Şimdi Ara

ACCENT ERA-LİNEA-SYMBOL- Sizce hangisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
6.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • linea-era-symbol hep aynı segment araçları..sınıf farkı yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea-era-symbol hep aynı segment araçları..sınıf farkı yok...



    linea b sınıfı bir araç değildir c sınıfı bir araçtır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eggys


    quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea-era-symbol hep aynı segment araçları..sınıf farkı yok...



    linea b sınıfı bir araç değildir c sınıfı bir araçtır




    Egemen yapma Fiat yetkilileri bile aracı B sınıfı kabul ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea-era-symbol hep aynı segment araçları..sınıf farkı yok...


    Linea C sınıfıdır..
    çıktığı günden itibaren otomobil dünyasında C sınıfı olduğu vurgulanmıştır..

    alıntıdır..

    The all-new Fiat Linea, however, is the exception to the rule. Architecturally it is a three-box C-segment saloon – spatially, however,
    devamı için...
    http://www.autoworld.co.za/NewsArticle.aspx?Article=6366




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea-era-symbol hep aynı segment araçları..sınıf farkı yok...


    Linea C sınıfıdır..
    çıktığı günden itibaren otomobil dünyasında C sınıfı olduğu vurgulanmıştır..

    alıntıdır..

    The all-new Fiat Linea, however, is the exception to the rule. Architecturally it is a three-box C-segment saloon – spatially, however,
    devamı için...
    http://www.autoworld.co.za/NewsArticle.aspx?Article=6366






    yerli dergiler tarafından hep c sınıfı araçlarla karşılaştırdılar

    hatta megane II ile yarışacağı da iddia ediliyordu ama hiçbir c sınıfı testi kazandığını hatırlamıyorum

    bence B buçuktan C




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    linea-era-symbol hep aynı segment araçları..sınıf farkı yok...


    aynen.
    c sınıfı özellikleri taşımıyor.
    donanımı fazla ve boyu uzun diye c sınıfı diye lanse ediyorlar sürekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritios -- 28 Ocak 2010; 15:14:49 >
  • Bence era almalısınız.Linea,özelliklede boşları çok çirkin görünüyor.Araba en olarak kesinlikle dar.Bu yüzden 6 m gibi duruyor.(Taner abinin benzetmesi)Özellikle 120km/sa den sonra yolda geziyor diyorlar.(Kullanmadım bunlar yalnızca duyduklarım)Ama Era hem motor hemde hyundai'nin aracının arkasında durmasından dolayı öne çıkıyor.Ben gözüm kapalı Hyundai Era alırım.Yeni clio (bana göre) tam bir fiyasko arabanın sadece tipinde değişiklik var.İç tasarımından boyutlarına hatta donanımına kadar neredeyse bir önceki clio'nun aynısı.Fakat çok ekonomik olduğuda bir gerçek.Clio symbol'ün piyasaya çıktığında yaptığı sükseyi şu anda Hyundai Accent Era yapıyor.




  • pegout 206 sedan yada citroen c4 sedan nasıl araçşar fransızlar sevilmiyor galiba onlarda b sınıfı araçlarmı benim bilgim yok bilgisizliğimi maruz görün ama cok fiyat farkı olduğunuda sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    pegout 206 sedan yada citroen c4 sedan nasıl araçşar fransızlar sevilmiyor galiba onlarda b sınıfı araçlarmı benim bilgim yok bilgisizliğimi maruz görün ama cok fiyat farkı olduğunuda sanmıyorum.

    206 sedan b sınıfı,C4 sedan c sınıfıdır.Açıkca söylemek gerekirse 206 sedanı tavsiye etmem 0 km olarak aldığı arabasının paslandığını iddia edenler bile var.206 sedanlar ile 206 hb ve sw'lar arasında bariz bir işçilik ve kalite farkı var.Bildiğim kadarıyla İran üretimi 206 sedan.C4 sedan saydığınız arabalardan çok daha kalitelidir ama tipi bana hitap etmiyor.(Bu arada C4 sedanlarda Arjantin'den geliyor.)
  • evet arka bagaj tarafında bir makyaj çalısması olsa süper araba ve de galiba satıştan kaldırılmış sitesinde göremedim c4 sedanı
  • ERA derim bende Ama Liea nın iç mekanı daha bir güzel duruyor.
  • HYundaı İ30 1.4 CVVT veya 90 PS Dizel nasıl, Team için Donanım: ABS + EBD SİSTEMİ (ELEKTRONİK KONTROLLÜ FREN GÜÇ DAĞILIMI), PARK MESAFE KONTROL SİSTEMİ, ÖN VE ARKA PERDE HAVA YASTIKLARI, SÜRÜCÜ, ÖN YOLCU VE YAN HAVA YASTIKLARI, MANUEL KLİMA, AYDINLATMALI, SOĞUTMALI VE KİLİTLENEBİLİR TORPİDO GÖZÜ, DİREKSİYONDAN KUMANDALI RADYO CD MP3 ÇALAR, USB+AUX BAĞLANTISI, ELEKTRİK KUMANDALI ISITMALI YAN AYNALAR, ELEKTRİK KUMANDALI ÖN KAPI CAMLARI, ELEKTRİK KUMANDALI ARKA KAPI CAMLARI V.S, Benzinli- Şehir İçi 7 , Şehir Dışı 5.2 , Ortalama 6.1 ; Dizel: Şehir İçi 5.4; Şehir Dışı:4.1 ; Ortalama:4.5 lt. Liste Fiyatı: Benzinli, 30.750 Tl. Dizel:1.6 CRDi 90PS TEAM 33.950 TL. Pazarlıkla daha düşebilir. Sonuçta diğer üç araçtan bir gömlek üstündür. Sıfır araç uzun süre kullanılacaksa tavsiye ederim.
  • MERHABA ARKADAŞLAR
  • SİTEYE SIRF BU ÜÇ ARACIN DEĞERLENDİRMESİ İÇİN KATILDIM. HİÇ BİRİNİ KENDİM SATIN ALMADIM AMA ÜÇÜNÜDE ŞİRKET ARACI OLARAK KULLANDIM. VE 8 AY SONRA YİNE LİNEA 1.3 MULTİJET GELECEK. ŞİMDİ ÖNCELİKLE SEGMENTLERİ UNUTUN. LİNEA UZUNLUK İTİBARI İLE C GENİŞLİK İTİBARİ İLE B SEGMENTİ BİR ARAÇ. ARTI VE EKSİLERİNE GELİNCE
    LİNEA + LAR: MODERN GÖRÜNÜMÜ VAR. KÜÇÜK MOTOR OLMASINA RAĞMEN GÜÇLÜ. İÇ DİZAYNI FERAH.
    LİNE - LER: SAĞ DİZ KONSOLDAKİ ÖNE DOĞRU GELEN ÇIKINTIYA GELİYOR VE UZUN YOLCULUKLARDA AĞRIYA NEDEN OLUYOR. ÖN DİREKLER VE OTURMA POZİSYONU GÖRÜŞ AÇINIZI OLUMSUZ ETKİLİYOR. 45 LİTRELİK YAKIT TANKI YETERSİZ. DEĞİŞTİRİLEN PARÇALAR ASLA ORJİNALİ GİBİ OLMUYOR VE DAHA FAZLA SORUNA NEDEN OLUYOR. AMORTİSÖR DEĞİŞTİYSENİZ KISA SÜRE SONRA ALT TAKIMIN TAMAMINA YAKININ DEĞİŞTİRMEK ZORUNDA KALACAĞINIZI HAYRETLE İZLEYECEKSİNİZ. BİR YIL İÇİNDE 100.000KM DENEYİMİM OLDU.
