Şimdi Ara

80-85 bin bütçe ile XV tercihi doğru mu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
2.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    LPG ye karşı biri değilsen bence tekrardan Sportage ı gözden geçir çünkü Xv 5 yıl kullasanız bile büyük şehir olmayan yerde satılmaz sebebi Subaru'nun malesef servis ağı çok yaygın deil.

    80-85 bin lira veriyorsunuz Yükseltilmiş Hb araca biniyorsunuz aynı ASX'de olduğu gibi...Sportage SUV/Crossover ikiside denilebilir...Arabayı kullanırken karşılaştığım eş dost Jipe biniosun diyor.XV yi gören bence Jipe biniosun demez. Ben böle düşünüyorum...

    XV güzel bir araç ama 80 85 edecek araç değil XV nin hakkı 60 70 arası Şuan en full Premium Sportageı 79 80 e rahat rahat alabilirsiniz 6 bin liraya sıvı sistem lpg takılır 22-25 kr arası gaza basmaktan korkmadan ışıklarda kalkış yarışı dahi yaparak binilir...

    Ha bu sistem pahalı derseniz şuan aracıma takılı olan sistemde güzel 2700 lira. Hatta ayrıntılı bilgi için konu dahi açtım Kia bölümünde. 2250 kmde Benzin+LPG 600 lira yaktı misal...(Bizim araba nasılsa Ş.içi Ş.dışı fark etmiyor...)



    Lpg ye karşıyım zaten ayrı konu ama sportage ın niye xv den daha suv olduğunu anlayamadım. Xv herşeyden önce 4x4 bir araç, yerden yüksekliği daha fazla ve boyut itibariylede çok farklı değiller. Benzer araçlarda 4x4 için artı 10bin, otomatik vites için yine artı 10bin civarında ücret istendiğini hesap edersek xv nin fiyatı makul oluyor. Eş, dostun söyleyeceğinden önce benim ne hissettiğim önemli, sizin fikrinize de saygı duyuyorum ama dediğim gibi sportage bana pek hitap etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Olabilir kişisel tercihler tabikide ben XV ye 80 85 bini bağlamazdım.LPG konusu sizin bileceğiniz iş ama LPG kötü bir ekonomik alternatif değil.Sadece soruyorum.Bir arabanız var Benzinde 50 Kr yakmasını mı isterseniz LPG de 30 Kr yakmasınımı isterseniz.

    XV dahi alsanız o motor LPG uyumlu o araca dahi LPGyi düşünmenizi öneririm...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YozgatLee0666

    Olabilir kişisel tercihler tabikide ben XV ye 80 85 bini bağlamazdım.LPG konusu sizin bileceğiniz iş ama LPG kötü bir ekonomik alternatif değil.Sadece soruyorum.Bir arabanız var Benzinde 50 Kr yakmasını mı isterseniz LPG de 30 Kr yakmasınımı isterseniz.

    XV dahi alsanız o motor LPG uyumlu o araca dahi LPGyi düşünmenizi öneririm...

    Bir önceki aracımı sıfır alıp önce yıllarca benzinli olarak, sonrada yıllarca lpg li olarak kullandım. Lpg nin belli miktar tasarruflu olduğunu ve performans kaybı olmadığınıda biliyorum. Gel gelelim bir daha lpg li araç tercih etmem. Lpg aracın bagaj düzenini bozar, simit depo desen stepne boşa çıkar, avm lere, hızlı feribotlara hatta yetkili servise bile sokmazlar, yeni araçlarda garanti bozulur(firma kendisi yapmıyorsa), bakımı ve muayenesi için ekstra masraf gerekir, kaçak ihtimali herzaman insanı huzursuz eder, günlük kısa mesafe gidiyorsanız lpg kadarda benzin yakarsınız, uzun yolda zırt pırt gaz alırsınız, depodaki gaz miktarı göstergesi adam gibi çalışmaz, aracın yol bilgisayarı benzine göre hesap yaptığı için verileri kullanamazsınız. Sonuç olarak çok yol yapacaksam mutlaka dizel alırım, yok şimdiki gibi günlük kısa mesafe artı yılda 1,2 kez uzun yol olmak üzere yılda 10-15bin km yapacaksam benzinli ile idare ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yorumların hepsini okuyamadım ama forumda bu araç ile ilgili tavsiye isterken insanlara şunu sorun..

