Şimdi Ara

Acil Yardım Corolla Dizel 1.4 D-4D Düz Vites Elegant 2010 Model (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
0
Favori
43.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    d4d corolla 94 modem 1.6 corollayı hatta 89 model 1.6 corollayı bile ne düz yolda ne rampada hçbirşekilde geçemez beyler.ayrıca benzinli araç 100 km den sonra dizele nal toplatır.benzin 3.28 eurodiesel 2.72.benzin neden daha pahalı?dizel daha güçlüdür daha iyi kalkar diye birşey yok.güçlü dizel araçları atmosferik benzinlilerle kıyaslarsanız olmaz işte.turbo benzinliyle turbo dizeli yada atmosferik dizelle atmosferik benzinliyi kıyaslayın o zaman anlarsınız benzin farkını.d4d aracı öven arkadaşa tavsiyem 89 model bkaımlı 1.6 corolla sürsün bir sonra yorum yazsın lütfen


    Geçemez diyorsun ama hangi şartlarda geçemez?

    1.4 dizel Corolla düz yolda 5. vites 90-160km arası hızlanmada 89 modeli de, 94 modeli de 2009 modeli de geçer. Aynı şartlarda yokuş yukarı daha rahat geçer.

    Bahsettiğin araçlar turbolu mu da turbo dizel araçlarla kıyaslıyorsun peki?

    Yazdıklarına bakılırsa hiç yeni nesil turbo dizel bir araç kullanmamışsın, zira 100km'den sonra gitmeyen araçlar mazide kaldı. Mazide kalmış dizel motorlu araç kullanmış büyüklerinden duyduklarınla yorum yapma lütfen.

    Kısa zamanda yeni nesil bir dizel araç kullanmanı tavsiye ederim, tabi ehliyetin varsa. Dizel hakkındaki fikirlerinin değişeceğine eminim.


    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Geçemez diyorsun ama hangi şartlarda geçemez?

    1.4 dizel Corolla düz yolda 5. vites 90-160km arası hızlanmada 89 modeli de, 94 modeli de 2009 modeli de geçer. Aynı şartlarda yokuş yukarı daha rahat geçer.

    Bahsettiğin araçlar turbolu mu da turbo dizel araçlarla kıyaslıyorsun peki?

    Yazdıklarına bakılırsa hiç yeni nesil turbo dizel bir araç kullanmamışsın, zira 100km'den sonra gitmeyen araçlar mazide kaldı. Mazide kalmış dizel motorlu araç kullanmış büyüklerinden duyduklarınla yorum yapma lütfen.

    Kısa zamanda yeni nesil bir dizel araç kullanmanı tavsiye ederim, tabi ehliyetin varsa. Dizel hakkındaki fikirlerinin değişeceğine eminim.



    Kusura bakma ama gerçekten fanatiksin.Ehliyetim var ve kullandığım dizel araçlar 1.5 88 hp lik getz 1.9 130 passat 1.9 131 hp suberb aynı motor zaten bu ikisi 2.0 140 hp passat 1.6 110 hp focus 2.5 177 hp navara 1.5 65 hp clio 1.5 100 veya 105 hp megane ve bu araçların hepsini öyle tur atmalık değil en az 1000 km kullandım. 2 passat ve navara zaten babamın aracı superb ve focus amcamın.çok test yaptım.biliyorum yeni nesil dizellerin farkını inan biliyorum güç tork bandı çok geniş eski nesillere oranla.şehir içinde çok atikler evet gerçekten benzinli araçtan daha iyi diyebilirim.verdiğin örneğe gelince 90-160 hızlanmasında geçeceğini iddia etmişsin dizel aracın güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum.neden 5.viteste yapıyo bu araçlar hızlanmayı?benzinli araç 2.vitese neden atamıyo ?sonuçta en iyi hızlanmalarını elde etmeye çalışmıyolar mı?benzinli araç 2.viteste başlar 3 te de 160 ı görür en az 3-4 boy da fark atar.ben sana söz veriyorum bu saydığım araçlarla eşit şartlarda test yapacağım hızlanma o zaman sen karar ver. Yarın ilk test 2006 Mitsubishi Lancer 1.6 Tiptronic vites LPG li 4 iler hemde 98 hp 150 nm aracımın 80-160 hızlanma videosunu koyucam.ondan sonra sırayla tüm araçlarınkini.Şerefim üzerine yemin ediyorum hepsi aynı şartlarda olacak testlerin.Amacım sana birşey ispatlamak yada polemik yaratmak değil sadece insanların bilgi sahibi olmasını istemek.Son olarak şunu diyim.benzinli araç devir limitleri zorlandığı sürece yüksek hızlarda dizel araça göre çok daha atiktir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    Kusura bakma ama gerçekten fanatiksin.Ehliyetim var ve kullandığım dizel araçlar 1.5 88 hp lik getz 1.9 130 passat 1.9 131 hp suberb aynı motor zaten bu ikisi 2.0 140 hp passat 1.6 110 hp focus 2.5 177 hp navara 1.5 65 hp clio 1.5 100 veya 105 hp megane ve bu araçların hepsini öyle tur atmalık değil en az 1000 km kullandım. 2 passat ve navara zaten babamın aracı superb ve focus amcamın.çok test yaptım.biliyorum yeni nesil dizellerin farkını inan biliyorum güç tork bandı çok geniş eski nesillere oranla.şehir içinde çok atikler evet gerçekten benzinli araçtan daha iyi diyebilirim.verdiğin örneğe gelince 90-160 hızlanmasında geçeceğini iddia etmişsin dizel aracın güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum.neden 5.viteste yapıyo bu araçlar hızlanmayı?benzinli araç 2.vitese neden atamıyo ?sonuçta en iyi hızlanmalarını elde etmeye çalışmıyolar mı?benzinli araç 2.viteste başlar 3 te de 160 ı görür en az 3-4 boy da fark atar.ben sana söz veriyorum bu saydığım araçlarla eşit şartlarda test yapacağım hızlanma o zaman sen karar ver. Yarın ilk test 2006 Mitsubishi Lancer 1.6 Tiptronic vites LPG li 4 iler hemde 98 hp 150 nm aracımın 80-160 hızlanma videosunu koyucam.ondan sonra sırayla tüm araçlarınkini.Şerefim üzerine yemin ediyorum hepsi aynı şartlarda olacak testlerin.Amacım sana birşey ispatlamak yada polemik yaratmak değil sadece insanların bilgi sahibi olmasını istemek.Son olarak şunu diyim.benzinli araç devir limitleri zorlandığı sürece yüksek hızlarda dizel araça göre çok daha atiktir.


    İyi güzel söylüyorsun da, yazılanları baştan bir oku bakalım dizel benzinliyi her şartta geçer demiş miyim? Kendi kendine yanıp tutuşuyorsun, benim böyle bir iddiam yok zaten. Tek iddia ettiğim şey atmosferik benzinli her şartta turbo dizelden üstün değildir, kimi durumlarda turbo dizeller daha üstündür.

    Tekrar edeyim, yazdıklarıma itirazın varsa yaz, yazmadığım birşey için cevap yazma. Ben diyorum ki normal sürüş şartlarında turbo dizel araçlar aynı hacimdeki benzinli araçlardan daha esnektir. Neden dersen normal kullanımda kimse aracını 4000-5000 devirle kullanmaz. Şehirler arası bir yolda normalde 90-100km arası hızla gidersin ve vitesin en üst viteste olur. Bu şartlarda sollama yapmak istediğinde dizelde vites küçültme gereği hissetmezsin çünkü gaza dokunduğunda alır götürür aracı. Benzinlide ise 90km hızda en üst viteste gazı ister kökle ister okşa motorun büyük hacimli değilse hızlanamaz vites küçültme gereği hissedersin. Yokuşlarda da dizelde en üst vitesle tırmanabildiğin yolu aynı hızda benzinli ile yine motor hacmin yüksek değilse aynı viteste tırmanamazsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer
    Kusura bakma ama gerçekten fanatiksin.Ehliyetim var ve kullandığım dizel araçlar 1.5 88 hp lik getz 1.9 130 passat 1.9 131 hp suberb aynı motor zaten bu ikisi 2.0 140 hp passat 1.6 110 hp focus 2.5 177 hp navara 1.5 65 hp clio 1.5 100 veya 105 hp megane ve bu araçların hepsini öyle tur atmalık değil en az 1000 km kullandım. 2 passat ve navara zaten babamın aracı superb ve focus amcamın.çok test yaptım.biliyorum yeni nesil dizellerin farkını inan biliyorum güç tork bandı çok geniş eski nesillere oranla.şehir içinde çok atikler evet gerçekten benzinli araçtan daha iyi diyebilirim.verdiğin örneğe gelince 90-160 hızlanmasında geçeceğini iddia etmişsin dizel aracın güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum.neden 5.viteste yapıyo bu araçlar hızlanmayı?benzinli araç 2.vitese neden atamıyo ?sonuçta en iyi hızlanmalarını elde etmeye çalışmıyolar mı?benzinli araç 2.viteste başlar 3 te de 160 ı görür en az 3-4 boy da fark atar.ben sana söz veriyorum bu saydığım araçlarla eşit şartlarda test yapacağım hızlanma o zaman sen karar ver. Yarın ilk test 2006 Mitsubishi Lancer 1.6 Tiptronic vites LPG li 4 iler hemde 98 hp 150 nm aracımın 80-160 hızlanma videosunu koyucam.ondan sonra sırayla tüm araçlarınkini.Şerefim üzerine yemin ediyorum hepsi aynı şartlarda olacak testlerin.Amacım sana birşey ispatlamak yada polemik yaratmak değil sadece insanların bilgi sahibi olmasını istemek.Son olarak şunu diyim.benzinli araç devir limitleri zorlandığı sürece yüksek hızlarda dizel araça göre çok daha atiktir.


