Şimdi Ara

A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
371
Cevap
4
Favori
20.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88

    Hyundai i30 2010 1.4 atiker Fast galiba modelini bilmiyorum araç aldığımda üzerindeydi .

    Enjektör ler arızalı ve Yen'i proğram yüklemek gerekebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88

    Hyundai i30 2010 1.4 atiker Fast galiba modelini bilmiyorum araç aldığımda üzerindeydi .

    Enjektör ler arızalı ve Yen'i proğram yüklemek gerekebilir

    Enjektörleri ve bujileri değiştirip yeniden programlama yapıldı . Motor arıza lambası yakmıyor ve yakıt 0.20 lerden 0.175 lere düştü . Ama arada nadir de olsa yine öncekilere nazaran çok hafif tekleme yine oluyor daha nadir ama. Aracı agresif kullanırsam belli olmuyor ama sakin sakin 2000 -2500 devirde kullanırsam ortaya çıkıyor bu söylediklerim . Acaba programlama manuel olarak yapılamıyor mu ? Kalibre ediliyor sonra o bir haritada baştaki birbirine iki paralel çizgi olan yerde biraz yukarı çekiliyor böyle bir dene deyip yolladılar ,sonra yine yaptı bu sefer enjektör değiştikten sonra yukarıdaki bahsettiğim teklemeden daha belirgin bir şekilde . Vallahi bıktım bu lpg işinden yakın olsanız kütahyadayim kalkar gelirim yanınıza . Sürekli ayar ayar ayar bıktırdı . Bir çözümü Yok mu bunun ustam allah aşkına bir yol göster .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 6 Haziran 2017; 0:46:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yol testin de tekleme yapan devir aralıkları nın harita bölümünden ayarlanabilir. Sonuç vermezse aracın sibob ölçümünü yaptırın siboblarda da sorun olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Yol testin de tekleme yapan devir aralıkları nın harita bölümünden ayarlanabilir. Sonuç vermezse aracın sibob ölçümünü yaptırın siboblarda da sorun olabilir

    Ustam bu LPG'li araçlar için bahsedilen platin iridyumlu bujiler hakkında ne düşünüyorsun ? Düşük devirlerde çoğu kaynaklarda faydalı olduğunu , lpg li araçlarda bu bujileri kullanılması gerektiğini okudum . Ngk ve Bosch markanın uyumlu bujileri mevcut ? Bujileri onlarla değiştirmeyi düşünüyorum , hatta mevcut buji nin aralığını 0,3 mm kısaltmak bile işe yarayanlar olmuş . Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Aracım Hyundai i30 2010 bu modellerde sübap ayarı yokmuş . Onu daha önce de duymuştum . Değerlerine bakılıyorsa da yarın baktırayım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 8 Haziran 2017; 3:30:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İridyumlu bujiler ataşleme aralığı daha kısa olduğu için bu tür sorunlu araçlarda çözüm sağlayabilir denemenizi tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    İridyumlu bujiler ataşleme aralığı daha kısa olduğu için bu tür sorunlu araçlarda çözüm sağlayabilir denemenizi tavsiye ederim

    Çok sağolun gerçekten yüreğime su serptiniz çünkü genelde ustalar luzümsüz , işe yaramaz görüyordu . Son bi ayar yaptık daha doğrusu lpg ve benzin değerlerini silip hiç bir şey yapmadan programı kaptırken de otomatik ayarlama yapsın mı diye sordu evet dedik şimdilik düşük devirdeki tekleme geçti ama bu sefer de 4. Viteste yapıyor gibi ama düşük devirdekinden iyi halde .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal buji tırnak aralığını düşürmek bile bazen çözüm olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Orjinal buji tırnak aralığını düşürmek bile bazen çözüm olabilir

    kaç mm düşürmem gerekiyor peki ? araştırırken mevcut aralığın 0.3 mm daha küçültülmesi gerekiyor diye okumuştum . Uygun mudur ?
  • Motor ustanız ile görüşün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Motor ustanız ile görüşün

    Ona sordum neye göre kaç mm kısaltacağını o da bilmiyor. En iyisi araca uygun o bujilerden bulup aralığını öğrenip ona göre kısaltmak , ya da kendisini almak . Bu işlemi yapınca yine geri bildirim yaparım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ustam sanliurfadayim. Bi araç aldım benzinde yakıt biraz fazla geldi.araç 2007 honda Civic Elegance otomatik. Bu aracıma atikerin hangi modelini takmak gerekir.bütçem biraz sınırlı ekonomik olması ve sorune yaşamam önemli. Ayrıca mahsuru yoksa modellerin fiyatları hakkinda da bilgi verebilirmisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecan22

    Merhaba ustam sanliurfadayim. Bi araç aldım benzinde yakıt biraz fazla geldi.araç 2007 honda Civic Elegance otomatik. Bu aracıma atikerin hangi modelini takmak gerekir.bütçem biraz sınırlı ekonomik olması ve sorune yaşamam önemli. Ayrıca mahsuru yoksa modellerin fiyatları hakkinda da bilgi verebilirmisiniz.

