Arkadaşlar öncelikle selamlar; 1) Ben word' de farklı dosyaları bi araya getirerek bunları tek bir word dökümanı haline getirmeye çalışıyorum. Fakat farklı olan bu dökümanların hepsindeki üstbilgiler birbirinden farklı. Üst bilgi verdiğim zaman tüm dosyaya uygulanıyor. Oysa ben sadece seçtiğim sayfalara seçtiğim üstbilgi vermek istiyorum. Bu konuda bana yardıncı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
2) Excel' den word'e attığım dökümanı sayfaya sığdırabilmek için boyutuyla % olarak oynamam gerekiyor. Excel' de ayarlıyorum ve %81 olarak A4 e sığacak şekilde word' e atıyorum fakat word'e geçince %100 hale döndüğü için sığmıyo ve sayfayı da illa ki dikine kullanmam gerekli. Bu konuda da yardımlarınızı bekliyorum.