    İyi güzel söylüyorsun da, yazılanları baştan bir oku bakalım dizel benzinliyi her şartta geçer demiş miyim? Kendi kendine yanıp tutuşuyorsun, benim böyle bir iddiam yok zaten. Tek iddia ettiğim şey atmosferik benzinli her şartta turbo dizelden üstün değildir, kimi durumlarda turbo dizeller daha üstündür.

    Tekrar edeyim, yazdıklarıma itirazın varsa yaz, yazmadığım birşey için cevap yazma. Ben diyorum ki normal sürüş şartlarında turbo dizel araçlar aynı hacimdeki benzinli araçlardan daha esnektir. Neden dersen normal kullanımda kimse aracını 4000-5000 devirle kullanmaz. Şehirler arası bir yolda normalde 90-100km arası hızla gidersin ve vitesin en üst viteste olur. Bu şartlarda sollama yapmak istediğinde dizelde vites küçültme gereği hissetmezsin çünkü gaza dokunduğunda alır götürür aracı. Benzinlide ise 90km hızda en üst viteste gazı ister kökle ister okşa motorun büyük hacimli değilse hızlanamaz vites küçültme gereği hissedersin. Yokuşlarda da dizelde en üst vitesle tırmanabildiğin yolu aynı hızda benzinli ile yine motor hacmin yüksek değilse aynı viteste tırmanamazsın.


    +1
    Dizel rahatlıktır.
    Vitesle az oynamaktır.
    Yokuşu vites düşürmeden, gaza fazla basmadan güzelce çıkmaktır.
    Hatta trafik canavarı olup, gazı diplesen bile benzinliden çok daha az yakmaktır.
    Dizel candır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE
    +1
    Dizel rahatlıktır.
    Vitesle az oynamaktır.
    Yokuşu vites düşürmeden, gaza fazla basmadan güzelce çıkmaktır.
    Hatta trafik canavarı olup, gazı diplesen bile benzinliden çok daha az yakmaktır.
    Dizel candır


    Dizel kullanımı zevksiz diyorlar ya, gaza bastıkça benzinlinin yarısını yaktığını bilmek bile büyük zevk
    Benzinli araç kullanırken motorun içinde sanki cüzdanım yanıyormuş gibi geliyor ve işin bütün zevki kaçıyor. Benim gibi yılda yaklaşık 35000km yapan birinin benzinli kullanması mantıksız.




  • Astra ne ki insignia bile yetişemez sana.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bucegu60

    dizel astrayla kapışmalarımın sonunda astra sürücüsünün suratındaki o ifadeyi görmek beni çok güldürürdü
    aracım dizel yaris mmt idi.
    ayrıca bu 90 hp bu aracı kaldırmaz, yetmez gibi laflar çok bilgisizce yapılmış yorumlar. (rakipleriyle mukayese edildiğinde)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman

    Astra ne ki insignia bile yetişemez sana.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bucegu60

    dizel astrayla kapışmalarımın sonunda astra sürücüsünün suratındaki o ifadeyi görmek beni çok güldürürdü
    aracım dizel yaris mmt idi.
    ayrıca bu 90 hp bu aracı kaldırmaz, yetmez gibi laflar çok bilgisizce yapılmış yorumlar. (rakipleriyle mukayese edildiğinde)




    aracımı satmamış olsaydım ve de bilmiyorum nerde yaşıyorsunuz beraber testimizi yapardık sonuçlarını da görürdük.




