neresinde bariz kalite düşüklüğü var, aynı iç mekanı kullanmıyor mu eski kasayla?
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
göğüste kullanılan plastiğin kalitesi ve ve parçaların birbirine montajında bariz kalite düşüşü var. aynı kasa ama iç mekan değişmiş. hatta göğüsün ortasından geçen şerite biraz sert vurursanız tıng tıng ses geliyor.
dediğiniz noktalarda ben bir fark göremedim....
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: evolvo
neresinde bariz kalite düşüklüğü var, aynı iç mekanı kullanmıyor mu eski kasayla?
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
göğüste kullanılan plastiğin kalitesi ve ve parçaların birbirine montajında bariz kalite düşüşü var. aynı kasa ama iç mekan değişmiş. hatta göğüsün ortasından geçen şerite biraz sert vurursanız tıng tıng ses geliyor.
quote:
Orijinalden alıntı: evolvo
dediğiniz noktalarda ben bir fark göremedim....
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: evolvo
neresinde bariz kalite düşüklüğü var, aynı iç mekanı kullanmıyor mu eski kasayla?
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
göğüste kullanılan plastiğin kalitesi ve ve parçaların birbirine montajında bariz kalite düşüşü var. aynı kasa ama iç mekan değişmiş. hatta göğüsün ortasından geçen şerite biraz sert vurursanız tıng tıng ses geliyor.
şu an ki aracınız vw mi?
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
tamamen objektif düşüncelerimi yazdım ve c segment araçlarıda biliyorum birçoğunu test ettim inceledim(astr j,octavia,fluance,civic,yeni focus,jetta,cruze) blue hakkınndaki görüşlerimi objektif ve nesnel bir biçimde yazdım köyüye kötü iyiye iyi dedim zaten blue yerine cruze aldık daha yeni bunu da ve özellikle yazımı gözden geçirirseniz objektifliğime hak vereceksiniz diye düşünüyorum
bu arada yeni vw lerin kalitesi konusuna katılıyorum jetta nın kapı içlerini gördükten sonra ama passatı bilemem
quote:
Orijinalden alıntı: bjknn
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
tamamen objektif düşüncelerimi yazdım ve c segment araçlarıda biliyorum birçoğunu test ettim inceledim(astr j,octavia,fluance,civic,yeni focus,jetta,cruze) blue hakkınndaki görüşlerimi objektif ve nesnel bir biçimde yazdım köyüye kötü iyiye iyi dedim zaten blue yerine cruze aldık daha yeni bunu da ve özellikle yazımı gözden geçirirseniz objektifliğime hak vereceksiniz diye düşünüyorum
bu arada yeni vw lerin kalitesi konusuna katılıyorum jetta nın kapı içlerini gördükten sonra ama passatı bilemem
gerçekten çok objektif inceleme yapmışsınız. işte incelemenizdeki bazı objektif ifadeler;
"bu tasarım kalite algısınıda artıran bir etken ki zaten dediğim gibi duruş olarak b segmenti modellerine şu an için fark atıyor hatta birçok c segment otomobilden üstün."
"gaza dokunduğunuz anda otomobil ileri fırlıyor.pedal hassasiyeti oldukça iyi.ağırlığın düşük olması gerçekten büyük avantaj.sadece 1040 kg zaten mühendisler ağırlık konusuna çok önem vermişler hafif ve güçlendirilmiş çelik kullanmışlar."
hatta bir ara objektifliği aşıyorsunuz resmi hızlanma değerlerine bile objektif şekilde karşı çıkıyorsunuz;
"otomobil teknik verilere tezat şekilde düşük devirlerde yüksek hızlanma performansı var.ayrıca 128hp ve 265 nm torkluk 1,6 dizelini düşünemiyorum."
"vitesler ise heralde ilk söyleneceklerden birisi.gerçekten çok sportif yapısı var.geçişler kemikli ama net.vites değiştirmek gerçekten bir keyif.yol tutuş konusunda otomobili çok fazla zorlayamadım ama kendinden emin bir gidişi var sorun olacağını düşünmüyorum"
frenler,güven veriyor teknik verileri bilmiyorum.
"Fiyatı 34,000tl den başlıyor.tamam otomobilin hakkını verirsek o parayı çok net hakediyor."
bu ifadeler tamamen objektif ifadeler zaten.
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: bjknn
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
tamamen objektif düşüncelerimi yazdım ve c segment araçlarıda biliyorum birçoğunu test ettim inceledim(astr j,octavia,fluance,civic,yeni focus,jetta,cruze) blue hakkınndaki görüşlerimi objektif ve nesnel bir biçimde yazdım köyüye kötü iyiye iyi dedim zaten blue yerine cruze aldık daha yeni bunu da ve özellikle yazımı gözden geçirirseniz objektifliğime hak vereceksiniz diye düşünüyorum
bu arada yeni vw lerin kalitesi konusuna katılıyorum jetta nın kapı içlerini gördükten sonra ama passatı bilemem
gerçekten çok objektif inceleme yapmışsınız. işte incelemenizdeki bazı objektif ifadeler;
"bu tasarım kalite algısınıda artıran bir etken ki zaten dediğim gibi duruş olarak b segmenti modellerine şu an için fark atıyor hatta birçok c segment otomobilden üstün."
"gaza dokunduğunuz anda otomobil ileri fırlıyor.pedal hassasiyeti oldukça iyi.ağırlığın düşük olması gerçekten büyük avantaj.sadece 1040 kg zaten mühendisler ağırlık konusuna çok önem vermişler hafif ve güçlendirilmiş çelik kullanmışlar."
hatta bir ara objektifliği aşıyorsunuz resmi hızlanma değerlerine bile objektif şekilde karşı çıkıyorsunuz;
"otomobil teknik verilere tezat şekilde düşük devirlerde yüksek hızlanma performansı var.ayrıca 128hp ve 265 nm torkluk 1,6 dizelini düşünemiyorum."
"vitesler ise heralde ilk söyleneceklerden birisi.gerçekten çok sportif yapısı var.geçişler kemikli ama net.vites değiştirmek gerçekten bir keyif.yol tutuş konusunda otomobili çok fazla zorlayamadım ama kendinden emin bir gidişi var sorun olacağını düşünmüyorum"
frenler,güven veriyor teknik verileri bilmiyorum.
"Fiyatı 34,000tl den başlıyor.tamam otomobilin hakkını verirsek o parayı çok net hakediyor."
bu ifadeler tamamen objektif ifadeler zaten.
teknik verilerde maks. tork üst devirlede elde ediliyor ama araba alt devirlerdede son derece iyi hızlanıyor test ettim gördüm bu mu sorun hafif olması mı subjektif
vitesler konusunda kesinlikle öyle heleki fluancedan sonra inanılmaz beğendim vitesleri
frenlerin güven vermesinin sebebinide yazdım kısa tutmuşlar pedalı frene azda bassan diğer araçlara göre daha fazla basınç uygulanmış oluyor.ama belirttiğim gibi 100-0 kaç metre bilmiyorum sonuçta bunu da yazdım
tasarım konusunda objektif olmak zor tabi ama en azından bana göre c segmentindeki octaviadan fluanceden daha iyi görünüyor albea clio vs hiç söylemeyim zaten
fiyat konusu b ile c arasına sıkışan otomobil için yeterli bence asıl anlatmak istediğim otomobilden beklentisi hemen hemen yazdıklarım gibi olan alıcılar için çok yerinde olacaktır.bizim almama nedenimiz marka,markaya güvenmemek değil sadece ülkemizdeki algısı zaten daha öncede yazmıştım hyundai en azından hakettiği gibi opel gibi algılansa alırdık.
umarım anlatabilmişimdir.
bunu farkettim, böyle olduğunu gördüm ifadeleri varsa bir cümlede bu ifadeler objektif değil subjektiftir.
Bu aracın makyajlısını da test ederseniz farkları yazarsınız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme