Şimdi Ara

Acer 4920G ekran sorunu ve Berbat bir servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dün acer in kendi sitesine mail attım sizinle de paylaşıyım dedi.

    --------------------------------------------
    Merhaba ben geçen senehttp://www.hizlial.com sitesinden ACER 4920G modelli seri numarası LSDE444567HHJJ,..000 olan bir notebook aldım. Ürünü 12 taksit aldım ve hala borcunu ödemekteyim.

    Üründen gayet memnunum taki yaklaşık 2 ay önce ekranda gelip gitmeler oluncaya kadar. Garantisi var dedik İstanbulda ki TPM yetkili servisine gönderdik
    (ben vandayım buradaki servis aracılığı ile gönderdim.) ürünüm tam teslim ettiğim günden 29 gün sonra ( ki garanti şartnamesine göre 30 iş günü geçince yenisini vermek zorunlu) laptop bana geri geldi. Arızanın LCD panal olduğu ve değiştiğini söylediler. Tamam dedik ürünü aldım. ürünü alalı 2 hafta bile olmadan bu seferde ekran komple gidiyor veya bembeyaz olarak kalıyor.

    Emin olun bilgisayarın herşeyinden memnunum ancak servis berbat. Adamlar ilgilenmiiyor bile. ACER gibi bir markaya yakışmayan bir servis TPM.

    Tekrar servise göndereceğim ama 1 ay belmek ve sonunda arıxalı ürünü tekrar almak var hatta daha kötü bir şekilde. Sizin(acer) sitenizde teknik servis kısmında TPM ve ayrıca Dekare Bilişim A.Ş. KISIKLI CADDESI No:35 ALTUNIZADE İSTANBUL adresi var. ACaba TPM ye degilde bu servise göndersem olurmu.

    Birde değişim şartları nedir. Aynı arızayı kaç defa yapınca değiştirmek zorunlu.
    Lütfen bi yardım edin "ACER neden aldım bin pişman oldum" demek istemiyorum



    ----------------------------------------------------------------------------
    HEMEN CEVAP GELDİ İŞTE CEVAP:
    ---------------------------------------------
    Değerli Müşterimiz,

    Belirttiğiniz üzere dekare Altunizade'de dekare servisimiz vardır.Cihazınız burada onarım görebilir.Değişim ile ilgili olarak ta cihaz servise geldiğinde bilgi alabilirsiniz.

    İyi Günler
    Sadık Baloğlu
    Acer Müşteri Hizmetleri
    -------------------------------------


    Arkadaşlar TPM çok kötü diğer servis hakkında sizin fikriniz nedir?







  • forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde...
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.