Şimdi Ara

accent blue testim ve izlenimlerim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
2.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?

    nasıl ya focus dizel 1250kg ve 0-100ü 10,9 sn
    accnet blue dizel 1160 kg ve 0-100ü 10,1 sn (0,8sn çok büyük bir farktır anlayana)

    dandik???????????
    bilip bilmeden bakmadan araştırmadan yazanlar olduğu sürece daha çok karışır

    BU ARADA 1,6 CRDİ BLUE 1200 KG
    +90 =1290



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esirdemon -- 17 Haziran 2011; 14:29:18 >




  • http://www.ucarotomotiv.com.tr/Hyundai/Hyundai-AccentBlue.aspx


    10.7 saniye CRDI buyrun bakın


    evet 1200 KG mış şimdi baktım gene arada 200 kg var sürücü dahilinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laax -- 17 Haziran 2011; 14:29:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?

    nasıl ya focus dizel 1250kg ve 0-100ü 10,9 sn
    accnet blue dizel 1160 kg ve 0-100ü 10,1 sn (0,8sn çok büyük bir farktır anlayana)

    dandik???????????
    bilip bilmeden bakmadan araştırmadan yazanlar olduğu sürece daha çok karışır



    Evet bilip bilmeyenler focus

    http://www.yenioto.com/a616/Ford-Focus-1_6-109-hp-TDCi-Titanium-4K.html

    1385 KG

    evet bilip bilmeden konuşmayalım ben varım 90 KG etti size 1.5 ton

    http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-HB-16-TDCI/Detay-503 bende burdan aldım

    ya bırakın Allah aşkına 0-100 den dandik diyip hakaret eden bi sizi gördüm ki onuda atarak arada 500kg far var diyosunuz 100 hadi doğrudur 200 kg fark çikıyor 0-100 aynı diyosunuz 0,8 sn fark çıkıyor.

    daha ne diyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    http://www.ucarotomotiv.com.tr/Hyundai/Hyundai-AccentBlue.aspx


    10.7 saniye CRDI buyrun bakın


    evet 1200 KG mış şimdi baktım gene arada 200 kg var sürücü dahilinde

    OTOMATİK 10,7 ELBETTE BU DEĞERLER KATALOGLARDAN

    BU ARADA BENDE BLUE TARAFTARI GİBİ HİSSETTİM KENDİMİ ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    http://www.ucarotomotiv.com.tr/Hyundai/Hyundai-AccentBlue.aspx


    10.7 saniye CRDI buyrun bakın


    evet 1200 KG mış şimdi baktım gene arada 200 kg var sürücü dahilinde

    iyimisin otomatik 10,7 sn yapma yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjknn -- 17 Haziran 2011; 14:34:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?

    nasıl ya focus dizel 1250kg ve 0-100ü 10,9 sn
    accnet blue dizel 1160 kg ve 0-100ü 10,1 sn (0,8sn çok büyük bir farktır anlayana)

    dandik???????????
    bilip bilmeden bakmadan araştırmadan yazanlar olduğu sürece daha çok karışır



    Evet bilip bilmeyenler focus

    http://www.yenioto.com/a616/Ford-Focus-1_6-109-hp-TDCi-Titanium-4K.html

    1385 KG

    evet bilip bilmeden konuşmayalım ben varım 90 KG etti size 1.5 ton

    http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-HB-16-TDCI/Detay-503 bende burdan aldım

    ya bırakın Allah aşkına 0-100 den dandik diyip hakaret eden bi sizi gördüm ki onuda atarak arada 500kg far var diyosunuz 100 hadi doğrudur 200 kg fark çikıyor 0-100 aynı diyosunuz 0,8 sn fark çıkıyor.

    daha ne diyim



    Evet otomatiği düz gibi gösterip koymuşlar yanlış bakmışım kusura bakmayın


    200 KG 19 HP ve 25 NM tork fark gene az değil mi?

    Baktığınız focus HB bu arada sedan değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laax -- 17 Haziran 2011; 14:35:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esirdemon


