Şimdi Ara

Acer Predator 17' i7 7700hq gtx 1060 Klavye problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba;
    2 gün evvel kdv indiriminden faydalanarak,web üzerinden vatan bilgisayardan bu ürünü aldım.
    [link=http://www.vatanbilgisayar.com/acer-predator-core-i7-7700hq-2-8ghz-16gb-1tb-256-ssd-17-3-gtx1060-6gb-w10.html][/link]
    Ürün elime ulaştığında ( win10 sistemi kurulu geliyor ), klavyedeki bazı tuşların çalışmadığını farkettim, ürünü geri götürdüm ve bugün hemen değişikliğini yapıp aynı ürünün yenisini verdiler.
    Aynı problem olmaması adına, ürünü açın kontrol edelim, deneyelim o şekilde alıp götüreyim dedim. Denedik bir sorun yoktu aldım eve geldim.
    antivirus,müzik programı vs kurdum, daha yedeklerimi atmamıştım. 2 saatlik bir ara sonrasında laptop u tekrar açtığımda yine aynı problemin oluştuğunu farkettim. Yine klavyedeki bazı tuşlar çalşmamaya başladı. Yarın tekrar ürünü götüreceğim.
    Sormak istediğim, bu ürünü alıp deneyen ve kullanan başkaları da var mı? Onlar da bu sorunu yaşıyorlar mı ?
    Yorum ve paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.







  • Geçmiş olsun bende bu ürünü almak istiyorum ama üst üste yaşadığın klavye sorunu beni üzdü doğrusu ürün genel olaraK güzel eksi tarafları kalın ve haliyle ağır birde ekranda G-Sync olmaması tekrar başa dönebilsen bu ürünü alır mıydın
  • Evet, herkes yaşıyor bu sorunu. Helios 300 serisi laptop alan arkadaşım da yaşadı. Hatta Amazon'da yorumlarda bizzat bu şikayetten bahsediliyor.

    Paranızı geri isteyin derim, başka sorunlar çıkması sizi delirtir.

    Acer Predator 17" i7 7700hq gtx 1060 Klavye problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neurtal -- 19 Haziran 2017; 20:23:40 >
  • Öncelikle ilginiz için teşekkürler.
    Durum biraz karışık oldu benim için.
    Firma ismine, kdv indiriminde ürünü almıştım. Ürün iadesini yaptılar ama kupon olarak. Para iadesini acer verebiliyormuş.
    Teklifleri şuydu; ya aynı ürünü 3.kez birebir değiştirecektim ya da iade faturası kesip yeni bir ürün alacaktım.
    Bilgi işlem bölümünde çalışan ve donanım konusunda meraklı olan bir arkadaşıma danıştım o da msi in aynı özeliklere sahip bir ürünü olduğunu 400 tl fark vererek onu alabileceğimi belirtti.Bana da mantıklı geldi.
    O niyetle gittim, msi almak istediğimi belirttim. Tamam dediler, iade faturasını kesin, 1000 küsür tl ödeyin belki de 2000 küsür idi farkı ödeyin cihazı size verelim dediler. Konu tahmin edeceğiniz üzere, ürün kdv indiriminde alınmıştı ve kdv indirimi bitmişti. Farkı vermek istemedim, iade kuponu alınca da bir daha kdv indirmi olur olmazın topuna çok girmek istemedim. Aynı ürünün 3.sünü aldım. Çok şükür 3 gündür tuşları çalışıyor.:))

    3. kez aynı ürünü almaya biraz mecbur bırakıldım, ama 3. cihazda da sorun çıkarsa direk acer`a gidecektim. Para iadesi konusunda bastıracaktım.
    Durum şimdilik bundan ibaret.
    İade süreçlerinde vatan bilgisayar ile olan sorunlara hiç girmek istemiyorum,baya baya sıkıntı oldu.
    Elektronik şans işidir abi ... lafı da artık çok hoşuma gitmiyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.