Şimdi Ara

ACER YETKİLİ SERVİS?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garantisi devam etmekte olan ürünümü yetkili servise yollamak istiyorum.

    Sitelerini incelediğimde "Yukarıdaki bölge onarım merkezleri sadece resepsiyondan ürün kabul yapmaktadır, kargo ile ürün kabulü yapmamaktadır." deniliyor. Yazdıkları bölgeler ise hep İstanbul bölgesi. Ben ise İzmir'de ikamet ediyorum ve kargo da kabul etmiyorlarmış. Nasıl olcak bu iş, prosedür nedir acaba?



  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Telefon ile arayın hocam.Kapınızdan kurye ile aldırıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacı1992

    Telefon ile arayın hocam.Kapınızdan kurye ile aldırıyorlar.

    Şimdi anlasıldı hocam; biz direkt gönderirsek almıyorlar ama kendileri kargo talimatı verirseler alıyorlar
  • Angelica kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacı1992



    Garanti başlangıç ve bitiş tarihimi güncellettim.

    Bugün aradım tekrar garantiye yollamak için. Tamam diyorlar ama kargoyu ben göndercekmişim ve gönderme ücreti bana aitmiş
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    İlk arayışımda benim de faturamı faxlamamı istemişlerdi.Sonra siz bekleyin biz aldıracaz evinizden demiştiler

    Garantiniz bitmişse öyle maalesef.Bir de 45 tl arıza tespit ücreti alıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacı1992

    İlk arayışımda benim de faturamı faxlamamı istemişlerdi.Sonra siz bekleyin biz aldıracaz evinizden demiştiler

    Garantiniz bitmişse öyle maalesef.Bir de 45 tl arıza tespit ücreti alıyorlar.

    Hocam garanti bitmişti onlara göre. Çünkü onlar için garanti baslangıcı üretim tarihi oluyor.

    Sonra ben faturanın resmini gönderince tekrar garanti kapsamında oldu cihaz.

    Yani garantili oldugu halde evden almıyorlar




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yetkili servis
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Yok hocam büyük ihtimal arayan arkadaş yanlışlık yapmış.Siz bir daha bir arayın.Faturamı faxladım ismim bu faturadaki isim seri no bu garantili notebook için neden kargo ücretini ben karşılıyorum diye sorun.
    Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantili tüm notebooklar.Bazı markaların bazı modelleri daha fazla garantili hatta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacı1992

    Yok hocam büyük ihtimal arayan arkadaş yanlışlık yapmış.Siz bir daha bir arayın.Faturamı faxladım ismim bu faturadaki isim seri no bu garantili notebook için neden kargo ücretini ben karşılıyorum diye sorun.
    Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantili tüm notebooklar.Bazı markaların bazı modelleri daha fazla garantili hatta.

    Tamam hocam tekrar arıyorum.
  • hacı1992 kullanıcısına yanıt
    Hocam tekrar aradım işi bağladım. Biraz da sert ve baskıcı davrandım belki de onun sayesinde oldu bu iş.

    Sayende hallettik valla eyvallah
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Sizin adınıza sevindim.İnş servisten de hayırlısıyla gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacı1992

    Sizin adınıza sevindim.İnş servisten de hayırlısıyla gelir

    Bi de o var dimi

    Insallah artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.