    En ekonomik micro obd li sistem olur. 1400 tl civari. Benim tavsiyem GOLD kit olur 1600 tl civarı fiyat ları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam atık fast denilen bir model önerdiler. Yeni bir modelmis. 1250 tl fiyat verdiler. Sizce nasıl bi model,tavsiye edermisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Motor ustanız ile görüşün

    Ustam sorun gaz kesici valve de çıktı . Şimdilik sorun yok gibi umarım böyle de devam eder . Geçen sene refülatör bu sene enjektör , gaz kesici valve değişti. İnşallah son olur . Lpg bujilerini de taktırdım ama çare olmamıştı . Bu da olmasa allah var niyet edip yanına gelecektim . Hayırlı kazançlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecan22

    Ustam atık fast denilen bir model önerdiler. Yeni bir modelmis. 1250 tl fiyat verdiler. Sizce nasıl bi model,tavsiye edermisiniz

    Micro obd li öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Motor ustanız ile görüşün

    Ustam sorun gaz kesici valve de çıktı . Şimdilik sorun yok gibi umarım böyle de devam eder . Geçen sene refülatör bu sene enjektör , gaz kesici valve değişti. İnşallah son olur . Lpg bujilerini de taktırdım ama çare olmamıştı . Bu da olmasa allah var niyet edip yanına gelecektim . Hayırlı kazançlar.

    İlginç ama aracınızın düzelmiş olması sevindirici

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Motor ustanız ile görüşün

    Ustam sorun gaz kesici valve de çıktı . Şimdilik sorun yok gibi umarım böyle de devam eder . Geçen sene refülatör bu sene enjektör , gaz kesici valve değişti. İnşallah son olur . Lpg bujilerini de taktırdım ama çare olmamıştı . Bu da olmasa allah var niyet edip yanına gelecektim . Hayırlı kazançlar.

    İlginç ama aracınızın düzelmiş olması sevindirici

    Teşekkür ederim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Motor ustanız ile görüşün

    Ustam sorun gaz kesici valve de çıktı . Şimdilik sorun yok gibi umarım böyle de devam eder . Geçen sene refülatör bu sene enjektör , gaz kesici valve değişti. İnşallah son olur . Lpg bujilerini de taktırdım ama çare olmamıştı . Bu da olmasa allah var niyet edip yanına gelecektim . Hayırlı kazançlar.

    İlginç ama aracınızın düzelmiş olması sevindirici

    Düzeltme yapıyorum sorunumuz hala mevcut . Bu sefer alt devirlerde değil , mesela 60 la giderken vitesi dörde geçirince araç hızlanmaya çalışırken arkasından çekip bırakan var gibi yapmaya devam ediyor malesef .

    Düzenleme 2 : 3. bobin düzensiz ateşleme yaptığını araç çalışır durumda test ederek onayladık , .bu ateşleme bobinini değiştirdik. Sorun çözülmüş gibi görünüyor.Şayet aksi durum olursa yine geri bildirim yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 14 Haziran 2017; 23:15:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2000 model 75 beygir 4 silindirli M.P.I. Seat ibiza için hangi kiti önerirsiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarkestHour -- 15 Haziran 2017; 14:15:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: franky88


    quote:

    Orijinalden alıntı: TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA

    Motor ustanız ile görüşün

    Ustam sorun gaz kesici valve de çıktı . Şimdilik sorun yok gibi umarım böyle de devam eder . Geçen sene refülatör bu sene enjektör , gaz kesici valve değişti. İnşallah son olur . Lpg bujilerini de taktırdım ama çare olmamıştı . Bu da olmasa allah var niyet edip yanına gelecektim . Hayırlı kazançlar.

    İlginç ama aracınızın düzelmiş olması sevindirici

    Düzeltme yapıyorum sorunumuz hala mevcut . Bu sefer alt devirlerde değil , mesela 60 la giderken vitesi dörde geçirince araç hızlanmaya çalışırken arkasından çekip bırakan var gibi yapmaya devam ediyor malesef .

    Düzenleme 2 : 3. bobin düzensiz ateşleme yaptığını araç çalışır durumda test ederek onayladık , .bu ateşleme bobinini değiştirdik. Sorun çözülmüş gibi görünüyor.Şayet aksi durum olursa yine geri bildirim yapacağım.

    Pc bağlı iken yol ayarı yapılmadan düzelmicek sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.