< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 15 Kasım 2019; 14:29:56 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 15 Kasım 2019; 14:29:56 > |
Kaymakamlığın verdiği cevaba bak.
Kaymakamligimiz yapacağı bir şey yok. Hem cümle devrik. Hem küçük harfe başlamış cümleye. Cümlelerin arasına nokta koymamış. Whatsapp'tan sanki arkadaşı ile konuşurmus gibi cevap vermiş. Kaymakamlığı şikayet et Cimer'e. Birincisi Açık Kapı'da şikayet başlığıyla ilgisi olan şikayete sorumluluk almadigindan. İkincisi devlet kurumu dilinden uzak bir biçimde sokak ağzı ile cevaplamasindan. |
İnternet konusunda kendimi o kadar mağdur ve çağ dışı hissediyorum ki, hissettiklerimi yazsam sayfalar olur o derece. Diyeceksiniz ki, kardeşim başka derdin mi yok, sizlere de hak veriyorum tabi ki ancak inanın, yıl olmuş 2020 ve hala oturduğum yerde 10 mbit'ten fazla bir hızda ADSL'den başka bir hizmet alamıyorum, alabilmem de mümkün görünmüyor. Yani bilsem bir sonuç olacağını, devletin her kademesine şikayet veya talep adı altında uzun uzun dilekçeler yazarım..Bu konuyu gördüm ve biraz uzun bir yazı yazdım. Umarım bir faydası olur, siteyi paylaşan XpressMusic34'e teşekkür ediyorum.
Yazdığım paragraf şöyle; "Açık adresini de belirtmiş olduğum, ikamet ettiğim bu adreste yaklaşık 5 yıllık bir süredir internet alt yapısına dair hiçbir çalışmanın olmaması ve dünya 2020 yılına girmeye hazırlanırken, bizlerin hizmet adı altında aldığımız 10 mbit dahi olmayan internet hızının, internet sağlayıcıları tarafından dile getirilen bahanelerle ileri seviye herhangi bir alt yapı olmadığı için size yardımcı olamıyoruz cümlesinden bıkmış usanmış vaziyetteyiz. İstanbul gibi dünyanın en büyük şehirlerinden birinde, Kağıthane gibi neredeyse şehrin göbeği sayılabilecek bir ilçede, affınıza sığınarak yazıyorum yanlış anlamayın lütfen, köylerde dahi olmayacak derecede düşük hızlı interneti fahiş ücretler ödeyerek kullanıyoruz. Lütfen, alt yapı geliştirmeleri ile ilgili internet sağlayıcısı şirketlere bir yaptırımınız olsun ve bizler de bir nebze de olsa çağımızın gerisinde yaşadığımızı düşünmeyelim. Fiber alt yapı yok, kablonet alt yapısı yok, VDSL dahi kullanamıyoruz ve bu durumun düzelip düzelmeyeceği belirsiz, öylece beklemek zorundayız. Lütfen bu konuya hassasiyet vermenizi önemle rica ediyorum." Yukarıda belirttiğim gibi, eğer varsa bildiğiniz başka mecralar, onlara da şikayet veya talep gibi bu şekilde yazayım. |
Her sabah uyandığımda eski dolaba "belki bugün gelmişlerdir" diyerek bakıp daha sonra küfür ederek odama geri geliyorum
O dolap bir gün gelecek. |
Hocam BTK'yı şikayet ettim.Baya bir yeri aramışlar sormuşlar valilikle konuşmuşlar olmamış dedim kamu denetleme kurumuna bildirin denetlesin dedim.Robot gibi cevap veriyorlar tüketici menfaatine hiç bir şekilde sorunu çözmüyorlar firmanın cevabını paylaşıyorlar dedim ilgileneceklerini söylediler.
|
Darısı tüm ADSL kullanıcılarına
Rica ederim. |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 8 Kasım 2019; 18:9:2 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|