Şimdi Ara

Numara Taşıdıktan sonraki tekrar taşıma için yasal süre var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
18.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar,
    Telefonun sahibi babam, ben TT den üzerime devir alamıyorum, çünkü 542 ile başlıyor, önce vodafone da geçmem gerektiğini sonradan devir alabileceğimi ilettiler.

    Peki ben VF a geçtikten sonra ve hattı devir aldıktan sonra VF da yasal olarak beklemem gereken süre var mıdır? Hattımı tekrar TT yada Türkcell e taşıyabiliyor muyum beklemeden?

    Acil bir konudur, bilginizi rica ederim



  • Yeni sifirdan ilk alinan hatta 90 gun tasinamaz hukmu var.

    Ama tasima ile hat yeni degil ise. Herhangi bir yasal suresi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.omeroglu

    Yeni sifirdan ilk alinan hatta 90 gun tasinamaz hukmu var.

    Ama tasima ile hat yeni degil ise. Herhangi bir yasal suresi yok.

    hocam çok sağol bilgi için,
    ancak şu kafamı kurcalıyor, devir yapıldıktan sonra benim hattım "yeni hat" durumundan işleme tabi tutulabilir mi?
  • hasoci kullanıcısına yanıt
    MErhaba,

    Aynen dediğiniz gibi 054X şeklinde başlayan numarayı Vodafone'da üstünüze alabilirsiniz.

    1. Vodafone'a numara taşıma işlemini babanızın yapması gerekiyor. Faturalı bir tarife seçecekseniz BABANIZIN ADINA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.

    2. Hattınız Vodafone'a taşındıktan sonra üstünüze almak için Vodafone bayii'ye hem babanızın hem sizin BERABER gitmeniz gerekiyor. Yanınızda kimlikleriniz olsun. Faturalı bir tarife seçecekseniz SİZİN ADINIZA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.

    3. Hat sizin adınıza geçtikten sonra sıfır hat muamelesi görecek. Dolayısı ile hattınız faturalı olacaksa 60 TL'ye yakın vergi ödeyeceğinizi hatırlatırım. Faturasız olunca bu para peşin mi alınıyor, detayı bilmiyorum. Hat sıfır hat mualemesi göreceği için hattı 3AY VODAFONE OLARAK KULLANMAK ZORUNDASINIZ ve 90 gün taşıma yapamazsınız. 3 ay dolduktan sonra istediğiniz operatöre taşıyabilirsiniz. 1. maddede anlatılanları babanızın yerine kendiniz yapacaksınız. Yani; Faturalı bir tarife seçecekseniz SİZİN ADINIZA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.R.E.S. -- 17 Ekim 2016; 14:10:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.R.E.S.

    MErhaba,

    Aynen dediğiniz gibi 054X şeklinde başlayan numarayı Vodafone'da üstünüze alabilirsiniz.

    1. Vodafone'a numara taşıma işlemini babanızın yapması gerekiyor. Faturalı bir tarife seçecekseniz BABANIZIN ADINA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.

    2. Hattınız Vodafone'a taşındıktan sonra üstünüze almak için Vodafone bayii'ye hem babanızın hem sizin BERABER gitmeniz gerekiyor. Yanınızda kimlikleriniz olsun. Faturalı bir tarife seçecekseniz SİZİN ADINIZA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.

    3. Hat sizin adınıza geçtikten sonra sıfır hat muamelesi görecek. Dolayısı ile hattınız faturalı olacaksa 60 TL'ye yakın vergi ödeyeceğinizi hatırlatırım. Faturasız olunca bu para peşin mi alınıyor, detayı bilmiyorum. Hat sıfır hat mualemesi göreceği için hattı 3AY VODAFONE OLARAK KULLANMAK ZORUNDASINIZ ve 90 gün taşıma yapamazsınız. 3 ay dolduktan sonra istediğiniz operatöre taşıyabilirsiniz. 1. maddede anlatılanları babanızın yerine kendiniz yapacaksınız.

    çok teşekkür ederim ilginiz için.




  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Peki, acaba vergiler dışında operator bir ücret alıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fixmonami kullanıcısına yanıt
    Hayır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Yeni bir SIM Kart mı veriliyor?
    Yoksa eski ile devam mı ediliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fixmonami kullanıcısına yanıt
    Eğer bayii işgüzarlık yapmazsa operatör ekstra ücret almıyor. Çünkü sim kart değişmiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    İnanın bayilerin kazık atmasından korktuğum için değişim yapmıyorum.İnsan bu tür işlerin cahili olunca uzak kalması daha iyi oluyor.

    Ne yazık ki güven denilen olay artık bitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fixmonami -- 18 Ekim 2016; 23:30:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taşımadan sonra tekrar taşıma için kaç gün geçmesi gerekir
  • Bunu bende merak ediyorum
  • süre yok istediğin zaman taşı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

    süre yok istediğin zaman taşı
    bende öyle biliyordum ama Türk Telekoma 10 gün öncesinde numara taşımıştım. geçen gün Türk Telekom'dan tekrar Turkcell'e numara taşıma için başvurdum. hiç bir şekilde sms gelmedi. yani hat taşıma işleminiz şu tarihte tamamlanacaktır vs.. ya da talebiniz alınmıştır gibi bir sms gönderilmedi. bugün tekrar Turkcell bayisine gittim, işlemi yapan elemana durumu sordum, hat taşıma talebim Türk Telekom tarafından reddedilmiş, bana bu şekilde bilgi verdi. böyle bir şey mümkün mü? diğer operatöre geçiş yaptıktan sonra 90 gün boyunca yeniden taşıma yapamıyormuşum.. ben daha önce bu işlemi defalarca yaptım halbuki, böyle bir süre sınırlaması yoktu , en azından önceden böyleydi. acaba dedim yeni bir düzenlememi oldu...? her şeye rağmen durum bana mantıklı gelmedi, sebebi ne olabilir, bilen, tahmin eden var mı?




  • eranyumm kullanıcısına yanıt
    evraklarda bir yanlışlık olmuştur tekrar başvurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.R.E.S.

    MErhaba,

    Aynen dediğiniz gibi 054X şeklinde başlayan numarayı Vodafone'da üstünüze alabilirsiniz.

    1. Vodafone'a numara taşıma işlemini babanızın yapması gerekiyor. Faturalı bir tarife seçecekseniz BABANIZIN ADINA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.

    2. Hattınız Vodafone'a taşındıktan sonra üstünüze almak için Vodafone bayii'ye hem babanızın hem sizin BERABER gitmeniz gerekiyor. Yanınızda kimlikleriniz olsun. Faturalı bir tarife seçecekseniz SİZİN ADINIZA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.

    3. Hat sizin adınıza geçtikten sonra sıfır hat muamelesi görecek. Dolayısı ile hattınız faturalı olacaksa 60 TL'ye yakın vergi ödeyeceğinizi hatırlatırım. Faturasız olunca bu para peşin mi alınıyor, detayı bilmiyorum. Hat sıfır hat mualemesi göreceği için hattı 3AY VODAFONE OLARAK KULLANMAK ZORUNDASINIZ ve 90 gün taşıma yapamazsınız. 3 ay dolduktan sonra istediğiniz operatöre taşıyabilirsiniz. 1. maddede anlatılanları babanızın yerine kendiniz yapacaksınız. Yani; Faturalı bir tarife seçecekseniz SİZİN ADINIZA KAYITLI herhangi bir elektrik, su, tlf vb fatura veya kredi kartı ekstresi olması gerekiyor. Faturasız olacaksa kimlik yeterli.
    Peki mesela benim yegenimin babasi vefat etti 7-8 ay once ama hat babasinin ustune suan telekomda fakat hat vodafone cikisli. Şimdi ustune nasil alacak hatti? Ne yapmasi gerek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.