    ERA + LAR: YEDEK PARÇASI UCUZ VE SERVİSTE HAZIR BULUNABİLİYOR. LİNEANIN AKSİNE ROT KOLU DAHİL HİÇ BİR PARÇA İÇİN BEKLEMEDİM AYNI GÜN TESLİM ALDIM. LİNEADA CAM SİLECEĞİNİ 2 HAFTA BEKLEDİM. MOTORU AÇIK ARA BAMBAŞKA BİR BOYUTTA. TORKUN SİZE YAŞATTIKLARI 170 HP TDI PASSAT CC GİBİ. FAKAT ESKİ ACCENTİN AKSİNE ERADA LASTİK İZ GENİŞLİĞİNİN DARALTILMASI VE AĞIRLIK MERKEZİNİN YERDEN YÜKSEKLİK NEDENİYLE DAHA YUKARDA OLMASI VİRAJLARDA TUTUNAMAYACAK HİSSİ UYANDIRIYOR. BUNUNLA BİRLİKTE ŞAŞIRTICI DERECEDE İYİ VİRAJA GİREBİLİYORSUNUZ (VİTES VE GAZI İYİ AYARLARSANIZ). KAPORTA SÖYLENDİĞİ GİBİ ZAYIF DEĞİL.
    ERA – LER: KOLTUK KUMAŞLARI ÇOK HASSAS DAHA DOĞRUSU İNCE. YEŞİL RENKLİ GÖSTERGE PANELİ GECE GÖZÜ YORUYOR VE HİÇ ŞIK DEĞİL.(YENİ MODELLERDE AYDINLATMAYI BEYAZ YAPTILAR KISMEN DÜZELMİŞ). MOTORDAN DOLAYI SÜREKLİ SERET KULLANIM HİSSİ VERMESİ.
    CLİO +LAR: YAKIT TÜKETİMİ VE UZUN ÖMÜRLÜ MOTOR. ŞU AN 0 ALDIĞIM 2008 SYMBOLLE 105.000 KM YAPTIM AMA EN UFAK SORUN YOK.
    CLİO-LER: GÜNCELLİĞİNİ YİTİRMİŞ TASARIM. UZUN YOLDA SÜRÜCÜYÜ YORMASI. DEBRİAJ PEDALININ DİĞER İKİ ARACA KIYASLA OLDUKÇA SERT OLMASI. DİREKSİYON POMPASI SESİ KRONİK OLARAK SIFIRINDA BİLE İÇERDEN DUYULUYOR. İÇ HACİM DARLIĞI. MALZEME VE İŞÇİLİKTE KALİTESİZLİK HAT SAFHADA. KALORİFER ÇALIŞIYORKEN 2 CD Yİ ÜST ÜSTE DİNLEYEMEZSİNİZ TO HOT YAZISI ÇIYOR. ARAÇTA YALITIM NEREDEYSE YOK.
    1-NETİCEDE CLİO DİZEL KASASINA GÖRE ÇOK ATAK BİR MOTORA SAHİP. KÜÇÜMSEYEN BİR ÇOK KİŞİYİ ÜZMÜŞÜMDÜR. MOTOR SIRALAMASI AÇISINDAN
    1-ERA
    2-CLİO
    3-LİNEA
    2-LİNEA 10000 CLİO 15000 VE ERA 15000 DE BAKIMA GİRİYOR.LİNEA 5000DEN SONRA BAKIMA GİRME HİSSİ VERİYOR MOTOR ZAYIFLIYOR VE ÇEKMİYOR. BUNU 30.000DEN SONRA YAŞAMAYA BAŞLARSINIZ VE 100.000 LERE DOĞRU ÇOK CAN SIKICI OLUR.ÇARESİ HAVA AKIŞMETRESİNİ TEMİZLETTİRİN VE FİLTREYİ DEĞİŞTİKLERİNDEN EMİN OLUN. SERVİSLER DEĞİŞTİRDİKLERİNİ İDDİA ETTİKLERİ BİR ÇOK ŞEYİ DEĞİŞTİRMİYORLAR. ÖRNEĞİN ELAZIĞ RENAULT BU KONUDA İYİYKEN FİAT REZALET.MALATYA HYUNDAİ ÇOK İYİ VAN RENAULT ÇOK KÖTÜ. İŞİN ÖZÜ MARKAYLA DEĞİL SERVİS ÇALIŞANLARIYLA İLGİLİ SIKINTILARDA YAŞAYACAĞINIZDAN YAŞAYACAĞINIZ İLİN SERVİSLERİNİ SORUŞTURUN. YEDEK PARÇA AÇISINDAN ERANIN ARKA TAMPONU 60 TL. SERVİS SIRALAMASI AÇISINDAN:
    1- ERA
    2- CLİO
    3- 3-LİNEA

    3-ERANIN 50 LT CLİONUN 50 LT LİNEANIN 45 LT DEPOSU VAR. CLİO İLE 1120 ERAYLA 930 LİNEAYLA 750 KM ŞEHİRLER ARASI YOL YAPTIM. ÜÇÜDE IŞIK YANDIKTAN SONRA 50 KM İLAVE YOL YAPTI. LİNEA YOLDA BIRAKTI ERA 49 LT YAKIT ALDI CLİO 45 LT YAKIT ALDI
    1- CLİO
    2- ERA
    3- LİNEA
    4-PARK KOLAYLIĞI AÇISINDAN
    1- CLİO
    2- ERA
    3- LİNEA

    4-SON HIZ AÇISINDAN:
    1- LİNEA (210 YAPTIM)
    2- ERA (205 YAPTIM)
    3- CLİO (185 YAPTIM)

    5-ARA HIZLANMALAR
    1- ERA
    2- CLİO
    3- LİNEA
    ŞU AN AKLIMA BAŞKA BİR ŞEY GELMİYOR FAKAT ŞU AN ŞAHSIMA BU ÜÇ ARAÇTAN HANGİSİNİ ALACAĞIMI DÜŞÜNSEYDİM
    1 –ERA
    2-LİNEA
    3-CLİO ŞEKLİNDE OLURDU.
    FAKAT BAZEN BAYİLERDE ÖYLE İNDİRİMLER OLABİLİYORKİ MODELİ GEÇEN ARAÇ OLUYOR VEYA TAŞINIRKEN BASİT BİR HASAR NEDENİYLE İKİNCİ EL STATÜSÜNDE SATILAN 0 ARAÇLAR OLUYOR. BUNLARI TAKİB EDİP MÜMKÜN MERTEBE DAHA GÜVENİLİR. EN AZ C SEGMENTİ ARAÇLAR BENCE TERCİH EDİLMELİ. HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLİYORUM. HANGİ ARACI ALIRSANIZ ALIN UMARIM SİZE SORUN YAŞATMADAN AĞIZ TADIYLA BİNERSİNİZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DAIMLER-BENZ

    SİTEYE SIRF BU ÜÇ ARACIN DEĞERLENDİRMESİ İÇİN KATILDIM. HİÇ BİRİNİ KENDİM SATIN ALMADIM AMA ÜÇÜNÜDE ŞİRKET ARACI OLARAK KULLANDIM. VE 8 AY SONRA YİNE LİNEA 1.3 MULTİJET GELECEK. ŞİMDİ ÖNCELİKLE SEGMENTLERİ UNUTUN. LİNEA UZUNLUK İTİBARI İLE C GENİŞLİK İTİBARİ İLE B SEGMENTİ BİR ARAÇ. ARTI VE EKSİLERİNE GELİNCE
    LİNEA + LAR: MODERN GÖRÜNÜMÜ VAR. KÜÇÜK MOTOR OLMASINA RAĞMEN GÜÇLÜ. İÇ DİZAYNI FERAH.
    LİNE - LER: SAĞ DİZ KONSOLDAKİ ÖNE DOĞRU GELEN ÇIKINTIYA GELİYOR VE UZUN YOLCULUKLARDA AĞRIYA NEDEN OLUYOR. ÖN DİREKLER VE OTURMA POZİSYONU GÖRÜŞ AÇINIZI OLUMSUZ ETKİLİYOR. 45 LİTRELİK YAKIT TANKI YETERSİZ. DEĞİŞTİRİLEN PARÇALAR ASLA ORJİNALİ GİBİ OLMUYOR VE DAHA FAZLA SORUNA NEDEN OLUYOR. AMORTİSÖR DEĞİŞTİYSENİZ KISA SÜRE SONRA ALT TAKIMIN TAMAMINA YAKININ DEĞİŞTİRMEK ZORUNDA KALACAĞINIZI HAYRETLE İZLEYECEKSİNİZ. BİR YIL İÇİNDE 100.000KM DENEYİMİM OLDU.
    ERA + LAR: YEDEK PARÇASI UCUZ VE SERVİSTE HAZIR BULUNABİLİYOR. LİNEANIN AKSİNE ROT KOLU DAHİL HİÇ BİR PARÇA İÇİN BEKLEMEDİM AYNI GÜN TESLİM ALDIM. LİNEADA CAM SİLECEĞİNİ 2 HAFTA BEKLEDİM. MOTORU AÇIK ARA BAMBAŞKA BİR BOYUTTA. TORKUN SİZE YAŞATTIKLARI 170 HP TDI PASSAT CC GİBİ. FAKAT ESKİ ACCENTİN AKSİNE ERADA LASTİK İZ GENİŞLİĞİNİN DARALTILMASI VE AĞIRLIK MERKEZİNİN YERDEN YÜKSEKLİK NEDENİYLE DAHA YUKARDA OLMASI VİRAJLARDA TUTUNAMAYACAK HİSSİ UYANDIRIYOR. BUNUNLA BİRLİKTE ŞAŞIRTICI DERECEDE İYİ VİRAJA GİREBİLİYORSUNUZ (VİTES VE GAZI İYİ AYARLARSANIZ). KAPORTA SÖYLENDİĞİ GİBİ ZAYIF DEĞİL.
    ERA – LER: KOLTUK KUMAŞLARI ÇOK HASSAS DAHA DOĞRUSU İNCE. YEŞİL RENKLİ GÖSTERGE PANELİ GECE GÖZÜ YORUYOR VE HİÇ ŞIK DEĞİL.(YENİ MODELLERDE AYDINLATMAYI BEYAZ YAPTILAR KISMEN DÜZELMİŞ). MOTORDAN DOLAYI SÜREKLİ SERET KULLANIM HİSSİ VERMESİ.
    CLİO +LAR: YAKIT TÜKETİMİ VE UZUN ÖMÜRLÜ MOTOR. ŞU AN 0 ALDIĞIM 2008 SYMBOLLE 105.000 KM YAPTIM AMA EN UFAK SORUN YOK.
    CLİO-LER: GÜNCELLİĞİNİ YİTİRMİŞ TASARIM. UZUN YOLDA SÜRÜCÜYÜ YORMASI. DEBRİAJ PEDALININ DİĞER İKİ ARACA KIYASLA OLDUKÇA SERT OLMASI. DİREKSİYON POMPASI SESİ KRONİK OLARAK SIFIRINDA BİLE İÇERDEN DUYULUYOR. İÇ HACİM DARLIĞI. MALZEME VE İŞÇİLİKTE KALİTESİZLİK HAT SAFHADA. KALORİFER ÇALIŞIYORKEN 2 CD Yİ ÜST ÜSTE DİNLEYEMEZSİNİZ TO HOT YAZISI ÇIYOR. ARAÇTA YALITIM NEREDEYSE YOK.
    1-NETİCEDE CLİO DİZEL KASASINA GÖRE ÇOK ATAK BİR MOTORA SAHİP. KÜÇÜMSEYEN BİR ÇOK KİŞİYİ ÜZMÜŞÜMDÜR. MOTOR SIRALAMASI AÇISINDAN
    1-ERA
    2-CLİO
    3-LİNEA
    2-LİNEA 10000 CLİO 15000 VE ERA 15000 DE BAKIMA GİRİYOR.LİNEA 5000DEN SONRA BAKIMA GİRME HİSSİ VERİYOR MOTOR ZAYIFLIYOR VE ÇEKMİYOR. BUNU 30.000DEN SONRA YAŞAMAYA BAŞLARSINIZ VE 100.000 LERE DOĞRU ÇOK CAN SIKICI OLUR.ÇARESİ HAVA AKIŞMETRESİNİ TEMİZLETTİRİN VE FİLTREYİ DEĞİŞTİKLERİNDEN EMİN OLUN. SERVİSLER DEĞİŞTİRDİKLERİNİ İDDİA ETTİKLERİ BİR ÇOK ŞEYİ DEĞİŞTİRMİYORLAR. ÖRNEĞİN ELAZIĞ RENAULT BU KONUDA İYİYKEN FİAT REZALET.MALATYA HYUNDAİ ÇOK İYİ VAN RENAULT ÇOK KÖTÜ. İŞİN ÖZÜ MARKAYLA DEĞİL SERVİS ÇALIŞANLARIYLA İLGİLİ SIKINTILARDA YAŞAYACAĞINIZDAN YAŞAYACAĞINIZ İLİN SERVİSLERİNİ SORUŞTURUN. YEDEK PARÇA AÇISINDAN ERANIN ARKA TAMPONU 60 TL. SERVİS SIRALAMASI AÇISINDAN:
    1- ERA
    2- CLİO
    3- 3-LİNEA

