Şimdi Ara

**A-T-İ-K-E-R** OTOGAZ SİSTEMLERİ DESTEK PLATFORMU-CANDAN MÜHENDİSLİK (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.510
Cevap
54
Favori
193.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar;

    1. Sorum kitler arasında fark bulunmamaktadır yazmışsınız ama her sorana sizin aracınızda sorun çıkarmaz diye safefastı önermişsiniz bunu anlayamadım elinizde yıl sonuna kadar bitirmeniz gereken stok fazlanız mı var?

    2. Sorum Fiat marka araçlarla tam uyum sağladığını anlatmışsınız ama montaj yapan elemanlarınızın (Candan servislerinden birinde) hiç birisi fiat marka araçlara özellikle brava/bravo/marea/palio grubuna kesinlikle önermiyorlar. Bu nasıl bir çelişki bunuda anlayabilmiş değilim. Bunu biraz açabilirminiz?

    3. Eski aracıma atiker taktırmıştım fakat bir stop etme problemiyle başladık ve sonrasında devir yükselmesi ve düşmesi ile birleşerek devam etti. Bu yüzden aracımı zararına sattım. Hatta her geldiğimde yüzü ekşiyen yada yinemi sen abi bu arabalar böyledir keşke taktırmasaydın sen aracını bir motorcuya göster diyen bir ekiple karşılaştım. (Ki taktırmadan önce hem telefonda uzunca uyumlu olduğu hakkında konuşmuştuk hemde yüzyüze) Yeni aracıma yine cesaret edip atiker taktırdım sırf sizin samimiyetinize güvenerek (kesinlikle bu araçta sorun çıkartmaz süperdir tavsiye ederim dendiği için) ve gene stop etme problemim başladı. Önerilen kit sorunsuz safe fast ama sorunum stop etme. İlk cevaplarınızdan birinde stop etme sorunu olan bir arkadaşa aracınızı boşa almayın o şekilde kullanın demişsiniz. Sorarım size aracın vitesini küçültmek için debriyaja basıldığında araç otomatik olarak boşa düşmezmi. Aracımız spor şanzımana sahip bir araç değilki el ve ayak çabukluğu ile vites değiştirelim stop etmesin diye. Soruya vermiş olduğunuz cevap komik geldi. Bana önereceğiniz bir yöntem varmıdır?

    Araçlarımızın fanı olarak aracımızı imzamıza yazarken üzerinde bulunduğu sistem (yani hangi marka) takılıysa onuda yazıyoruz. Böylece böylece sizin bir nevi reklam taşıyıcınız oluyoruz. Derseniz ki "reklamın iyisi kötüsü olmaz" o zaman diyecek sözüm yok.


    3 sorumuda cevaplayabilirseniz teşekkür ederim özellikle 3. sorumdaki stop etme problemi hakkında yardım istiyorum.

    İlginize ve alakanıza şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerempitbull -- 8 Aralık 2010; 1:33:23 >




  • -elimizde bahsettiğiniz gibi bir stok yok ama tecrübelerimiz sonucu safanın daha sorunsuz oldugunu düşünüyoruz.bu bizim görüşümüz.başka bir usta atikerin diğer ürününü tafsiye edebilir.
    -fiat grubu araçlarda sonuçlar yine söylüyorum başarılı.
    -stop etme sorunu için veya herhangi başka bir sorundan servisimize gelipte çözülmeyen aracımız oldugunu sanmıyorum .aracın bünyesinde bir sorun olsa bile git yaptır demiyor,konuyla ilgilenerek çözüm üretiyoruz.

    -candan mühendislik hem atiker hem lovato bayiisi.birisi italyanın en iyilerinden diyeri yerlinin en iyisi.firmamızın 3 şubesiyle yüz bine yaklaşan montaj sayısı var.sorulan sorulara tecrübemize göre cevap vermemiz gayet normal.sorunlarına buradaki yazılarımızla yada telefonla yada bizzat servise gelerek çözüm ürettigimiz yüzlerce insanın yanında memnuniyetsiz insanlarda olacaktır.buda gayet normal.

    -size yinede şunu diyebiliriz.bizim müştemiz olun veya olmayın ümraniye servisimize gelin sorunla ilgilenelim,tabii amacınız üzüm yemekse sonrasını buradan paylaşırsınız...
    quote:

    Orijinalden alıntı: kerempitbull

    Selamlar;

    1. Sorum kitler arasında fark bulunmamaktadır yazmışsınız ama her sorana sizin aracınızda sorun çıkarmaz diye safefastı önermişsiniz bunu anlayamadım elinizde yıl sonuna kadar bitirmeniz gereken stok fazlanız mı var?

    2. Sorum Fiat marka araçlarla tam uyum sağladığını anlatmışsınız ama montaj yapan elemanlarınızın (Candan servislerinden birinde) hiç birisi fiat marka araçlara özellikle brava/bravo/marea/palio grubuna kesinlikle önermiyorlar. Bu nasıl bir çelişki bunuda anlayabilmiş değilim. Bunu biraz açabilirminiz?

    3. Eski aracıma atiker taktırmıştım fakat bir stop etme problemiyle başladık ve sonrasında devir yükselmesi ve düşmesi ile birleşerek devam etti. Bu yüzden aracımı zararına sattım. Hatta her geldiğimde yüzü ekşiyen yada yinemi sen abi bu arabalar böyledir keşke taktırmasaydın sen aracını bir motorcuya göster diyen bir ekiple karşılaştım. (Ki taktırmadan önce hem telefonda uzunca uyumlu olduğu hakkında konuşmuştuk hemde yüzyüze) Yeni aracıma yine cesaret edip atiker taktırdım sırf sizin samimiyetinize güvenerek (kesinlikle bu araçta sorun çıkartmaz süperdir tavsiye ederim dendiği için) ve gene stop etme problemim başladı. Önerilen kit sorunsuz safe fast ama sorunum stop etme. İlk cevaplarınızdan birinde stop etme sorunu olan bir arkadaşa aracınızı boşa almayın o şekilde kullanın demişsiniz. Sorarım size aracın vitesini küçültmek için debriyaja basıldığında araç otomatik olarak boşa düşmezmi. Aracımız spor şanzımana sahip bir araç değilki el ve ayak çabukluğu ile vites değiştirelim stop etmesin diye. Soruya vermiş olduğunuz cevap komik geldi. Bana önereceğiniz bir yöntem varmıdır?

    Araçlarımızın fanı olarak aracımızı imzamıza yazarken üzerinde bulunduğu sistem (yani hangi marka) takılıysa onuda yazıyoruz. Böylece böylece sizin bir nevi reklam taşıyıcınız oluyoruz. Derseniz ki "reklamın iyisi kötüsü olmaz" o zaman diyecek sözüm yok.


    3 sorumuda cevaplayabilirseniz teşekkür ederim özellikle 3. sorumdaki stop etme problemi hakkında yardım istiyorum.

    İlginize ve alakanıza şimdiden teşekkür ederim.




  • Selamlar;

    Yani burada Fiat konusunda ben yalancı çıkıyorum öylemi? Üzüm yada bağcı olayı değil konu sadece verilen paranın karşılığnda sorunsuz bir kite sahip olamamak. Hemde 2 kere.

    Bu arada montaj yaparken problem yok ama montajdan sonra tekrar tekrar sorunla gelen müşterilerle ilgilenen elemanlarınızın yanında devamlı durmanızı tavsiye ederim. Anladığım kadarı ile siz yanlarındayken müşteri memnuniyetine çok önem veren kişiler siz arkanızı döndüğünüz zaman müşterinizin suratına bile bakmıyor.Umarım müşteri memnuniyeti konusunda benimde size bir katkım olmuştur.

    Kolay gelsin sizlere...

    Bu mesajıma cevap vermek zorunda değilsiniz. Sadece içimden gelenleri yazdım.

    Yinede cevap verdiğiniz için teşekkür ederim...




  • merhaba.1996 model çok nokta enjeksiyonlu escort aracım var ve cumartesi günü atiker sistem taktıracağım.benim sorum şu olanacak:ben maddi sebeplerden ötürü çok nokta sistem değilde tek nokta sistem taktıracağım.sizce yaratabileceği sıkıntılar neler olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdogan8352

    merhabalar.

    atikerin 990 tl ile 1100 tl olan kitleri arasında ne fark var acaba.öneriniz hangisi olur.



    benden sonra yazılan sorulara cevap verilmiş
  • safe fast 1100,digerleri 990 , safayı tercih ediyoruz yazılımı italyan aeb fakat fast ve multifast tercih eden müşterilerimizde oluyor ve bu ürünlerdede sorun yok.
    quote:

    Orijinalden alıntı: murdogan8352


    quote:

    Orijinalden alıntı: murdogan8352

    merhabalar.

    atikerin 990 tl ile 1100 tl olan kitleri arasında ne fark var acaba.öneriniz hangisi olur.



    benden sonra yazılan sorulara cevap verilmiş
  • olabilir fakat aracınızda hava filtresini patlatır ve performans benzin gibi olmaz,sıralı daha iyi olur.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafayangin

    merhaba.1996 model çok nokta enjeksiyonlu escort aracım var ve cumartesi günü atiker sistem taktıracağım.benim sorum şu olanacak:ben maddi sebeplerden ötürü çok nokta sistem değilde tek nokta sistem taktıracağım.sizce yaratabileceği sıkıntılar neler olur.
  • G Ü N C E L . . .
  • Yılmaz bey siz ümraniye şubesindesiniz sanırım.Avrupa yakasında oturmama rağmen yukarıda okuduklarıma binayen sizin bulunduğunuz yerde işlem yaptırmayı düşünüyorum( yılbaşından sonra inş. )Eminim sefaköy şubenizde iyidir ama ..aması var işte.
    1-Araçta takılı sıralı sistem var.2 aydır kullanım dışı zaten.Sorun olurmu.
    2-Montajdan sonra sık gidip gelmem gerekecekmi,malum karşı tarafta oturuyorum.
    3.Montajdan önce uyumluluk konrolü yapıyormusunuz yoksa kerempitbull nikli kullanıcıya denilen ( kim demişse artık) yaklaşımla" zaten bu araçlar böyle değiştir sen en iyisi arabayı" deme ihtimali varmı.
    4-Şu anki sistemi kullanmaya çalıştığımda ateşleme sistemini bozup 4. silindiri devre dışı bırakıyor.Bozuk kalibrasyondan benzin haritasını bozuyor.Benzinde sorunsuz.Marka adı vermiyeyim "eski mısır firavunu" desem anlarsınız zaten.
    Kusura bakmayın "3 kuruşluk iş yaptıracaksın 33 kez düşünüyorsun" demeyin çünkü hadi parası bir yana( o da az değil yani) kullanımda karşılaşılan rezillik(aracımda şu an takılı sıralı sistemin becerisi) insanı buna mecbur ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qklavye -- 13 Aralık 2010; 15:44:27 >




  • Öncelikle sefaköydeki yerimizdede aynı kalıte mevcut fakat daha az personel ile hizmet vermekte,merkezde daha kalabalık kadro ve imkanlar fazla,tercih sizin merkezede gelebilirsiniz sefaköyede .neticede memnun kalacaksınız.
    montajdan önce araçta sıkıntı ve sorun varsa tespit edilir ki sorun yaşamayalım.Dolayısıyla bu aracında vardı gibi bir bahane olamaz .ancak aracında zamanla oluşan bir sorundan dolayıda servisimize gelen araçlar oluyor.bu durumda yaptıgımız araç sahibine git bunu yaptır demek degil,o sorunu kendi servisimizde veya komşu servislerden yardım alarak sorunu çözmek.buda özellikle yeni uyguladıgımız bir yöntem.
    araçtaki sistem sokülüp yenisi takılır , sorun olmaz.www.otogaztr.com
    bahsettğiniz markanın kalıtesi hakkında bende yorum yapmıyorum.hem ürün iyi olmalı hem servis.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    Yılmaz bey siz ümraniye şubesindesiniz sanırım.Avrupa yakasında oturmama rağmen yukarıda okuduklarıma binayen sizin bulunduğunuz yerde işlem yaptırmayı düşünüyorum( yılbaşından sonra inş. )Eminim sefaköy şubenizde iyidir ama ..aması var işte.
    1-Araçta takılı sıralı sistem var.2 aydır kullanım dışı zaten.Sorun olurmu.
    2-Montajdan sonra sık gidip gelmem gerekecekmi,malum karşı tarafta oturuyorum.
    3.Montajdan önce uyumluluk konrolü yapıyormusunuz yoksa kerempitbull nikli kullanıcıya denilen ( kim demişse artık) yaklaşımla" zaten bu araçlar böyle değiştir sen en iyisi arabayı" deme ihtimali varmı.
    4-Şu anki sistemi kullanmaya çalıştığımda ateşleme sistemini bozup 4. silindiri devre dışı bırakıyor.Bozuk kalibrasyondan benzin haritasını bozuyor.Benzinde sorunsuz.Marka adı vermiyeyim "eski mısır firavunu" desem anlarsınız zaten.
    Kusura bakmayın "3 kuruşluk iş yaptıracaksın 33 kez düşünüyorsun" demeyin çünkü hadi parası bir yana( o da az değil yani) kullanımda karşılaşılan rezillik(aracımda şu an takılı sıralı sistemin becerisi) insanı buna mecbur ediyor.




  • Merhaba, Atiker takılı sistemimin megane 2 de klima açıkken stop sorunundan bahsetmiştim,

    Şimdide aşırı yakıt tüketimiyle başım dertte, şöyle ki 100 km de 12 litre şehir içi yakıt miktarı var, Tokat malum küçük bir şehir dur kalk çok oluyor, yazın da böyle yakıyordu, depoyu fulleyip 220 km yol yaptıktan sonra 27 litre gazla doldu.

    Sanırım kalibrasyon sorunundan kaynaklanmakta. Şöyle ki servis bilgisayara bağladıktan sonra otomatik bir kalibrasyon yüklemesi yapıyor, manuel yapmıyor anladığım kadarıyla bu da elbette hem randıman vermiyor hemde bir müddet sonra aracın benzinde çalışmasını zorlaştırıyor.

    Acaba fabrikayı mı aramalıyım bu konuda?
  • Merhaba

    3 aydır atiker sıralı sistem lpg kullanıyorum ilk zamanlarda bir sıkıntı yoktu ama son zamanlarda araba yokuşlarda gaz yememe ye (ara sırada düz yolda) silkelenmeye başladı.internetten araştırdım çeşitli söylentiler var buji,enjektör lpg ayarı vs sizce sorunun kaynağı nedir çok can sıkıcı bir durum .
  • Aracıma 2 ay önce Atiker sıralı sistem takıldı. Gaz Tank 60 lıktır araç salladıkça tüpün içinden tıkırtılar geliyor. servusi sorduğumda; gaz az olduğu durumlarda şamandıra yapar dediler. Göstergelerde düzensiz kırmızı yanarken 20 tl lik gaz alıyorum 2 ışık yanıyor 10-15 km sonra teke düşüyor sonra yine kırmızıya düşüyor.
    bende her kırmızıda gaz alıyorum.
    Sorularım şunlar

    * Bu ses ileri doğru sorun çıkarırmı.
    * Kırmızıda iken araç kaç km daha yol alır..
  • ustam kolay gelsin.2004 model atiker sıralı sistem takılı megane arcım var.aractaki lpg beyni aşağıdaydı fakat renault servisinde bunun tehlikeli olduğunu ve üste aldırmamı söylediler.atiker servisinde beyni üste aldırdım.sonra aracı lpg ile kullanmama rağmen benzin göstergesi sürekli düşüyor benzin harcıyormuş gibi, mesela benzin ışığı yanıyor ama az bişey benzin aldığımda benzin ibresi olması gereken değeri gösteriyor.beynin yerini değiştirmeden önce böyle bi sorun yoktu.yaptırdığım yere anlattım ama yeni arabalarda böyle oluyor,bu sorun düzelmez,yapacak bişey yok dediler.bunun çaresi var mıdır?kolay gelsin.
  • benzinle ne yakıyor aracınız? benzin yakıtına +1lt ekleyin yakmanız gereken gazı bulursunuz.atiker müşteri hizmetlerini her zaman arayabilirsiniz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Merhaba, Atiker takılı sistemimin megane 2 de klima açıkken stop sorunundan bahsetmiştim,

    Şimdide aşırı yakıt tüketimiyle başım dertte, şöyle ki 100 km de 12 litre şehir içi yakıt miktarı var, Tokat malum küçük bir şehir dur kalk çok oluyor, yazın da böyle yakıyordu, depoyu fulleyip 220 km yol yaptıktan sonra 27 litre gazla doldu.