    Subaru XV gördünüz mü? Bindiniz mi? Sürdünüz mü?

    Ben test sürüşü yaptım. Görüşlerim şöyle:

    - Araçta daha rolantiden itibaren bir motor sesi var.
    - CVT şanzıman ve sanırım boxer motor iyi anlaşıyor
    - Aracın iç malzeme kalitesi kesinlikle vasat [Vasat demek ortalama demek, forumda kötü anlamında kullanan veya anlayan çok olduğu için not geçiyorum] Heryer sert plastik, arka kısım ferah değil. Koltuk kumaşları ve yapısı oldukça sıradan.
    - Benim test ettiğim test aracı 9lt ortalamaya sahipti.
    - Çocuklar küçük ise 2 çocuğa bagaj yetmez.

    Sonuç:

    Ben yılda 20bin civarı yapıyorum. Bu nedenle dizel tercih ettim. Yılda 15bin km yapan adamın 4 çeker benzinli motorlu araçla işi olmaz diyorum. Geçtiğimiz ay bir arkadaşım 1.4 Fiesta aldı. Adamın ortalama yakıtı 8.5lt.. Her hafta 100TL benzin alıyor.. LPG taktırıp garantisiz araca binmenin keyfini yaşamak üzere..

    Motoruna, yürüyenine, işçiliğine lafım yok. 10 numara araç. Benim de çocuğum var ve o arka tarafın kütük gibi koltukları, o motor sesi beni cidden soğuttu araçtan.




  • LPG aracın bagaj düzenini bozar, simit depo desen stepne boşa çıkar,depodaki gaz miktarı göstergesi adam gibi çalışmaz sözleriniz +1000 olarak katılıyorum. AVMlere sıkıntısız giriyorum. Kaçak ihtimali ise benim LPG tankında sızdırmazlık kapağı var o yüzden endişe duymuyorum yada makine mühendislerine odasına gidip boşuna sızdırmazlık belgesi almıyoruz

    Ama dediğim gibi kişisel tercihtir ben size alternatif yol sunuyorum.Bu yoldan gidip gitmemek size kalmış...
  • XV en fazla 60000 TL edecek bir araç.

    85000 TL verecekseniz D segment alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot 2008 bir seçenektir ne kadar ederinin arabası olmasa da iç hacmini de deneyip görün derim.

    Bunlar dışında 1.2 Otomatik Nissan QQ neden düşünmüyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Peugeot 2008 bir seçenektir ne kadar ederinin arabası olmasa da iç hacmini de deneyip görün derim.

    Bunlar dışında 1.2 Otomatik Nissan QQ neden düşünmüyorsunuz?

    2008 b segment bir araç olduğundan düşünmüyorum. QQ benzinli otomatiği 4x2 olmasına rağmen benzer donanımda çok daha yüksek fiyata geliyor. Nissan araç tutulduğu için fiyatlara iyi yüklenmiş yani!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    XV en fazla 60000 TL edecek bir araç.

    85000 TL verecekseniz D segment alın.



    D segment ve sedan olmayan, otomatik vites, orta donanımlı 80 bine araçlar varsa olabilir tabiki. İşime gelir d segment araca binmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 yildir xv kullanıyorum. 43000km olan gösterge de ilk kullanımdan bugüne kadar olan yakıt ortalaması 7.5lt dır.çok yakan diyenlere bilgi vermiş olayım. Performansı ise hic fena değil belki ilk kalkışta yavaş kalabilir ancak gideri oldukça güvenli ve keyiflidir. Her türlü yol koşulunda hic yari yolda bırakmadı. Bakımları 15000 km de birdir. Standart bakımları dışında herhangi bir şeye ihtiyacı olmamıştır. Bagajı küçük diyenleri anlamıyorum birçok sedan arabadan daha fazla hacime sahip olduğunu söyleyebilirim. Son derece memnunuz. Bagajdaki perdeyi çıkardık olmadık eşyaları bile koyabiliyoruz. Bisiklet dahi taşıdık. 4x4 otomatik ve 5yildiz almış bir aracı kullanmadan su fiyat fazla bu fiyat fazla denmesini son derece yersiz buluyorum. İx35 veya sportage dan neyi üstün ki o araçların fiyatlarını hak ettiğini düşünüp buna fazla diyorsunuz. Bana kalırsa da bu fiyatlar yuksek xv 50000 olmalı ama diğerlerinde bence 40000 civarı olmalı. Bu arada büyük şehirde değilim merzifon da işlerim gereği bulunmaktayım servis olayını senede bir yada iki kez ankaraya yada İstanbul giderek hallediyorum ve servisinden de son derece memnunum. Sorularınız olursa cevapla ya bilirim. Un

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne xv ne de sportage gerçek bir suv değil zaten ama en azından xv nin gerçek bir 4 çeker sistemi var üstelik 22 cm ile yerden en yüksek otomobil sınıfında. Kaldı ki 136 hp lik motoruyla bile gitmeyen bir araç olan sportage yi lgp ile önermek ? :) Kusura bakmayın ama Sportage, ix35 donanım,kalite, yürüyen vb. hiçbir anlamda xv nin yanına bile yaklaşamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    Ne xv ne de sportage gerçek bir suv değil zaten ama en azından xv nin gerçek bir 4 çeker sistemi var üstelik 22 cm ile yerden en yüksek otomobil sınıfında. Kaldı ki 136 hp lik motoruyla bile gitmeyen bir araç olan sportage yi lgp ile önermek ? :) Kusura bakmayın ama Sportage, ix35 donanım,kalite, yürüyen vb. hiçbir anlamda xv nin yanına bile yaklaşamaz.

    Xv 4 çeker sistemi zaten tüm Subaru modellerinde standart 4WD ilke edinmiş marka...



    İX35 ve Sportage donanım olarak XV'nin yanına yaklaşamaz demişsinizde hiç İX35 yada Sportage ile seyahat edip ş.içi dahi olsa bi yerden yere gittiniz mi?

    135 Bg olup gitmemesi ve bu arabaya Lpg önermek nedir demişsiniz.

    Hiç İX35 yada Sportage sürdünüz mü merak ediyorum.
    Kabul ediyorum 2000-3000 arası gerçekten gitmio ama 3000 den sonra arabanın be olduğunu hissediyorsun bide teknik verideki son hıza takılma 1.9 TDI Caddy 166 yazar Ben 205 bastım bunun gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçek SUV denince, Chevy Suburban, Tahoe, GMC Yukon, Denali, Ford Bronco, Toyota LC akla geliyor. Bizim araçlar için crossover veya hormonlu HB demek daha doğru gibi.
    XV 60000 etmez, gidip Sportage veya IX35 alin denmiş. XV en dolusu 85 bin, diğerleri 100 binden fazla. ( en üst seviye, 2 litre dizel otomatik. Vergi ve yakıt giderleri fazla)
    1 yildan fazladır XV kullanıyorum. Bir yıl icinde 10200 km.yol yapmisim. Yakit ortalamam 7 litre.
    Gecen hafta ist-ant-ist yaptim.yaklasik 1800km.yol. Ortalama hiz 120-130, yakıt ortalamasi 8 litre.

