Şimdi Ara

Acer kontrol etmeden teslim alma garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15.11.2016 SORUNUMU HALLETTİM GARANTİM GÜNCELLENDİ.


    Simdi sorunum farkli korkum başladı vatandan dun pc yi teslim aldım serviste hic bir islem görmemiş acmaya gerek yok diye aldim eve geldim pc hic açılmiyordu

    hemen geri goturdum vatana teslim ettim servise gondersinler diye simdi ürüne garanti dışı derlerse nasil ispatlicam.

    Şu an vatan sorun olarak cihaz servise asiri isinma sorunu ile gonderilmis ancak su an hic acilmadigi belirtilmiştir. Değişim isteniyor.

    ----------@--------@-------@--------@---

    Arkadaslar 3400 tl lik ürünümu gecen sene almistim ve ayipli oldugu icin vatanbilgisayar tarafından degistirildi.

    Gecen ay asiri isinmadan dolayi servise gönderdim ürünün garanti kapsaminda görünmüyor diye geri geldi 2 sefer.
    Bugun teslim aldim eve geldim pc hic acilmiyor gitmis resmen tekrsr garantiye verdim sonuc cikmayacagini bilerek.

    fatura seri no ile ürün seri no birbirinden farkli acer bu yüzden ürünü yapmiyo vatan bilgisayarla görüşün diyor.

    Vatan bilgisayar bizlik bisey yok aceri mahkemeye verin yapmalari lazim dedi. Bugün mahkemeye gittim 165 lira fatura cikartti yarin tekrar gidecem.

    Simdi arkadaslar ben kimi mahkemeye veriyim nasil bi yol izleyim bildiginiz magdur oldum. Onceden dilekce yazan arkadaslardan yardim istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Covboy0606 -- 15 Kasım 2016; 19:12:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • bu konuda hukuki bilgim yok ama vatanbilgisayara dava açmanız gerekli kanaatindeyim. Değişim olduğunda sanırım güncelleme yapılmamış size verilen ürün vatanbilgisayarca acer a bildirim yapılmamış. basit bir örnek vermek ise logitech aldığım ürünleri sitesinden kayıt yapıp garantisini kendin başlatıyorsun .Müşteri memmuniyeti acısından logitech firmasını kendi açımdan mükemmel buluyorum.
  • mikadiel79 M kullanıcısına yanıt
    Anladim hocam. Valla napcam şaşırdım 1 aydir pcsizim 1 ay sonra calisan bilgisayari geri aldigimda acilmaz halde aldim.

    Ürünü tekrar servise yolladim 2 gün sonra arayacam onarim veya degisim istiyecem yok derlerse verecem 165 i ayarlarim zaten 3 4 gune anca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu bilgililer bi akıl verin arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşadığınız sorunları harfiyen bir dilekçeye döküp bulunduğunuz il tüketici hakem heyetine başvurun muhtemelen sorununuz çözülür diyelimki çözülmedi vakayı tüketici mahkemesine taşıyarak dava açma talebinde bulunabilirsiniz.

    Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetlerine başvuru için parasal sınır, 2.320 Türk Lirası ile 3.480 Türk Lirası arası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D70944242 -- 14 Kasım 2016; 21:42:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim ürünüm 3400 tl tüketici mahkemesine degilde hakem heyetine mi git diyorsunuz. 175 i aradigimda mahkemeye git dediler o yüzden soruyorum birde mahkeme 165 tl fatura çıkardı sizce adil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Covboy0606 kullanıcısına yanıt
    Yukarıda yazdığım tutar aralığı 20 aralık 2015 resmi gazete kararı fatura tutarınız o aralıktaysa ve büyükşehirdeyseniz başvurabilirsiniz ücretsiz olarak bu şartları karşılamıyorsanız tüketici mahkemesine direk de gidebilirsiniz öncelikle hakem heyetiyle bi görüşün daha sonra mahkeme yoluna başvurursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankarada yasiyorum. Faturam 4.9.2015 tarihi karşılamıyor ama yinede hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum. Hakem heyeti herhangi bi ucret istiyomu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Covboy0606 kullanıcısına yanıt
    Hayır ücret talep etmiyorlar o yüzden öncelikli olarak orayla görüşmeniz daha iyi olur mahkeme ve dava süreçleri masraflı ve uzun sürebiliyor bi yüzyüze görüşün onlar tecrübe ve bilgileriyle size yol göstereceklerdir kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam hocam çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar dün mail bombardimanina tuttum firmalari ve bugün garantim güncellendi.

    Simdi sorunum farkli korkum başladı vatandan dun pc yi teslim aldım serviste hic bir islem görmemiş acmaya gerek yok diye aldim eve geldim pc hic açılmiyordu

    hemen geri goturdum vatana teslim ettim servise gondersinler diye simdi ürüne garanti dışı derlerse nasil ispatlicam.

    Şu an vatan sorun olarak cihaz serbise asiri isinma sorunu ile gonderilmis ancak su an hic acilmadigi belirtilmiştir. Değişim isteniyor önemli bilgi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.