Bildirim
Adobe Acrobat üyeliğimi iptal ettiğim halde 2 aydır para kesintisi oluyor
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba forumdaş,
Forum kategori şurası olabilirdi: Firmalar ile Yaşanan Sorunlar
Şurada açıklanmış: https://helpx.adobe.com/tr/manage-account/using/creative-cloud-subscription-terms.html#cancel
Ayrıca şu sayfada Acrobat Pro alıyormuş gibi yaptım: https://www.adobe.com/tr/creativecloud/plans.html?filter=acrobat&plan=individual
Şöyle bir fiyatlandırma ve ücretli/ücretsiz iptal durumları var:
Acaba hangi planı seçmiştin?
Ekleme: Son yolladığım linkte sağ altta Canlı Chat var. Yapay zeka değil normal insan evladı çıkıyor karşına. Orada talebini ilet.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_Y_B_H_P_T -- 5 Şubat 2024; 22:13:45 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X