    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    http://www.ucarotomotiv.com.tr/Hyundai/Hyundai-AccentBlue.aspx


    10.7 saniye CRDI buyrun bakın


    evet 1200 KG mış şimdi baktım gene arada 200 kg var sürücü dahilinde

    OTOMATİK 10,7 ELBETTE BU DEĞERLER KATALOGLARDAN

    BU ARADA BENDE BLUE TARAFTARI GİBİ HİSSETTİM KENDİMİ ,

    değil mi ya nedir bu taraftar gibi araba tutmak bende öyle yazmaya başladım ama hep kafadan atan kişiler yüzünden oluyor
    biz daha yeni cruze aldık blue yu eleyerek ama yiğidi öldür hakkını ver demişler iyi özellikleri iyi kötü özellikleri kötüdür bu kadar net ama 0-100 den dandik demek hemde yanlış verilerle olmuyor olmuyooor adamı fanatik gibi yapıyosunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: laax


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    128 HP 265 NM tork ve 1 ton bu araç
    109 HP 240 NM tork lu focus 1.5 ton ve 0-100 leri aynı arada 19 BG 15 NM tork ve 500 KG var ve 0-100 leri aynı dandiklik kendini hissettirmiyor mu?

    nasıl ya focus dizel 1250kg ve 0-100ü 10,9 sn
    accnet blue dizel 1160 kg ve 0-100ü 10,1 sn (0,8sn çok büyük bir farktır anlayana)

    dandik???????????
    bilip bilmeden bakmadan araştırmadan yazanlar olduğu sürece daha çok karışır



    Evet bilip bilmeyenler focus

    http://www.yenioto.com/a616/Ford-Focus-1_6-109-hp-TDCi-Titanium-4K.html

    1385 KG

    evet bilip bilmeden konuşmayalım ben varım 90 KG etti size 1.5 ton

    http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-HB-16-TDCI/Detay-503 bende burdan aldım

    ya bırakın Allah aşkına 0-100 den dandik diyip hakaret eden bi sizi gördüm ki onuda atarak arada 500kg far var diyosunuz 100 hadi doğrudur 200 kg fark çikıyor 0-100 aynı diyosunuz 0,8 sn fark çıkıyor.

    daha ne diyim



    Evet otomatiği düz gibi gösterip koymuşlar yanlış bakmışım kusura bakmayın


    200 KG 19 HP ve 25 NM tork fark gene az değil mi?

    Baktığınız focus HB bu arada sedan değil


    BU ARADA TEKNİK ÖZELLİKLERE BAKARKEN DİKKATİMİ ÇEKTİ, AĞIRLIK FARKI OLMASINA RAĞMEN YAKIT TÜKETİMLERİ AYNI GİBİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: esirdemon


    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    http://www.ucarotomotiv.com.tr/Hyundai/Hyundai-AccentBlue.aspx


    10.7 saniye CRDI buyrun bakın


    evet 1200 KG mış şimdi baktım gene arada 200 kg var sürücü dahilinde

    OTOMATİK 10,7 ELBETTE BU DEĞERLER KATALOGLARDAN

    BU ARADA BENDE BLUE TARAFTARI GİBİ HİSSETTİM KENDİMİ ,

    değil mi ya nedir bu taraftar gibi araba tutmak bende öyle yazmaya başladım ama hep kafadan atan kişiler yüzünden oluyor
    biz daha yeni cruze aldık blue yu eleyerek ama yiğidi öldür hakkını ver demişler iyi özellikleri iyi kötü özellikleri kötüdür bu kadar net ama 0-100 den dandik demek hemde yanlış verilerle olmuyor olmuyooor adamı fanatik gibi yapıyosunuz



    arkadaşım buna göre dandik dedim değerler çok yakın yakıt tüketimi de cabası arkadaşın dediği gibi yoksa 0-100 umrumda değil kağıt üstünde motor iyiyken pratikte kötü görünüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joseph S.

    Hayatımda hiç hyundai arabam olmadı fakat şu hyundai hakkında atıp tutanlara uyuz oluyorum
    Accent diye illa Era ile aynı kalitede mi olması lazım, gidin görün incelemeden konuşmayın.
    İncelediğinizde Blue'nun Era'dan farkını açıkça görüceksiniz.
    Fiyatlar elbette yüksek fakat Hyundai'ye özgü bir durum değil, piyasanın hali ortada.
    Hyundai Hyundai diye dalga geçenleri hepsi Mercedes'e mi biniyor anlamadım ki


    Haklısın...Hundai şuanda cok ciddi adımlar atıyor elantrada geldi...Yakında i40da yolda...Fiyatlar biraz pahalı ama kaliteli araç cıkarmaya başladı...
    Eskilerde eskide kaldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    sayın crazyarif benim söylemeye çalıştığım veri olarak kullandığım octavia güncel a5 kasa 2004 yılında ülkemizde sadece a4 kasa octavia olduğu için yanlış anladım başta sizi ama şu da var yenilenmesine daha 2 yıl ki bu da az bir zaman değil ayrıca söylemeye çalıştığım aracın boyutlarının önemli ölçüde artığı hatta c segmentine yaklaştığı lütfen dikkatli okuyun tutarlı bir şekilde yazdım zaten

    "Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak."...

    ben ısrarla fiyatını hakedebilecek bir araç olduğunu düşünüyorum çünkü kullandım c segmentindende birçok araç kullandım inanın bazı çok iyi modeller hariç bariz farklar yok şunu ekleyeyim tamam blue b segmenti ama hiçbir b sınıf arabayla karşılaştılamaz gibi geliyor ama bazı c segment araçlara alternatif olabilcek bir araçtır.

    sayın bjknn; octavia gibi kasası fosilleşme eğilimi gösteren araçlarla kıyaslarsak tabi ki tüm b sınıfı araçların c sınıfına yaklaştığını söyleyebiliriz, ancak bir honda civic, bir megané, bir jetta, bir focus ile karşılaştırırsak her yeni kasada dingil mesafesinin arttığını görürüz, o zaman da "bakın c sınıfına, neredeyse d'ye yaklaştı" deriz, yani yeni modeller çıktıkça araçlar büyüyor bu zaten yadsınamaz bir gerçek Octavia örneğinin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum, megané sedan, megané II sedan ve fluence'a bakılırsa her kasa değişiminde dingil mesafesinin arttığını, fluence'in dingil mesafesinin avensis'ten uzun olduğunu görebiliriz ama kimse de fluence d sınıfına yaklaştı demiyor

    "bana göre" accent blue fiyatını hak etmiyor AMAAAAA; yeni çıkan focus, jetta, golf, corolla... bence bunlar da hak etmiyor

    çünkü beyler bayanlar efendiler ağalar... "otomobil fiyatları yükseliyor" biz bunu göremiyoruz/kabullenemiyoruz biz istiyoruz ki accent'in yeni kasası çıksın, eskisiyle fiyatı aynı olsun

    sürekli olarak da accent'in eleştirilmesinin sebebi çok talibi var, tam bir fiyat/performans aracı ancak yenisi çıkınca eskisiyle fiyat farkını kabullenemiyoruz, adı accent değil de getcent de olsa bişey değişmeyecekti, aynı eleştiriler yapılacaktı

    Orta donanım focus'a 56.000 TL isteniyordu, 16.000 TL'si olan bir arkadaş da 40.000 TL kredi çekip almayı düşünüyordu, yeni araçların hepsi pahalı bir accent değil ki

    2004 yılında 0 km 1.4 16V 98hp Megané II HB Authentique 24.650 TL idi, şimdi bu paraya clio anca veriyorlar, forumda araba tavsiyesi isteyene Octavia al deniyor ben de şiddetle karşı çıkıyorum, tek sebebi fosilleşmiş kasası, tüm markalar kasa değiştirirken Skoda hala eski kasayla uyutuyor milleti ve C segmentin en kısa dingil mesafesine sahip olma unvanını bu gidişle 2 yıl daha taşıyacak.

    Accent Blue sapına kadar B segmenttir, fiyatı yüksek olmasına rağmen sunduğu donanım genişlik ve motor seçeneklerine göre çok fazla tercih edilecektir.

    Güncel araçların dingil mesafeleri için; bknz:http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/mpage_1/key_/tm.htm

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    sayın crazyarif benim söylemeye çalıştığım veri olarak kullandığım octavia güncel a5 kasa 2004 yılında ülkemizde sadece a4 kasa octavia olduğu için yanlış anladım başta sizi ama şu da var yenilenmesine daha 2 yıl ki bu da az bir zaman değil ayrıca söylemeye çalıştığım aracın boyutlarının önemli ölçüde artığı hatta c segmentine yaklaştığı lütfen dikkatli okuyun tutarlı bir şekilde yazdım zaten

    "Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak."...

    ben ısrarla fiyatını hakedebilecek bir araç olduğunu düşünüyorum çünkü kullandım c segmentindende birçok araç kullandım inanın bazı çok iyi modeller hariç bariz farklar yok şunu ekleyeyim tamam blue b segmenti ama hiçbir b sınıf arabayla karşılaştılamaz gibi geliyor ama bazı c segment araçlara alternatif olabilcek bir araçtır.

    sayın bjknn; octavia gibi kasası fosilleşme eğilimi gösteren araçlarla kıyaslarsak tabi ki tüm b sınıfı araçların c sınıfına yaklaştığını söyleyebiliriz, ancak bir honda civic, bir megané, bir jetta, bir focus ile karşılaştırırsak her yeni kasada dingil mesafesinin arttığını görürüz, o zaman da "bakın c sınıfına, neredeyse d'ye yaklaştı" deriz, yani yeni modeller çıktıkça araçlar büyüyor bu zaten yadsınamaz bir gerçek Octavia örneğinin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum, megané sedan, megané II sedan ve fluence'a bakılırsa her kasa değişiminde dingil mesafesinin arttığını, fluence'in dingil mesafesinin avensis'ten uzun olduğunu görebiliriz ama kimse de fluence d sınıfına yaklaştı demiyor

    "bana göre" accent blue fiyatını hak etmiyor AMAAAAA; yeni çıkan focus, jetta, golf, corolla... bence bunlar da hak etmiyor

    çünkü beyler bayanlar efendiler ağalar... "otomobil fiyatları yükseliyor" biz bunu göremiyoruz/kabullenemiyoruz biz istiyoruz ki accent'in yeni kasası çıksın, eskisiyle fiyatı aynı olsun

    sürekli olarak da accent'in eleştirilmesinin sebebi çok talibi var, tam bir fiyat/performans aracı ancak yenisi çıkınca eskisiyle fiyat farkını kabullenemiyoruz, adı accent değil de getcent de olsa bişey değişmeyecekti, aynı eleştiriler yapılacaktı

    Orta donanım focus'a 56.000 TL isteniyordu, 16.000 TL'si olan bir arkadaş da 40.000 TL kredi çekip almayı düşünüyordu, yeni araçların hepsi pahalı bir accent değil ki

    2004 yılında 0 km 1.4 16V 98hp Megané II HB Authentique 24.650 TL idi, şimdi bu paraya clio anca veriyorlar, forumda araba tavsiyesi isteyene Octavia al deniyor ben de şiddetle karşı çıkıyorum, tek sebebi fosilleşmiş kasası, tüm markalar kasa değiştirirken Skoda hala eski kasayla uyutuyor milleti ve C segmentin en kısa dingil mesafesine sahip olma unvanını bu gidişle 2 yıl daha taşıyacak.

    Accent Blue sapına kadar B segmenttir, fiyatı yüksek olmasına rağmen sunduğu donanım genişlik ve motor seçeneklerine göre çok fazla tercih edilecektir.

