< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokkatto -- 3 Aralık 2023; 13:52:38 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Adidas Mağdurları


-
-
-
Güzel başlık birlik olursak muhtemelen ürünü alırız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünyanın en saygın firmalarından birisin sen. Nasıl bir amatörlüktür bu. Son anda akıllarına geldi hata olduğu galiba. Dağıtımda olan ürünleri geri çekmek de nedir. Ben de burada paylaşılanları yaparım. Şikayetvar, thh vs
-
Adidas benim için ilkti ve sondu bir müşteriyi kazanamadan kaybetti Nike dan devam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
benim sipariş hala daha hazırlanıyor o nedenle benim durum netleşmedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu nedir kaçırdım galiba. Konu sahibi konuyu güncellerse sevinirim.
-
Güncellendim hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim kargomda kargo şubesine gelmiş 09:24'te, 09:54'te iade verilmiş. Dağıtıma vs çıkarılmamış.
Böyle rezillik olmaz. Siparişi verdikten sonra direkt iptal etse yemin ederim sinir olmazdım ama şuan sadece şu muameleden dolayı uğraşacağım bunlarla. Topluca THH arkadaşlar. Başka çözüm yok.
-
Evet tecrübeli arkadaşlar nasıl bir yol izliyoruz şubeden teslim edilmeden geri çektiler kargoyu adidas aradığımda araştıracağız demekten başka birşey söylemiyorlar en fazla para iadesi yapılır diye söylendi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adidas Almanya vs mail atılmalı bu konu hakkında
İletişim mail adresini bulabilen paylaşsın.
Öyle kafama göre açıklama ihtiyacı bile duymadan kargoyu geri çektim filan durumlarını üst düzey yöneticilerde duysun bakalım.
-
Güncelledim hocam bütün suppport maillerini görebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
THH konusunda tecrübeli arkadaşlardan örnek bir metin bekliyoruz arkadaşlar. Ürün outlet indirimi + Cyber Monday indirimiyle birlikte bu fiyata satışa çıktı. Gayet Kasım ayına özel bu fiyata satılabilecek eski sezon ürünlerinden biriydi.
Yani fiyat hatası gibi klişe bir cevapla hakem heyetini manipüle etme şansı vermemeliyiz bunlara.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
THH kaydımı e-devlet üzerinden oluşturdum, dileyen örnek alabilir.
XXXXX günü www.adidas.com.tr internet adresi üzerinden XXXXX sipariş numaralı ve FX4829 ürün kodlu ADIDAS RESPONSE SUPER AYAKKABI (Beden: XXXXX) (Link: https://www.adidas.com.tr/tr/response-super-ayakkabi/FX4829.html) ürününü firmanın sağlamış olduğu indirimler ile beraber ("XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.) 452,02 TL ödeme yaparak satın aldım. İlgili firma, satın alınan ürünün tarafıma gönderilmesi amacıyla XXXXX günü saat 20:26'da Yurtiçi Kargo'ya XXXXX gönderi takip kodu ile teslim ettiğinin bilgisini mail yoluyla tarafıma aktardı (İlgili mail "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.). XXXXX günü ise satın alınan ürüne ait gönderi takip kodu ile "https://selfservis.yurticikargo.com/" adresinde durum sorgulaması yaptığımda ürünün XXXXX şubesine saat XXXXX'de ulaştığını gördüm. Ürünün tarafıma teslimatını beklerken tekrardan gönderi takip kodu ile durum sorgulaması yaptığımda hiçbir iade talebinde bulunmamama ve tarafıma herhangi bir bilgi verilmemesine rağmen XXXXX günü saat XXXXX'de "İade Süreci için Çıkış Birimine Yönlendirildi" ibaresi ile karşılaştım. Firmanın bu olayda göstermiş olduğu tavır, 6502 sayılı kanunun ikinci kısmında yer alan "Satıştan Kaçınma" başlığı altındaki Madde 6, Paragraf 1'e göre ((1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.) uygunsuz olduğunu düşünerek sipariş edilen ürünün tarafıma teslimatını talep ediyorum. Ayrıca ürünün faturasını talep ettiğimde ise "Faturan beklemede, Siparişin yola çıktığında faturanı indirebilirsin." ibaresi ile karşılaşmaktayım. Dolayısıyla Tüketici Hakem Heyeti ile fatura bilgisi paylaşamıyorum (İlgili ibare "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.).
-
Kargo firmasının ürünlerin Adidas’ın geri çektiğine dair kanıt var mı acaba ? Adidas ile görüştüm kanıtınız varsa mail adresi verdi oraya yollayabilir misiniz öyle birşey olamaz diyor kanıtı olan varsa bana yollayabilir mi ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkürler hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Şimdi görüştüm, yönetim ve teknik ekip bunla ilgili ugrasiyor bayağı bir kişi aradı dediler. Kullanıcılara mail ile bilgi verilecek çok üzgünüz dedi. Geri bildirim yazicam dedi. 0850 822 38 98 bu numara ile iletişime geçtim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adidas kendi, kendini karalamaktan vazgeçmiş olabilir. Bunca kişiye ki teslim alanlar da var iadeye düşmüş olmasına rağmen teslim alanlar var hepsi doğru ürün. Pazartesiye kadar bekleme sürecine mecbur şekilde geçiyorum umarım Adidas 2. 3. Kalite mal göndermezquote:
Orijinalden alıntı: witcher_king
Şimdi görüştüm, yönetim ve teknik ekip bunla ilgili ugrasiyor bayağı bir kişi aradı dediler. Kullanıcılara mail ile bilgi verilecek çok üzgünüz dedi. Geri bildirim yazicam dedi. 0850 822 38 98 bu numara ile iletişime geçtim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Linkedinden bütün yönetimi ekleyip yazı yazarız en kötü. Bana da kapıya kadar geldi eve bile aldık geri aldılar sistemden kapatamıyorum diye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

THH kaydımı e-devlet üzerinden oluşturdum, dileyen örnek alabilir. XXXXX günü www.adidas.com.tr internet adresi üzerinden XXXXX sipariş numaralı ve FX4829 ürün kodlu ADIDAS RESPONSE SUPER AYAKKABI (Beden: XXXXX) (Link: https://www.adidas.com.tr/tr/response-super-ayakkabi/FX4829.html) ürününü firmanın sağlamış olduğu indirimler ile beraber ("XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.) 452,02 TL ödeme yaparak satın aldım. İlgili firma, satın alınan ürünün tarafıma gönderilmesi amacıyla XXXXX günü saat 20:26'da Yurtiçi Kargo'ya XXXXX gönderi takip kodu ile teslim ettiğinin bilgisini mail yoluyla tarafıma aktardı (İlgili mail "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.). XXXXX günü ise satın alınan ürüne ait gönderi takip kodu ile "https://selfservis.yurticikargo.com/" adresinde durum sorgulaması yaptığımda ürünün XXXXX şubesine saat XXXXX'de ulaştığını gördüm. Ürünün tarafıma teslimatını beklerken tekrardan gönderi takip kodu ile durum sorgulaması yaptığımda hiçbir iade talebinde bulunmamama ve tarafıma herhangi bir bilgi verilmemesine rağmen XXXXX günü saat XXXXX'de "İade Süreci için Çıkış Birimine Yönlendirildi" ibaresi ile karşılaştım. Firmanın bu olayda göstermiş olduğu tavır, 6502 sayılı kanunun ikinci kısmında yer alan "Satıştan Kaçınma" başlığı altındaki Madde 6, Paragraf 1'e göre ((1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.) uygunsuz olduğunu düşünerek sipariş edilen ürünün tarafıma teslimatını talep ediyorum. Ayrıca ürünün faturasını talep ettiğimde ise "Faturan beklemede, Siparişin yola çıktığında faturanı indirebilirsin." ibaresi ile karşılaşmaktayım. Dolayısıyla Tüketici Hakem Heyeti ile fatura bilgisi paylaşamıyorum (İlgili ibare "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.). |
Benzer içerikler
- köy ürünleri satmak için gerekli belgeler
- yapı kredi yıllık kart ücreti iptali
- chippin güvenilir mi
- 1 yıl dolmadan kredi kartı aidatı alınır mi
- özel hastane fazla ücret şikayet dilekçesi örneği
- telefon iade edilir mi
- amazon müşteri hizmetleri
- hepsiburada kaça satıldı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X