Arkadaşlar Aldığım firma kartımı garanti desteği vermiyo ilgilenmediler kendim avrupadaki firmasını arayıp konuşcakmışım nasıl iş anlamadım elimde faturası var ben nasıl arıycam kimle muhattap olucam şikayet mi ediyim ben bu firmayı ne yapayım akıl verin bana arladaşlar..
Kartı siz sıfır olarak firmadan faturalı şekilde aldıysanız, tüketici haklarına başvurun. İlgilenmiyorlar diye bir durum olabileceğini zannetmem. Bu kartın bir ithalatçısı vardır elbet ve onların sorumluluğu altındadır. Siz firmaya tüketici haklarına gideceğinizi söyleyin, yine ses çıkmazsa gidip şikayetinizi iletin. Onlar zaten firmayı arayıp soruyorlar. Gereken yapılınca gerçekten kanunlar sizi koruyan bir yapıda, bu konuda.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme