Şimdi Ara

Opel Insignia 1.4 T 140 HP (MAKYAJLI KASA) TÜKETİM ve KISA İNCELEME

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
6.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar.

    Bayramdan önceki hafta farklı şehirden satın almış olduğum 2014 Model Opel İnsignia 1.4 T aracım ile uzun yol yaptım. Aslında çok kez yol yaptım ama ilk kez foto çekmek aklıma geldi.

    Araç şundan ( temsili )

     Opel Insignia 1.4 T 140 HP (MAKYAJLI KASA) TÜKETİM ve KISA İNCELEME



    Araç 2014 Model, 1.4 T ve 140HP güce sahip. Manuel 6 ileri vites.

    Donanım olarak Edition Elegance + Stil paket + Sunroof bulunmakta.

    Ağırlık 1513 kg... 18" jant ve kışlık lastikler üzerinde. ( tüketim sınıflaması "E" )

    Ve ilaveten araca LPG taktırdım, +50 kg kadar fark ile yaklaşık 1563kg oldu çıplak halde. Bagaj Ağzına kadar çakılı, Çocuk koltuğu + Bebek + hanım + Ben + Göbek , şeklinde yola çıktık.

    güzergah ANKARA-İSTANBUL

    Aşağıdaki fotoğraf yol sonundaki Ortalama tüketimim.

     Opel Insignia 1.4 T 140 HP (MAKYAJLI KASA) TÜKETİM ve KISA İNCELEME

    Bu yolculuk sürem (istanbul şehir içi dahil ) :
     Opel Insignia 1.4 T 140 HP (MAKYAJLI KASA) TÜKETİM ve KISA İNCELEME

    Bu da son 14.500 km dir hiç sıfırlanmamış genel tüketim :
     Opel Insignia 1.4 T 140 HP (MAKYAJLI KASA) TÜKETİM ve KISA İNCELEME

    Araçta LPG olduğu için miktar olarak daha fazlasını harcadım tabi ki. Ancak pompa ölçümü sonunda 8.1 lt / 100 km lik bir LPG ölçümüm oldu. LPG yi de 2,20 den aldım, Kuruş hesabı isteyenler için : 17,8 KURUŞ.

    Bu değerler "basa basa" yapılan değerler. Bakım yapılmasına az kalmış aracın değerleri. İnanın orta şeritte 110 a sabitleyecek sabrım yok. 2 dk gittim onda da kamyonun biri birden önüme kırdı, lanet olsun dedim geçtim sol şeride
    genelde 140-160 km civarı gittim(gitmişim), yer yer 180 e çıktım deneme amaçlı. Otoban olduğu için müsait yerlerde yaptım. Şimdi arabada bebek var neden hızlı gidiyorsun diyenleriniz olacaktır, inanın başlarda fark etmedim. Araç hızı pek fark ettirmiyor. Sonraları ise herhangi bir savrulma,titreme vs olmadığı için güvenli buldum ve kontrollü şekilde gittim. Bu konuda eleştirileri kabul ediyorum.


    GENEL DEĞERLENDİRME :

    Öncelikle Araç ağırlığından dolayı güven veriyor. Yol tutuşunu çok başarılı buldum.

    Rüzgar sesi 120 den sonra gelmeye başlıyor, Asfalt sesi önceki aracıma göre çok çok iyi. (Önceki aracım FD6 Civic )

    Tüketimi LPG ile çok çok iyi. Aracın neredeyse 1700 kg olduğunu düşünürsek 1 litrenin hesabını da asla yapmıyorum.

    Aracın ivmelenmesi tatminkar. Hafiften turbonun varlığını hissetmek güzel. Özellikle 2500 devirden sonra araç iyi fırlıyor. Frenler çok başarılı.

    konfor olarak 18" janttan ötürü çok yumuşak değil. Lastik ebatı 245-45 R18 ,lastik fiyatları bütçe sarsıyor

    Aracın benim farkettiğim eksileri : ( her zaman eksiden başlarım )

    -Vites çevresindeki parçadan trim sesi gelmesi,

    -Genleşme Tankı çatlaması ve akabininde su eksiltmesi ( kronik 1.4 T sorunu )

    -Şaft tüneli ve Tasarımsal kaynaklı basık arka taraf. (binerken biraz kafayı eğmek gerekiyor)

    -D sınıflarındaki klasik sorun: orta konsolda Yetersiz Eşya gözü olması.


    belirtmem gereken artıları :

    +Yüksek F/P oranı

    +Yakıt tüketimi

    +yol tutuş ve frenler

    +Zengin donanım ( keyless go vs vs)

    +Kaliteli iç mekan

    +Başarılı ses sistemi

    +Mükemmel bel desteği sağlayan elektrikli koltuklar

    +Çok hassas çalışan ön-arka park sensörleri

    +tok kapı sesi



    Okuduğunuz için teşekkürler. Umarım sıkmamışımdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 1 Kasım 2016; 17:58:45 >







  • Yakıt güzel,araç güzel..Daha ne olsun?

    Allah kaza belasız kullanmayı nasip etsin hocam,hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Yakıt güzel,araç güzel..Daha ne olsun?

    Allah kaza belasız kullanmayı nasip etsin hocam,hayırlı olsun.

    Teşekkürler hocam,
    tek aradığım otomatik şanzıman. Her ikisinin de yeri farklı olsa da otomatiğin rahatlığına alışmıştım. şimdi adapte oluyoruz.
  • Koklamış resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    1.500 küsür kg sanıyordum bu aracı epey ağırmış. İnsignia her motoruyla f/p aracı şu an da.. Güle güle kullanın.
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    hocam ruhsatta 1650 yazıyor, şoför dahil mi değil mi bilemiyorum.

    teşekkür ederim. daha iyileri sizlerin olsun.
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekte sizin araç 1.5 ton ruhsata bakmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Hocam gerçekte sizin araç 1.5 ton ruhsata bakmayın.

    kontrol ettim de... evet 1500 gibi bir ağırlığı var. farklı sitelerde hep 1500 lü sayılar verilmiş. düzeltiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Yakıt güzel,araç güzel..Daha ne olsun?

    Allah kaza belasız kullanmayı nasip etsin hocam,hayırlı olsun.

    Teşekkürler hocam,
    tek aradığım otomatik şanzıman. Her ikisinin de yeri farklı olsa da otomatiğin rahatlığına alışmıştım. şimdi adapte oluyoruz.

    Otomatiğin yeri tabiki başka hocam ama herşey tam istediğimiz gibi olmuyor maalesef.Arabanız çok keyifli,güle güle binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi LPG kitini taktiniz? Turbo motorlara uydurmak biraz daha zor atmosferige gore.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herseyinhayirlisi

    Hangi LPG kitini taktiniz? Turbo motorlara uydurmak biraz daha zor atmosferige gore.


    Hocam ATİKER GOLD takıldı. OBD'li bir kit zaten. Arıza lambası veya herhangi bir uyumsuzluk yaşamadım. Takıldığı gibi kullanıyorum. Usta faktörü

    ayrıca 48 lik simit tank ile uzun menzilli oldu.
  • Güle güle kullanın.


    Vites etrafından gelen ses; krom görünümlü çerçeve kolay biçimde yerinden çıkıyor, geçmeli tırnak noktalarına izolatör/çift taraflı bant konup paröa geri yerine takılıyor, ses kalmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Güle güle kullanın.


    Vites etrafından gelen ses; krom görünümlü çerçeve kolay biçimde yerinden çıkıyor, geçmeli tırnak noktalarına izolatör/çift taraflı bant konup paröa geri yerine takılıyor, ses kalmıyor.


    Teşekkür ederim hocam

    Bu parçanın nasıl sokulduğunu merak ediyorum açıkçası, tırnaklı mi tamamen, herhangi bir vida var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun,

    Güle güle kullanın. Bende de makyajsızı var, yazın Ankara Balıkesir- Balıkesir Ankara yaptım, 5 yetişkin, bir ufaklık, tatil bagajı:) ortalama hız 120-ort yakıtta 6.0 ı yakaladım. Daha önce de yazılımlı 1.4t Astram vardı,bu değeri göremiyodum? Bakımı yaklaşmışsa, hava filitresi değişiminden sonra bir miktar daha yakıt düşer.
    Ankara ş.içi 9-10lt lpg yakıyo, Yol bilgisayarı 8-9 arası gösteriyo.

    Şuan 7600km ortalama yakıt 7,6 gösteriyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Güle güle kullanın.


    Vites etrafından gelen ses; krom görünümlü çerçeve kolay biçimde yerinden çıkıyor, geçmeli tırnak noktalarına izolatör/çift taraflı bant konup paröa geri yerine takılıyor, ses kalmıyor.


    Teşekkür ederim hocam

    Bu parçanın nasıl sokulduğunu merak ediyorum açıkçası, tırnaklı mi tamamen, herhangi bir vida var mı?

    Tamamen tırnaklı; deri kısmına parmağını sokup (çerçevenin arka koltuğa yakın ucundan çekilecek, sabit tırnaklar küllüğe doğru) çerçeveyi iç tarafından yukarı doğru çektiğinde tırnaklarından kurtulup çıkıyor, deri vites körüğünü yukarı çekince de çıkıyor ama körüğün zarar görme ihtimali de var.




  • İnsignia yi ilk 2008 otoshow da gormustuk cek begenmistik. 2012 ve 2013 te almayi dusunuyoduk ama ikinci el arabamiza iyi fiyat vermemislerdi. Neyse yenisine insallah.

    Tuketim miktari bana fazla gelmisti ilk basta kullanim seklini gorunce az bile yakmis diyorum.

    Hayirli ugurlu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opel bu göstergeyi nasıl koymuş hala anlamam hiç yakışmıyor
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    LPG taktırdığınız yer neresi istanbul mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    İnsignia yi ilk 2008 otoshow da gormustuk cek begenmistik. 2012 ve 2013 te almayi dusunuyoduk ama ikinci el arabamiza iyi fiyat vermemislerdi. Neyse yenisine insallah.

    Tuketim miktari bana fazla gelmisti ilk basta kullanim seklini gorunce az bile yakmis diyorum.

    Hayirli ugurlu olsun.

    Teşekkür ederim hocam,
    Aynen dediğiniz gibi, hiç sakınmadan kullanıyorum aracı. biraz lpg rahatlığı bu. Sırf foruma koymak için rekor denemesi yapsam 80 e sabitleyip 4.8 bile tuttururum ( ınsignia forum da yapanlar var) ama ben ona "otomobil kullanmak" bile diyemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big


    quote:

    Orijinalden alıntı: herseyinhayirlisi

    Hangi LPG kitini taktiniz? Turbo motorlara uydurmak biraz daha zor atmosferige gore.


    Hocam ATİKER GOLD takıldı. OBD'li bir kit zaten. Arıza lambası veya herhangi bir uyumsuzluk yaşamadım. Takıldığı gibi kullanıyorum. Usta faktörü

    ayrıca 48 lik simit tank ile uzun menzilli oldu.

    Hocam lpg yi ankara da nerede taktırdın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.