  • Sadece 0-100 hozlanma değerlerine bakılırsa bucegu60 arkadaşın yalan söylemediği kolayca anlaşılabilir.
    Astra 1.3 CDTI 13.7 sn, Yaris D-4D 10.7 sn.
    Ağırlık ve boyut farkı da var.
  • 0-100 hızlanmada Insigna 1.6 115hp benzinli ve 2.0 130hp dizeli de geçer Hatta biraz zorlasa 2.0 160hp Active Select St dizeli bile geçebilir

    Bahsettiğim modellerin 0-100 hızlanmaları sırasıyla 12,9sn. 11,1sn. ve 10,1sn.
    Bu Yaris küçük sevimli görünüyo ama her türlü hınzırlığı yapabilecek türden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahan35 -- 22 Ekim 2009; 15:50:07 >
  • Estagfurullah yanlış anlamışım seni özür dilerim dediklerinde sonuna kadar haklısın.ben sadece 2 aracında limitlerinin zorlandığını farzederek söylemiştim ama dediğin gibi dizel araçlar o konuda çok daha iyi benzinlilerden.Ama ben yine de testimi yapacağım hem güzel bir arşiv yapmış oluruz hem belki diğer arkadaşlara da örnek olur araçlarının hızlanma testlerini bizimle paylaşır ve araç alacak arakdaşlara da yardımcı olmuş oluruz.Benzine 8 kuruş zam gelmiş bu arada 3.41 den gördüm shellde bugun lpg bağlatmayan arkadaşlar bence beklemeyin daha fazla.Toyotayı sevmiyorum çünkü sorunsuzluğunu kıskanıyorum her ne kadar sorunsuz bir araca sahip olsamad.İnşallah Allah bana da bir 1.6 132 lik auris kısmet eder en kısa zamanda.bugun arkadaşımın c4 ünü sürdüm 110 hp dizel özellikle 30-80 arası yani şehir içinde en çok seyir ettiğimiz hızlar arasında çok atik ama yine de fanatiksin:)
  • Sonunda anlaşabildiğimize sevindim

    Test videoları iyi olur, bu tarz şeyleri izlemekten sıkılmam Benim araç M/M olduğu için ilk kalkış anında vasat ama 1. vites rölantiden itibaren hızlanmasını müsait zamanda ben de çekeyim. Kaç saniyede 100'e ulaştığını merak ediyorum açıkçası.

    Mitsubishi de en az Toyota kadar sorunsuzdur. Carismalar'daki cam açma düğmelerinin dayanıksızlığı dışında bir şikayet duymadım bugüne dek

    Fanatik miyim bence değilim Ancak maddi durumum 5 kat daha iyi de olsa dizele devam ederim Misal 2500cc BMW alacağıma 3.0TDI alırım, aynı performansa gene daha az yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahan35 -- 22 Ekim 2009; 19:28:38 >




  • 1000 km ile bir aracın performansı test edilemez. en azından 10bin km kullanılması gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Estagfurullah yanlış anlamışım seni özür dilerim dediklerinde sonuna kadar haklısın.ben sadece 2 aracında limitlerinin zorlandığını farzederek söylemiştim ama dediğin gibi dizel araçlar o konuda çok daha iyi benzinlilerden.Ama ben yine de testimi yapacağım hem güzel bir arşiv yapmış oluruz hem belki diğer arkadaşlara da örnek olur araçlarının hızlanma testlerini bizimle paylaşır ve araç alacak arakdaşlara da yardımcı olmuş oluruz.Benzine 8 kuruş zam gelmiş bu arada 3.41 den gördüm shellde bugun lpg bağlatmayan arkadaşlar bence beklemeyin daha fazla.Toyotayı sevmiyorum çünkü sorunsuzluğunu kıskanıyorum her ne kadar sorunsuz bir araca sahip olsamad.İnşallah Allah bana da bir 1.6 132 lik auris kısmet eder en kısa zamanda.bugun arkadaşımın c4 ünü sürdüm 110 hp dizel özellikle 30-80 arası yani şehir içinde en çok seyir ettiğimiz hızlar arasında çok atik ama yine de fanatiksin:)


    Sen bu benzine karşı epey hırs duyuyorsun herhalde ya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Estagfurullah yanlış anlamışım seni özür dilerim dediklerinde sonuna kadar haklısın.ben sadece 2 aracında limitlerinin zorlandığını farzederek söylemiştim ama dediğin gibi dizel araçlar o konuda çok daha iyi benzinlilerden.Ama ben yine de testimi yapacağım hem güzel bir arşiv yapmış oluruz hem belki diğer arkadaşlara da örnek olur araçlarının hızlanma testlerini bizimle paylaşır ve araç alacak arakdaşlara da yardımcı olmuş oluruz.Benzine 8 kuruş zam gelmiş bu arada 3.41 den gördüm shellde bugun lpg bağlatmayan arkadaşlar bence beklemeyin daha fazla.Toyotayı sevmiyorum çünkü sorunsuzluğunu kıskanıyorum her ne kadar sorunsuz bir araca sahip olsamad.İnşallah Allah bana da bir 1.6 132 lik auris kısmet eder en kısa zamanda.bugun arkadaşımın c4 ünü sürdüm 110 hp dizel özellikle 30-80 arası yani şehir içinde en çok seyir ettiğimiz hızlar arasında çok atik ama yine de fanatiksin:)

    sende lancer yokmu??




  • Lokosit,

    Mitsubishi hakkında sadece Carisma'nın cam açma düğmeleri şikayeti duyduğum için öyle yazdım, yoksa Lancer'ı olduğu çok açık zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Lokosit,

    Mitsubishi hakkında sadece Carisma'nın cam açma düğmeleri şikayeti duyduğum için öyle yazdım, yoksa Lancer'ı olduğu çok açık zaten

    senin yazdıkların için sormadım:))
    toyota-honda-mitsubishilerde araçlarda arıza olursa zaten ya cd calar, yada cam açma düğmeleri gibi aksamları arıza yapar.
    motorlarda kolay kolay sorun yaşanmaz.

    bem arkadaş toyotanın sorunsuzluğunu kıskanıyorum deyince, sanki lancer değilmi neden kıskanıyorsun diye soracaktım:))
  • Evet aracım 2006 Mitsubishi Lancer 1.6 Tiptronic LPG li Zavoli var aracımda çok şükür kusursuz aracım hiç üzmedi beni bir kere kaloriferi bozulmuştu yani sadece soğuk veriyodu sonra düzeldi 2 gün sonra kendi kendine onun dışına hiçbir problem yaşatmadı çok şükür.Ama şimdi Toyota da sorunsuz ve bence daha güzel araçların kokpitleri ve motorları.Lancer ın corolladan daha iyi diyebileceğim o da göreceli yani bana göre belki ön takım yürüyen aksam olabilir emin değilim aracım beni çok defa ipten aldığı mezar büyüklüğünde çukurlara dayandığı için de böyle söylüyor olabilirim.Benzinli araçlara karşı bir zaafım var ama bu araçlar sadece japon çünkü fransızlarda özellikle gaz pedalı inanılmaz tepkisiz dizel araçlar daha çok zevk veriyor bana fransızların benzinlilerinden.BEnzine olan zaafım tamamen gaz pedalına hemen tepki vermesinden araç içinde çalkalıyor kullanıcısını ve yolcuları adeta bir de sürekli devirlenme isteği diyebilirim ve bir de sesi:) Belki ileride yaşlanınca ben de dizel severim tabi dizel teknolojisi böyle gelişmeye devam ederse benzinli araçlar tarihte olabilir.Tamamen tercih meselesi kimi torku sever koltuga yapışmayı kimi de daha sakin ama sürekli hızlanmayı




