Hail berathan2 ! Thank you for verifying ownership of the account [berathan]. Unfortunately the secret answer you have provided will not work with our system. Please submit another ticket with the new secret answer and password. Each may only be one word in length and it may not have any spaces, punctuation marks, or non-standard characters (ex: ö, ı, ü, ş, ğ, ç ). Please submit another ticket with your new answer and password that follow these guidelines. Once this information is received, we can process the change as requested. We are sorry for the delay and thank you for your patience. -Knight Online Customer Support Team
Hail barethan2! Hesabınızı doğruladığınız için sana teşekkür ederim. Maalesef gizli cevabınız, sistemimizle çalışmayacak. Lütfen yeni gizli cevap ve parolayla başka bir bileti teslim et. Her biri sadece,(?) uzunlukta bir sözcük olabilir, ve o, herhangi bir boşluk, noktalama işaretleri, veya standart olmayan karakterlere sahip olmayabilir. Lütfen bu esas noktaları izleyen senin yeni cevabın ve parolanla başka bir bileti teslim et. Bu bilgi, alındığı andan itibaren, biz, değişikliğin öyle, rica ettiğini işleme tabi tutabiliriz. Biz, gecikme için üzgünüz, ve senin sabrın için sana teşekkür ederiz.. Bilgisayar çevirisi.. Ekleme yapmadım.
tesekkür ederim kardes saolasın
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme