Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.093
Cevap
56
Favori
106.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Btk şikayet / öneri sistemi veya Cimer'den tam olarak ne gibi farkı var bu Açık Kapı'nın acaba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CİMER ve Açık Kapı üzerinden yapılan şikayetler BTK'ya yönlendiriliyor. Benim Açık Kapı üzerinden oluşturduğum şikayeti BTK'ya yönlendirmişler, BTK ise şikayetinizi
    sikayet.btk.gov.tr
    BTK Online Şikayet Bildirim Sistemi
    https://sikayet.btk.gov.tr
    adresinden yapın diyor.

    @ayhann06 @programmer_onur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LittleEinstein

    CİMER ve Açık Kapı üzerinden yapılan şikayetler BTK'ya yönlendiriliyor. Benim Açık Kapı üzerinden oluşturduğum şikayeti BTK'ya yönlendirmişler, BTK ise şikayetinizihttps://sikayet.btk.gov.tr adresinden yapın diyor.

    @ayhann06 @programmer_onur
    Hocam teşekkürler. Biraz farklı bir konu ama şikayet ile ilgili bir durum var: beni sürekli rahatsız eden ve 0 212 975 xx xx şeklinde Atatürk propagandası yapan dolandırıcılar musallat olmuş durumda. Halk TV adına arıyoruz diyorlar bazen. Bu telefon tacizi yapanları hangi makama şikayet etmemiz gerekir? Online olarak böyle bir ihbar ortamı var mı savcılığa gitmeden?

    tiss.gtb.gov.tr
    Ticari Elektronik İleti Şikayet Sistemi
    https://tiss.gtb.gov.tr

    ...adresi doğru yer mi şikayet için? Sesli aramalar için şikayet imkanı veriyor mu, o da meçhul.

    Uygulama girişinde şöyle bir ifade var:
    Bu Sistem üzerinden yalnızca ticari elektronik iletilere ilişkin başvurular kabul edilmekte olup bahis, kumar, cinsel sohbet ve dolandırıcılık amacıyla gönderilen iletilere ilişkin başvurular yapılmamalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 6 Aralık 2019; 12:31:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz linkten ben giriş yaptım. Kısa mesaj (SMS), sesli arama ve e-posta şikayetleri yapılabiliyor. Sisteme de e-devlet üzerinden girmemiz isteniyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LittleEinstein L kullanıcısına yanıt
    yine telekomdan cevap geliyor cevaba btk logosu eklenerek vatandaşa iletiliyor ... okuyunca anlaşılıyor zaten..
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Detayları PM'den konuşalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LittleEinstein -- 6 Aralık 2019; 12:54:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk'dan yaptım buradan yaptım aynı tas aynı hamam. Türk telekom'un verdiği cevabı verip geçiyorlar hiç bir etkileri yok.
  • Bana bu sekilde cevap verdiler. İlcede mevcut kanallara fiber cekiyorlar ama benim bulundugum sokakta direklerle geliyor ve kanal calismasi da hic yok. Ustune belediye yeni yol yapiyor :) ya yeni yolu mahvedecekler yada hic gelmeyecek. Bakalim artik.


    AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom müşteri hizmetleri ile görüştüğümde (istanbul sultanbeyli) hızımın adsl 16 vdsl 29 alabileceğim söylendi. kuruluma gelen ekip ise sultanbeylide vdsl olmadığını söyledi bu belirsizlik nedir? vdsl olarak 29 alabileceğim söylendiği için fiber internet aldım ama suan modem kurulumunda vdsl ağa bağlanamıyor (modem tenda v300 vdsl ve adsl desteği var) müşteri hizmetlerimi aradığımda altyapıda sıkıntı olduğunu halledileceğini söylüyorlar lakin kuruluma gelen ekibe bu işi verdikleri için ekip s.beylide vdsl olmadığını söyleyerek bu işi bırakıyor. bu durumda kim yalan söylüyor? bu konu hakkında bilgisi olan var mı? yardımcı olur musunuz?..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halilkkaya H kullanıcısına yanıt
    İlçe genelinde elbet fiber veya vdsl2 vardır ama belki sizin sahanızda yoktur. Şu an adsl mi bağlanıyorsunuz? Online işlem üzerinden tüketici şikayetleri kısmından vdsl2 istediğinizi belirtin dilerseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teqali kullanıcısına yanıt
    Bir süre bekleyin dilerseniz henüz ilk çeyrek dolmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fiber dönüşüm isteği için bir talepte bulundum biraz önce. Umarım olumlu bir cevap alırım.
  • Sonuç alan var mı?

    Domain adı da manidar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    @programmer_onur
    Konudaki görseller incelenirse, sonuç alan da var, alamayan da var. Tamamen bölgeden bölgeye değişen bir durum.

    @xSwindLer

    Sonucu paylaşırsanız sevinirim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Paylaşacağım hocam :) Ne kadar sürede cevap veriyorlar bilginiz var mı hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ.

    Evimde hicbir iss nin altyapisi olmadigini daha once basvurularimda kirsal bolge oldugu icin cekmediklerini yazdim mahalle geneli adsl teknolojisi var. Mustakil bölge oldugu icin kimse altyapi cekmeye ugrasmiyor vs dedim bakalim nasjl sonuclanacak. Oturdugum yerde ankara gölbaşı şehir merkezine uzak bir yer degil ama dedigim gibi mustakil bolgelere hicbiri dogru duzgun yatirim yapmiyor illa cok katli site olmasi lazim bunlara

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Yasal süre içerisinde cevap verilecektir, 15 iş günü olarak hesaplayabilirsiniz.
  • eneskaanb E kullanıcısına yanıt
    Gelen cevabı paylaşırsanız sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.