Aynı şekilde kargo hiç bana gelmeden kimse aramadan iadeye dönüştü. 2 gündür kargo şubesi ve genel merkez dahil defalarca görüştüm. Biraz önce adidas çağrı merkezi ile görüştüm. Ürünün iade olarak gözükmesinin kargo kaynaklı değil kendileri tarafından geri çekildiğinin gözüktüğünü söyledi. Bunu kabul ediyorlar yani. Eğer ürünler tarafımıza geri dönmez ise THH konusunda tecrübeli arkadaşlar bize yol gösterir umarım. |
Adidas response ayakkabı sepette 452 TL (14. sayfa)
-
-
Yoğunluk nedeniyle gecikme olduğu söylendi bakalım ne olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Para iadesi maili geldi. Thh ye başvurucam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İade ettiği(n) ürünler depomuza ulaştı şeklinde mesaj atmışlar.
Yanlış fiyatlandırma politikası yüzünden ürünümüzü geri çekiyoruz özür dileriz vs deseler bir nebze
Koskoca Adidas ın düştüğü duruma bak. Birde biz iade etmişiz.
THH a SMS görüntülerini de atıp başvuracağım.
-
Büyük ihtimalle ellerinde alan kişi sayısı kadar ürün yok geri iade aldıklarını henüz yollamadıklarına yollayıp onlardan da geri çekecekler. Ben ilk sipariş verenlerdenim hala işlem sürüyor aşamasında bekliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlk alanlara mı yollanacak acaba anlamadım ben bu işi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Adidastan aradılar yanlıslık oldu ürününüzü tekrar kargolayacagız dediler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
beni de adidastan aradılar durumu çözdük bize gelse bile tekrar size yollayacağız dediler.
-
Beni de aradılar ürünü geri yollayacaklarımı söylediler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
beni de aradılar. ürün size geri yollanacak diye. bakalım umarım gelir.
-
herkes arayıp darlayınca mecbur kaldılar sanırım.
-
Daha önce arayıp kayıt oluşturmuşmuydunuz ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de dün aramıştım, 3 dakika once adidas musteri temsilcisi arayarak iadeler durduruldu. Ürünün teslimi sağlanacak dedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne için böyle bir durum olduğunu açıklar mısınız diye ısrarla sordum. ürünün fiyatlandırma politikasında bir sorun oluştuğu için gibi bir cümle kurdu. yani özetle olmaması gereken bir fiyattan satışa sunuldu. sonra onlarca kişi sipariş verince ürünleri geri çektiler. ama herkes arayıp darlayınca geri adım atıp ürünleri yollamaya kadar verdiler. mağduriyetiniz olmayacak merak etmeyin dedi en son aradığımda.
-
Dün kayıt açmıştım beni aramadılar henüz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dh ölücüleri ile uğraşmayacaksın baba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bana da SMS geldi iade ettiğiniz ürünler depomuza ulaştı diye. Bunun üstüne cidden kafam attı aradım müşteri hizmetlerini. Sinirli şekilde konuştum. İnsanları enayi yerine koymayın, ben iade etmedim siz iade istemişsiniz dedim. Cidden sinirliydim. Telefondaki bayan mail adresimi teyit etmek amaçlı tekrar söyledi, pazartesi bu sorunun çözüleceğini ve firmanın mağdur etmeyeceğine inandığını söyledi. Bilginize arkadaşlar. Umarım denilen gibi olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mar00N -- 2 Aralık 2023; 17:59:16 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dh forum ile kavgaya girilmez hocam. Dua etsinler hem iadeyi hem ürünü almayalım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de dün kayıt açtırmıştım. Az evvel tekrar aradım müşteri hizmetlerini. iade maili ve mesajının bana geldiğini ve iadeyi benim yapmadığımı söyledim. O mesajları dikkate almamamı istedi. Dünden beri bu konuda çok fazla arama aldıklarını ve bu yanlışlığı düzelteceklerini, ürünleri tekrar göndereceklerini söyledi. Açıkçası çok da inanmıyorum geri aldıklarının hepsini tekrar göndereceklerine. Bilemedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xanos -- 2 Aralık 2023; 18:15:17 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X