Şimdi Ara

A3 1.4 TFSI Stronic Sportback vs. F20 116i Otomatik (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
6.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Hem 116i hem de 118i test ettim. A3 konusunda pek bilgi sahibi degilim.

    1 serisi otomobil tarihinde uretilmis tek arkadan itisli hatchback.

    Surusu gercekten cok keyifli, direksiyonu ve tepkileri mukemmel, ic tasarim guzel, 8 ileri sanziman zaten sanat eseri.

    Ama tipine hala tam alisamadim. Onden biraz orantisiz gozukuyor gozume. Onun haricinde yan profiline bayildigim bir otomobil.

    A3'te cok kaliteli bir otomobil. Fakat omrunu tamamlamak uzere olan bir otomobil.

    1 serisi ise yeni cikti, etrafta pek yok, kendisini ozel hissedebilir derim.

    Ben olsam 116i alirdim, sport line ve buyuk jant'li. Kucuk jant kesinlikle olmamali bence. Buyuk jant olunca tasarim kusurunu biraz ortuyor.

    heheh katılıyorum büyük jant ve sportline + kırmızı veya siyah renk okadar da kötü değil, fazlasıyla özel hissettirir. 118i tek geçiyorum buarada, bak gene aklıma geldi ne zevkliydi arkadaş o makine




  • BMW 1.16İ : Yeni kasa ile yollara merhaba dedi.Kasanın yeni olması büyük bir avantaj.Dış görünüş olarakta güzel.Beğenmeyenler olabilir.İç kalite olarak kusursuz diyebilirim.Rakiplerine göre çok ileride.Herşeyden önce içine oturduğunuz zaman BMW hissini direk veriyor.Performans olarakta gayet iyi test ettim.Ve tabikide arkadan itiş.Bu zevki Audi de alamıyıcaksınız.Herşeyden öte o bir BMW.

    AUDİ A3 : Kasası miladını doldurdu.Yıllar yılı aynı kasa.Yakın zamandada değişicek.Önden itişli olması pek sorun yaratmasada iç konsolda BMW nin yanına bile yaklaşamıyıcağını düşünüyorum.Biraz ağır bir laf olabilir fakat BMW çıtayı çok yükseltti.

    Benim tercihim gözüm kapalı 1 Serisinden olurdu.Kırmızı Sport Line tercihen 1.18 tadından yenmez.(1.16'da aynı şekilde)
  • Bugun bı arkadasımın 1.16 aracnı surme fırsatım oldu okul cıkısı fazla kullanamadım ama ızlenımlerım su sekılde.

    Oncelıkle arac sahıbı arkadasım aracın 8 ılerı sanzumana sahıp oldugunu soledıgınde dalga gecıyo zannedıp cıddıye almamıstım takı gozumle gorunceye kkadar. Mukemmel bır sanzumana ve motora sahıp gerek hızlanma gerekse vıtes gecıslerı. 0-100 arasını soluksuz cıkıyo aracı sureklı sport mode kullandım resmen ucak gıbı 1600luk motordan bu kadar peerformans beklemıyodum arac alabıldıgıne uzuyo. Eco moduna aldıgımızda ıse resmen bır dızel araca donusuyo. Sehırıcı ortalama 100de 7.2 gosterıyo yol bılgısayarı. Eco mode hız yapmanıza fazla ızın vermesede sehırıcınde ıdeal bır performans gosterıyo. Ayrıca surus modlarını tek tusla cok hızlı bı sekılde degısterebılıyosunuz burada bmw teknollojısını konusturmus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo


    bişey bilmiyosun bari konuşma, ne verdiğin resimler doğru nede görüşlerin

    Ben görüş ifade etmiyorum,kanıt ifade ediyorum.Buyrun 1 serisi:
    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/technical_data/index.html
    Araç 136 beygir.Fiyat: en düşük donanımda 25.500Euro.
    Alfa Giuletta 1.4 multilair:170 beygir.27000 euro.
    Ve bu araba 116ya NAL TOPLATIR.Tasarımı güzel,içi güzel,bir dek avantajı bmw nin arkadan itişli olması.Fiyatta başka siteden yanlış bakmışım ama,1500 euro fazlaya her türlü giuletta alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Şubat 2012; 22:03:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo


    bişey bilmiyosun bari konuşma, ne verdiğin resimler doğru nede görüşlerin

    Ben görüş ifade etmiyorum,kanıt ifade ediyorum.Buyrun 1 serisi:
    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/technical_data/index.html
    Araç 136 beygir.Fiyat: en düşük donanımda 25.500Euro.
    Alfa Giuletta 1.4 multilair:170 beygir.27000 euro.
    Ve bu araba 116ya NAL TOPLATIR.Tasarımı güzel,içi güzel,bir dek avantajı bmw nin arkadan itişli olması.Fiyatta başka siteden yanlış bakmışım ama,1500 euro fazlaya her türlü giuletta alırım.


    1.6 136 hp 1350 devirde 220 tork üretiyor. alfa 1.4 170 hp ile nal toplatacak kadar fark olmaz... alfa geçer ayrı konu. ancak nal toplatmak çok iddialı oldu.
    bence 1.6 136 daha zevkli bir motor. 1.6 dan aşağısı yalan...




  • Bence ilk once karar vermeniz gereken sey aktarma. Onden cekisli mi olsun yoksa arkadan itisli mi. İkisinin de kendine gore cok artilari var. Arkadan itisin surusu keyifli olsa da karda kista kaygan yollarda cok bas agritabilir. Ancak gene de yollarimizda o kadar cok kuş serisini gorunce karda kiyamette BMW neden gitmesin di mi. Ben olsam jesinlikle BMW alirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo


    bişey bilmiyosun bari konuşma, ne verdiğin resimler doğru nede görüşlerin

    Ben görüş ifade etmiyorum,kanıt ifade ediyorum.Buyrun 1 serisi:
    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/technical_data/index.html
    Araç 136 beygir.Fiyat: en düşük donanımda 25.500Euro.
    Alfa Giuletta 1.4 multilair:170 beygir.27000 euro.
    Ve bu araba 116ya NAL TOPLATIR.Tasarımı güzel,içi güzel,bir dek avantajı bmw nin arkadan itişli olması.Fiyatta başka siteden yanlış bakmışım ama,1500 euro fazlaya her türlü giuletta alırım.


    birader koyduğun resimlerden arabaları nekadar tanıdığın belli merak etme.. ulan şu forumda bir alfa birde vw anasını satayim sanki bentley den söz ediliyor. kıçıkırık alfa adam oldu bmw ve audi yi eziyor.

    sen git polo gti al nal toplatır 3üne.

    giu nun tek avantajı audi ve bmw ye göre fiyatının uygunluğudur, fiyatı golf ve astra seviyesindedir, dolayısıyla insanlar bu fiyata opel veya vw olmasın en azından farklı bir şey olsun diyerekten alfa alır ve kendini çok özel hisseder, ruh muh alfisti milfisti saşmalamaya başlar, seninkide o hesap.

    giu nun fiyatı 170 hp 118i ile aynı olsun , şimdikinin yarısı kadar satamaz giulietta




  • a3 1.4 TFSI stronic gümüş gri arkadaşımın eski aracı, araca diyecek hiçbir şey yok ama talihsizlik şanzuman dan parça (mekatronik) değişti soğudu araçtan ve onu satıp kırmızı otomatik 1.16 aldı. valla ikisi de çok hoş araçlar a3 daha asil bmw daha agresif, yalnız a3 ün yakında kasa değiştirme durumu da var. şahsen kırmızı 116 ya çok yakışıyor, görüntüsü de git gide güzelleşiyor, gözüm alışıyor. bu şartlar altında şu anki aracımı değiştirmeyi düşünsem elimde yeterli param olsa bmw 1 den başka hatcback düşünmem yalnız benim tercihim 118 olurdu. hangi aracı tercih edereniz edin hayırlı olsun pişman etmeyecek iki araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimiferhat -- 21 Şubat 2012; 21:52:06 >
  • Burada marka karşılaştırmıyoruz.Fiyat donanım performans karşılaştırıyoruz.Giuletta da eziyor.Bmw audi lüks marka olabilir,ancak bu araçlar ürün gamının en alt basamakları ve istenen fiyatlar ortada.Bence alfa bmw yle aynı fiatta olsaydı demek yerine audiyle bmw bu güçteki araçlara sırf ismi var diye bu parayı istemeseydi desek daha iyi olacak.
  • 170 lik alfa kukuletta kullanmayanlar belli oldu.

    alfanın devir kesicisi bile sportif tat peşinde.

    136 lık 1 serisi ile nal toplamaya mahkumsunuz kimse kusura bakmasın.hele 125 lik audi a3 plakasını okuyamaz kukulettanın

    bunun alfist malfist olmayla ilgiisi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    170 lik alfa kukuletta kullanmayanlar belli oldu.

    alfanın devir kesicisi bile sportif tat peşinde.

    136 lık 1 serisi ile nal toplamaya mahkumsunuz kimse kusura bakmasın.hele 125 lik audi a3 plakasını okuyamaz kukulettanın

    bunun alfist malfist olmayla ilgiisi yok.



    Kullanmışlar hocam trol kardeşlerimiz,need for speed'de
    Ondan 170lik giuliettaya 136lık bmw yle kafa tutuyorlar
    Bir de beni eleştiren arkadaş bakmış 116da hayat yok üst vitese geçmiş,80 bin liralık 118e koymuş gönlünü
    Yakında giunun yanına m3 koyar fiyatları da eşitler bu arkadaşlar:))))))))))))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Şubat 2012; 14:23:19 >




  • a3 ne kadar güzel olsada yüzü eskidi, yeni a6,a8 ve a1 gibi ön yüzü olacak. yeni 1 serisini test etmedim fakat ikisi arasında 1 serisi daha yeni olduğu için daha doğru tercih olur, a3 daha iyi olsa bile yeni olan 1 serisi tercih edilmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    170 lik alfa kukuletta kullanmayanlar belli oldu.

    alfanın devir kesicisi bile sportif tat peşinde.

    136 lık 1 serisi ile nal toplamaya mahkumsunuz kimse kusura bakmasın.hele 125 lik audi a3 plakasını okuyamaz kukulettanın

    bunun alfist malfist olmayla ilgiisi yok.



    Kullanmışlar hocam trol kardeşlerimiz,need for speed'de
    Ondan 170lik giuliettaya 136lık bmw yle kafa tutuyorlar
    Bir de beni eleştiren arkadaş bakmış 116da hayat yok üst vitese geçmiş,80 bin liralık 118e koymuş gönlünü
    Yakında giunun yanına m3 koyar fiyatları da eşitler bu arkadaşlar:))))))))))))))

    daha okuman yazman yok burda atıp tutuyorsun, arkadaş 2 tane seçenek belirlendiğini söylemiş, 116i ve 1.4 TFSI, sen 80 bine 118i alamazsın zaten, en az 90.000 tl yi gözden çıkarman lazım.ayrıca;

    arkadaşın arkadaşı ''plaka okutma'' amacı ile araba almıyor. kendine göre 2 seçenek belirlemiş, apaçi bir ruhla hareket etmemiş, sizin gibileri trafikte tahmin edebiliyorum daha burdan belli ediyosunuz kendinizi (;




  • Yakın bir arkadaşım aldı A3'ü 2 ay önce. Aracı açıkçası pek beğenmedi özellikle sürüşlerde pek güvenli bir his bırakmıyor virajlarda da hiç beğenmedim dedi gönlünden geçen F20 118i'di ama fiyatından dolayı alamadı. şimdi aracı satılığa çıkardı birisiyle büyük ihtimalle anlaştılar 1-2 güne satıcak aracı. Kredi çekip beyaz bir F20 118i almayı düşünüyor. 1 Serisinin yeni çıkmasından dolayı hem kalitesi hem performansı hem teknolojisi A3'den fersah fersah üstün. Yeni A3'ün iç mekan fotoğraflarını ilk defa ben yayınladım bu forumda. Yeni A3'ün iç mekanı açıkçası yine 1 serisi kadar başarılı değil. Tasarımıda makyajlı A4'ün küçültülmüşü gibi. Onun için 1 serisi şuan çok iyi durumda fotoğraflara bakıp aldanmayın gerçeğini görünce çok hoşunuza gidecektir Giulietta'ylada karşılaştırmayın bu aracı 1 serisi çok daha iyi bir araç. Arkadaşınıza söyleyin gözü kapalı 1 alsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo


    daha okuman yazman yok burda atıp tutuyorsun, arkadaş 2 tane seçenek belirlendiğini söylemiş, 116i ve 1.4 TFSI, sen 80 bine 118i alamazsın zaten, en az 90.000 tl yi gözden çıkarman lazım.ayrıca;

    arkadaşın arkadaşı ''plaka okutma'' amacı ile araba almıyor. kendine göre 2 seçenek belirlemiş, apaçi bir ruhla hareket etmemiş, sizin gibileri trafikte tahmin edebiliyorum daha burdan belli ediyosunuz kendinizi (;

