Şimdi Ara

Mercedes Benz E250 4Matic Test Sürüşü / Yıldız niye 520D'den iyi değil !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
1
Favori
8.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba ,

    Caner F10 520D'yi satıp E250 almıştı. 50bin km deneyim sonrası E250 ile inceleme çektik ve F10 520D karşısında ne yazıki çok iyi not alamadı bizden. Bazı nedenlerini bizim yaş kitlesine hitap etmemesine veriyorum , fakat şanzıman ve videodaki bahsetimiz diğer etmeler F10 dan iyi olmadığını gösterdi.

    Sizin düşünceniz nedir ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 31 Ocak 2017; 16:0:12 >







  • Kendi yorumlarimi yazayim.Video'nun tamamini izleyemedim. Ancak araclarin ozelliklerini iyi ogrenmek lazim.



    1- E90'larda servotronic var. Ulkemize f30 gelmeden yaklasik 1 yil boyunca standartti. Yani e kasalar hep hidrolik degil.

    2-w212 fl'de collision prevention assist plus standarttir. Gercekte olur olmadik yerde fren yapmasin diyorsaniz distronic alinabilir. Ayrica madem fren yapiyor kapatin bu sistemi. W212 fl ve w205 te ne yaparsam yapayim fren yaptiramadim. Oyle kafasina gore fren yaptigi yok. En fazla uyari sinyali verir. Bu basit sistem carpisma onleme gibi degil carpisma hizini azaltma gibi calisir.

    3- W212 fl 'de esp tam kapanmaz.

    4- Direct-steer direksiyon sisteminden ve direct control suspansiyondan bahsedebilirdiniz makas ve yanlamak yerine.

    5- F10 da kapilarda vakum olsa bile yalitim daha zayiftir.

    6- Yol tutus ve azda olda sanziman haric f10'dan her konuda ustundur w212 fl.

    7- Yol tutus demisken, yuksek hizlarda 200+ f10larin arkasi zipliyor. Yuksek hizda giden kullanicilarsan sikayet vardi bir ara.



    Elestirmek kolay tabiki. Yaptiginiz is cok guzel. Emek,zaman,para harciyorsunuz. Ancak daha objektif, oo bmw yanlayalim seklinde degil, daha teknik, arastirarak profesyonel yaklasirsaniz. Deneyimleriniz iki arac arasindaki farki bizlere daha iyi anlatabilirsiniz diye dusunuyorum.

    Ayrica executive bmw baya dolu bir model koltugundan navigasyonuna. W212 de koltuk opsiyonunu bir arastirin ayarlayamadiginiz bir yer yok. Navigasyona gelirsek command online alinabilir. Arac viraja girmeden haritaya bakarak farlari cevirebilir yada virajda tehlikeye aticak sekilde vites kucultmez, viraja hizli giriyorsaniz fren esp vs. sistelerini hazirda bekletir.

    Mercedes Benz E250 4Matic Test Sürüşü / Yıldız niye 520D'den iyi değil !
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes-Benz E250 4Matic Test Sürüşü: Yıldız Neden 520d'den İyi Değil?

    Mercedes-Benz E-Serisi, uzun yıllardır lüks otomobil pazarında öncü bir konumda bulunuyor. E250 4Matic ise E-Serisi'nin popüler bir modeli olup sunduğu özellikler ve performansıyla dikkat çekiyor. Bu test sürüşü yazısında, Mercedes-Benz E250 4Matic'i inceleyecek ve neden 520d'den daha iyi olmadığını araştıracağız.

    Mercedes E250 4Matic'in Özellikleri

    Mercedes-Benz E250 4Matic, 2.0 litrelik dört silindirli bir dizel motora ve 9 ileri otomatik şanzımana sahip. Motor, 194 beygir güç ve 400 Nm tork üretiyor. 4Matic dört tekerlekten çekiş sistemi, tüm yol koşullarında üstün yol tutuşu ve çekiş sağlıyor.

    Test Sürüşü

    Test sürüşümüzde Mercedes-Benz E250 4Matic'in şehir içi ve otoyol performansını değerlendirdik. Şehir içinde, otomobilin manevra kabiliyeti ve sessizliği oldukça etkileyiciydi. Otoyolda ise E250 4Matic, yüksek hızlarda bile sakin ve dengeliydi. Motorun gücü ve torku, her durumda yeterli ivmelenme sağlıyordu.

    BMW 520d ile Karşılaştırma

    Mercedes-Benz E250 4Matic'i en yakın rakibi BMW 520d ile karşılaştırdığımızda, iki otomobilin de benzer performans değerlerine sahip olduğunu görüyoruz. Ancak BMW 520d, daha güçlü bir motora ve daha yüksek maksimum hıza sahip. Öte yandan, Mercedes-Benz E250 4Matic daha fazla tork üretiyor ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip, bu da onu zorlu yol koşullarında daha avantajlı hale getiriyor.

