Şimdi Ara

ACCENT MILENYUM / 2000 - 2003 (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
919
Cevap
15
Favori
179.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt.Ee

    13 degilde kisin sehirici 10-11 yakiyordu gecen sene.
    Dedigin gibi biraz bakimla 9 litre şehiriçi 5.6 litre şehirdışı yakaladik.

    1. :) TABAN ve yakıt konusunda anlaştım mı ?

    2. Doğrudur yanlış hatırlamışım telafuzun 10-11 lt imiş.
    Lakin KORE araçları farklı. Kim ne derse desin. Jponlar gibi olmasada adamlar EKONOMİ den vazgeçmiyor.
    İlk ürettikleri araçlar tamamen EKONOMİ ve (Darbe güvenliği hariç) UZUN ÖMÜR üzerine kurulmuş.

    Şimdilikerinde ERA ve yukarıları Güvenliği ve Ekonomi + Konforu sunmaya başladı.
    Ama Hep ilkleri başlatmışlardır.

    Markalara göre opel corsa, ford fiesta, escort, renault clio, dacia logan voscos polo, B segmenti gurubudur.
    İlk defa Hyundai, Exel ve ACCENT donanımı ve konforu ile, TÜM MARKALARDA B segmenti Literatürünü değiştirmeye zorladı.

    Örnek Accent BLUE B segmenti dir. (Uzunluk, güvenliki konfor, dayanıklılık, parça fiyatı)

    ADAMLAR insanları ve rekabeti seviyorlar.
    Ve GÜVENİLİYORLAR.
    Türkiye ASSSANA güvenilmiyor.




  • ogunmas kullanıcısına yanıt
    Taban ve yakit konusu dedigin gibi olsun abi.Ben 2 mmlik taban artisinda yakıtın kayda değer artacağını düşünmüyorum sadece.
    Abi bende begeniyorum kore araclarini saç,kaporta olarak baslarda kötü olsalarda dedihin gibi suan kalite artti.
    Ve en önemlisi hyundainin motorlarını beğeniyorum 1,5 1,6 dohc ve 1,5 crdi motorları.Yeni 1,6crdi deneme fırsatım olmadi ama onun da iyi oldugunu düşünüyorum.
    Bugün milenyumu degistirmeui düşünsem alternatifim baska marka olmuyor buyuk ihtimal elantra yada era olur.
    15-30 lira aralığında hyundai marka olarak ustun.
    Bugün 13 yaşında araba ha dedim mi uzunyola çıkabiliyor, yatarsa ariza yapmıyor, çürüme yok daha nolcak :)
    4 cam otomatik ve klima da zaten bana gore iyi bi donanım.
    He abs yaş havalarda bazen arıyorum ama böylede iyi.Havayastigi falan da cok önemsemiyorum açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogunmas kullanıcısına yanıt
    TÜM MARKALARDA B segmenti Literatürünü değiştirmeye zorladı,en can alıcı kısmı burası bence kesinlikle katılıyorum.
  • Cpt.Ee kullanıcısına yanıt
    Bahseden arkadaş o şekilde söyledi,geçmişte de kullandıĞım bir araç değil bilmiyorum.Yalnız bizim araçlar hava eksilere düştüğünde çok ciddi yakıt tüketimi artıyor 10-11 falan sanırım...Allahtan benzin düştü şimdi 4.12 burda,bir de yakınımda benzinlikte her salı % 10 indirim yapıyor geçen 3.85 e benzin aldım Aytemiz bayisi benzin istasyonu,Alpetti yeni değişti sanırım yeni değiştiğinden müşteri arttırmak için yapılan bir hamle.
  • janti1907 J kullanıcısına yanıt
    Evet benzin fiyatlarinin 4,12 civari olmasi biraz rahatlatti.
    50 tl ile 150 km gördüğüm oldu son 1 ayda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt.Ee

    Evet benzin fiyatlarinin 4,12 civari olmasi biraz rahatlatti.
    50 tl ile 150 km gördüğüm oldu son 1 ayda.


    50 tl benzinle 150 km mi.
    Yaw bende mi bir.soeun var.bilmiyorum ama ben 50 tl benzinle 200km yi cok rahat deviriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benmetin16 B kullanıcısına yanıt
    Söylediğiniz hesaba göre 6 litre yakmissiniz, Accent milenyum uzunyol haricinde 6 litre hayatta bulamaz.
    Şehiriçi 50 tl 150 km çok iyi bi değer.
    Bahsettiğim tüketimler benzinli kullanımdır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aynı arabanın iki ilanı var. Sizce bu araba bu kadar edermi?




    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • benmetin16 B kullanıcısına yanıt
    sizin şehirdışı sanırım yol ve yapılan km
  • Cpt.Ee kullanıcısına yanıt
    bence de uzun yol verisi bu,çünkü geçen sene ben de antalya balıkesir arası sürekli düz yolda 80/90 km hız ile 2000/2200 devir gibi gösteriyor o seviyede hızı tutarak 20-22 kuruş civarı tüketim yakaladım.ancak iki kişiydik ve bagajımız yoktu nerdeyse aracı hiç zorlamadım agresif sürüş kesinlikle yok ki normalde hız seven biriyim sırf aracın yakıt değerlerini öğrenmek için bu şekilde sabrettim.Lastiklerimde de 32 hava nitrojen var hava kolay kolay düşmemesinden dolayı az yakmasına yardımcı oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janti1907

    bence de uzun yol verisi bu,çünkü geçen sene ben de antalya balıkesir arası sürekli düz yolda 80/90 km hız ile 2000/2200 devir gibi gösteriyor o seviyede hızı tutarak 20-22 kuruş civarı tüketim yakaladım.ancak iki kişiydik ve bagajımız yoktu nerdeyse aracı hiç zorlamadım agresif sürüş kesinlikle yok ki normalde hız seven biriyim sırf aracın yakıt değerlerini öğrenmek için bu şekilde sabrettim.Lastiklerimde de 32 hava nitrojen var hava kolay kolay düşmemesinden dolayı az yakmasına yardımcı oluyor.

    Bende 4 kisi ile 5.6 litre rakamını gördüm uzunyolda.
    Ölçümü yolculuğa baslamadan ve bittikten sonra fulleyerek yaptım yani garanti bi rakam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cpt.Ee kullanıcısına yanıt
    çok iyi rakam sizinki de çünkü bu kadar motor teknolojisi gelişmesine rağmen çoğu kişi bu rakamları yakalayamıyor litre olarak,iş tamamen kullanıcıda bitiyor
    ş.dışı 3.8/5 ş.içi litre i 20 katalog verisi 1.4 dizel ben arkadaşımın 7.4 litre gördüm yol bilgisayarında nasıl bu kadar yaktırdıgınıda şöye izah edeyim mesela şehiriçi 50 km hız sınırı var bu araç hızlanıp 50 km ızı geçecek diye 2.vites yüksek devir ile kullanıyor :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janti1907

    çok iyi rakam sizinki de çünkü bu kadar motor teknolojisi gelişmesine rağmen çoğu kişi bu rakamları yakalayamıyor litre olarak,iş tamamen kullanıcıda bitiyor
    ş.dışı 3.8/5 ş.içi litre i 20 katalog verisi 1.4 dizel ben arkadaşımın 7.4 litre gördüm yol bilgisayarında nasıl bu kadar yaktırdıgınıda şöye izah edeyim mesela şehiriçi 50 km hız sınırı var bu araç hızlanıp 50 km ızı geçecek diye 2.vites yüksek devir ile kullanıyor :D

    Araci aldığımiz ilk yıl az yaksin diye sadece düşük devirde gider rampalarda bayıltıp sonra 4e düşerdim.
    Arac 102 hp ve hafif oldugu için alt devirlerde yürüyor bilindigi üzere.
    Bu ilk yil tuketimim fazlaydı gerek uzunyol gerek şehiriçi.
    2. Yıl arabanin yüksek viteste rampalarda bayilmayacak sekilde gitmesi gerektiğini tecrube ettim, yani uzunyoldada şehir icindede bu böyle.
    1,5in vites güzel.
    5.vites 3000 devirde 110-115 arasi oluyor, 100un altına düşmezsem daha az yakiyor uzun yolda çünkü rampalarda 4e almak zorunda kalmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • saksoy S kullanıcısına yanıt
    muadillerine bakıp yorum yapmak daha kolay olur ancak size tavsiyem 1.5 motorlusunu alın alacaksanız,bunun motoru 1.3 fakat 1300 kusur motor hacmi oldugundan 1.5 ve 1.6 motor ıle aynı vergi diliminde ve tüketim değerleri aynı
  • Cpt.Ee kullanıcısına yanıt
    bu yıl ıkıncı kez antalya balıkesir(0.26 kuruş-klima kapalı 2 kişi) ve çeşme balıkesir(klima açık ve 3 kişi 0.28 kuruş) arası dediğiniz gibi 110-120 civarı kullandım...bundan önce şirket aracı vardı bende 1250 cc i 20 3 yılda 110 bın yaptım onunla ancak sollamalarda ve dik ve uzun yollarda 5 ten 3 çekiyordum resmen işkenceydi gücü yetersizdi,Antalya çıkışında tahtalı belinde denedim mesela bu aracı 5.vites 80 km hız ile yokuşa geldim ve basmaya başladım toparladı hiç vites değiştirmeden çıktım o yokuşu.Keyifli geldi dolayısıyla bana,öncesinde vites değiştirmekten ilallah gelmişti,bence bu araç parasının karşılıgını fazlasıyla veriyor hem donanım hem de motor olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt.Ee

    Söylediğiniz hesaba göre 6 litre yakmissiniz, Accent milenyum uzunyol haricinde 6 litre hayatta bulamaz.
    Şehiriçi 50 tl 150 km çok iyi bi değer.
    Bahsettiğim tüketimler benzinli kullanımdır..

    Kardes burda mudanyada oturuyorum bir kac kere bursa merkeze giidip geldim birazda sehir ici kullanim bu. Ben 50 tl brnzin atiyorum 200 km ye yaklasinca benzin isigi full yanik kaliyor.
    Ayric aracim benzinli zaten hic tup takılmamış tup yok.
    Uzun yol da soyle bi hesap yaptım. Yazin konyaya gittim 340km yol yapip hemem benzinlige girdim 100tl02 kurus aldi fullendi tekrar.
    Yolu 3bin 3bin500 devirle gittim hep yani 120 hiz ortalamayla gittim. İna ragmem 340km de 100tl yakti.
    Ben cok memnunum benzinli olmasina ragmen asiri derece.memnunum.
    Arkadasimd alfa romeo var 1.6 90 i gecmemesine ragmen iciyor benzini benim yakita sasiriyor. Herkeze kazasiz belasiz yolculuklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai Accent LX 1.3 benzinli arabam var. Geçenlerde düz bir yerde sakin sakin giderken birden fren pedalı taş gibi oldu ve yol meyilli olmasına rağmen arabanın ilerlemediğini fark ettim. Ön disklerin sıkıştığını anlayınca fren merkezinden bir rekoru gevşetip frenin serbest kalmasını sağladım ve hemen sanayiye gittim. Frenin hava aldığını önemsiz bir şey olduğunu söyledi usta, ve ön tekerlerin havasını alıp aracı teslim etti. Ertesi gün sorun devam edince fren merkezini değiştik, kalpinleri kontrol ettik olmadı, olmadı tamirci tam 3 saat uğraştı ama çözemedi sorunu.

    Eve geldikten sonra bazı yerleri kontrol ettim;

    1)manifolttan gelen vakum hortumunu kontrol ettim, herhangi bir ezik çatlak yok ve hava kaçırmıyor. Hortumu söktüm içindeki tek yönlü valf sağlam ve vakumlama yapıyor.

    2) Westinghouse sağlamlığını denemek için,

    a) freni motor çalışmıyorken pompalıyorum 3 adımda şişiyor,
    b) frensertleşince motoru çalıştırıyorum kendilinden yumuşama var,
    c) pedal sabit konumdayken stop edince sertleşme veya yumuşama olmadan sabit kalıyor.

    bu veriler ışığında westinghouse'un sağlam olduğu kanısına vardım.

    3) Fren pedalının arkasındaki körüğün fren müşürüne kıt değen pedal nedeniyle pedalı bıraktığımda tam olarak ayrılmadığını düşündüm. Pedalın pimini çıkarıp körük mili ayarını kısalttım bu sayede pedalı bıraktığımda 1 cm kadar boşluk oluşacak şekilde ayarladım. Akşam 2 km mesafeli bir yolculuğum olduğu ve sanki fren pedalı yine sertleşmeye başladı gibime geliyor.
    Fren pedalı sertleştiğinde frenin tutmaması gibi bir sorun yok sadece aşırı hassaslaşıyor ve ön diskleri sıkıyor merkezden rekoru gevşetmeden de bırakmıyor. Sizce sorun ne olabilir bir fikri olan var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorun ön kliperlerde (balatalarıs sıkan pistonlar geri bırakmıyor olabilir )
    yada,
    pedal düşmesi
    frene basmadan basınç oluşuyor olabilir.

    bunu fren ayar yerleri ancak çzöer.
  • Millenium cular, kesinlikle LPG taktırın, dizel ekonomisi elde edin.yazık paranıza.
  • cumhur45 kullanıcısına yanıt
    hocam 120.000 km oldu LPG taktıralı bende yaptığım tasarrufu hesaplayınca arabanın parasından fazla olduğunu gördüm. bende tavsiye ediyorum

    Not km de 0.15 TL olsa 120.000x0.15= 18.000 TL toplam tasarruf

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.