Herkese selam, 3 ay önce İstanbulda bir Citroen yetkili servisinde Spoticar üzerinden bir araç satın aldım(2020 opel astra gsline 43bin kmde). 3. haftasında yoğun benzin kokusuyla servise götürdüm sorun yok devam edin dediler. Biraz daha kullandıktan sonra çok daha yoğun bir koku gelmeye başladı. Ümraniyedeki ustama götürdüm servisin 1 gün inceleyip bulamadığı kaçağı ustanın oğlu 15 dkda buldu ve yönlendirdi. Sonra aracı tekrar servise götürdüm ve 11 eylülde aracı tekrar aldılar. Enjektör Rail'inde kaçak olduğunu bulduk ve parçanın değişmesi gerektiğini kabul ettiler. Garanti üzerinden parçayı değiştireceklerini söylediler. Fakat iş uzadıkça uzadı ve bu güne kadar kavga gürültü geldik. Ama gerçekten çok yıprandım, yeni aldığım aracı kullanamıyorum ve parça hala tedarik aşamasında. Opel Türkiyeye şikayet oluşturdum onlar da süreci bir taraftan kontrol ediyorlar. En son telefondakli kadın Almanya'da da bu parçanın stoğu olmadığını, üretilmesi gerektiğini ve bunun için hammade sipariş edildiğini söyledi ....
Parçayı geçtim hammaddesi bile yok Hammade gelecek de üretecekler de gönderecekler de gümrükten geçip bayiye gelip benim arabaya takılacak parça. En az daha 1.5 ay sürecek gibi görünüyor 2 ayı geçen bir servis süresi, sorumluluk almayan bir bayi, sorumluluk almayan Opel ve sorumluluk almayan spoticar ortasında arabasız kaldım. Yasal haklarım neler, sizce nasıl bir yol izleyeyim? Tecrübeli arkadaşlar destek olursa çok sevinirim, teşekkürler :) |
Bildirim