    Sonuç

    Mercedes-Benz E250 4Matic, lüks ve performansı bir arada sunan etkileyici bir otomobil. Şehir içi ve otoyol sürüşlerinde üstün performans sergiliyor. Ancak BMW 520d ile karşılaştırıldığında, daha güçlü bir motor ve daha yüksek maksimum hız sunan 520d, kağıt üzerinde daha iyi bir seçenek olarak görünüyor. Sonuç olarak, hangi otomobilin sizin için daha uygun olduğuna karar vermek, önceliklerinize ve sürüş tarzınıza bağlı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • siradaki testin quicksilver 206 ya da porsche motorlu sahin, rx8 falan bekliyodum sasirttin
  • iyi mi değil mi bilemiyorum ancak sırf performanstan ötürü sanırım ben de bmw alırdım.

    bir de yeni e serisinin neredeyse c den ayırt edilememesi yüzünden e almazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    iyi mi değil mi bilemiyorum ancak sırf performanstan ötürü sanırım ben de bmw alırdım.

    bir de yeni e serisinin neredeyse c den ayırt edilememesi yüzünden e almazdım.

    Fiyat performansin hakkini vermiyor bence araba :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0


    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    iyi mi değil mi bilemiyorum ancak sırf performanstan ötürü sanırım ben de bmw alırdım.

    bir de yeni e serisinin neredeyse c den ayırt edilememesi yüzünden e almazdım.

    Fiyat performansin hakkini vermiyor bence araba :)

    hocam f/p mevzusuna girmeyelim bence ülkemizde. 300.000 lirayı euroya vurursak 75k gibi bir rakam çıkıyor ki bu paraya amerikada avrupada 300 bg spor diyebileceğimiz araçlar var.

    dolayısıyla benim görüşümde hiçbiri vermiyor zaten hakkını ama ülkemiz şartlarında motor şanzıman ikilisi ve motor gamı olarak bmw nin yeri büyük bence.

    yoksa yıldızcıyımdır şahsen.

    edit: bu arada sizin videonuzdaki e kasayı şu anda yeni çıkan e kasadan daha çok beğeniyorum özellikle tasarım anlamında. dediğim gibi yeni e serisi c nin sadece hormonlusu olduğu için pek ısınamadım.

    ama tabii ki şu var yani şimdi böyle boş keseden atıyoruz da, bindiğimiz araca bakarsan astra yani. bunlara binmeye paramız olsa olay değişir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 31 Ocak 2017; 19:40:6 >




  • Merso 4matic arabayı da yerden yere vurduk ya :)

    Şaka bir yana bmw ye alışan merco kesmez mersoya alışan bmw kesmez attan inip ata biniyon
    Ha eşekten inip ata binince ikisi de süper gelir
    Bu arada gençler ne iş yaparsınız?
  • Testler iyi güzel de şöyle yanlara da bir kamera koyun bence.Sürekli sizin yüzünüzü görmeyelim konsolu da görelim
  • 2015 model e250 var bende. Memnun olmadığım yanları var ama 520 yi rakip bile görmüyorum 1 alt klasmanda gibi. Siz naaıl daha iyi olduğu kanısına vardınız bilemiyorum. Motor-şanzıman dan ibaretse doğrudur onun dışında 1 tane iyi yanı yok 5 serisinin.
  • kişisel görüşüm e serisi ile 5 serisi arasında kaliteli şeylerden hoşlanan birisi için net bir sınıf fark vardır.ama olay performans,sportiflik gibi konulara gelirse ancak 5 serisi öne çıkabilir.İş amaçlı ikisinide ortalama 50 şer bin km kullandım.mercedesteki olay çok farklı bence.gerçekten farklı bir hissiyatı var.ben zaten bu sınıfta ufak performans farklarının önemli olduğunu düşünmüyorum.1 sn geç hızlanmış hızlanmamış bir e class kullananın umrunda olacak bir şey değil.
    araçlar 2015 edition e e180 ve 2016 520i executive.
    bmw de hayalet ekran vakumlu kapı 18 jant gibi donanımlar varken mercedesin sadece çarpışma önleyicisi ve emniyet kemerini taktığınızda ve olası kaza tehlikesi sezdiğinde kemeri sıkması bile bana daha üstün geliyor.
    sanırım ben teknolojik oyuncaklardan ziyade araçtaki kaliteye ve daha güvenli hissettirmesine önem veriyorum.

    kısacası "F10 dan iyi olmadığını gösterdi." cümlesi bana çok fazla öznel geliyor.




  • 4 ceker dizel( cok daha ağır ) ile arkadan çekiş dizel aracı yakıtta kıyaslamak ne kadar mantıklı?

    E250 4matic 5.25xdrive ile kıyaslanabilir ancak.



    Araç içindeki kitleye bakınca cıkan sonuca da şaşırmadım:)
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    İyide 520d ile 525dxdrive arasında 0.5 lt yakıt tüketim farkı var çok büyük rakamlar yok ben 6.2lt civarı yakıyordum.Birde E250 2.2lt 525d 2lt motora sahip.Buda hem vergi yönünden hem yakıt yönünden fark ettiricek.Test verilerine göre konuşmuyucam 525d xdrive 3 ay kullandım E250 2 gün kullanma imkanım oldu.Bmw herzaman sürüş mod ları arasında fark gösteriyor ancak mercedes te bu yok denebilicek kadar az.Ben hangisinden memnun kaldım tabiyki bmw , 520d kullanmadığım için performans ve yakıt konusunda birşey diyemem.Biraz zevk meselesi her ikiside güzel araçlar.
  • Bomb has been planted
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    ?? :)
  • Kanepe koltuk benzetmesi çok yerindeydi :D
    250 bin tl lik bir otomobil için Mercedesin iç mekanda sundukları banada çok vasat geldi .
    50 bin km o kadar sevmeyerek iyi kullanmış.
  • bizim yaşa 3 yada 4 kasa gidiyor zaten, mercedeste de c coupe veya e coupe olabilir spor araclar bunlar. adamın sattığı araç 5 kasa ama hem dizel torklu araç hemde arkadan itiş eğlencesi varken makam aracı tipi 4 ceker benzinli e kasa alınca hayal kırıklığı olmuş.. 35 yaşına kadar 3 kasa yeter bana sonra 50ye kadar 5, sonra da kısmet olursa mercedese geçeriz :)
  • Bmw nin iyi olup olmadigini 10 yasini devirmis araclarinda cok iyi goruyoruz.Genele bakarsaniz 200.000 km yapmis mercedeslere ve bmw lere bakin mercedesin kalitesini nasil konusturdugunu anlarsiniz.
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Genel olarak Mercedes icin size katılıyorum fakat bu kadar para verdikten sonra sadece malzeme değil aracın motorun ve şanzıman da aynı uyumda çalışasını bekliyorsunuz , bence bu noktada e250 w212 kasası ile sınıfta kalıyor. zaten 2.200 cc motoru ile vergi dilimine de uyugun değil ...
  • F10, F30 kadar yol tutamıyor bu araçla zaten mercedesin e serisini kıyaslamam söz konusu bile olamaz..E deki işçilik ve yol tutuş 5 de yok..
  • hangi e modeli ile kıyaslıyorsunuz o önemli tabi , test ettimiz araçtan ben memnun kalmadım açkıcası kendim Mercedesi severim.
  • Kendi yorumlarimi yazayim.Video'nun tamamini izleyemedim. Ancak araclarin ozelliklerini iyi ogrenmek lazim.



    1- E90'larda servotronic var. Ulkemize f30 gelmeden yaklasik 1 yil boyunca standartti. Yani e kasalar hep hidrolik degil.

    2-w212 fl'de collision prevention assist plus standarttir. Gercekte olur olmadik yerde fren yapmasin diyorsaniz distronic alinabilir. Ayrica madem fren yapiyor kapatin bu sistemi. W212 fl ve w205 te ne yaparsam yapayim fren yaptiramadim. Oyle kafasina gore fren yaptigi yok. En fazla uyari sinyali verir. Bu basit sistem carpisma onleme gibi degil carpisma hizini azaltma gibi calisir.

    3- W212 fl 'de esp tam kapanmaz.

    4- Direct-steer direksiyon sisteminden ve direct control suspansiyondan bahsedebilirdiniz makas ve yanlamak yerine.

    5- F10 da kapilarda vakum olsa bile yalitim daha zayiftir.

    6- Yol tutus ve azda olda sanziman haric f10'dan her konuda ustundur w212 fl.

    7- Yol tutus demisken, yuksek hizlarda 200+ f10larin arkasi zipliyor. Yuksek hizda giden kullanicilarsan sikayet vardi bir ara.



    Elestirmek kolay tabiki. Yaptiginiz is cok guzel. Emek,zaman,para harciyorsunuz. Ancak daha objektif, oo bmw yanlayalim seklinde degil, daha teknik, arastirarak profesyonel yaklasirsaniz. Deneyimleriniz iki arac arasindaki farki bizlere daha iyi anlatabilirsiniz diye dusunuyorum.

    Ayrica executive bmw baya dolu bir model koltugundan navigasyonuna. W212 de koltuk opsiyonunu bir arastirin ayarlayamadiginiz bir yer yok. Navigasyona gelirsek command online alinabilir. Arac viraja girmeden haritaya bakarak farlari cevirebilir yada virajda tehlikeye aticak sekilde vites kucultmez, viraja hizli giriyorsaniz fren esp vs. sistelerini hazirda bekletir.

    Mercedes Benz E250 4Matic Test Sürüşü / Yıldız niye 520D'den iyi değil !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber-shot -- 1 Şubat 2017; 11:18:18 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.