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Yakın bir arkadaşım aldı A3'ü 2 ay önce. Aracı açıkçası pek beğenmedi özellikle sürüşlerde pek güvenli bir his bırakmıyor virajlarda da hiç beğenmedim dedi gönlünden geçen F20 118i'di ama fiyatından dolayı alamadı. şimdi aracı satılığa çıkardı birisiyle büyük ihtimalle anlaştılar 1-2 güne satıcak aracı. Kredi çekip beyaz bir F20 118i almayı düşünüyor. 1 Serisinin yeni çıkmasından dolayı hem kalitesi hem performansı hem teknolojisi A3'den fersah fersah üstün. Yeni A3'ün iç mekan fotoğraflarını ilk defa ben yayınladım bu forumda. Yeni A3'ün iç mekanı açıkçası yine 1 serisi kadar başarılı değil. Tasarımıda makyajlı A4'ün küçültülmüşü gibi. Onun için 1 serisi şuan çok iyi durumda fotoğraflara bakıp aldanmayın gerçeğini görünce çok hoşunuza gidecektir Giulietta'ylada karşılaştırmayın bu aracı 1 serisi çok daha iyi bir araç. Arkadaşınıza söyleyin gözü kapalı 1 alsın.

    Çok şükür okumam da yazmam da var.Fakat lafıma gelmişsin tebrik ederim.Önce giulettayı araba yerine koymadınız,ondan sonra nal toplayacağını bile bile kalkıp 40 beygir küsür daha güçsüz araçla karşılaştırdınız,arabaya tonla çamur salladınız,en sonunda da 8subaplı peugeot karsan motoru gibi tıkanıp "adam giuletta almicak ama naber" olayına girdiniz.patpatpatpatpat 1985 dizel mercedessiniz mübarek.Trol bilimi diye buna diyoruz:)
    McLaren dostum iyi özetlemişsin.Sonuçta 1 serisi audiden çok daha yeni tasarlanmış bir model.BMW ile karşılaştırmada yenmesi normal 118in(veya 116nın).Benim söylemek istediğim istenen para sadece o aracın markası için isteniyor,extra bir özelliği olmadan sadece bmw olduğu için bu para yani.Ben ondan giulettayı önerdim zaten.Ve arkadaş düşünmüş neden elemiş seçenekleri arasından dedim(cevabı trollerden geldi ayrı konuYoksa kuşkumuz yok almanların teknolojik üstünlüklerinden.Ama istenen paralar korkunç yani.Artı bu paraya hala otobanda karşınıza giuletta çıkarsa ancak hafif bir farkla geride bırakırsınız(oda şüpheli).Giulettadan fiyat olarak yine çok üstte olan 116i ise eziliyor.Genişlik tüketim yol tutuş(Q2 kilitli diferansiyel var) ataklık rahatlık(bmwde opsiyonlara istenen paralar korkunç)gibi özellikleriyle her türlü birinciliği alıyor yani Alfa.BMW'nin Genişlik açısından 4 kişiyi bile rahat ettirememesi de cabası(kimden duydun demeyin yayınlarım test verilerini
    BMW'yi ben de çok seviyorum ama sırf marka için küçücük arabaya da bu para istenmez be kardeşim.
    Yani bu para sadece markaya verilecek,arabanın bu olaydaki payı 0.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo


    daha okuman yazman yok burda atıp tutuyorsun, arkadaş 2 tane seçenek belirlendiğini söylemiş, 116i ve 1.4 TFSI, sen 80 bine 118i alamazsın zaten, en az 90.000 tl yi gözden çıkarman lazım.ayrıca;

    arkadaşın arkadaşı ''plaka okutma'' amacı ile araba almıyor. kendine göre 2 seçenek belirlemiş, apaçi bir ruhla hareket etmemiş, sizin gibileri trafikte tahmin edebiliyorum daha burdan belli ediyosunuz kendinizi (;

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    Yakın bir arkadaşım aldı A3'ü 2 ay önce. Aracı açıkçası pek beğenmedi özellikle sürüşlerde pek güvenli bir his bırakmıyor virajlarda da hiç beğenmedim dedi gönlünden geçen F20 118i'di ama fiyatından dolayı alamadı. şimdi aracı satılığa çıkardı birisiyle büyük ihtimalle anlaştılar 1-2 güne satıcak aracı. Kredi çekip beyaz bir F20 118i almayı düşünüyor. 1 Serisinin yeni çıkmasından dolayı hem kalitesi hem performansı hem teknolojisi A3'den fersah fersah üstün. Yeni A3'ün iç mekan fotoğraflarını ilk defa ben yayınladım bu forumda. Yeni A3'ün iç mekanı açıkçası yine 1 serisi kadar başarılı değil. Tasarımıda makyajlı A4'ün küçültülmüşü gibi. Onun için 1 serisi şuan çok iyi durumda fotoğraflara bakıp aldanmayın gerçeğini görünce çok hoşunuza gidecektir Giulietta'ylada karşılaştırmayın bu aracı 1 serisi çok daha iyi bir araç. Arkadaşınıza söyleyin gözü kapalı 1 alsın.

    Çok şükür okumam da yazmam da var.Fakat lafıma gelmişsin tebrik ederim.Önce giulettayı araba yerine koymadınız,ondan sonra nal toplayacağını bile bile kalkıp 40 beygir küsür daha güçsüz araçla karşılaştırdınız,arabaya tonla çamur salladınız,en sonunda da 8subaplı peugeot karsan motoru gibi tıkanıp "adam giuletta almicak ama naber" olayına girdiniz.patpatpatpatpat 1985 dizel mercedessiniz mübarek.Trol bilimi diye buna diyoruz:)
    McLaren dostum iyi özetlemişsin.Sonuçta 1 serisi audiden çok daha yeni tasarlanmış bir model.BMW ile karşılaştırmada yenmesi normal 118in(veya 116nın).Benim söylemek istediğim istenen para sadece o aracın markası için isteniyor,extra bir özelliği olmadan sadece bmw olduğu için bu para yani.Ben ondan giulettayı önerdim zaten.Ve arkadaş düşünmüş neden elemiş seçenekleri arasından dedim(cevabı trollerden geldi ayrı konuYoksa kuşkumuz yok almanların teknolojik üstünlüklerinden.Ama istenen paralar korkunç yani.Artı bu paraya hala otobanda karşınıza giuletta çıkarsa ancak hafif bir farkla geride bırakırsınız(oda şüpheli).Giulettadan fiyat olarak yine çok üstte olan 116i ise eziliyor.Genişlik tüketim yol tutuş(Q2 kilitli diferansiyel var) ataklık rahatlık(bmwde opsiyonlara istenen paralar korkunç)gibi özellikleriyle her türlü birinciliği alıyor yani Alfa.BMW'nin Genişlik açısından 4 kişiyi bile rahat ettirememesi de cabası(kimden duydun demeyin yayınlarım test verilerini
    BMW'yi ben de çok seviyorum ama sırf marka için küçücük arabaya da bu para istenmez be kardeşim.
    Yani bu para sadece markaya verilecek,arabanın bu olaydaki payı 0.

    kendisinden 40 beygir fazla bir araçla neden karşılaştırmayayim ? alfa 40 beygir farkı hariç ne bir a3 nede bir 1 serisi.

    amaç burda sidik yarıştıkmaksa,plaka okurmaksa bir araçi ruhuna yakışır bir biçimde, karşılaştırmaksa 118i değil,ilerde yeni çıkacak olan 135i yada mevcut rs3,s3 veya hepsini geçtim 2.0 tfsi ve 1.8 tfsi gibi zaten alfayı rezil edecek modelleri mevcut audi ve bmw nin. giulietta bu araçlar karşısında plaka okuyacak durumda olmaz, ağır tecavüze uğramışa döner.

    mantığa bak , git polo gti al ozaman oda giu dan iyi madem, beygiri fazla nede olsa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    alfa kukuletta niye düşünmüyor?

    dönüp herkesiin bakacağı bir araba olduğu için mi

    bence en uygun stil sahibi premium hb alfada. spor paket cam tavan bi-xenon 170 hp alayına gider.

