Acura TSX (Avrupa ve ülkemizdeki Accord) ve Acura TL'nin yerini alacak olan ACURA TLX Prototipi tanıtıldı.
Detroit'te duyurulan seçenekler 2,4 litre 8 ileri TORK KONVERTÖRLÜ ÇİFT KAVRAMA ve 3,5 litre V6 9 ileri TORK KONVERTÖRLÜ ÇİFT KAVRAMA.
Şimdi "E HANİ ÇİFT KAVRAMA TUKAKAYDI" diyen arkadaşlarımız olacaktır. Onlara peşinen Honda'nın "Kervan yolda düzülür" mantığı gütmediğini, 4,5 yıl bu şanzımanı test ettikten sonra pazara sunacak olduğunu belirterek polemiği başlamadan bitirmeyi yeğliyorum.
Her iki modelde de P-AWS (arka tekerlerin de dönmesi) mevcut olup 3,5'larda SH-AWD (4 çeker) de olacak...
Bu araç yeni AvrupaAccord olabilir mi? İlerleyen günlerde göreceğiz. Acura TSX'i yıllarca Accord olarak Avrupa'ya getiren Honda'nın artık bu aracı Accord olarak lanse etmesi bana muhtemel geliyor.
Fakat SEN TÜRKİYE'SİN, KÜÇÜK DÜŞÜN! felsefesiyle bu makineyi bu topraklarda görmek hayal olacaktır.
Yıllar önce honda prelude 4ws (4 tekerlek dönebilen) modelini amerika'da satmıştı (80 lerin sonu ya da 90ların başıydı yanlış hatırlamıyorsam). İlerleyen yıllarda kullanıcılarına yüklü tamir faturaları çıkarmış bir sistemdir. Bu iş bir yana yeni tlx süper, hele yeni şanzumanlar.
quote:
Orijinalden alıntı: El Gato Negro
Yıllar önce honda prelude 4ws (4 tekerlek dönebilen) modelini amerika'da satmıştı (80 lerin sonu ya da 90ların başıydı yanlış hatırlamıyorsam). İlerleyen yıllarda kullanıcılarına yüklü tamir faturaları çıkarmış bir sistemdir. Bu iş bir yana yeni tlx süper, hele yeni şanzumanlar.
Beğenmedim
quote:
Orijinalden alıntı: akorkmaz11
Yıllar önce honda prelude 4ws (4 tekerlek dönebilen) modelini amerika'da satmıştı (80 lerin sonu ya da 90ların başıydı yanlış hatırlamıyorsam). İlerleyen yıllarda kullanıcılarına yüklü tamir faturaları çıkarmış bir sistemdir. Bu iş bir yana yeni tlx süper, hele yeni şanzumanlar.
Ülkemizdeki 4G ler hariç eski ve 5G prelude lerde de 4WS sistemi mevcuttur. Komplike sistemlerin onarımları pahalı oluyor dediğiniz gibi. Ama 5G prelude ile viraj keyfi bambaşka
Hiç kullanmadım böyle bir araç ama kullanmak ilginç ve zevkli olsa gerek. Bu arada geçen yıllarda burada satılan legend da bu sistemle satılmamış mıydı?
*President*
kullanıcısına yanıt
Hiç kullanmadım böyle bir araç ama kullanmak ilginç ve zevkli olsa gerek. Bu arada geçen yıllarda burada satılan legend da bu sistemle satılmamış mıydı?
Hatırımda kaldığı kadarı ile Legend lerde SH-AWD var.
İmkan bulursanız 5G ye kesinlikle binin. Kullanmanıza gerek yok. Araçtan hiç anlamayan yolcular bile bu araba virajları ne kadar rahat dönüyor diye yorum yapıyorlar genelde :) Benim çok sevdiğim bir sistem 4WS, manevra kabiliyeti çok iyi. Bu yüzden 5G Prelude hep aklımın köşesinde olan bir araç.
tasarim cok basarili ozelkikle yan ve arka
quote:
Orijinalden alıntı: Dr_jayjay
tasarim cok basarili ozelkikle yan ve arka
Tasarım olarak muazzam. Ama dediğiniz gibi bu yollarda görmek biraz zor.
Yeni tanıtılacak olan turbo benzinli motorlar ve 8-9 ileri otomatik şanzıman ile gelirse satılır ancak bu motorlarla gelmez maalesef Türkiye'ye.
Bunun yerine Amerika ve Ortadoğuda satilan uygun fiyatli Accord modeli ülkemize daha cok uyar.
quote:
Orijinalden alıntı: OnurD7
Yeni tanıtılacak olan turbo benzinli motorlar ve 8-9 ileri otomatik şanzıman ile gelirse satılır ancak bu motorlarla gelmez maalesef Türkiye'ye.
Türkiye yollarında görmek isterim ama biraz zor gibi
Bu araç Honda Accord olmaz diye düşünüyorum. Genelde Acura TSX ile aynı tasarıma sahip oluyor.
Artık göremiyoruz seni, özlettin vallahi.
Stand Alone
kullanıcısına yanıt
Buralardayım
quote:
Orijinalden alıntı: fk555897
Bu araç Honda Accord olmaz diye düşünüyorum. Genelde Acura TSX ile aynı tasarıma sahip oluyor.
İlk mesajı tekrar okumanızı tavsiye ederim...
quote:
Orijinalden alıntı: Febr
quote:
Orijinalden alıntı: fk555897
Bu araç Honda Accord olmaz diye düşünüyorum. Genelde Acura TSX ile aynı tasarıma sahip oluyor.
İlk mesajı tekrar okumanızı tavsiye ederim...
Alıntıları Göster
Hadi hayırlısı, umarım bize de gelir. Araç çok şık olmuş bu arada... Hiç iç mekan fotoğrafı bulamadım nette, gören var mı?
quote:
Orijinalden alıntı: nrglife
Hadi hayırlısı, umarım bize de gelir. Araç çok şık olmuş bu arada... Hiç iç mekan fotoğrafı bulamadım nette, gören var mı?
Alıntıları Göster
4WS sistemi F10 Bmw'lerdede var opsiyonel olarak. Bmw 5 serisine koyduysa bundan sonra yaygınlaşır bence.
Bu arada tork konvertörlü çift kavrama nasıl oluyor?
Tork konvertörü olan araçta kavrama olmazki, kavramayı sağlayan şey tork konvertörü değilmi zaten?
Benim bildiğim çift kavramalı şanzımanlar debriyaj balatalı olur.
quote:
Orijinalden alıntı: newmonarch
4WS sistemi F10 Bmw'lerdede var opsiyonel olarak. Bmw 5 serisine koyduysa bundan sonra yaygınlaşır bence.
Bu arada tork konvertörlü çift kavrama nasıl oluyor?
Tork konvertörü olan araçta kavrama olmazki, kavramayı sağlayan şey tork konvertörü değilmi zaten?
Benim bildiğim çift kavramalı şanzımanlar debriyaj balatalı olur.
Vwde de yagli dsg var ama,tam olarak nasil calistigini cozemedim.
Benimde asil sormak istedigim soruyu sormussunuz. Tork konvektorlu ise klasik tam otomatikten farki ne olacaktir. O zaman yine tam otomatik sanziman alirim.