    Aile, bagaj vs diger kriterleri goz ardı edersek arac cok masrafli bir arac degil. Yol tutuş oldukca iyi. Saglam bir arac.
    Bende dizel otomatik hb aracimi satip XV aldim. Tork ve ilk kalkış performansi dışında bir kaybim olmadi diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ViTeSKoLu -- 15 Haziran 2015; 22:12:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrica yukarida tavsiye edilen muadil markalar, 80000 fiyat seviyesinde sadece önden çekişli araclar tavsiye ediyorlar. Yerden yuksek ve 2 cekisli araclarda bazı durumlarda yol tutuş sıkıntısı yasanabiliyor. XV bu durumlarda daha stabil.
    Ayrica bu aracla Karadeniz gezis yaptim. 2500 mt. Yaylaya cikdim, indim. Gayet başarılı. Uzun yol, bozuk yol, köy yollari (fazla zorlamamak kaydıyla) performans gayet iyi. Ix35 veya Sportage 2 çekerle bu yollara girilmez.
    Not: XV'ye fazla misyon yuklemeyeyim ama gercekten iyi araç. Is icabi TATA tecoline 4x4 araç var. Tata'nin girdiği yere XV ile giremiyorum. Bu da ayri bir mesele. ( dort ceker kabiliyeti, diff kilidi, yerden yukseklik vb sikintilar)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru şuan dünyanın en güvenli ve en sorunsuz araçlarını üreten birkaç firmadan biri (Mercedes ve Volvo gibi)

    Tipik japon karakteristiği var ve genel anlamda Almanların önceliği olan konfor ve malzeme kalitesi ikinci planda kalıyor.

    Otomobil kavramında önceliğinizi güvenlik ve sorunsuzluk üzerine kurduysanız tartışılmaz XV en iyi araçların başında gelir.

    Performans isteyenlere Subaru WRX STI sunuyor zaten 0-100km/h 4.6sn.. Subaruda öncelik sorunsuzluk ve sağlamlıktır.

    Kullandığınızda daha önce pek rastlamadığınız kalitede bir sürüş zevki ve kullanım rahatlığı yaşarsınız.

    Boxer motorun minimum ağırlık merkezi ve Subaru'ya ait sürekli simetrik 4 çeker sistemi yol tutuş konusunda zaten tartışılmaz.

    Siz ne dendiğine bakmayın gidin kullanın test edin öyle karar verin.

    Ülkemizde peynir ekmek gibi satılan Yeni BMW 3 serisinin zorla geçtiği güvenlik testlerinde en yüksek notu alan Impreza XV ye güvenebilirsiniz.




  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    xv hakkinda ne zaman bir
    sey desem eksi yagmuruna tutuluyorum, bu
    konuda da bunu yasadim zaten. ben subaruya
    dusman ya da her hangi bir markanin fani
    olan birisi degilim. neden xvyi
    onermedigim konusuna gelince nedeni acik;

    -verimsiz, zayif performansli
    motor
    -demode ve kalitesiz ic mekan
    -4*4 sisteminin bu motor ve sanzimana
    getirdigi dezavantajlar avantajlariyla yok
    olmuyor maalesef.
    - benim onerdigim yeti ve mokka modelinin
    ergonomisi, koltuk ve bagaj kombinasyonu xvden cok daha iyi. bu sizin icin onemli diye dusunuyorum.
    -fiyati gercekten yuksek
    -uzun vadede deger kaybi, servis problemleri yasamaniz olasi.

    arabayi kullanmadan yorum yapmam
    kullanicilarin canini sıkan bir sey(ozellikle
    boyle az satan ve gercekten bu arabayi seven
    insanlarin satin aldigi bir araba oldugu
    dusunuldugunde gayet normal) kabul
    ediyorum ama bazi seyler hakkinda yorum
    yapmak icin illede kullanmaya gerek oldugunu
    dusunmuyorum. kullanmak istesem test araci
    bulabilir miyim oda bir muamma. oldukca
    fazla yerli ve yabanci yayin takip eden birisi
    olarak hangi yayinlara guvenebilecegimi hangi
    yayinlara guvenemeyecegimi ayirt edebilecek
    seviyedeyim ve bu arac hakkinda yazilanlar
    benim dediklerimle paralel hatta bir cok
    noktada bire bir aynidir. altini ciziyorum
    ozellikle bu motor sanziman kombinasyonuyla
    fiyatini hak etmedigini dusunuyorum. yurt
    disinda 2.0 dizel secenegiyle oldukca makul
    bir araba olabilir ama rakipleri ayni fiyata
    dizel ya da turbo beslemeli modern motorlar
    sunarken xvnin eli bi hayli zayif kaliyor.
    Bunları incelemenizi tavsiye ederim. +/- kısımşarına baksanız bile yeter.
    http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/subaru/xv/hatchback/
    http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/hyundai/ix35/estate/
    http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/vauxhall/mokka/estate/
    http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/skoda/yeti/hatchback/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 15 Haziran 2015; 22:54:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • I can't think of any way that this car falls blatantly short. I could fantasize about it being a turbo, and a classy interior would be a bonus, but this car was an awesome VALUE! This car meets and exceeds my expectations. I am the former owner of VW, and Jeep. Former seller of Honda and Toyota. I have put 3000 miles on this car, and I am impressed. Although its not a sports car, it is incredibly fun in certain situations. Its incredibly efficient, and provides enough power for real-world driving situations. Mud, snow, and steep grades...it has performed admirably in every driving situation, so far. Interior quality is on par with any comparably-priced Honda or Toyota. Its certainly not a sports car, and its not a luxury automobile. Its a Subaru! Its practical, reliable, and in some cases, merely "good enough." Overall, this seems to be a great car! I love it.Subaru seems to be in line with my priorites. Its an AWD car that drives and rides well, and sips gas like a fine wine. I don't need to speed anymore. I'm typically organized enough to avoid being in a rush. If you seek an emotional ride, I would suggest an Audi or VW ... and have fun fixing it.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 12 Ağustos 2015; 9:10:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    top 15 most popular car websites : http://www.ebizmba.com/articles/car-websites

    topspeed.com alexa : 11507

    parkers.co.uk alexa : 15140

    I can't think of any way that this car falls blatantly short. I could fantasize about it being a turbo, and a classy interior would be a bonus, but this car was an awesome VALUE! This car meets and exceeds my expectations. I am the former owner of VW, and Jeep. Former seller of Honda and Toyota. I have put 3000 miles on this car, and I am impressed. Although its not a sports car, it is incredibly fun in certain situations. Its incredibly efficient, and provides enough power for real-world driving situations. Mud, snow, and steep grades...it has performed admirably in every driving situation, so far. Interior quality is on par with any comparably-priced Honda or Toyota. Its certainly not a sports car, and its not a luxury automobile. Its a Subaru! Its practical, reliable, and in some cases, merely "good enough." Overall, this seems to be a great car! I love it.Subaru seems to be in line with my priorites. Its an AWD car that drives and rides well, and sips gas like a fine wine. I don't need to speed anymore. I'm typically organized enough to avoid being in a rush. If you seek an emotional ride, I would suggest an Audi or VW ... and have fun fixing it.

    konunun özeti şeklinde bir yazıymış :)




  • Merhaba 2010 2011 bmw 3 20d x3d x1d
    Ford kuga sportage arasi kararsız kaldim daha once qaqashqai dizel kullandim. Yakit bir parca makul olmali aylik ortalama 2000 km yol yapıyorum simdiden cevaplariniz icin Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mats

    Merhaba 2010 2011 bmw 3 20d x3d x1d
    Ford kuga sportage arasi kararsız kaldim daha once qaqashqai dizel kullandim. Yakit bir parca makul olmali aylik ortalama 2000 km yol yapıyorum simdiden cevaplariniz icin Teşekkürler


    Aylık 2000km için dizel şart zaten. Ben sıfır olarak düşündüğüm için bahsettiğiniz bmw ler fiyat nedeniyle düşünmedim bile. Nispeten az km de güvenebileceğiniz 3.20d bulursanız bence en iyisi olur. Sportage ve kugayı geçin gitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.