  • Yok yalan söylüyor demedim zaten. Biraz mentalite çatışması var. Bir aracın diğerini alt edebilmesi için sadece 0-100 verisi mi lazım? Yani siz trafikte bir diğer araçla kapışırken durur vaziyetten 100 km hıza ulaşıyorsunuz ve olay bitiyor sanırım. Aracın yol tutuşu,viraj kabiliyeti 80-120 ya da 100-150 ulaşma süreleri pekte önemli değil gibi. Yaris forumundan bir arkadaş yarisle viraja girdiğinde neredeyse koltuktan yana düşecek gibi olduğunu belirtmişti.Bunu ben değil yarise para sayan birisi söylüyor.
    Örneğin dün trafikte bir Passat TSI beni sinirlendirdi bende biraz çabayla önüne geçtim ve gazlayıp gittim. Aracın sürücüsü bayandı (Yol vermemek için bayağı istekliydi). Şimdi kalkıp Passat TSI'ı yedim,nal toplattım,oynadım vs gibi cümleler kurmak ne kadar gerçekçi olur?


    quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Sadece 0-100 hozlanma değerlerine bakılırsa bucegu60 arkadaşın yalan söylemediği kolayca anlaşılabilir.
    Astra 1.3 CDTI 13.7 sn, Yaris D-4D 10.7 sn.
    Ağırlık ve boyut farkı da var.




  • Yaris'in yol tutuşu nasıldır hiç kullanmadım ancak boyutuna göre uzun dingil mesafesi ve hb olmasından dolayı virajlarda iyidir diye düşünüyorum. Bir de eğer adam virajda düşecek gibi oluyorsa aracın kaymadığını, yola iyi tutunduğunu düşünürüm.

    Yüksek hız stabilitesi konusunda boyutlarından dolayı başarılı olması zor. 80-120km, 100-150km hızlanmasında da Punto, Astra, 207 vb araçlardan hızlıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rahan35 -- 23 Ekim 2009; 9:29:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman
    Yok yalan söylüyor demedim zaten. Biraz mentalite çatışması var. Bir aracın diğerini alt edebilmesi için sadece 0-100 verisi mi lazım? Yani siz trafikte bir diğer araçla kapışırken durur vaziyetten 100 km hıza ulaşıyorsunuz ve olay bitiyor sanırım. Aracın yol tutuşu,viraj kabiliyeti 80-120 ya da 100-150 ulaşma süreleri pekte önemli değil gibi. Yaris forumundan bir arkadaş yarisle viraja girdiğinde neredeyse koltuktan yana düşecek gibi olduğunu belirtmişti.Bunu ben değil yarise para sayan birisi söylüyor.
    Örneğin dün trafikte bir Passat TSI beni sinirlendirdi bende biraz çabayla önüne geçtim ve gazlayıp gittim. Aracın sürücüsü bayandı (Yol vermemek için bayağı istekliydi). Şimdi kalkıp Passat TSI'ı yedim,nal toplattım,oynadım vs gibi cümleler kurmak ne kadar gerçekçi olur?
    quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE
    Sadece 0-100 hozlanma değerlerine bakılırsa bucegu60 arkadaşın yalan söylemediği kolayca anlaşılabilir.
    Astra 1.3 CDTI 13.7 sn, Yaris D-4D 10.7 sn.
    Ağırlık ve boyut farkı da var.


    Tabiiki insan devamlı 0-100 denemesi yapmıyor.
    Ben de Yaris`e para sayanlardanım
    Ben daha chip tuning yaptırmadan arkadaşım aracımı kullandı (Kendisinde 2005 Astra CDTI var).
    Kalkışına ve ara hızlanmalarına hayran kaldı.
    Hatta chip tuning yaptıracağımı söylediğimde, "saçmalama ne gereği var, zaten süper gidiyor" demişti.
    Boyutu küçük ve ağırlığı daha az olan, torku ve beygiri birbirinin aynı ya da çok yakın olan araçlardan, hem ara hızlanmada hem kalkışta, ufak olanın geçebileceği aşikardır.
    Ancak yol tutuş kısmında ve viraj hakimiyeti kısmında söylediklerinize sonuna kadar hak veriyorum.
    Zaten aracımla ilgili yorum isteyen birkaç başlıkta bu konuda eleştirilerimi iletmiştim.
    Benim araç iyi yol tutmuyor, ayrıca Astra bu konuda en iyi birkaç C segmenti araçtan biridir. (Başta Focus geliyor diye biliyorum).
    Aracım ayrıca yüksek süratlerde de güven vermiyor.
    Bir keresinde 160 ile giderken bayağı tırsmıştım.
    Yol bomboş ve dümdüz olmasına rağmen içim bir tuhaf olmuştu.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.