Şimdi Ara

accent blue testim ve izlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
2.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wikipedia'dan...

    quote:


    Octavia Mk2 (Typ 1Z) (2004-present)

    The second generation was introduced in March 2004, based on the Volkswagen Group A5 (PQ35) platform also used by other Volkswagen Group cars, including the Audi A3 II, VW Golf Mk5, VW Jetta Mk5, SEAT León II, SEAT Altea, VW Golf Plus, VW Touran and VW Tiguan. Along with a new internal combustion engine range, also shared with other models of the Volkswagen Group, body changes included more legroom for rear seat passengers (a weak point in the original model) and increased ground clearance at front and rear to reduce the risk of grounding on steep ramps or facing kerbs.


    http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 17 Haziran 2011; 8:31:22 >
  • Blue'yı ben de test etme imkanı bulmuştum ve genel anlamda hoşuma gitti, özellikle de performans ve vites geçişleri olarak.

    Fakat kapı içleri, açma yerleri, ön konsol malzemesi hoşuma gitmedi, parasının hakkını vermiyor.34.000 baz donanım Blue alacağıma:

    Astra Classic III 1.6 115 hp Essentia + Konfor Paket --> 34.950(Kampanyalı fiyat)

    İyi düşünmek lazım.
  • Turkiye`de Hyundai`nin Accent Blue strateji cok garip. Bayilerde bu C sinifi denmis, Era`dan ust Focusa, Astraya rakip geldi falan denmis. Eger bunlar gercekse yapilan hakkaten ayip. Bu arac Amerika`da yeni Accent olarak Era`nin yerine geciyorsa biz de nasil oluyorda bir ust sinif oluyor, Focus`a rakip oluyor. Hyundai`nin C sinifindaki araci Elantradir, Blue`nun da C sinifi olmasi sacma olurdu. Era uretimi bitince Blue`nun fiyatlari dusecektir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Turkiye`de Hyundai`nin Accent Blue strateji cok garip. Bayilerde bu C sinifi denmis, Era`dan ust Focusa, Astraya rakip geldi falan denmis. Eger bunlar gercekse yapilan hakkaten ayip. Bu arac Amerika`da yeni Accent olarak Era`nin yerine geciyorsa biz de nasil oluyorda bir ust sinif oluyor, Focus`a rakip oluyor. Hyundai`nin C sinifindaki araci Elantradir, Blue`nun da C sinifi olmasi sacma olurdu. Era uretimi bitince Blue`nun fiyatlari dusecektir bence.


    Hyundai Accent Blue'nun ve Era'nın, Hyundai tarafından C segmenti olarak lanse edilmesi, test için ya da bilgi almak için giden arkadaşlara aracın C sınıfı olduğunun söylenmesi malesef acı bir gerçektir.

    quote:

    http://www.sondakika.com/haber-hyundai-accent-blue-33-bin-900-tl-fiyatla-satisa-2632769/

    -ACCENT BLUE'DE SATIŞ HEDEFİ 7 BİN 500 ADET-

    Yeni Accent Blue'nun tanıtımı dolayısıyla Esma Sultan'da düzenlenen basın toplantısında konuşan Hyundai Yurtiçi Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Genel Müdürü Ümit Karaarslan, Türkiye'de Accent Blue modelinin, 33 bin 900 TL fiyatla satışa sunulduğunu söyledi. Bu modelin, Accent Era satışlarını sabote etmeyeceğini vurgulayan Karaarslan, tam tersine her iki modelin de pazardaki rakiplerinden pay alacağını söyledi. Karaarslan, Era modelinde üretimin devam edip etmeyeceğine ilişkin olarak, "Accent Era üretimine devam edeceğiz. Era, C segmentinde filo ağırlıklı olarak satışlarına devam ediyor" dedi. İç piyasaya sunulan Yeni Accent Blue modelinin bu yıl 7 bin 500 adet, Accent Era'nın ise 15 bin adet satmasının hedeflendiğini belirten Karaarslan, her iki modelde toplam 22 bin 500 adet satış beklendiğini kaydetti.


    Gerçi geçen yaz Hyundai Konya İrent Plaza'ya gittiğimizde, satış görevlisi ısrarla accent'in megané sınıfı, i30'un golf'ün sınıfı olduğunu söyleyerek beni hızla plazadan uzaklaştırmayı başarmıştı. Hyundai çalışanları ne kullanıyorlarsa ben de istiyorum.

    fluence, megané, golf, i30...vs C sınıfı Accent B sınıfı dememe rağmen adam ısrarla hayır efendim accent megané ile aynı sınıfta, i30 da golf'le aynı sınıfta demişti hatta hyundai bir karşılaştırma yazılımı yapmış, orada accent seçince megane çıkıyordu, fiyatlar, donanımlar falan karşılaştırılıyordu adam da bakın işte buradan seçiyorum burada böyle gözüküyor falan diyordu Hyundai elemanlarına ya yanlış bilgi veriyor, ya da yanlış bilgi verdirtiyor, genel müdürünün açıklamaları da eğer doğruysa sanırım bir üst segmente kalite, teknoloji, ebat olarak değil de insanları kandırma yoluyla girmeye çalışıyor...




  • iyi satmak istiyorsa en düşük donanımın rekabetçi bir fiyatla ülkemize gelmesi lazım.bu araç en çok taksi ve şirket aracı olarak kullanılıyor. bunlar da gövde rengi kapı kolu, vites değiştirme uyarısı gibi şeylere bakmazlar.

    inceleme güzel olmuş, elinize sağlık..
  • Elinize sağlık
  • Fiat linea ya c sınıf diyorsa hyundai neden yeni accent e demesin. ne fark var arada
  • Sınıf tartışması çok saçma...Suan era satılıyor diye mi bu araca c sınıfına konumlandırmaya çalışıyor satıcılar, yarın era bitince nolcak b sınıfınamı geçecek?

    Saçma sapan bir strateji.kardeşim bu bizim b sınıfı sedan aracımızdır c sınıfı elantradır vs denebilir..Sanırım yüksek fiyatının ederini sınıf meselesi ile kapatmaya çalışıyorlar.tamam her firmada fiyat yüksek ama bu araçta o parayı etmez gerçekten...Şuan an benzinli için konusuyorum en iyi seçenecek opel astrada

    Ayrıca sınıf meselesini asla ama asla sadece boyutlarla değerlendirmemek gerekli.Gidin hangi firma olursa olsun a-b-c--d sınıfı araçların boyutlarının dışında malzeme kalitesi ve donanım özelliklerini iyi inceleyin asıl fark orada ortaya çıkıyor..
  • Hyundai B segmentinde Hb olarak Getz-i20 sedan olarak Era ve Blue temsil ediyor,C segmentinde ise Hb olarak i30 sedan olarak elantra temsil ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 17 Haziran 2011; 11:31:36 >
  • bu meşhur b sınıfı blue için forumlarda C+ seğment diyen bile var.

    34.000tlye mode donanım 175/14 jant(kapak) vs. fiyatı şişirilmiş bir araç var. (gerçi 40.000 tllik da kapak jant)

    bence bu anlamsız ısrar yüksek fiyatı bastırma çabasından kaynaklı...aracın sınıfı yükseltilirse fiyat normal gibi algılanır...

    birde bu forumlarda süre gelen "blue c sınıfıdır" tezinden ortaya çıkan tartışmalardan kazanan taraf yine blue olmakta
    " reklamın iyisi kötüsü olmaz " herkesin aklında bir parça blue kalmıştır... aslında iyi taktik



    her yeni çıkan araç bir önceki kasaya göre daha uzun, daha ferah, daha donanımlı oluyor. dingil mesafesini arttırıp aracı cm.
    cinsinden uzatmakla sınıf yükselseydi her yeni araç sınıf atlardı. gerçi bu atlamalara göre, blue yine bir alt sınıfta kalmaya mahkum olurdu.

    karşılaştırması geçen octi 2004 kasa, 2011 kasalarla uzunluk karşılaştırması bana gereksiz geldi.
    kayık gibi c sınıfı araçlar var, blue yu yanlarına koyunca oyuncak gibi kalır.

    elantra-cruze-civic yan yana.hepside c sınıfında...bu birliktelik bile bluenun yeri hakkında bir fikir verir.
     accent blue testim ve izlenimlerim




  • Hyundai önce yolda düz gidebilen araba yapsın :D
  • Güzel bir inceleme olmuş.Emeğinize sağlık.Accent Blue düşünenler için iyi bir veri olabilir..
  • Hayatımda hiç hyundai arabam olmadı fakat şu hyundai hakkında atıp tutanlara uyuz oluyorum
    Accent diye illa Era ile aynı kalitede mi olması lazım, gidin görün incelemeden konuşmayın.
    İncelediğinizde Blue'nun Era'dan farkını açıkça görüceksiniz.
    Fiyatlar elbette yüksek fakat Hyundai'ye özgü bir durum değil, piyasanın hali ortada.
    Hyundai Hyundai diye dalga geçenleri hepsi Mercedes'e mi biniyor anlamadım ki
  • blue yi c sınıfı yaptılar ya helal olsun

    ona bakarsanız renault fluence nin boyutu 4620 mm
    bmw 3 ün boyutu 4531 mm

    fluence d sınıfı mı? fluence nin suçu ne ?
  • kardeşimde i20 var,bende golf v var.ikisini de kullanıyorum hyundai paranızın karşılığını sonuna kadar veren bir markadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joseph S.

    Hayatımda hiç hyundai arabam olmadı fakat şu hyundai hakkında atıp tutanlara uyuz oluyorum
    Accent diye illa Era ile aynı kalitede mi olması lazım, gidin görün incelemeden konuşmayın.
    İncelediğinizde Blue'nun Era'dan farkını açıkça görüceksiniz.
    Fiyatlar elbette yüksek fakat Hyundai'ye özgü bir durum değil, piyasanın hali ortada.
    Hyundai Hyundai diye dalga geçenleri hepsi Mercedes'e mi biniyor anlamadım ki


    +1
  • sayın crazyarif benim söylemeye çalıştığım veri olarak kullandığım octavia güncel a5 kasa 2004 yılında ülkemizde sadece a4 kasa octavia olduğu için yanlış anladım başta sizi ama şu da var yenilenmesine daha 2 yıl ki bu da az bir zaman değil ayrıca söylemeye çalıştığım aracın boyutlarının önemli ölçüde artığı hatta c segmentine yaklaştığı lütfen dikkatli okuyun tutarlı bir şekilde yazdım zaten

    "Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak."...

    ben ısrarla fiyatını hakedebilecek bir araç olduğunu düşünüyorum çünkü kullandım c segmentindende birçok araç kullandım inanın bazı çok iyi modeller hariç bariz farklar yok şunu ekleyeyim tamam blue b segmenti ama hiçbir b sınıf arabayla karşılaştılamaz gibi geliyor ama bazı c segment araçlara alternatif olabilcek bir araçtır.
  • 128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?

    nasıl ya focus dizel 1250kg ve 0-100ü 10,9 sn
    accnet blue dizel 1160 kg ve 0-100ü 10,1 sn (0,8sn çok büyük bir farktır anlayana)

    dandik???????????
    bilip bilmeden bakmadan araştırmadan yazanlar olduğu sürece daha çok karışır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjknn -- 17 Haziran 2011; 14:23:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?

    nasıl ya focus dizel 1250kg ve 0-100ü 10,9 sn
    accnet blue dizel 1160 kg ve 0-100ü 10,1 sn (0,8sn çok büyük bir farktır anlayana)

    dandik???????????
    bilip bilmeden bakmadan araştırmadan yazanlar olduğu sürece daha çok karışır



    Evet bilip bilmeyenler focus

    http://www.yenioto.com/a616/Ford-Focus-1_6-109-hp-TDCi-Titanium-4K.html

    1385 KG

    evet bilip bilmeden konuşmayalım ben varım 90 KG etti size 1.5 ton




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.