Şimdi Ara

A101 Garantisiz Ürün Satışı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • A101 internet sitesi üzerinden 13 Ocak tarihinde 3999 TL'ye aldığım Roborock S5 Max isimli robot süpürgenin içinden garanti belgesi çıkmadı. Müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda garantisinin kim tarafından verildiğini göremediklerini maille dönüş yapacakları söyledi. Şikayetvar sitesinde benimle aynı mağduriyeti yaşayanları görünce ürünü kullanmadan, kutusuna zarar vermeden iade ettim ve tabii ki reddedildi. Neymiş kartonunu açıp acaba içinde kırık dökük var mı, eksik sıkıntılı bir şey var mı diye içine bakmışım. Kaldı ki içindeki tüm parçalar ayrı ayrı jelatinli, kat kat karton korumalı, hiçbirine zarar verilmedi. Aradan 22 gün geçmesine rağmen garantisini veren kurumu da öğrenebilmiş değilim. Gelen mailde sadece 2 yıl ithalatçı garantili olduğu yazıyor. Arıza olunca Türkiye'deki tüm kurumları sırayla denerim artık. THH'ye başvurumu yapmış bulunmaktayım. A101'den alışveriş yaparken kurumsal sanıp güvenmeyin. Bizler gibi mağdur olmayın. Gerçekliğini destekleyen ilgili belgeler ve ekran görüntülerini de paylaşıyorum.


    Şikayetvar linkleri;

    https://www.sikayetvar.com/a101/a101-kutu-acildigi-icin-iade-reddi

    https://www.sikayetvar.com/a101/a101-roborock-s5max-faturasiz-garantisiz-urun

    https://www.sikayetvar.com/a101/a101den-aldigim-roborock-s5-maxin-garantisi-var-mi-yok-mu

    https://www.sikayetvar.com/a101/a101-garanti-bilgisi-ve-fatura-yok


    Ürün ve açılan kutu resmi;

    A101 Garantisiz Ürün Satışı
    A101 Garantisiz Ürün Satışı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dentt023 -- 5 Şubat 2021; 16:39:27 >







  • Teşekkür ederim hocam. Elektronik ürün alırken garantisini sormak lazım. Böyle birşey yapabileceklerini düşünemez insan.

  • Sordum zaten hocam. Sistemden göremiyoruz mailinize göndereceğiz dediler. O gün bu gündür bekliyorum. Tahminen 5-6 kere aralıklı aradım. Hala cevap yok. Tek diyebildikleri 2 yıl ithalatçı garantilidir. Fatura garanti yerine geçermiş. İyi de firma ne? Kime göndereceğim?

  • Dentt023 D kullanıcısına yanıt

    Evet bende kablosuz kulaklık almıştım,tek taraflı ses geliyordu ,sorunu anlatıp iade etmek istedim. Bana lay,lay,lom cevaplar verdiler aynısını orada görünce deneyerek çalışana itibar etmeden değiştirdik.Elbette biraz gerginlik falan oldu ama zor oyunu bozar misali gerçek oldu.Buralardan yapılacak alışverişlerde dikkatli olmak gerek galiba.

  • Mağazadan almış olsam bende kavga dövüş iade ederdim de internet şubesinden aldım. THH'ye verdim bekliyorum şimdilik. Sanırım THH kararına da uymuyorlarmış. Sonuç lehime çıkarsa bir de icrayla uğraşacağım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentt023

    Mağazadan almış olsam bende kavga dövüş iade ederdim de internet şubesinden aldım. THH'ye verdim bekliyorum şimdilik. Sanırım THH kararına da uymuyorlarmış. Sonuç lehime çıkarsa bir de icrayla uğraşacağım.

    Geçmiş olsun diyebiliyorum, İnternet üzerinden bazı siteler güvenli ,bazıları ise sizin karşılaştınız durum.Tüketici koruma diye bir şey duymuştum işinize yarayabilirmi bilmiyorum.Kalınız sağlıcakla.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.