    Güncel araçların dingil mesafeleri için; bknz:http://forum.donanimhaber.com/m_48221046/mpage_1/key_/tm.htm

    Saygılarımla

    öncelikle paylaştığınız bilgiler için teşekürler
    hemen hemen aynı şeyleri söylüyoruz bende fiyatların pahalı olduğun kabul ediyorum bu aşikar ancak tüm otomobiller pahalı olunca yani ister istemez bu durumu kabullenince blue nun fiyatı da sundukları düşünülünce normalleşiyor tamamen piyasayla alakalı bir konu

    ayrıca, gerçekten bir model yenilenince üst sınıfla karşılaştırmalar yapılır.örneğin seneler önce accent era yeni çıktığın autoshow dergisinde yapılan 1,6 otomatik testini hiç unutmuyorum o zaman era yı corolla ile karşılaştırmışlar ve farkı kapattığını yazmışlardı bir de albeanın ölçülerini vererek sınıfını çok rahat geçtiğini belitmişlerdi.ayrıca ben hiçbir yerde blue c segmentidir demedim sadece sınıfını aştığını ve c ye yaklaştığını belirttim ki zaten bu normal bir durumdur denebilir.

    bir nokta daha var evet dingil mesafesi önemlidir.ancak ben octaviayıda test ettim ve inceledim diğer otomobillere göre belirgin bir küçüklük,darlık hissetmedim hatta bazılarına göre daha ferahtı diyebilirim.




  • daha öncede yazmıştım; her yeni çıkan araç bir önceki kasaya göre daha uzun, daha ferah, daha donanımlı.
    araçların dingil mesafeleri sürekli artıyor, araç hacimleri genişliyor, donanımlar artıyor. ama her yeni çıkan kasaya göre,
    bir önceki kasalar donanımlar sürekli daha küçük ve hacimsiz olmaya devam ediyor...

    kısır döngü gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paanther

    daha öncede yazmıştım; her yeni çıkan araç bir önceki kasaya göre daha uzun, daha ferah, daha donanımlı.
    araçların dingil mesafeleri sürekli artıyor, araç hacimleri genişliyor, donanımlar artıyor. ama her yeni çıkan kasaya göre,
    bir önceki kasalar donanımlar sürekli daha küçük ve hacimsiz olmaya devam ediyor...

    kısır döngü gibi...




    ve doğal olarak fiyatlar da artıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Turkiye`de Hyundai`nin Accent Blue strateji cok garip. Bayilerde bu C sinifi denmis, Era`dan ust Focusa, Astraya rakip geldi falan denmis. Eger bunlar gercekse yapilan hakkaten ayip. Bu arac Amerika`da yeni Accent olarak Era`nin yerine geciyorsa biz de nasil oluyorda bir ust sinif oluyor, Focus`a rakip oluyor. Hyundai`nin C sinifindaki araci Elantradir, Blue`nun da C sinifi olmasi sacma olurdu. Era uretimi bitince Blue`nun fiyatlari dusecektir bence.


    Hyundai Accent Blue'nun ve Era'nın, Hyundai tarafından C segmenti olarak lanse edilmesi, test için ya da bilgi almak için giden arkadaşlara aracın C sınıfı olduğunun söylenmesi malesef acı bir gerçektir.

    quote:

    http://www.sondakika.com/haber-hyundai-accent-blue-33-bin-900-tl-fiyatla-satisa-2632769/

    -ACCENT BLUE'DE SATIŞ HEDEFİ 7 BİN 500 ADET-

    Yeni Accent Blue'nun tanıtımı dolayısıyla Esma Sultan'da düzenlenen basın toplantısında konuşan Hyundai Yurtiçi Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Genel Müdürü Ümit Karaarslan, Türkiye'de Accent Blue modelinin, 33 bin 900 TL fiyatla satışa sunulduğunu söyledi. Bu modelin, Accent Era satışlarını sabote etmeyeceğini vurgulayan Karaarslan, tam tersine her iki modelin de pazardaki rakiplerinden pay alacağını söyledi. Karaarslan, Era modelinde üretimin devam edip etmeyeceğine ilişkin olarak, "Accent Era üretimine devam edeceğiz. Era, C segmentinde filo ağırlıklı olarak satışlarına devam ediyor" dedi. İç piyasaya sunulan Yeni Accent Blue modelinin bu yıl 7 bin 500 adet, Accent Era'nın ise 15 bin adet satmasının hedeflendiğini belirten Karaarslan, her iki modelde toplam 22 bin 500 adet satış beklendiğini kaydetti.


    Gerçi geçen yaz Hyundai Konya İrent Plaza'ya gittiğimizde, satış görevlisi ısrarla accent'in megané sınıfı, i30'un golf'ün sınıfı olduğunu söyleyerek beni hızla plazadan uzaklaştırmayı başarmıştı. Hyundai çalışanları ne kullanıyorlarsa ben de istiyorum.

    fluence, megané, golf, i30...vs C sınıfı Accent B sınıfı dememe rağmen adam ısrarla hayır efendim accent megané ile aynı sınıfta, i30 da golf'le aynı sınıfta demişti hatta hyundai bir karşılaştırma yazılımı yapmış, orada accent seçince megane çıkıyordu, fiyatlar, donanımlar falan karşılaştırılıyordu adam da bakın işte buradan seçiyorum burada böyle gözüküyor falan diyordu Hyundai elemanlarına ya yanlış bilgi veriyor, ya da yanlış bilgi verdirtiyor, genel müdürünün açıklamaları da eğer doğruysa sanırım bir üst segmente kalite, teknoloji, ebat olarak değil de insanları kandırma yoluyla girmeye çalışıyor...

    accent eranın arka diz mesafesi megane dan fazla ondan öyle sanıyolardır.




  • Aracın güzelliğine denicek birşey yok ama fiyatı şuan çok fazla bu paralara CRUZE veya FOCUS (yeni kasa değil) varken bence bu paralar verilmez, bu aracın c sınıfı olma hikayesi ise aynı linea da olduğu gibi şişirmedir
  • mazda 3 impresive o44 bin bluda olan özelliklerin kat ve katı var sunroof bile var araçta bu aracı pazarlıkla 43 e alabiliriz civic elgance alabiliriz pazarlıkla bu fiyata yakın yapmayın etmeyin el insaf bu araçlarda da esp var bi blue konusu elentra konusuna daha yazman adamlar b sınıfı arabayı c sınıfı fiyatlarından vermeye çalışıyor c sınıfı elentrasınıda nerdeyse d sınıfı yapacak ben aracın kalitesiz olduğunu değil pahalı olduğunu dile getiriyorum zaman gösterecek satışlarla bakalım ne olacak satışları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    mazda 3 impresive o44 bin bluda olan özelliklerin kat ve katı var sunroof bile var araçta bu aracı pazarlıkla 43 e alabiliriz civic elgance alabiliriz pazarlıkla bu fiyata yakın yapmayın etmeyin el insaf bu araçlarda da esp var bi blue konusu elentra konusuna daha yazman adamlar b sınıfı arabayı c sınıfı fiyatlarından vermeye çalışıyor c sınıfı elentrasınıda nerdeyse d sınıfı yapacak ben aracın kalitesiz olduğunu değil pahalı olduğunu dile getiriyorum zaman gösterecek satışlarla bakalım ne olacak satışları


    Demekki bu şekildede satılabiliyor.

    Gerçi kullanıcılar içinde segment nedir bilen varmı diye bir sorsana ..
  • mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
  • neresinde bariz kalite düşüklüğü var, aynı iç mekanı kullanmıyor mu eski kasayla?
    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    mevcut vw kullanıcıları yeni çıkan vwleri ne kadar objektif değerlendirebilirlerse bu test da o kadar objektif olmuş. (passat sahibi müdürüm yeni çıkan ve kalitesi bariz düşen passatı çok beğendi.)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.