Şimdi Ara

. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam bende 600-800 arası 4 kişi olduğumuz için C segment otomatik araç arıyordum, çok fazla araştırdım fakat aklıma yatan bir model bulamadım, araştırırken şöyle bir şeye kanaat getirdim, bu paralara bu segment'te temiz hasarsız araç artık pek bulunmuyor, ilanlardakilerin büyük çoğunluğu galerici ve hep şüpheli araçlar, temiz bulunsa da yaşı ve km'sinden dolayı alındığında özellikle yarı otomatikse şanzıman ve motor arızaları gibi sorunlar baş ağrıtabiliyor.

    Zaten aracı problemsiz olanların araçları pek ilan sitelerine düşmüyor, genelde kendi etrafındakilere satıyorlar, ha ilanlarda biraz yeni model düşük km temiz olanları da var fakat onlarında fiyatları saçma şekilde sıfıra yakın oluyor.


    Bence bütçe buralara kadar çıkılıyorsa örnek şuan sıfır başlangıç paketi Dacia Sandero, Hyundai Bayon ve bunların alt modelleri de var, 950-1.1 K arasına şuan bayilerde indirimle veya nakit+kredi ile alanlar oluyormuş, üstelik gayet dolu araçlar, genelde yeni araçların tümü benzinli, bakımları ve masrafı daha ucuz hatta başlangıç donanımlarda bile zorunlu olan yeni güvenlik (Gsr2) standartlarına da uygun araçlar, yakıt için dizel düşündüyseniz biraz üstü fiyatlara kendi kendine şarj olan Hybrid modellerde var, araştırırsanız bazılarında şehir içinde düşük hızlarda çok az yakıt ile kullananlar var (forumda eski bir üstadın Honda Jazz 1,5 Hybrid konusuna bakabilirsiniz)

    Bu sebeplerden dolayı bizim kararımız sıfır araçtan yana oldu nasipse 2025 başı gibi almayı düşünüyoruz, herkesin fikrine saygı duyuyorum benim kendi düşüncelerim bu yönde, tabiiki de yine de karar sizin.





  • Bu araçlardan astra K 1.6 dizel otomatik. Şanzıman tork konvertörlü. Zinciri uzun gidiyor ama değişimi maliyetli. Değiştirirsen kullanılır. Megane 4 edc’nin de arıza demeyelim de çift kavramadan dolayı kavrama değişimi maliyeti var.
    Bu ikisinden birisini alırdım. 3. Seçenek olarak corolla 1.4 dizel olabilir. Onun da dizellerinin şanzımanı mmt. Tercihim megane oludu 2. El parça vs sebepten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YuXeXeX -- 11 Aralık 2024; 12:27:0 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • YuXeXeX Y kullanıcısına yanıt

    megane öncelikli astra da öncelikli dediğiniz gibi birbirlerine olan artıları eksileri var megane yedek parça işçilik vs konularında daha iyidir ucuzdur nispeten astra da megana göre tam otomatik şanzuman ve konfor yalıtım yol tutuş konularında belki öndedir bakalım inşallah bütçeme göre hangisi denk gelirse yöneleceğim teşekkür ederim


    corolla 1.4 dizel mmt şanzuman kullandım 2016 yılında kısa süre vites geçişleri çok kötü hissedilir derecede rahatsız etmişti ayrıca ben nedense düşük oturma pozisyonu yere alçak ve yüksek göğüs arabaları çok sevmiyorum corollada sürüş dinamikleri hoşuma gitmemişti




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykouz -- 11 Aralık 2024; 12:54:36 >
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt

    Öncelikle sizin için hayırlı olsun hocam düşüncelerinize kısmen katılıyorum ancak bu işin sonu yok 600-800 bütçe biraz daha çıkıp sıfır 1 milyon civarı ondan sonra biraz daha çıkıp 1.2 milyon civarı vs diye böyle uzar gider insanoğlu için hep daha iyi daha güzelini arar ben biraz bu konuda sabit fikirliyim sıfır bir egea yada bayon vs almaktansa mümkünse ilk el biraz eski ama kendini kanıtlamış bir avrupa C segment araç alma fikri daha ağır basıyor üstelik bütçemde zaten sıfıra erişemez durumda yani kredi vs çekip şu faiz ortamında girmem o işlere cebimdeki max. param ne kadarsa alabileceğim en iyi en yeni modeli aramak ve nasip demekten başka şansım yok hayırlısı olsun inşallah herkes için teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.