    3-ERANIN 50 LT CLİONUN 50 LT LİNEANIN 45 LT DEPOSU VAR. CLİO İLE 1120 ERAYLA 930 LİNEAYLA 750 KM ŞEHİRLER ARASI YOL YAPTIM. ÜÇÜDE IŞIK YANDIKTAN SONRA 50 KM İLAVE YOL YAPTI. LİNEA YOLDA BIRAKTI ERA 49 LT YAKIT ALDI CLİO 45 LT YAKIT ALDI
    1- CLİO
    2- ERA
    3- LİNEA
    4-PARK KOLAYLIĞI AÇISINDAN
    1- CLİO
    2- ERA
    3- LİNEA

    4-SON HIZ AÇISINDAN:
    1- LİNEA (210 YAPTIM)
    2- ERA (205 YAPTIM)
    3- CLİO (185 YAPTIM)

    5-ARA HIZLANMALAR
    1- ERA
    2- CLİO
    3- LİNEA
    ŞU AN AKLIMA BAŞKA BİR ŞEY GELMİYOR FAKAT ŞU AN ŞAHSIMA BU ÜÇ ARAÇTAN HANGİSİNİ ALACAĞIMI DÜŞÜNSEYDİM
    1 –ERA
    2-LİNEA
    3-CLİO ŞEKLİNDE OLURDU.
    FAKAT BAZEN BAYİLERDE ÖYLE İNDİRİMLER OLABİLİYORKİ MODELİ GEÇEN ARAÇ OLUYOR VEYA TAŞINIRKEN BASİT BİR HASAR NEDENİYLE İKİNCİ EL STATÜSÜNDE SATILAN 0 ARAÇLAR OLUYOR. BUNLARI TAKİB EDİP MÜMKÜN MERTEBE DAHA GÜVENİLİR. EN AZ C SEGMENTİ ARAÇLAR BENCE TERCİH EDİLMELİ. HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLİYORUM. HANGİ ARACI ALIRSANIZ ALIN UMARIM SİZE SORUN YAŞATMADAN AĞIZ TADIYLA BİNERSİNİZ.



    çok güzel bir paylaşım olmuş.bu araçlara bakanlara yardımcı olur




  • ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILAR...
  • ışıkta tokatlamadığım araba kalmadı m3 dahil :D
  • arkadaşım era alırsan amortisörden gelen seslerden başın ağrır haberin olsun çok lokurtu var ama gerisi harika çok kullanışlı seri araç
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.