Bir aya yakın süre önce kapımdan alınarak servise giden Asus modem için bu sabah bir kağıt geldi, tamirin mümkün olmadığı bu nedenle elimdeki belge ile satıcı firmadan iade/değişim talep edebileceğimden bahsediliyor. Belgenin süresi 30 gün, bir haftası dolmuş. Bu konuda iki sorum var;
Öncelikle Hepsiburada ile nasıl iletişime geçeceğim? Faks vs. oluyor mu yoksa kargoyla mı uğraşacağım? Oturduğum ilçede kargo şubesi yok :( İkinci ve asıl sorun verilen belgede "Değişim için Değişim Belgesi ve Satış Faturanızın orijinali ile" yazıyor fakat ben faturayı tamir için kutunun içinde göndermiştim ürünün ne kendisi ne kutusu bana ulaşmadı yani fatura muhtemelen serviste. Burada nasıl bir süreç izlemeliyim fikri olan var mı? Zaman aleyhime işliyor :(
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme