİ CAMLAR , ALAŞIMLI JANT , ALARM FİYAT 3.250 YTL . BU ARABAYI ARKADAŞIMA ALACAĞIZ , PAZAR GÜNÜ GÖRMEYE GİDİYORUZ , DÜŞÜNCELERİNİZ.....

    ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yankov -- 1 Aralık 2006; 15:53:28 >



  • kaplumbağaları bende çok severim . motordan anlayan iyi bir ustaya göster , motorda sorun yoksa kaçırma . seneye bende almayı düşünüyorum.
  • hocam tamponlarını sıkıca tut. aşağı yukarı kuvvetli bir şekilde salla. eğer araç değil tampon oynuyorsa boşver gitsin. tampon şaseye direkt bağlı o araçda eğer oynuyorsa şase çürümüştür çok uğraştırır seni. 3250 ye alınan tosbağa çok bakımlı değildir. eğer şasede sorun yok ise gittiği yere kadar kullanılabilir. benim de hayalimde bir tane yatıyor ancak gerçek sağlam bir kaplumbağa 7-8000 ytl den aşağı alınmaz. onu da ömürlük kullanırsın. kendimi rahat hissedeceğim bir döneme gelirsem zevk için alacağım bir tane yalnız uyarayım deli bağımlılık yapar
  • o arabayı alacak kişi benim eywallah hocam verdigin bilgi için bunları dikkate alıcam resimlerinden fena durmuyo araba hatta sahibinden öğrendigime göre 160 a dayanmısdırmıs ibreyi 12 sn de 100 e cıkıyomus gerçi hafta sonu görüp kontrol edicem bakalım ne cıkacak tekrar tesekkür ederim
  • 12 sn de 100 e çıksın gelsin bir de ... derler ya o hesap 160 a dayanır rahat benim arkadaşın 1.3 ile 160 dayandırıp 1.6 ya çevirdiğimizde ibreyi aşağı indiriyoduk. şimdi 74 carrera motoru var 190 hp m3 e kafa tutuyoruz kalkışta

    eğer istanbuldaysanız atatürk sanayi sitesinde 1. kısımda caminin alt sokağında vw ci ömer usta var. adam beetle nin piri çok iyi bir ustadır ona gösterin derim
  • ahhh ulan bizde de vardı....72 model 1303 s bigarabayı üzülerek satmıştık....bu arabanın verdiği zevki başka hiç bir araba weremez
  • ustası çok ve mekaniği basit bir araç, kesinlikle al
  • Biri beni mi çağırdı Hocam araba temiz ise 3250 güzel fiyat. Eğer vosvostan anlayan birisiyle giderseniz almaya anlyan kişinin sesini dinlemesi çoğu zaman motoru anlamasına yeterli olur. Kaporta da kapı basamaklarının çürük olup olmadığını kontrol edin.Bir arkadaşın dediği gibi tamponları deneyin..
  • yaa arkadaşlar bu arabaların alsam beni yolda bırakmayacak durumda olanları genelde kaç paradır?
    almayı düşünüyorum ama korkum yolda kalmak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: codexhoo

    yaa arkadaşlar bu arabaların alsam beni yolda bırakmayacak durumda olanları genelde kaç paradır?
    almayı düşünüyorum ama korkum yolda kalmak


    Hocam 4.000ytl yi cebine koyup birde vosvostan anlayan birisini yanına alıp gidersen seni yolda bırakmıcak bir vosvos bulursun
  • yolda bırakmayan kaplumbağa diye birşey olmaz, yolda bıraktırmayan kaplumbağa kullanıcısı olur, vosvos kullanıcısı aracının mekaniğinden ve olası problemlerinin çözümünden anlamalı ve pratik çözümler üretebilmelidir, bunları yapmaz da sıfır bir arabaya biner gibi sorumsuzca davranırsan emin ol ki seni yolda bırakacaktır, ama sen onu üzmez ve dilinden anlarsan o da seni üzmeyecektir eminim..

    detaylı bilgi için ve gerekli bağlantılar içinwww.vosvos.net e girebilirsin, çok yardımcı olurlar, ayrıca vosvos ustalarının da lokasyon ve telefonları mevcut sitede




  • Kaplumbağa iyi arabadır ancak çok para yer. Ona hakkını vermezsen (Para, emek ve zaman olarak) seni her daim yolda bırakır, ama verirsen en zorlu yola git gider. Karda kışta bile çoğu arabanın kaldığı zamanlarda seni götürür.

    68 model 1302 S'im ile ne yollara gittim, 7 kişi bindiğimiz oldu, bayır, dağ, taş gittiğimiz oldu, köprünün üstünde kaldık falan ama sattığımda o zamanki kız arkadaşım (O zamanların efsenelerinden Mazda 323 kullanırdı kendisi) ağlamıştı, mavişimizi sattım diye. Böyle bir bağ kuruluyor yani.

    Hemen hemen tüm parçaların yedeği yan sanayi, olarak vardır. Parça sıkıntısı hiç mi hiç çekmezsin. Ama kıskanç sevgili gibidir. Her an elin üstünde olmalı.

    Tampon testi doğrudur, bunun haricinde motoru actğında görünen kasnağı elinle ileri geri salla, boşluk varsa motor inecek demektir. Egsozunu elinle kapat, ses toklaşması lazım, elin siyahlaşırsa, kurumlanırsa problem var demektir. Durduğu yerde frendeyekn gazı verdinmi, motorun ve arkasının kasarak yere doğru yapışması lazım. En fazla para yiye yeri elektirk tesisatıdır,

    Uzun süre binmeyi düşünüyorsan şase, elektirik tesisatı,süspansiyonların ve motorun bakımını ve değişimi yap. Motoru senin göstereceğin sevgiye bağlıdır. Dilinden anlayarak kullanırsan problem olmaz. Örneğin sıcaklarda baymayacaksın, dinlendireceksin, motoru çalıştırır çalıştırmaz gitmeyeceksin gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mozel -- 17 Aralık 2006; 12:32:09 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mozel

    Kaplumbağa iyi arabadır ancak çok para yer. Ona hakkını vermezsen (Para, emek ve zaman olarak) seni her daim yolda bırakır, ama verirsen en zorlu yola git gider. Karda kışta bile çoğu arabanın kaldığı zamanlarda seni götürür.

    68 model 1302 S'im ile ne yollara gittim, 7 kişi bindiğimiz oldu, bayır, dağ, taş gittiğimiz oldu, köprünün üstünde kaldık falan ama sattığımda o zamanki kız arkadaşım (O zamanların efsenelerinden Mazda 323 kullanırdı kendisi) ağlamıştı, mavişimizi sattım diye. Böyle bir bağ kuruluyor yani.

    Hemen hemen tüm parçaların yedeği yan sanayi, olarak vardır. Parça sıkıntısı hiç mi hiç çekmezsin. Ama kıskanç sevgili gibidir. Her an elin üstünde olmalı.

    Tampon testi doğrudur, bunun haricinde motoru actğında görünen kasnağı elinle ileri geri salla, boşluk varsa motor inecek demektir. Egsozunu elinle kapat, ses toklaşması lazım, elin siyahlaşırsa, kurumlanırsa problem var demektir. Durduğu yerde frendeyekn gazı verdinmi, motorun ve arkasının kasarak yere doğru yapışması lazım. En fazla para yiye yeri elektirk tesisatıdır,

    Uzun süre binmeyi düşünüyorsan şase, elektirik tesisatı,süspansiyonların ve motorun bakımını ve değişimi yap. Motoru senin göstereceğin sevgiye bağlıdır. Dilinden anlayarak kullanırsan problem olmaz. Örneğin sıcaklarda baymayacaksın, dinlendireceksin, motoru çalıştırır çalıştırmaz gitmeyeceksin gibi...
    süper bir açıklama olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuraydin -- 17 Aralık 2006; 14:11:22 >




  • Bir tosbağa hayranı ve binicisi olarak ben, işim dolayısı ile arabamı deliler gibi kullanıyorum. Yazın en sıcak gününde Ağlasun da ki Sagalassos Antik kentimi dersiniz, Antalya'daki saklıkent mi desiniz her yere tırmandım. Süper.
    Yalnıııııız. Bunun tek şartı var. Bakım, ilgi, alaka. Gece balkona çıkar duruyormu diye tek ona bakarım. Yanımdan başkası geçse teybin sesini kısar onun sesini duymaya çalışırım. Orjinalliğini beğenmeyip tipten tipe sokanlara çoook kızarım. İmkanım olsa Ferrari gibi gider o arabaları sahiplerinden satın alırım.

    Kapı menteşeleri en çabuk çürüyen yerleridir. Tabanı mutlaka kontrol edilmelidir. Direksiyon boşluğu olabiliyor, dikkat edin. Benzine dikkat edin. Karbüratörü sürekli sökmek zorunda kalırsınız.
    Ve ne olursa olsun. O en az 32 yaş ve üstüdür. Yaşlıdır. Onda hız denenmez, drag arabası hiç değildir, makas atmamalısınız, teknolojisi bellidir. Frenajı bellidir.

    Sevgilerimle,




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.