    audi zaten performansta çok geride 125 hp üstü yok

    audi zaten performansta çok geride

    3.0 313 beygir dizel- w12 dizel motor ve daha nice benzinli motorlar var bunun gibi...
    nasıl oluyorda geride oluyor anlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    alfa kukuletta niye düşünmüyor?

    dönüp herkesiin bakacağı bir araba olduğu için mi

    bence en uygun stil sahibi premium hb alfada. spor paket cam tavan bi-xenon 170 hp alayına gider.

    audi zaten performansta çok geride 125 hp üstü yok

    audi zaten performansta çok geride

    3.0 313 beygir dizel- w12 dizel motor ve daha nice benzinli motorlar var bunun gibi...
    nasıl oluyorda geride oluyor anlamıyorum

    evet bide bunun gibiler var, bunun gibi hevesli arkadaşlarımız, internetten yarım yamalak, yalan yanlış bilgilerle gelip oraya buraya saldırır.

    A3 te makyajlı kasa olarak sadece 2009da üretilen 3.2 250 HP, ve güncel kasada halen üretilen 1.8 TFSI 160 HP, 2.0 TFSI 211 HP, 2.0 TFSI 256 HP ve 2.5 TFSI 340 HP versiyonları mevcut.

    340 HP lik A3 , nam-ı diğer RS3, M3 ve RS5 ile aynı 0-100 değerine sahiptir. karşısında ne QV bırakır ne de başka bir alfa. ayrıca bu motor TT RS Plus adı altında 360 HP ye çıkarılmıştır ve 0-100 ü 3,9 sn olan R8 V10'dan sonra en hızlı Audi'dir, 4,1 sn değeri vardır bu motorun.

    demekki neymiş, Audi performansta geride değilmiş.

    sayın akifsari nin bunlara cevap veremeyeceğini bilsemde, ben 125 lik için öyle dedim diye bir cevap atarsan bi tarafımla güleceğim.

    ''audi zaten performansta çok geride 125 hp üstü yok''

    cevabın bekleniyor..




  • 1 serisi bence asıl dış tasarımıyla çok iyi

    a3 de iyi fakat yenilik yok tasarımda fazla bişey yok

    ben 1 serisi derim, ama dar iç mekan gibi bir faktörü göz önüne alması kaydıyla.

    bebekli bi ailem olmasa ilk alacağım araçtır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    alfa kukuletta niye düşünmüyor?

    dönüp herkesiin bakacağı bir araba olduğu için mi

    bence en uygun stil sahibi premium hb alfada. spor paket cam tavan bi-xenon 170 hp alayına gider.

    audi zaten performansta çok geride 125 hp üstü yok

    audi zaten performansta çok geride

    3.0 313 beygir dizel- w12 dizel motor ve daha nice benzinli motorlar var bunun gibi...
    nasıl oluyorda geride oluyor anlamıyorum

    evet bide bunun gibiler var, bunun gibi hevesli arkadaşlarımız, internetten yarım yamalak, yalan yanlış bilgilerle gelip oraya buraya saldırır.

    A3 te makyajlı kasa olarak sadece 2009da üretilen 3.2 250 HP, ve güncel kasada halen üretilen 1.8 TFSI 160 HP, 2.0 TFSI 211 HP, 2.0 TFSI 256 HP ve 2.5 TFSI 340 HP versiyonları mevcut.

    340 HP lik A3 , nam-ı diğer RS3, M3 ve RS5 ile aynı 0-100 değerine sahiptir. karşısında ne QV bırakır ne de başka bir alfa. ayrıca bu motor TT RS Plus adı altında 360 HP ye çıkarılmıştır ve 0-100 ü 3,9 sn olan R8 V10'dan sonra en hızlı Audi'dir, 4,1 sn değeri vardır bu motorun.

    demekki neymiş, Audi performansta geride değilmiş.

    sayın akifsari nin bunlara cevap veremeyeceğini bilsemde, ben 125 lik için öyle dedim diye bir cevap atarsan bi tarafımla güleceğim.

    ''audi zaten performansta çok geride 125 hp üstü yok''

    cevabın bekleniyor..

    Daha önceki muhabbeti okursan 2.5 ve üstü motorlardan bahsetmediğimizi görebilirsin.

    125 hp audi parasına alfa da 170 hp alınması zoruna gitti heralde

    sen aç birtarafını da ben güleyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 22 Şubat 2012; 21:46:54 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.