    Sanırım kalibrasyon sorunundan kaynaklanmakta. Şöyle ki servis bilgisayara bağladıktan sonra otomatik bir kalibrasyon yüklemesi yapıyor, manuel yapmıyor anladığım kadarıyla bu da elbette hem randıman vermiyor hemde bir müddet sonra aracın benzinde çalışmasını zorlaştırıyor.

    Acaba fabrikayı mı aramalıyım bu konuda?




  • sorun mutlaka çözülür ama bakmadan ne desek yanlış,gereksiz masraf olur.hangi ildesiniz,yakınsanız buyrun gelin bakalım.www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: SQua

    Merhaba

    3 aydır atiker sıralı sistem lpg kullanıyorum ilk zamanlarda bir sıkıntı yoktu ama son zamanlarda araba yokuşlarda gaz yememe ye (ara sırada düz yolda) silkelenmeye başladı.internetten araştırdım çeşitli söylentiler var buji,enjektör lpg ayarı vs sizce sorunun kaynağı nedir çok can sıkıcı bir durum .
  • geçmiş olsun.bu ses olmamalı,şamandıra topuzu tanka vuruyor,çözümü şamandıra sökülecek ve topuza oring konulacak.
    atikerin yeni seviye sensörlerinde bu tür gösterge sorunları yok,servis sensörü degişirse sanırım sorun gider. www.otogaztr.com
    quote:

    Orijinalden alıntı: sungur59

    Aracıma 2 ay önce Atiker sıralı sistem takıldı. Gaz Tank 60 lıktır araç salladıkça tüpün içinden tıkırtılar geliyor. servusi sorduğumda; gaz az olduğu durumlarda şamandıra yapar dediler. Göstergelerde düzensiz kırmızı yanarken 20 tl lik gaz alıyorum 2 ışık yanıyor 10-15 km sonra teke düşüyor sonra yine kırmızıya düşüyor.
    bende her kırmızıda gaz alıyorum.
    Sorularım şunlar

    * Bu ses ileri doğru sorun çıkarırmı.
    * Kırmızıda iken araç kaç km daha yol alır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Merhaba, öncelikle işlerinizde hayırlı kazançlar ve başarılar diliyorum. Atiker gibi yaygın kullanıcı kitlesi olan bir kit için böyle bir başlık çok iyi oldu.

    İlk soruyu da hayırlı olsun diyerek ben sorayım öyleyse, istanbulda değilim, bulunduğum ilde bir başka bayi arkadaşa montaj yaptırdım. 2004 model megane 2 1.6 16 valf aracıma. Yakıt konusunda 1 lt gazla 10 km civarı gidiyor şehir içi ağırlıklı kullanımda. Çekiş performans konusunda bir sıkıntım yok. Benzin lpg geçişleri mükemmel hiç hissedilmiyor.

    Sorunum şu; atiker sistemlerde klima açıkken ayrıca farlar açıkken malum yük artıyor ve yüksek devirde seyrederken boşa aldığımızda veya frene bastığımızda birden ibre 0'a doğru düşüyor ve kimi zaman stop ediyor. Bu neden kaynaklanmaktadır? Ve diğer markalarda buna yönelik konfigurasyon olduğu söylenmekte Atiker için böyle bir ayar varmıdır? Kolay gelsin saygılar.

    valla lpg hakkında bilgi toplarken denk geldim ve bu arkadaşta ki gibi bende megane 2 dinamik var 2004 model bu yazılanları referans alıyorum kendime..şu an fiyatlar ne durumda acaba bilginiz var mı arkadaşlar..birde şunu sorayım dedim LPG takınca araçta oluşturduğu arızalar var mı kronik arıza diyebileceğimiz, yani her araçta olup ta çözebileceğimiz..benim LPG hakkında pekbilgim yok acıkçası..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensei111


    quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    quote:

    Orijinalden alıntı: atılımotogaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: sensei111


    quote:

