< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 17 Mayıs 2020; 3:53:16 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 17 Mayıs 2020; 3:53:16 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Sen kimsin de kimin cebine kart koyuyorsun? Bankacıymış, elemansın işte ben ne istersem onu yapacaksın. Müşteri yoksa sen bir hiçsin hadi işine.
|
Yazdıklarının hepsini birileri istediği için yapıyorsun.
Sonuç olarak biz ne istersek onu yapacaksın seve seve. Kredi istersem kredi vereceksin, hesap aç dersem hesap açacaksın, havale yap dersem havale yapcaksın vs vssssss Hiçbiri sen istiyorsun diye olmuyor biz istediğimiz için oluyor. Sen işini yap, yok cebine kart koyuyormuş da havalara bak. Merkez sana ne derse onu yapacaksın bu kadar basit. Kendini nimetten sayma ne kadar müşteri varsa senin kadar da çalışan bankacı var. |
açıkcası boş yapmışsın dostum, sen de sadece modern hamalsın. kartı sen değil efendin veriyor, sen para kazandırmak için değil, efendine zaman kazandırmak için varsın sadece |
Bonus 1 sene sonra alıyor. Hepsinde peşin alma gibi bir durum yok . Bonus kart çıkarmak istediğimde 12 ay sonra kart aidatı yansıyacak bilginiz olsun denilmişti.
|
Öncelikle ben de yanlış anlaşılmak istemem. Amacım sizinle tartışmak değil. Fikir alışverişi.
Az önce o videoyu paylaşan arkadaşın delil olarak sunduğu hakem heyeti kararını buldum. İnceledim ve hakem heyetinin neye dayanarak öyle hatalı bir karar verdiğini buldum. Hakem heyeti tüketici ile müzakere yapmadan standart hazırlanmış bir sözleşmeye kart aidatı maddesini koyduğu için haksız şart olarak nitelendirilmiş ve tüketiciyi haklı bulmuş. Fakat sorumlu olduğu kanunu bilmeyen hakem heyetinin hatası şu. Bir maddenin haksız şart olabilmesi için, bağlı olduğu kanun ve yönetmeliklerde bir hüküm bulunmaması veya aykırı bir hüküm olması gerekir. Yani şöyle. Yönetmelik yılda bir kez kart ücreti alabilirsin diyor. Banka da zaten sözleşmeye bunu yazmış. Fakat banka o sözleşmeye " Ben senden yılda iki kez kart ücreti alırım" yazsaydı ve savunmasında da "bak ben bu maddeyi yazdım o da imzaladı" deseydi o zaman haksız şart olurdu. |
enpara kullanıyorum 5 kuruş masraf yok üstüne para veriyorlar
|
Diğer bankalarla kıyaslayınca enparaya banka diyemiyor insan zaten. Türkiye'deki tüm bankalara açık ara fark atar.
|
hocam çok faydalı bir konu. 1 hafta önce benden de kart ücreti aldılar. Kartı kapattırdım belki ikna için arayıp ücreti bonus olarak verirler diye ama aramadılar. İnş bu yöntemi kullanacağım olumlu olursa yazarım çok teşekkürler
edit: Teb ile görüştüm kart aidatını geri yatırmayacaklarını Bankalar birliği Tüketici hakem heyetine gitmemi söylediler yazılı mesaj ile e devlet üzerinden başvurumu yaptım en geç 2 ay içerisinde döneceklerini söylediler. Parayı geri alınca ya da olumsuz olursa tekrardan editlerim. Edit2: Bankalar birliği tüketici hakem heyeti kararını vermiş. Tebden kart aidatını geri yatıracaklarına dair mesaj geldi. 2 ayı geçti biraz ama bu pandemi döneminde normaldir. Müşteri lehine çok güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Hakkımızı böyle almaya devam edersek bankaya müracaat ettiğimizde daha olumlu cevaplanacağına inanıyorum. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 17 Mayıs 2020; 4:4:46 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |