Şimdi Ara

Acil Destek Talebi: Sim Kart Arızası mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dün LG TR genel müdürlüğü müşteri destek biriminden arandım. Bana IMEI numarası hat eşleştirme işleminin yapıldığını ve telefonumun 48 saat içinde tekrar kullanıma açılacağını söylediler. Zaten daha önce kendileri ile görüşmüş ve benden istenen belgeleri göndermiştim.

    Gerçekten de söyledikleri gibi oldu. Bu gün telefonu açtığımdan beri, telefonumda eskisi gibi operatör ismi yazıyor ve tam bir haftadır gelmeyen SMS ler gelmeye başladı. Telefonum nihayet normale döndü fakat bir hafta boyunca gereksiz bir sıkıntı yaşamış oldum.

    Eğer durup dururken telefonunuzda "yalnızca acil çağrılar" yazısını görürseniz, mutlaka IMEI numaranızı e devletten kontrol edin. Sizin IMEI numaranız da başka cihazlara kopyalanmış olabilir. İlk bakışta hiç aklınıza gelmez ama pekala başınıza gelebiliyor.

  • passero P kullanıcısına yanıt

    Lg akilli telefon üretmeyi durdurmasina rağmen bunu yaptilar valla helal olsun.

    Gerçiii onlarda servislerde bozulmuş,paşa paşa yatan g2'ler coktur.

    Ben de enişteme 2014 senesinde g2 aldırmıştım.

    Galaxy s5 şarj sorunu vardı.onu aldırmadım.

    Eniştemde şu an bozuk g2 var.çöpe atmamış geçen yiğenimin elindeydi oynuyordu🤭




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucuzlukavcisimezarciamca -- 22 Ekim 2022; 8:7:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.