Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.093
Cevap
56
Favori
106.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Hocam size tek çözüm superbox

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler bana boş port olmayan ev adresi lazım...turkcellin indirimli 50gb kotalı data paketi için.
  • AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.

    Bende açık kapıya yazdım fiber dönüşüm yazısını görünce özel musteri yönetimine mail attım 2020 yılında fiber dönüşüm yapılacakmış bizim orayada inşallah bnde kurtulacağım 2mbps hızdan
  • brad_351 B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güzel haber. :) açık kapı çok işe yarıyor gerçekten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Turksat için yazdım ama alakasız cevap aldım turksatla iletişim kurun dediler :)
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    :)) Doğrudur hocam. Yeniden yazıp türksat tarafına iletebilir misiniz yazın isterseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bulamadım hocam :)
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Dilekçeniz içerisinde yazın, konu bu, bu konuyu türksat tarafına iletir misiniz şeklinde. Yine servis sağlayıcılar başlığını seçin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkürler hocam :)
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Ne demek rica ederim:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Ne demek rica ederim:)
    Hocam buraya kayit olurken telefon numarasi isteniyor ya bu telefon numarasini hesabi actiktan sonra degistirebiliyormuyuz?
    veya baska bir kisinin tc sine bu hesabi acacagimizda 2. bir hesaba ayni numarayi yazinca kabul ediyormu bilgi verirmisiniz tesekkurler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • furkansulek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistem üyeliksizdir. Her başvuruda iletişim bilgilerini yeniden istemektedir. Ancak ilerleyen süreçlerde üyelik sistemi oluşursa o zaman düzenleme seçeneği de koyarlar diye düşünüyorum.
    Şu an için sistem üyeliksiz çalışmaktadır. SMS onay kodu geldikten sonra başvurunuzu oluşturabilirsiniz.
  • "Sayın Serhat DAŞDEMİR, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlanmak istediğiniz lokasyonda internet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda internet hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı kurulumunun henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır. Altyapı/port bulunmaması nedeniyle Talep etmeniz durumunda ve bulunduğunuz lokasyondaki mobil şebeke hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) Modem Tarifelerinden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz. Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) başvurunuzu; - Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden hat sahibi veya noterden vekaleti olan kişi tarafından, - Türk Telekom Çağrı Merkezi’ nden hat sahibi tarafından, - Online Satış Kanalından yapabilirsiniz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla."

    Altyapım yokmuş , vay canına :) bilmediğim bir şey söylemediler.




  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Açık kapı başvurunuz btk ya mı yönlendirilmiş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba, sistem üyeliksizdir. Her başvuruda iletişim bilgilerini yeniden istemektedir. Ancak ilerleyen süreçlerde üyelik sistemi oluşursa o zaman düzenleme seçeneği de koyarlar diye düşünüyorum.
    Şu an için sistem üyeliksiz çalışmaktadır. SMS onay kodu geldikten sonra başvurunuzu oluşturabilirsiniz.
    Teşekkürler.
  • furkansulek kullanıcısına yanıt
    Rica ederim:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    evet , BTK da Türk Telekom'a yönlendirmiş galiba yada birebir alıntı yapmış. Şuan altyapım var mı yok mu belli değil anlamadım bir şey. Önceden saha dolabınızda çalışma yapılıyor diyorlardı şimdi altyapınız yok diyorlar. Sürekli değişik şeyler söylüyorlar.
    Tekrar aradım TTnet Müşteri hizmetlerini , isterseniz ön başvuru alalım dediler 180 gün sonunda olumlu yada olumsuz sonuçlanır dediler. Ben de tamam dedim , öyle de böyle de zaman geçiyor bir ihtimal bağlanır belki.
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Alt-yapı yok demek yani anlamı şu, bölgede portumuz yok, sokağında binanda kablomuz yok gibi çok geniş bir persfektif.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Anladım. 2-3 Ay öncesinde sorgulama yaptığımda 58Mbit teorik hız çıkıyordu. Şimdi 15Mbit çıkıyor buradan port olmadığı kanısına varıyorum. 180 gün içerisinde çözülür umarım. şuan güncel hızım 12mbit Playstation oynayan birisi için zulüm :)Oyunların ve güncellemelerin boyutları çok yüksek.
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Eskiden 58 şimdi 15 ise vdsl2 portu bitmiş demek. Sanırım siz de adsl2 kullanıyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.