    Orijinalden alıntı: olben

    Aracım uno 1.4 sxie atiker sistem takılı 1000 km önce araç çok yaktığı için regülatör yetkili servis tarafından değiştirildi ancak değiştirip yeni olarak takılan regülatörde şimdi km de 40 krş yakıyor ve ayar falan tutmuyor sistemi takan yetkili ve bilgisiz atiker bayii ise aracı götürdüğümde herşey normal değerde görünüyor diyerek beni çıldırtıyor. Şuan ki düşüncem en kısa sürede atiker beyinden kurtulup başka bir regülatör takmak; 65tl gaz ile 160 km yapınca bırakın değiştirmeyi insan aracı yakıp atmayı düşünüyor...


    atiker bayileri çırakların elinde kalmış,ustalar patron edasıyla geziyor,asistanların yapacağı ameliyatta anca bu kadar oluyor,ilk günden bu yana araçların yakıtı azalacağına bilakis dahada artarak neredeyse benzinle aynı fiyata geliyor,atiker dizilere sponsorluk peşinde koşacağına elindeki kiti nasıl daha verimli hale getirip müşteri memnuniyetimi nasıl artırırım demesi lazım ve birde kendine bağlı servislerini sık sık denetlemesi,gelişen yenilikler hakkında bilgi vermesi lazımdır,saldım çayıra mevlam kayıra demekten vazgeçmelidir.



    Sayın sensei111

    Lpg kullanıcısının nerdeyse %75 ATİKER kitlerini seçince,ister istemez kontrol zorlaşıyor ve sorunlar yaşanıyor.Bu böyle olunca, sistemi taktıracak olan kullanıcı ,mutlaka dönüşüm servisi hakkında bir ön bilgi edinmesi gerekiyor ,hatta bu da yetmiyor mutlaka servisi ve ustaları görüp bilgilerini sınamak gerekiyor.ATİKER sistemi üretiyor ve bütün bayilere bilgi amaçlı mailler gönderiyor,hangi motora hangi sistemi takılacağını da bildiriyor euro 4 motora eski versiyonu takarsanız mutlaka sorunlar yaşarsınız,yani montajdan önce sistem tercihinizi doğru yapmanız gerkiyor,bununla ilgili şu anda ATİKER in ürettiği 3 farklı sistem var,euro 1-2-3-4-5 motorlar için sistem tercihi yapmanız gerekiyor.ATİKER firmasını suçlamak en kolay yöntem olunca,kullanıcı montaj firmasını unutuyor,bazen 50 tl için yanlış montaj firmasını tercih edenler bile var.Firmamızın bugüne kadar ATİKER sistemini takıp da bir tane şikayet almadı,yani işini doğru yaparsan sorun yaşamıyorsun...

    SAYGILAR...


    Euro 4 motorlar için uygun olan sistem hangisi?
    Atiker sanki herhangi bir platformda hangi kitin hangi sistemler için uygun olduğunu bildiriyor.

    Bu arada işinin ehli olmayan ustayı biz nasıl bileceğiz? Atiker her önün gelene bayilik vereceğine bi adam akıllı bir seçim ve ayıklama sistemi kursalarda öyle her eline anahtarı tornavidayı kapan atikerin "bayisi ve yetkili servisi" olamasa. Son kullanıcının servisin ehilliğini sınayacak bilgisi olacağını nasıl varsayabilirsiniz. O kadar mühendise, o kadar bilgi ve birikime rağmen atiker bile işi bilenlerle beceriksizleri ayırt edemiyorsa bunu biz nasıl yapacağız?



    yılmaz101 kardeşim cevap olarak son noktayı koymuşsun tebrikler,kavun değilki bu vatandaşlar koklayasın,karpuz değilki yoklayasın,alınlarındada yazmıyor bu iyi ustadır diye hal böyle olunca yurdum insanı usta dediğin adamın konuşmasına ve firmasını yüceltmesine göre değerlendiriyor,usta dediğimiz adamlar eli arkada lak lak etmekden ve müşteri kafalamaktan başka yaptıkları bir iş yok,çırakla kalfa arasındaki şahısların insafına kalmışsın artık,iyi gününde ve eli boşsa biraz ilgileniyorlar moralleri bozuksa ve sırada bekleyen varsa baştan savma yapıp sizin yeniden gelmenizi bekliyorlar,bu olayla ilgili bir anımı anlatayım hala gülerim,bir ara soğuk algınlığı nedeniyle devlet hastanesine gitmiştim doktor odaya 5 kişi aldı ve teker teker şikayetlerimizi sordu reçeteyi yazmaya başladı,reçeteyi yazarken unutmuş olacakki yeniden hastalıkları sorma ihtiyacı duydu,en ufak bir muayene dahi etmeden elimize reçeteleri tutuşturup acilen odadan çıkarıp yeni gurupları odasına aldı,atiker takanlarıda buna benzetirim,araçlara doğru dürüst bakmadıkları için vatandaş sık sık ziyaret etmek zorunda kalıyor halbuki usta dediğimiz ehil kişiler bizzat ilgilenerek ve araca çözüm getirecek muayene ve tedaviyi yapsalar hem kendileri rahat edecek hemde bizler işimizden alıkonulmayıp zamanımızdan ve paramızdan çalınmayacağız.

    arkadaşlar bu lpg kitlerini taktıran EURO 1-2-3-4-5 olarak nasıl tercih edeceğiz..bende 2004 Megane 2 benzinli var, 1,6 115 HP...acaba bu araca göre ATİKER' in hangi EURO versiyonunu tercih etmemiz gerikoyr bilen varsa yardımcı olsun tam da LPG takma arefesindeyim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidden

    Merhaba, öncelikle işlerinizde hayırlı kazançlar ve başarılar diliyorum. Atiker gibi yaygın kullanıcı kitlesi olan bir kit için böyle bir başlık çok iyi oldu.

    İlk soruyu da hayırlı olsun diyerek ben sorayım öyleyse, istanbulda değilim, bulunduğum ilde bir başka bayi arkadaşa montaj yaptırdım. 2004 model megane 2 1.6 16 valf aracıma. Yakıt konusunda 1 lt gazla 10 km civarı gidiyor şehir içi ağırlıklı kullanımda. Çekiş performans konusunda bir sıkıntım yok. Benzin lpg geçişleri mükemmel hiç hissedilmiyor.

    Sorunum şu; atiker sistemlerde klima açıkken ayrıca farlar açıkken malum yük artıyor ve yüksek devirde seyrederken boşa aldığımızda veya frene bastığımızda birden ibre 0'a doğru düşüyor ve kimi zaman stop ediyor. Bu neden kaynaklanmaktadır? Ve diğer markalarda buna yönelik konfigurasyon olduğu söylenmekte Atiker için böyle bir ayar varmıdır? Kolay gelsin saygılar.

    valla lpg hakkında bilgi toplarken denk geldim ve bu arkadaşta ki gibi bende megane 2 dinamik var 2004 model bu yazılanları referans alıyorum kendime..şu an fiyatlar ne durumda acaba bilginiz var mı arkadaşlar..birde şunu sorayım dedim LPG takınca araçta oluşturduğu arızalar var mı kronik arıza diyebileceğimiz, yani her araçta olup ta çözebileceğimiz..benim LPG hakkında pekbilgim yok acıkçası..



    Evet ben halen kullanıyorum, şunu öncelikle söylemek istiyorum 1990 broadwayım vardı bu aracımdan önce ve tüp taktırdığımda performans düşüklüğünü bariz hissediyordum o araçta, ama megane 2 de gerçekten benzinden gaza geçişlerde, hızlanmalarda vs. hiç sorunum yok, tek sorun en son mesajımda yazdığım gibi aracın ecusunun düzgün olmayan kalibrasyondan dolayı sabah çalışmada (benzinde) zorlanması, gaz verirsem sorunsuz çalışıyor ama insanın canı sıkılıyor işte, aracın ecusundan LFT değerleri sanıyorum bu değeri sıfırlatıp gaz ayarı yaptırmak istiyorum ben, bir kere benzinden 150 km civarı kullanıp ayar yaptırdım ama yine ayar kaçtı bir süre sonra ve bir miktar çok yakmaya başladı, onun dışında benzine göre muhakkak ekonomik oluyor. Tavsiye edermiyim? Evet tavsiye ederim. Belki siz manuel kalibrasyon yapabilen bir ustaya yaptırır ve 1 sene sorunsuz binersiniz. Başka marka kitlerdede benim başıma gelen sorunları nette okuyabilirsiniz araştırırsanız eğer.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.